Ulkonäkökeskeisyys

Oikeaa_yhä_etsien

Moikka!
Minä, mies vuosimallia -66 joka nyt jo kotvasen verran etsinyt naista täältä Treffit puolelta. Nais ihanteeni on rehevä ja olen sen myös kaikille kertonut, kun olen heidän kanssaan jutellut ja se pitäisi myös selkeästi ilmetä omasta profiilistani.
Oma profiilini on kuvaton ja enkä myöskään tule antamaan kenellekään kuvaani pyynnöistä ja hylkäyksin uhkaamisen nojallakaan. Olen työni puolesta ammatissa jossa kasvoni näillä sivustoilla ei ole edukseni ja koska en myöskään oikeasti voi luottaa tuntemattomaan, niin en myöskään jakele kuvaatani kenellekään. Saan täten toistuvasti huomata, että minua ei noilla markkinoilla noteerata kovinkaan hyvin ja uskomatonta sapiskaa saa niskaansa, kun ei suostu antamaan omaa kuvaa toiselle. Olen rehellisesti kertonut, että tuskin olen se komein kolli ja tuskin myöskään olen se rumin kolli ja ei minua nyt ainakaan karkuun tarvitse juosta, vaan ei auta.
Olen yrittänyt kiinnostaville naisille laittaa ehdotuksia nopeaan tapaamiseen, vaan kuinkas käykään.. Tulee joko täysi hiljaisuus tai sitten kehnot, kootut selitykset. ONKO OIKEASTI NIIN VAIKEA USKALTAA TULLA ULKOMAAILMAAN POIS NELJÄN SEINÄN SISÄLTÄ KOHTAAMAAN TOINEN OIKEASTI?
Olen tavannut yhteensä viisi naista tänä aikana.
Kolme heistä oli kuvattomia ja koimme siten oikeasti sokktreffit silloin kaikki. Kaksi olin nähnyt kuvista ja silloin siis heille olisi tapaaminen sokkotreffi kokemus. Tosin huomasin, että aikamoiset sokkotreffit itsekin koin. Kuvat profiileissa ja todellinen kuva eivät täsmänneet ollenkaan ja kummatkin naiset äärimmäisen vaivautuneita ulkomuodostaan. Sanoinkin ihan suoraan molemmille, etten ymmärrä miksi ei voi olla ylpeä itsestään sellaisenaan kuin on ja jättää nämä kuvan muokkaukset pois.
En halua halventaa, enkä mollata ketään, mutta tosiasia on kuitenkin, että miten ihmeessä löydät itsellesi oikean, jos et pystyt esittämään itseäsi itsenäsi jo heti alussa..?
Nämä kolme kuvatonta taasen olivat erittäin viehättäviä ja mukavia persoonia kukin ja jokainen omalla tavallaan. Yhtä näistä olisin halunnut tavata lisääkin, mutta valitettavasti meidän oli järkevintä kuitenkin jättää tapaaminen vain yhteen kertaan.
Mutta muille tiedoksi: Omien kokemusteni perusteella suosittelen tutustumaan myös kuvattomiinkin ihmisiin. Ikinä et voit tietää onko hän juuri se oikea, jollet uskalla ottaa asiasta selvää.
Minä jatkan etsimistä ja toivon, että jos Sinä löydät minut ensin, niin otathan myös rohkeasti yhteyttä!

