Naisten_RakkausLässytys

RedBill_Truth

Naiset vain ovat pirun taitavia naamioimaan taustamotiivinsa rakkaudeksi ja muiksi hienoiksi ja yleviksi tunteiksi. Alan tulla samaan tulokseen muinaisten kreikkalaisten kanssa, naiset ovat kykenemättömiä todelliseen rakkauteen => todellista rakkautta voi olla vain kahden miehen välillä (surullista meidän 100% heteromiesten kannalta, joilta jää siis ainakin ns. romanttinen rakkaus kokematta).

Väitän, että miehet tuntevat syvemmin kuin naiset ja ovat noin miljoona kertaa naisia lojaalimpia niin ystävilleen kuin rakastetuilleen. Toki miehissä on myös täysin tunteettomia paskiaisia, ns. pelimiehiä, jotka muuten ovat erittäin suosittuja naisten keskuudessa. Ehkä se on niin, että vakka kantensa valitsee?

72

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh.. Aikast harva Nainen tuntuu olevan kykenevä ns. Leimaantumiseen ja Oikeaan Rakkauteen.. ;P

      Mut kuten sanoit, niin on niitä samanmoisia miehissäkin yllin`kyllin.. En osaa sanoa, että kummassa sukupuolessa on enemmän.. Mut.. Juuh.. ns. Joutsenet tuntuvat olevan Katoava Luonnonvara.. ;D

      • Joutsenia on ihan sikana joka puolella tähän aikaan vuodesta. Tuossa niitä on levittämässä salmonellaa lähipelloilla ja tappelemassa keskenään.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Joutsenia on ihan sikana joka puolella tähän aikaan vuodesta. Tuossa niitä on levittämässä salmonellaa lähipelloilla ja tappelemassa keskenään.

        Sulla on selkeesti jotain siivekkäitä vastaan, kun muistaakseni jotain naakkaparvee olit jo myrkyttämässä joskus. :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Sulla on selkeesti jotain siivekkäitä vastaan, kun muistaakseni jotain naakkaparvee olit jo myrkyttämässä joskus. :oD

        Noh, se episodi meni ihan sujuvasti. Osa tipusista tipahti ruokailun jälkeen puista maahan ja jäljelle jääneet sai hurjan ripulin. Eläinsuojeluvalvoja piti mulle kovan puhuttelun, ettei ainakaan tähän aikaan vuodesta sovi syöttää linnuille noin vähäproteiinista ja rasvaista mössöä. Ne tippuneet oli kuulemma saaneet jonkun suonitukoksen rasvasta. Talkkarin tiukka tuijotus sai mut hakemaan vesiletkun. K10:llä sain loput rasvat pihalaatoista pestyä. Linnut on ihan kivoja ja hyödyllisiäkin, samaa ei voi sanoa kaikista ihmisistä. ;)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Noh, se episodi meni ihan sujuvasti. Osa tipusista tipahti ruokailun jälkeen puista maahan ja jäljelle jääneet sai hurjan ripulin. Eläinsuojeluvalvoja piti mulle kovan puhuttelun, ettei ainakaan tähän aikaan vuodesta sovi syöttää linnuille noin vähäproteiinista ja rasvaista mössöä. Ne tippuneet oli kuulemma saaneet jonkun suonitukoksen rasvasta. Talkkarin tiukka tuijotus sai mut hakemaan vesiletkun. K10:llä sain loput rasvat pihalaatoista pestyä. Linnut on ihan kivoja ja hyödyllisiäkin, samaa ei voi sanoa kaikista ihmisistä. ;)

        Joo, joo. Eli karppuutit vaan naakkoja... No toisaalta luulis niitten rasvasta olevan iloisia... Mutta saattaahan se olla, että ovat tottuneet grillien ympäristöstä vaan napsivan hiilaripitoisia sämpylöitä... Mutta onpas ollut herkkä naakkaparvi. :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Joo, joo. Eli karppuutit vaan naakkoja... No toisaalta luulis niitten rasvasta olevan iloisia... Mutta saattaahan se olla, että ovat tottuneet grillien ympäristöstä vaan napsivan hiilaripitoisia sämpylöitä... Mutta onpas ollut herkkä naakkaparvi. :oD

        No sehän se. Ne tais säilyä hengissä, jotka isoimpina pääsivät ensin valkkaamaan mäkkäriaterian jämät siitä läjästä. Ei naakatkaan ihan mitä vaan kestä, herkkiä luonnoneläimiä...