49

1354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pintaaon

      Ihmisten kohtaaminen on tosiaan vaikeata monille. Ulkonäkö on monelle kaikki kaikessa.
      Olisiko huono itsetunto syynä. Jos heidät tavataan itseään rumemman seurassa he voivat vaikka saastua siitä. En tiedä. Kuva ei tosiaankaan täsmää monenkaan kanssa joten tapaaminen olisi kuitenkin parasta tehdä vaikka se perustuisi vain ulkoiseen viehätykseen. Vai seurusteleeko joku kuvan kanssa.
      Naiset laittavat monesti että kuva on ehdoton vaatimus kommunikoimiseen, Oikeastaan se on vain hyvä ainakin tiedän välttää heitä viimeiseen asti.
      Mutta mutta näiden jälkeen ei sitten paljon muita jää. Ulkoinen viehätys on kait tärkeä ja normaaliakin, mutta sen ylikorostuminen poistaa viehätyksen kokonaan, ainakin minulla.
      Tuskin naiset pitää siitä yhtään enempää. Koska he ovat etulyöntiasemassa ulkonäön suhteen heidän ei tarvitse sitä miettiä ovatko he miehen mielestä tarpeeksi viehättäviä. Luulevat varmaan että miehelle käy kuka vaan.
      Sanot löytäväsi rakkaasi nettideiteissä. Minulla on kokemusta nettideiteistä myös ja sanon että täysin hukkaanheitettyä aikaa. Joku on saattanut löytää jonkun sieltä mutta se taitaa olla paljon harvinaisempaa kuin livenä.
      Netissä asetetaan kauheat paineet jo valmiiksi ennenkuin mitään ensikontaktia on edes luotu.
      Jos livenäkin olisi samanlaiset jutut että voisi valita että kuka voi milloinkin nähdä kenetkin tai jopa sanoa sanasen, olisi se aika kummallista.
      Miten se muka parantaa kenenkään elämänlaatua jos heidän maailmaansa kuuluisi vain heidän itsensä valitsemat ihmiset. Voisi valita kuvastosta kuka heille voi puhua tai olla edes olemassa.
      Luonteet voisi määritellä myös ja deletoida jos siltä tuntuu.
      Naisetko muka sosiaalisia. He eivät täytä edes perus standardeja mitä vuorovaikuttamiseen tulee.

      • sj123

        Jos laittaa kuvattoman profiilin, niin silloin on koetettava mielenkiintoisella kuvauksella kiinnittää huomio. Ylipäätään yhteensopivuuteen niin luonteen kuin muidenkin seikkojen suhteen on tärkein asia, sitähän voi kyllä kirjoittelemalla selvitellä. Näissä http://bit.ly/klikkaa_treffit deittipalveluissa on kyllä varsin hyvät suodatustyökalut, mieluisten ehdokkaiden löytämiseen. Jos on riittävät tietotekniset taidot kummallakin osapuolella, voi ensitreffit sopia netin välityksellä, sellainen kahden välinen webinaari jollain sopivalla sovelluksella. Älypuhelimeenhan näitä on kivasti tarjolla. Näkee sitten ihan livenä, kiinnostaako ulkoinenkin olemus.


    • kummallista_

      Kyllähän se omituiselta vaikuttaa jos ei edes s.postissa voi lähettää kuvaansa.. että on varmaan varattu tai jotain salattavaa joka tapauksessa, tai ainakaan ei ole kovinkaan vakavissaan seuraa hakemassa. Olen kyllä siitä huolimatta tavannu ilman mitään kuvia, tosin huomattavasti varautuneempana kuin kuvansa lähettäneitä. Mitähän kamalaa kuvittelet tapahtuvan jos lähetät jollekin yksityisesti kuvas?

      • Enikinämäkään

        kyllä ventovieraalle lähettäisi. Ethän sä oikeasti tiedä kelle kuvan annat ja mitä se sillä tekee. Kuinkahan monella kaverilla ens kierrättää näyttäen. Tyhmää. Kostonhimoisii ja suuttuneit heivattuja maa täynnä,nii pikku pirun iskiessä viel päälle niin kuva on ties missä.


      • riskejäotettava
        Enikinämäkään kirjoitti:

        kyllä ventovieraalle lähettäisi. Ethän sä oikeasti tiedä kelle kuvan annat ja mitä se sillä tekee. Kuinkahan monella kaverilla ens kierrättää näyttäen. Tyhmää. Kostonhimoisii ja suuttuneit heivattuja maa täynnä,nii pikku pirun iskiessä viel päälle niin kuva on ties missä.

        Voihan sen lähettää vasta kun saanu kuvan toiselta. No joo, eihän sitä tiedä onko oikeesti edes sen kuva, mutta eiköhän tälläset asiat usein vaistoo onko joku hullu stalkkeri tms. vai oikeesti seuraa hakemassa. Joskus vaan pitää uskaltaa ottaa riskejä, että joskus vois jotain elämässä saadakin... eihän sitä niin voi elää että en uskalla lähtee ulos kun mitä vaan voi sattua, jos meteoriitti putoo päähän tms. Mutta itse en anna puhelinnumerooni enkä nykysin edes etunimeenikään ennen kun olen nähny kelle ne oikeesti menee.


      • Turhaa.säätämistä
        Enikinämäkään kirjoitti:

        kyllä ventovieraalle lähettäisi. Ethän sä oikeasti tiedä kelle kuvan annat ja mitä se sillä tekee. Kuinkahan monella kaverilla ens kierrättää näyttäen. Tyhmää. Kostonhimoisii ja suuttuneit heivattuja maa täynnä,nii pikku pirun iskiessä viel päälle niin kuva on ties missä.

        Eihän sun alastonkuvaa tarvii lähettää, ihan kasvokuva riittää.


    • naiset-nirsoja

      Nirsot tavis naiset haluaa sen kuvan koska ovat pinnallisia ja valitsevat miehiä ulkonäön perusteella koska komea mies on aina hyvä kumppani, ei petä eikä ole väkivaltainen. Siksi ovatkin olleet vuosia sinkkuja koska eivät löydä sitä kympin miestä. Kympin mies nai missejä eikä sellaisia ole deittipalstoilla. Pakkelinaamat luulee olevansa kauniita vaikka eivät ole. Vielä 15 vuotta sitten pääsi ihan kenen naisen kanssa treffeille koska silloin ei ollut nettideittejä eikä tindereitä mutta nykyään naiset tutustuu vain siihen kuvaan joka näkyy profiilissa ja siitä naiset päättelee että mies on joko hyvä tai huono. Eivät uskalla ketään tavata koska häpeävät itseään ja omaa paskaa pinnallisluonnettaan.

      • Pinnoitteita

        Kaikki naiset on pinnallisia oli profiili netissä tai ei. Ei ne oikeasti poikkea mitenkään oli ne livenä tai ei.
        Moni nainen on väittänyt olevansa ei pinnallinen ja silti ollut pinnallinen. Ei naisen puheisiin ole uskomista yhtään sen enempää kuin miehenkään. Tai ehkä ero on siinä että nainen muuttaa totuutta tarpeen mukaan kun mies vain kylmästi valehtelee.
        Naiset ovat itsetietoisempia kuin miehet. He tietävät olevansa haluttua tavaraa ja markkinasuhteet ovat naisen hyväksi. Miehet kaipaavat seksiä enemmän kuin naiset, jolloin valtaetu on naisten hyväksi. Sitä tuskin pystyy korjaamaan. Mitä enemmän naiset tiedostavat sen, sen kovemmaksi kilpailu naisista menee. Jos mies jättää kilpailun sikseen ei se naisia hetkauta koska valtaosa miehistä haluaa silti kilpailla naisista.

        Nainen ei myöskään ole enää niin riippuvainen miehestä, hänelle on aina tarjolla seksiä jos hän sitä kaipaa. Hän saa myöskin koko ajan tarpeeksi huomiota että huomiontarve tulee tyydytettyä. Parisuhdehakuisuus ei ole niin vahva kuin miehellä, jonka pitää tavoitella parisuhdetta jotta saisi seksiä.
        Tuota valtaetusuhdetta on mahdotonta muuttaa. Se on luonnon valinta.
        Naiset siittävät itsensä parhailla miehillä tulevaisuudessa entistä enemmän ja elättävät itsensä tavallisellla miehellä, joka hoitaa lapset paremmin kuin panomies.
        Näiden kahden miehen ulkopuolelle jäävät miehet kuolevat pois.
        Jää kaksi miestyyppiä jäljelle panijat ja elättäjät. Okei muusikot elää aina.
        Ne voi tappaa ainoastaan muusikko itse.
        Mikä on erittäin harvinaista.


    • Mietiskelenn

      En itse lähtis treffeille ellen nää myös jotain kuvaa henkilöstä.. Ei ole miteenkään ulkonäkökeskeistä ellei halua mennä treffeille jos ei ole edes yhtä kuvaa nähnyt toisesta ihmisestä ja siinä alkaa miettimään että miksiköhän tällä ei ole kuvaa itsestään? Kyllä mun mielestä on normaalia että myös ulkonäkö vaikuttaa mutta ei sen todellakaan tulisi olla mitenkään yhtä vaikuttava tekijä kuin millainen luonne toisella on ja millainen persoona henkilöllä on. En lähtisi treffeille ihmisen kanssa joka ei mielytä kuvan mukaan minua, koska miksi johtaa toista harhaan että tykkäisin hänestä sillä tavalla ellen pidä. Siinähän tuhlaa omaa sekä toisen ihmisen aikaa.