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No sehän se. Ne tais säilyä hengissä, jotka isoimpina pääsivät ensin valkkaamaan mäkkäriaterian jämät siitä läjästä. Ei naakatkaan ihan mitä vaan kestä, herkkiä luonnoneläimiä...

        No jopas on... Nykyäänhän ei saisi edes viskoa riisiä häissäkään, kun pulut räjähtää kuulemma... Jotain kaurahiutaleita vai mitä ihmettä se pitikään nykysellään viskoa... On tulleet luonnonelävät niin herkiksi nykyään... Koirillekin käy oikein ruokaterapeutit pitämässä esitelmiä... Siis ihan oikeesti. Joku työkseen tekee sellaistakin. :oD Koiraruokaterapeutti! Voi elämänkevät... Ois pitänyt lukee jossain vaikka aikoinaan kanarianlinturuokaterapeutiks, niin ei ois muuten joka jätkä! :oD


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No jopas on... Nykyäänhän ei saisi edes viskoa riisiä häissäkään, kun pulut räjähtää kuulemma... Jotain kaurahiutaleita vai mitä ihmettä se pitikään nykysellään viskoa... On tulleet luonnonelävät niin herkiksi nykyään... Koirillekin käy oikein ruokaterapeutit pitämässä esitelmiä... Siis ihan oikeesti. Joku työkseen tekee sellaistakin. :oD Koiraruokaterapeutti! Voi elämänkevät... Ois pitänyt lukee jossain vaikka aikoinaan kanarianlinturuokaterapeutiks, niin ei ois muuten joka jätkä! :oD

        Vieläkin ehtii opiskelemaan ;) Tosiaan kaikki koirat ei kestä vehnää (tai ainakaan muka) ja sitten niille keitellään riisiä ja palkitaan pullan jämillä.

        Kaurahiutaleita? Eiks hiutaleet leijaile, ja turpoaahan nekin vatsasssa. Vai pitikö olla oikein esikypsennettyjä hiutaleita, pikahiutaleet kun turpoo vähän nopeammin olon kylläiseksi. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Vieläkin ehtii opiskelemaan ;) Tosiaan kaikki koirat ei kestä vehnää (tai ainakaan muka) ja sitten niille keitellään riisiä ja palkitaan pullan jämillä.

        Kaurahiutaleita? Eiks hiutaleet leijaile, ja turpoaahan nekin vatsasssa. Vai pitikö olla oikein esikypsennettyjä hiutaleita, pikahiutaleet kun turpoo vähän nopeammin olon kylläiseksi. :)

        No jossain oli joskus juttua, mutta ihan yhtä pitävää tietoa kuin täällä palstalla kaikki muutkin jutut! :oD

        http://yle.fi/uutiset/3-6810336


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Joutsenia on ihan sikana joka puolella tähän aikaan vuodesta. Tuossa niitä on levittämässä salmonellaa lähipelloilla ja tappelemassa keskenään.

        Huoh.. Sulla on nyt ihan väärät MieliKuvat taas Päässä.. Mut joo.. Onneksi ne on Sun Unissas, eikä Mun.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Huoh.. Sulla on nyt ihan väärät MieliKuvat taas Päässä.. Mut joo.. Onneksi ne on Sun Unissas, eikä Mun.. ;D

        Seurailen lintuja luonnossa, en haaveile niistä. Linnut toimivat viettiensä ja vaistojensa varassa.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Seurailen lintuja luonnossa, en haaveile niistä. Linnut toimivat viettiensä ja vaistojensa varassa.