      • Yksintaidatvaantalsii

        Urpo se on joka pelkän valokuvan vetovoimaan luottaa. Sori vaan mutta moni rumalta näyttävä on luonnossa kauniimpi ja kuva muokkailua harrastavat taasen rumempii.


      • 3.sivupersoona

        Minä taas haluaisin sen kuvan siksi, että siitä heti näkee, että ei ainakaan TUON näköisen kanssa. Eli helppo ja nopea esikarsinta aivan mahdottomien poissulkemiseksi. Jollakin toisella on erilainen maku ja hän karsii ne minun ihanteeni pois.
        Mitä väärää tässä on?
        No, eipä vain ole tullut yhteydenottoja eikä niihin minunkaan viesteihini ole vastattu. Niin että yhtä tyhjän kanssa.


    • Kevättärinnassa17

      Olin joku aika sitten kuvattomalla profiililla suomi 24 palstalla. Olen ihan tavallinen hyvän itsetunnon omaava nainen. Keraakaan en mieheltä kuvaa pyytänyt enkä kertaakaan tavannut miestä livenä joka ensimmäisessä viestissä oli kuvaa vailla. Useamman kerran kävin sokkona ihmisiä tapaamassa. Sopivaa ei vaan löytynyt joten poistin profiilin.

      Pinnallisia ihmisiä on siis sekä miehissä että naisissa :)

      • Näinsevaanonjuu

        Ja se sopivuus selviää vain tapaamalla parhaiten!


    • ihmis.kuvasto

      Parasta seksiä saanu sokkona tavatulta naiselta. Jos oisin kuvan nähny, ni tapaaminen olis jääny :D mutta mutta..niin. Kemiat mätsäs ja näin..Ulkonäöllä on toki väliä, mut ei se takaa mitään, et käytössä toimisi. Toki jos tarttee vaan näyttelyesinettä. Esim. ajaminen jollain tyyninki madallusautolla on niin hankalaa... sama juttu tällätyissä naisissa. Miksei miehissäkin :D
      Kuvattomissa enempi hyvännäkösiä ku susirumia. Ainakin naisissa.

      • NoPerskeles

        Ny oon kyl kade :D


      • parasta.ennen.meni.jo

        Ihan vaan alkoi kiinnostamaan, että minkälaista se paras seksi oli? Mikä siis miehen mielestä tekee seksistä "parasta ikinä"?
        Kyselen sen takia, että oma itsetunto tuon seksin suhteen on aika heikko. Nuoruusvuosina olin varmaankin just se nainen, jolta sai "parasta ikinä", mutta nyt vaihdevuosi-ikäisenä homma ei tunnu toimivan...


    • kuvatnäkyviintaiei

      Tuotatuota, miksi tehdä kuvasta tai kuvattomuudesta kiistakapulaa. Kenelle kuva on tärkeää, hylätköön kuvattomat ja toisinpäin. Silloinhan esivalinta on jo hetialkuun tavallaan suoritettu. Kuvankatsojat löytävät toisensa, ja toisinpäin myös.

    • yhvbgv

      Aloittaja on kait vanhempi varattu kuvaton treffipalstalla oleva mies, joka saa liian vähän kontakteja.rohkeasti vaan naiset kuvattomia miehiä tapaamaan. Toivottavasti ei käy huonosti.

      • Matikkapää

        auttaa monesti hahmottelussa. Tarviiko kaverin ikää arpoa jos se mainitsee olevansa vuosimallia 66? Ilmeisesti.


      • Matikkaolikymppi

        Aika usein näkee miesten nimimerkkejä tyyliin "esko 67" tai "matti70" mutta profiiliin merkitty eikä on monta vuotta nuorempi kuin nimimerkistä päätellen... Miksiköhän...?


      • Matikkaolikymppi

        Aika usein näkee miesten nimimerkkejä tyyliin "esko 67" tai "matti70" mutta profiiliin merkitty eikä on monta vuotta nuorempi kuin nimimerkistä päätellen... Miksiköhän...?


      • Matikkaolikymppi

        Aika usein näkee miesten nimimerkkejä tyyliin "esko 67" tai "matti70" mutta profiiliin merkitty eikä on monta vuotta nuorempi kuin nimimerkistä päätellen... Miksiköhän...?


    • hccbbvcggcc

      Työ on kyllä turhin tekosyy kuvattomuudelle, jos kerran häpeää nettideittailuaan niin parempi sitten jättää tekemättä.

      • Tipsukka47

        Taidat kuulua alakastiin, kun et tiedä millaisia ammatteja ja virkoja on olemassa.


      • nnnsssnnn

        Ei se virka ole peruste nössöydelle.


      • diiiiiiiipadaaaaaaapa

        Ja taas yksi jolle älyä ei ole annettu.......


      • Turhaa.säätämistä
        Tipsukka47 kirjoitti:

        Taidat kuulua alakastiin, kun et tiedä millaisia ammatteja ja virkoja on olemassa.

        Kerropa muutama esimerkki työstä, jonka takia ei voi naamaansa näyttää? Mulle ei tuu mitään muuta mieleen kuin pressa ja hänellähän on parisuhde. Jos työ on niin kovin salaista, ei pitäisi nettideiteillä edes olla saatikka täällä valittamassa, miten ei naiset suostu kuvatonta miestä tapaamaan. Kyllä mahdollisesta treffikumppanista pitää jotain tietoa olla ja kuva ehdottomasti, eihän koskaan voi tietää, minkälainen hullu on vastassa! Jos miehellä on vain tarkoitus mahdollisimman nopeasti päästä livetapaamiseen, hän on laiska tutustumaan ja toisaalta hän voi olla näitä multitreffailijoita, joiden ainoa päämäärä on omaa tylsyyttään piristää mahdollisimman monilla deiteillä.


      • 918273645

        Hanki elämä. Olet tosiaan nimimerkkisi veroinen.


    • Turhaa.säätämistä

      Kyllä minulla epäilykset herää, jos ei kuvaansa uskalla lähettää. Kuvaton profiili on jokaisen oma asia, mutta itse en sellaisiakaan huomioinut, kun itse olin kuvallisella profiililla liikenteessä. Aloittaja kertoo, ettei työnsä vuoksi voi kuvaa laittaa, veikkaan, ettei voi myöskään kertoa, mikä työ on kyseessä, ettei voi nettideitille naamaansa näyttää. Voiko treffit edes sopia julkiselle paikalle, vai yrittääkö aloittaja sopia nekin naisen kotiin? Ensimmäinen ajatus on, että mies on varattu, siksi ei naamaansa voi esitellä, jos tuleekin joku tuttu vastaan. Tänä päivänä nettideittailu on niin normiasia, ettei luulisi kenenkään häpeilevän, että etsii seuraa sitä kautta. En enää nettideittaile, koska löysin avomieheni sitä kautta jokunen vuosi sitten. Kummallakin oli kuvalliset profiilit ja parin päivän päästä ensimmäisestä yhteydenotosta tapasimme ja siitä se lähti. Ennen häntä tapasin pari muutakin tyyppiä, ensimmäinen oli juuri tälläinen "ulkonäkö ei ole tärkein asia" tyyppi ja lähettikin kuvansa ennen tapaamista, joten livenä näkeminen ei ollut niin suuri pettymys kuin se olisi ollut ilman kuvaa. Tosin kuva oli lähemmäs 10v vanha ja läskiä oli kertynyt reippaasti kuvan oton jälkeen. Tosin se homma kaatui hänen mahdottomaan luonteeseensa ei läskeihin, vaikka kyllä ne minua inhottivat. Ihan saa vapaasti haukkua pinnalliseksi ja ulkonäkökeskeiseksi, mutta eihän kukaan halua hävetä sitä, että totaalisen rumiluksen kanssaa erehtyi treffeille.

    • bluecamp

      minulla on tähän 40-60 tunnelmat...

      Luulen, että naiset eivät ole yhtään sen ulkonäkökeskeisempiä kuin miehetkään, mutta netissä on ihan ymmärrettävää, jos haluaa nähdä toisen kuvan: silläkin voi varmistaa jotain toisen persoonallisuudesta (ja toisaalta varmistaa ettei joudu treffeille jonkun sellaisen miehen kanssa, joka on mallia ”vaarallinen aines” (naiset kohtaavat tällaisia jonkun verran ja joissakin tapauksissa sen voi päätellä naamasta)).