        Jeps, Tietynlaisilla Yksilöillä on Vaikeuksia hahmottaa vertauskuvia jne.. Se on ihan Ymmärrettävää.. Etkä sinä sille mitään voi.. ;D

        .. Mut kyllä se siitä.. Mut älä turhaan edes yritä, kun ei se Sulta näytä luonnistuvan.. Sulla kun taitaa mennä vain Pää Juntturaan näiden asioiden kanssa.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Jeps, Tietynlaisilla Yksilöillä on Vaikeuksia hahmottaa vertauskuvia jne.. Se on ihan Ymmärrettävää.. Etkä sinä sille mitään voi.. ;D

        .. Mut kyllä se siitä.. Mut älä turhaan edes yritä, kun ei se Sulta näytä luonnistuvan.. Sulla kun taitaa mennä vain Pää Juntturaan näiden asioiden kanssa.. ;D

        Haaveilu on oikein mukavaa, mutta joillain yksilöillä näytää olevan jatkuvasti vaikeuksia erottaa satu oikeasta elämästä :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Haaveilu on oikein mukavaa, mutta joillain yksilöillä näytää olevan jatkuvasti vaikeuksia erottaa satu oikeasta elämästä :)

        Enhän minä mitään Haaveile.. Tuossa ensimmäisessä viestissänihän totesin jo Raa`an Realistisen Totuuden.. ;D

        .. Läheskään kaikki Yksilöt eivät ole persoonaltaan/luonteeltaan JoutsenLuonteisia.. Ei edes ennen kuin on ns. PantuMenemään ja sitä myötä ns. PantuPiloille tietyt Ominaisuudet ja Kyvyt.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Enhän minä mitään Haaveile.. Tuossa ensimmäisessä viestissänihän totesin jo Raa`an Realistisen Totuuden.. ;D

        .. Läheskään kaikki Yksilöt eivät ole persoonaltaan/luonteeltaan JoutsenLuonteisia.. Ei edes ennen kuin on ns. PantuMenemään ja sitä myötä ns. PantuPiloille tietyt Ominaisuudet ja Kyvyt.. ;D

        Joutsenkin etsii itselleen uuden kumpaanin, jos eksyvät toisistaan elämänmatkan tiimellyksessä. Ihan kaikki me ollaan joutsenia. :)

        Sulla on ruma tyyli puhua toisten hyvästä elämästä, joka ei edes kuulu sulle mitenkään. Pidä vaan huoli omasta elämästäsi. Sun elämäsi ei näytä muiden silmissä yhtään sen hienommalta tai hyvemmältä kuin luultavasti sun silmissäsi muiden elämät. Tuota tulet tuskin ymmärtämään yhtään sen enempää kuin Perttikään omia sokeita pisteitään. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Joutsenkin etsii itselleen uuden kumpaanin, jos eksyvät toisistaan elämänmatkan tiimellyksessä. Ihan kaikki me ollaan joutsenia. :)

        Sulla on ruma tyyli puhua toisten hyvästä elämästä, joka ei edes kuulu sulle mitenkään. Pidä vaan huoli omasta elämästäsi. Sun elämäsi ei näytä muiden silmissä yhtään sen hienommalta tai hyvemmältä kuin luultavasti sun silmissäsi muiden elämät. Tuota tulet tuskin ymmärtämään yhtään sen enempää kuin Perttikään omia sokeita pisteitään. :)

        UliUli.. Ulisija.. ;D

        .. Katsos sinä vain Omaa Tyyliäsi Ätsky-Tätskyn Äkämys.. ;D

        Btw. Sun joutsenet on jotain BonoBo Versioita.. Mun taas jotain ihan muuta.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        UliUli.. Ulisija.. ;D

        .. Katsos sinä vain Omaa Tyyliäsi Ätsky-Tätskyn Äkämys.. ;D

        Btw. Sun joutsenet on jotain BonoBo Versioita.. Mun taas jotain ihan muuta.. ;D

        Et sitten ymmärtänyt, heti syyllistyit siihen mistä sua huomautin.

        Joka viestissä haukut muita ja kehut itseäsi. Onko se susta hyvän ja hienon ihmisen merkki?