      Tuolla yllä joku tivaisi esimerkkejä siitä mikä työ voisi estää kuvan laittamisen nettiin. Onhan niitä moniakin ammatteja ja kyllä ne keksii, jos edes vähän käyttää aivoja eikä niissä aina ole kyse edes siitä että häpeää työtään. Esimerkiksi ystäväni on ammattisotilas ja heillä on aika tiukat säännöt. Sotilaan koodi sitoo myös vapaa-ajalla niin kauan kunnes on sotilaana. En tiedä onko suomessa näin, mutta kauas ei tarvi suomesta lähteä. Häntä ei haittaa ettei voi käyttää nettideittejä, koska saa muutenkin huitoa naisia kauemmas (mies univormussa on monessa maassa naismagneetti). Yksi tuttuni, ensihoitaja sanoi, että hän siirtyi kokonaan pois nettideiteistä, kun alkoi tulla deittipyyntöjä naisilta, jotka oli kuljettanut aiemmin huumepäissään tai alkopäissään ensiapupolille. Hän tuumasi, että hänelle oli turvallisempaa ja natittavampaa jalkautua netistä ja alkaa lähestymään niitä naisia, joita ei ole tavannut töidensä kautta. Tunnen miljonäärin pojan, jota ei huvita olla netissä naamallaan, koska hän saa aina yhteydenottopyyntöjä naisilta, jotka kaipavat miestä rahoittamaan meikit, laukut ja kuvausainesta instaelämään, jossa voi esittää, että on naimassa rikasta.

      • kananaivot

        ei täällä riitä suurimmalla osalla vaahtoajista keksimään ammatteja missä kuvan jättö suositeltavaa, ehkäpä joku nyt sentään oikeasti alkaa miettimään tosiaioita ihan järkevästi.


      • mnnnnk

        Netissä on niin sotilaita, virkamiehiä, globaalisti tunnettuja julkkiksia kuin miljonäärejäkin ja ihan omilla kuvillaan. Jos itse tuntee jotain häpeää tai pelkoa niin olkoon vain poissa tai anonyyminä mutta ihan turha perustella sitä ammatillaan tms..


      • Nonythänseselvis
        mnnnnk kirjoitti:

        Netissä on niin sotilaita, virkamiehiä, globaalisti tunnettuja julkkiksia kuin miljonäärejäkin ja ihan omilla kuvillaan. Jos itse tuntee jotain häpeää tai pelkoa niin olkoon vain poissa tai anonyyminä mutta ihan turha perustella sitä ammatillaan tms..

        Sinäpä se taidat ollakin itse se alempaan kastiinkuuluva työtön luuseri. Siinä suutaan auot kateellisena kuin mikä. Ei ihme ettet ymmärrä mistään yhtään mitään. Ja voihan piru kuinka koville nyt sua ottakaan.


      • Ei.jatkoon
        kananaivot kirjoitti:

        ei täällä riitä suurimmalla osalla vaahtoajista keksimään ammatteja missä kuvan jättö suositeltavaa, ehkäpä joku nyt sentään oikeasti alkaa miettimään tosiaioita ihan järkevästi.

        Jokainenhan päättää itse laittaako kuvansa nettiin vai ei. Oman kokemuksen mukaan kuvattoman profiilin takaa löytyy ruma mies. Jos vielä treffeille vonkuu ilman kuvien vaihtoa, niin takuuvarmasti on sellainen kummitus, että heikompaa hirvittää. Ihan turha siinä on selitellä salaisista töistään tai miljoonistaan, jos naama on kuin kauhuleffan hirviöllä.


      • TuultaPäinMennään
        Ei.jatkoon kirjoitti:

        Jokainenhan päättää itse laittaako kuvansa nettiin vai ei. Oman kokemuksen mukaan kuvattoman profiilin takaa löytyy ruma mies. Jos vielä treffeille vonkuu ilman kuvien vaihtoa, niin takuuvarmasti on sellainen kummitus, että heikompaa hirvittää. Ihan turha siinä on selitellä salaisista töistään tai miljoonistaan, jos naama on kuin kauhuleffan hirviöllä.

        Puhutko itsestäsi?! Juu, ei jatkoon Sinuakaan!


    • Sokkotreffejä

      Aloittajan mietteet tuntuvat kovastikin tutuilta. Minä olen muutaman kerran tehnyt nettiprofiilin, mutta se on ollut aina kuvaton. Vaikkei kuvattomuudelle ole niin vahvoja perusteita kuin aloittajalla, niin siltikään en halua kuvaani netissä jakaa. Periaatteeni juontaa juurensa ihan siitä, että minusta riskit voittavat hyödyt, mitä tulee kuvani antamisesta täysin tuntemattomalle.

      Toinen asia on taasen se, että minusta sokkotreffeissä on jotain kiehtovaa. Pidän yllätyksistä. Kaksi pitkää parisuhdetta on alkanut sokkotreffeistä. Minulle ulkonäköä tärkeämpi on se, miten itseään ilmaisee, niin kirjallisesti kuin livenä. Ei ole liian vaikeaa pyytää toista kuvailemaan ulkomuotoaan tyyliin: oletko pitkä/pätkä, tumma/vaalea jne. Toki tässä kohtaa on mahdollisuus valehdella, mutta kun tavatessa totuus kuitenkin selviää, niin sekin on melko lyhytnäköistä toimintaa.

      Minä saattaisin olla ainakin iältäni ja mahdollisesti ulkonäöltänikin aloittajan mieleen. Jos asuisit jossain järkevän matkan päässä, niin voisinpa vaikka suostua treffeillekin. Missä päin vaikutat?

    • Sokkotreffejä

      No sehän näköjään aloittajaa kiinnostikin sitten todella... :D

    • huanohuoano

      Ei enää yksiäkään sokkotreffejä mulle. Kiitos ! Riittää.

    • 5455886555

      Kertokaapas nyt mitkä ovat ne todelliset riskit jos nettiin laittaa normaalin kuvansa? Tuskinpa ketään kiinnostaa kopioida taviksen surkea kuva feikkiprofiiliin tms.. Ainoana syynä tulee mieleen se että pelkää tuttujen näkevän ja vittuilevan.

      • seonsalöaisuus

        Moni voi esim toimia virassa/ammatissa missä haittaa.Miksi laittaa kuva joka ei tippaakaan vastaa nykyhetkeä?


      • tässäyksi

        Tuo, että pelkää tuttujen näkevän ja vittuilevan, on ihan todellinen ja pätevä syy. Mikä sinä olet muuten kenenkään syitä arvostelemaan? Ohita ne kuvattomat profiilit ja problem solved.

        Itselläni on yksi ikävä kokemus kuvan lähettämisestä. Yksi aivan mukavan ja täysjärkisen oloinen mies laittoi viestiä ja minä vastasin. Olin alkuun todella kiinnostunut, niin päädyimme sitten vaihtamaan kuvatkin. Kunnes mies sitten jostain täysin käsittämättömästä syystä päätti lähettää minulle kuvan elimestään. Minulle tuo on todellinen turn- off, joten kiinnostus päättyi siihen. Varsinkin, kun ei alusta astikaan ollut mistään seksisuhteesta kyse.

        Laitoin kuitenkin hyvin kohteliaan viestin, että en pidä tällaisesta ja olen pahoillani siitä, että viestimme saivat tällaisen käänteen. Siitä sitten mies skitsahti täysin. Syytti minua huoraksi ja varatuksi, ja vielä paljon sitäkin uskomattomampaa settiä tuli.

        Voin vain olla kiitollinen, etten ehtinyt puhelinnumeroani tai yhteystietojani antaa. Tiedä minkä hullun siitä olisi peräänsä saanut. Mutta hän joka tapauksessa uhkasi levittää kuvani nettiin mitä kyseenalaisimmissa yhteyksissä.

        Estin tietysti tyypin, mutta sen jälkeen päätin, että naamani on nähtävillä vain livenä. Jos ei kelpaa, niin maailma on muita naisia täysi.


    • Kunmikääneiriitä

      Kuvallinen ihminen on netissä, kuin myytävänä eniten tarjoavalle. Olkoon se sitten rahaa, ulkonäköä, vaikutusvaltaa tms. Ja monet ovat siellä tosiaan vuosia, jopa kymmeniä.