        Mun ei tarvi kehua itseäni, minähän olen vain pieni mulkku eikä mulla ole valitettavasti ylivertaisuuskuvitelmia itsestäni. Ja sun kaavasi tuntien, seuraavaksi voivottelet tai uliset, että itsensä alentaminen on itsensä ylentämistä. Sinä kun et näe sitäkään, että kaikilla ei oikeasti ole niitä ylivertaisuuskuvitelmia, vaan se näkemys itsestä voi olla aika realistinenkin.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt, heti syyllistyit siihen mistä sua huomautin.

        Joka viestissä haukut muita ja kehut itseäsi. Onko se susta hyvän ja hienon ihmisen merkki?

        Mun ei tarvi kehua itseäni, minähän olen vain pieni mulkku eikä mulla ole valitettavasti ylivertaisuuskuvitelmia itsestäni. Ja sun kaavasi tuntien, seuraavaksi voivottelet tai uliset, että itsensä alentaminen on itsensä ylentämistä. Sinä kun et näe sitäkään, että kaikilla ei oikeasti ole niitä ylivertaisuuskuvitelmia, vaan se näkemys itsestä voi olla aika realistinenkin.

        Älä Selitä.. Teet kaikkea noita mistä puhut tuossa kommentissasi.. Älä siis ProjiSoi Itseäsi Minuun.. Älä Soittele Enää Mulle muutenkaan.. CaseIsClosed.. ;D

        Mene VauvaPalstalle tai johonkin muuhun MiesViha Palstalle leikkimään Sheriffiä ja Diktaattoria.. Ai niin.. Eihän se käy, kun ne ajaa sun Intressejäsi ja agendaasi.. Mut joo.. Onneksi sä et päätä ainakaan Just Täällä Mistä asioista saa puhua ja mistä ei jne.. jne.. ;P


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt, heti syyllistyit siihen mistä sua huomautin.

        Joka viestissä haukut muita ja kehut itseäsi. Onko se susta hyvän ja hienon ihmisen merkki?

        Mun ei tarvi kehua itseäni, minähän olen vain pieni mulkku eikä mulla ole valitettavasti ylivertaisuuskuvitelmia itsestäni. Ja sun kaavasi tuntien, seuraavaksi voivottelet tai uliset, että itsensä alentaminen on itsensä ylentämistä. Sinä kun et näe sitäkään, että kaikilla ei oikeasti ole niitä ylivertaisuuskuvitelmia, vaan se näkemys itsestä voi olla aika realistinenkin.

        .. Ja jos nyt edes hieman häpeät käytöstäsi ja lahkeessa roikkumista yms., niin Pyydän Ilomielin ja Nöyrästi Anteeksi Sinulta, että olen ollut sinua kohtaan paikoin Hivenen Töykeä.. =(

        .. Mulla meinaa alkoi Taas Omatunto hieman kolkuttaa siitä, että näin on ollut "pakko" toimia, koska muut keinot eivät näytä tai ole näyttäneet toimivan.. ;P

        .. Mutta älä kuitenkaan oleta, että annan Sinun tai kenenkään muunkaan käyttää tätä mun OmaTuntoa Mua itseäni vastaan.. Mulla nousee nykyään aika nopeasti meinaa NiskaVillat pystyyn, jos/kun huomaan jonkun sitä yrittävän, koska sitä yrittävät Yksilöt ovat pääsääntöisesti LimaNuljaskoja tai muita vastaavia ÖhköMönkiäisiä.. ;D

        Joten Pyydän nöyrästi Anteeksi Sulta Töykeyttäni, mutta pyytäisin myös, että katsoisit itsekin peiliin ja pyrkisit muuttamaan myös omaa käytöstäsi sellaiseksi, ettei olisi pakko näin toimia.. ;P


      • airistolle.tietenkin
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja jos nyt edes hieman häpeät käytöstäsi ja lahkeessa roikkumista yms., niin Pyydän Ilomielin ja Nöyrästi Anteeksi Sinulta, että olen ollut sinua kohtaan paikoin Hivenen Töykeä.. =(

        .. Mulla meinaa alkoi Taas Omatunto hieman kolkuttaa siitä, että näin on ollut "pakko" toimia, koska muut keinot eivät näytä tai ole näyttäneet toimivan.. ;P

        .. Mutta älä kuitenkaan oleta, että annan Sinun tai kenenkään muunkaan käyttää tätä mun OmaTuntoa Mua itseäni vastaan.. Mulla nousee nykyään aika nopeasti meinaa NiskaVillat pystyyn, jos/kun huomaan jonkun sitä yrittävän, koska sitä yrittävät Yksilöt ovat pääsääntöisesti LimaNuljaskoja tai muita vastaavia ÖhköMönkiäisiä.. ;D

        Joten Pyydän nöyrästi Anteeksi Sulta Töykeyttäni, mutta pyytäisin myös, että katsoisit itsekin peiliin ja pyrkisit muuttamaan myös omaa käytöstäsi sellaiseksi, ettei olisi pakko näin toimia.. ;P

        Tee suklaata, se rauhoittaa eikä närästä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja jos nyt edes hieman häpeät käytöstäsi ja lahkeessa roikkumista yms., niin Pyydän Ilomielin ja Nöyrästi Anteeksi Sinulta, että olen ollut sinua kohtaan paikoin Hivenen Töykeä.. =(

        .. Mulla meinaa alkoi Taas Omatunto hieman kolkuttaa siitä, että näin on ollut "pakko" toimia, koska muut keinot eivät näytä tai ole näyttäneet toimivan.. ;P

        .. Mutta älä kuitenkaan oleta, että annan Sinun tai kenenkään muunkaan käyttää tätä mun OmaTuntoa Mua itseäni vastaan.. Mulla nousee nykyään aika nopeasti meinaa NiskaVillat pystyyn, jos/kun huomaan jonkun sitä yrittävän, koska sitä yrittävät Yksilöt ovat pääsääntöisesti LimaNuljaskoja tai muita vastaavia ÖhköMönkiäisiä.. ;D

        Joten Pyydän nöyrästi Anteeksi Sulta Töykeyttäni, mutta pyytäisin myös, että katsoisit itsekin peiliin ja pyrkisit muuttamaan myös omaa käytöstäsi sellaiseksi, ettei olisi pakko näin toimia.. ;P

        Otas nyt rauhassa vaan. Oon vaan tehnyt sellaisen huomion, että sulla ei ole mitään annettavaa itsestäsi tälle palstalle, mutta olet kovasti aina arvostelemassa toisia jotka jakaa elämäänsä täällä. Eli haukut muita ja kehut itseäsi, omaa elämääsi et laita tarjolle arvosteltavaksi. Ei sun toki tarvikaan. Tollanen toisten yläpuolelta huutelu ei ole kovin fiksua. Tää sama keskustelu on käyty jo varmaan ... olisko neljäs kerta. Kilahdat joka kerta kun sua vähän arvostellaan, Saatan alkaa taas kertomaan sulle, kun hyppäät haukkumaan toisia ;)

        Ps. Pertti opetti sua käyttämään ilmaisua "minun mielestäni". Onko päässyt unohtumaan?


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Tee suklaata, se rauhoittaa eikä närästä.

        Äläs ny kiusaa tota, sillä on hermot ihan pinnassa ja kuvittee taas että minä tuossa huutelen puskista. Ei olis eka kerta. Mutta se sulla tais olla tarkoituskin? ;)


      • airistolle.tietenkin
        LinerT.2 kirjoitti:

        Äläs ny kiusaa tota, sillä on hermot ihan pinnassa ja kuvittee taas että minä tuossa huutelen puskista. Ei olis eka kerta. Mutta se sulla tais olla tarkoituskin? ;)

        Kun en kiusaa. Eikä taatusti luule mua keneksikään muuksi, koska ymmärtää viestini sisällön.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Tee suklaata, se rauhoittaa eikä närästä.

        Juuh.. Pitäis tehdäkin, mutta mulla ois nyt yks juttu.. Joka olis pitänyt jo tehdä.. ;D


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Kun en kiusaa. Eikä taatusti luule mua keneksikään muuksi, koska ymmärtää viestini sisällön.

        No hyvä sitten :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Otas nyt rauhassa vaan. Oon vaan tehnyt sellaisen huomion, että sulla ei ole mitään annettavaa itsestäsi tälle palstalle, mutta olet kovasti aina arvostelemassa toisia jotka jakaa elämäänsä täällä. Eli haukut muita ja kehut itseäsi, omaa elämääsi et laita tarjolle arvosteltavaksi. Ei sun toki tarvikaan. Tollanen toisten yläpuolelta huutelu ei ole kovin fiksua. Tää sama keskustelu on käyty jo varmaan ... olisko neljäs kerta. Kilahdat joka kerta kun sua vähän arvostellaan, Saatan alkaa taas kertomaan sulle, kun hyppäät haukkumaan toisia ;)

        Ps. Pertti opetti sua käyttämään ilmaisua "minun mielestäni". Onko päässyt unohtumaan?

        Jaahas.. Anteeksi Pyyntö peruttu.. Kohde paljastui totaaliseksi RäkättiRastaaksi ja NarsuPilamiksi.. ;D.. Eli ei mitää syytä OmanTunnon tuskiin.. ;D

        .. Ja niin kuin sanoin.. Älä Projisoi itseäsi muhun.. ;P

        .. Lue alusta kaikki kommenttini Sulle.. Ne sopiihyvin tuohonkin viestiisi.. ;D

        Kuittaan Sulle sitten myöhemmin lisää, kun lähes varmuudella jatkat tuota Pommitustasi.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Jaahas.. Anteeksi Pyyntö peruttu.. Kohde paljastui totaaliseksi RäkättiRastaaksi ja NarsuPilamiksi.. ;D.. Eli ei mitää syytä OmanTunnon tuskiin.. ;D

        .. Ja niin kuin sanoin.. Älä Projisoi itseäsi muhun.. ;P

        .. Lue alusta kaikki kommenttini Sulle.. Ne sopiihyvin tuohonkin viestiisi.. ;D

        Kuittaan Sulle sitten myöhemmin lisää, kun lähes varmuudella jatkat tuota Pommitustasi.. ;D

        Kyllä täällä on tilaa kommentoida. :)


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        Kun en kiusaa. Eikä taatusti luule mua keneksikään muuksi, koska ymmärtää viestini sisällön.

        Juuh.. Ätsky-Tätsky Projisoi omaa käytöstään tuossakin Väitteessään minuun.. Se on mukava katsella, kun Hän kertoo joka viestissä omasta käytöksestään ja ei huomaa, että ne jutut sopii häneen YksYhteen.. ;D

        Tuo teksti oli periaatteessa Ätskylle, joten älä siitä välitä.. En siis halua sotkea Sinua Tähän Suohon.. ;P

        Juuh.. Mun pitää hieman tehdä yhtä juttuu.. Tuun ehkä kurkkii hieman myöhemmin.. ;P

        Hyvät IllanJatkot Sulle.. =)


    • EuroopanLutkimmat

      Suomalaisen naisen kiimavittu on sellainen saastainen porakaivo ettei vastaavaa löydy koko maailmasta.

    • 89787878

      Toivottavasti aloittajalla on oikeasti kokemusta naisista eikä ole vain joku ätmi joka puhuu muka asiantuntijana. Täällä nimittäin sellaisia riittää.

      • Naisasialooser11

        Oletko idiootti? Ei aloittajalla tarvitse olla henk.koht kokemusta ensimmäisestäkään naisesta todetakseen todeksi asiat joista kertoi, riittää että on seurannut naisten käytöstä ja kuunnellut mitä kokeneemmat miehet ovat kertoneet. Jos aloittajalla kokemusta olisi niin hänen naisvihansa olisi vielä suurempaa kun olisi saanut itse kokea asiat joista kertoo.

        Ja ATM on paras asiantuntija koska hänen rationaalista ajattelua ja havainnointia ei ole pillu hämärtänyt, toisin kuin aisurimies, joka saattaa jopa uskoa satuihin naisen rakkaudesta.

        Ihan sama asia kuin jos väittäsit, että ihminen joka ei henk. koht tunne yhtään muslimia ei voisi kertoa, että näistä osa on terroristeja ja miten terroristit toimivat.


      • airistolle.tietenkin
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko idiootti? Ei aloittajalla tarvitse olla henk.koht kokemusta ensimmäisestäkään naisesta todetakseen todeksi asiat joista kertoi, riittää että on seurannut naisten käytöstä ja kuunnellut mitä kokeneemmat miehet ovat kertoneet. Jos aloittajalla kokemusta olisi niin hänen naisvihansa olisi vielä suurempaa kun olisi saanut itse kokea asiat joista kertoo.

        Ja ATM on paras asiantuntija koska hänen rationaalista ajattelua ja havainnointia ei ole pillu hämärtänyt, toisin kuin aisurimies, joka saattaa jopa uskoa satuihin naisen rakkaudesta.

        Ihan sama asia kuin jos väittäsit, että ihminen joka ei henk. koht tunne yhtään muslimia ei voisi kertoa, että näistä osa on terroristeja ja miten terroristit toimivat.

        "Ei aloittajalla tarvitse olla henk.koht kokemusta ensimmäisestäkään naisesta todetakseen todeksi asiat joista kertoi, riittää että on seurannut naisten käytöstä ja kuunnellut mitä kokeneemmat miehet ovat kertoneet."

        Jaaha ja tuolla logiikalla mä voinkin alkaa suomalaisten jääkiekkojoukkueen valmentajaksi... varmaan hyvä palkkainen duuni! Ja pelkkää puhetyötä... piirrelläkin osaan poaremmin mitä nuo äijät töhertää yleensä paperille. Tarpeen vaatiessa voisin jopa kiroilla... jos on pakko!

        Ja kehua porukkaa voin joka hävityn matsin jälkeen... se näyttää auttavan paremmin sen kiroillun sijaan. Vai mitä mieltä olet?
        Joukkue on nyt jo menossa välieriin... ei olis alun jälkeen oikein uskonutkaan... mutt hellällä huolenpidolla tuokin onnistui.

        Kokemusta mulla ei ole jääkiekkoilusta oikeastaan... mutt luistella mä osaan.... enkä ole ollut valmentajanakaan. Mutt radiosta olen otteluselostuksia pennusta asti kuunnellut ja töllöstä olen nyt nuo matsit katsonut ja haastatelut kuunnellut tarkkaan... niin ett kaikki tarvittava tieto/taito mulla olis kyseiseen hommaan! Eikö vaan...

        Suosittelisitko mua kyseiseen virkaan...? Jos ett niin mikset?
        Mä tiedän jopa mikä on pitkäkiekko...(hybridipitkäkiekko) ja erotuomari on se raitapaitainen äijä jäällä, jolla on samanlainen kova ääninen pillikin kuin mulla.

        Kaikella rakkaudella... oh hoijaa... =))


      • Naisasialooser11

        Taidat oikeasti olla idiootti? Naisen kanssa oleminen ei ole mikään jääkiekkovalmentajan virka. Suurin osa miehistä on tai on ollut suhteessa mutta valmentajaksi pääsee vain aniharva. Sovellat vajaaälyisen logiikkaa. Jokainen jääkiekko seurannut teitää kyllä mitä jääkiekkolija tekeem ihan samalla tavalla kuin jokainen naisen käytöstä seurannut tietää kyllä miten nainen käyttäytyy vaikka ei olisikaan ihmisen biologian tohtori.

        Mies voi tietää naisista kaiken vaikka ei päivääkään olisi naisen kanssa ollut. Riittää että on seurannut naisen käytöstä.

        Ja jos mies on naisen kanssa niin silloin hän saa vain sen viimeisen muodollisen todistuksen sille, että oli oikeassa.


      • Naisasialooser11

        Ihan sama kuin väittäisit, että sotilasasiantuntijana tai puolustusministerinä ei voi olla ihminen joka ei ole ollut koskaan sodassa tai tähtitieteilijänä ei voi toimia kukaan joka ei ole niissä tähdissä käynyt.

        Olet vajaaälyinen, otan osaa.


      • leppäkerttu_
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ihan sama kuin väittäisit, että sotilasasiantuntijana tai puolustusministerinä ei voi olla ihminen joka ei ole ollut koskaan sodassa tai tähtitieteilijänä ei voi toimia kukaan joka ei ole niissä tähdissä käynyt.

        Olet vajaaälyinen, otan osaa.

        "Ei aloittajalla tarvitse olla henk.koht kokemusta ensimmäisestäkään naisesta todetakseen todeksi asiat joista kertoi, riittää että on seurannut naisten käytöstä ja kuunnellut mitä kokeneemmat miehet ovat kertoneet."

        Ei ehkä kannata kuulopuheita uskoa tuosta vaan, etenkin jos kyseessä on ollut jättötilanne tai riidat niin totta kai mies saattaa katkerana haukkua naisen tai värittää totuutta. Aina pitäisi kuulla kummankin osapuolen näkemys ennen kuin tekee johtopäätöksiä. Myöskään naisen käytöstä seuraamalla ULKOPUOLISENA ei pääse minkänlaiseen käsitykseen siitä, mitä suhteessa oikeasti tapahtuu ja mitkä ne syyt ovat, jotka naisen ajaa tekemään ja käyttäytymään tietyllä tavalla. Mutta täällä palstalla tuntuu olevan ihan käsittämätön ajatus se, että mieskin voisi olla joskus syypää johonkin.

        Kyllä nämä asiat pitäisi itse kokea.


      • totuus.on.totuus
        leppäkerttu_ kirjoitti:

        "Ei aloittajalla tarvitse olla henk.koht kokemusta ensimmäisestäkään naisesta todetakseen todeksi asiat joista kertoi, riittää että on seurannut naisten käytöstä ja kuunnellut mitä kokeneemmat miehet ovat kertoneet."

        Ei ehkä kannata kuulopuheita uskoa tuosta vaan, etenkin jos kyseessä on ollut jättötilanne tai riidat niin totta kai mies saattaa katkerana haukkua naisen tai värittää totuutta. Aina pitäisi kuulla kummankin osapuolen näkemys ennen kuin tekee johtopäätöksiä. Myöskään naisen käytöstä seuraamalla ULKOPUOLISENA ei pääse minkänlaiseen käsitykseen siitä, mitä suhteessa oikeasti tapahtuu ja mitkä ne syyt ovat, jotka naisen ajaa tekemään ja käyttäytymään tietyllä tavalla. Mutta täällä palstalla tuntuu olevan ihan käsittämätön ajatus se, että mieskin voisi olla joskus syypää johonkin.

        Kyllä nämä asiat pitäisi itse kokea.

        Koettu on suhteita. Nähty on läheltä ja sivusta myös muiden suhteita. Nähty naisten käytöstä läheltä ja sivusta etc.


      • oikein.sinulle
        totuus.on.totuus kirjoitti:

        Koettu on suhteita. Nähty on läheltä ja sivusta myös muiden suhteita. Nähty naisten käytöstä läheltä ja sivusta etc.

        Nooo, se on ihan oma vika kun ottaa huonoja naisia suhteeseen. Varmaan valitsit ulkonäön perusteella.


      • huonojanaisia
        totuus.on.totuus kirjoitti:

        Koettu on suhteita. Nähty on läheltä ja sivusta myös muiden suhteita. Nähty naisten käytöstä läheltä ja sivusta etc.

        Täällähän usein oletetaan että nainen näkee kristallipallolla huonot miehet ennalta. Pitäähän miehenkin osata sama.


      • airistolle.tietenkin
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ihan sama kuin väittäisit, että sotilasasiantuntijana tai puolustusministerinä ei voi olla ihminen joka ei ole ollut koskaan sodassa tai tähtitieteilijänä ei voi toimia kukaan joka ei ole niissä tähdissä käynyt.

        Olet vajaaälyinen, otan osaa.

        "Olet