    • luonnollistaetsin

      Yhdyn täysin aloittelijaan.Itse en myöskään kuvaan jaa en täällä en sähköpostissa vaan tapaan mielelläni livenä. Olen miettinyt samaa mies ilmoittaa olevansa rehellinen ja tositarkoituksella matkas.Tavatessa ilmenee et valehdellut kaiken mitä itsestään kirjoittanut sitten kehuu monta tavanneensa mut kaikki olleet kamalia Yllättyvät kun minä olen luonnollinen itseni ja heidän mielestään kaunis sitten alkaakin elämän suunnittelu seksijuttuineen Unohtavat vaan et minunkin mielipide tarvitaan asiaan Olen sitten ilmoittanutkin kylmästi et valitettavasti en nää mitään syytä jatkaa pidemmälle.Nyt menenkin viestiketjun alulle laittajaa etsimään ehkä meillä tärppää :)

    • etsinsuaelämääni

      Mitenkähän löytäisi viesti aloittajan Kiinnostuin :)

    • Nuiva-tanttako

      Olipas mielenkiintoinen viestiketju! Itse olen vm -70 nainen, ja vasta suunnittelen profiilin tekemistä jollekkin sivustolle. Kuvaani en joka tapauksessa esille laita TYÖNI VUOKSI. Suomi24:lla ei lukittuja kuvakansioita ilmeisesti ole, e-kontaktissa on, muihin sivustoihin en ole vielä perehtynyt. Työskentelen kohtuullisen pienellä paikkakunnalla psykiatrian poliklinikalla. Teen tiivistä yhteistyötä psyk. osaston, päihdeklinikan, sosiaalitoimen ja lastensuojelun kanssa. Olen työssäni joutunut perehtymään tämän paikkakunnan ihmiselämän raadolliseen puoleen 20 vuoden ajan, eikä asiakaskunta ole aina kovinkaan myötämielistä. Työni vuoksi tulen suhtautumaan hyvin skeptisesti oman paikkakuntani miesten yhteydenottoihin. Arvelen, että työpaikkani paljastaminen viestissä karsii osan miehistä visusti kauemmaksi... Sokkotreffeillekkin olen valmis lähtemään (kunhan ei ole samalta paikkakunnalta). En todellakaan usko, että kukaan ihmiselämän raadollisen puolen kanssa töitä tekevä haluaa naamaansa deittipalstalla julkisesti esitellä (vai onko joku törmännyt täällä esim lastensuojelutyöntekijään tai poliisiin?)...

    • AinaHiemanErikoista

      Tämä "ulkonäkökeskeisten" mollaaminen tuntuu usein kovin erikoiselta! Pelkästään aloittaja puhuu aiheesta kovin ristiriitaisesti. Nainenko ei saisi kiinnittää huomiota ulkonäköön, mutta hän itse puhuu omasta naisihanteestaan. Entäs seuraava lainaus? Ihan varmaan liittyy tohon sisäiseen kauneuteen...

      "Tosin huomasin, että aikamoiset sokkotreffit itsekin koin. Kuvat profiileissa ja todellinen kuva eivät täsmänneet ollenkaan ja kummatkin naiset äärimmäisen vaivautuneita ulkomuodostaan"

      Eikös se olet nyt ihan selvä asia, että ulkonäössä on oltava jotain, mikä viehättää??? Onkin sitten täysin eri asia, miten ne ihmiset kohtaavat, jotka kokevat toisensa viehättävinä.

    • En ymmärrä miten voi treffeille mennä täysin vieraan ihmisen kanssa, jos työ on sellasta ettei voi naamaansa näyttää. Tämä vierashan voi tulla kuvaajan kanssa paikalle, mihinkäs silloin naamasi laitat? Ei ole mitenkään pitävä peruste, mutta noita aina silloin tällöin kuulee, samoin kuin sitä ettei laita kuvaa ettei tutut näe että on treffipalstalla.

      • Pöhköoot

        Treffeille tuskin kukaan menee täysin vieraan ihmisen kanssa. Eiköhän toiseen ihmiseen ehdi kirjoittelun kautta tutustumaan ja nimikin pitäisi selvillä jo siinä vaiheessa olla. Mistä sinä kuvaajan tähän oikein keksit? Tietysti jos kyseessä on joku julkkis niin ainahan sitä silloin voi joku keksiä nyhtää rahaa esim. Seiskalehden kautta, mutta tuskinpa ketään kuvaajaa kiinnostaa jos joku käy treffeillä jonkun lastensuojelutyöntekijän tai vaikka kunnanvaltuutetun kanssa...


      • Mielestäni ihminen on kyllä täysin vieras, jos on vain viestitelty. Siellä toisessa päässä saattaa se pöhkö olla............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe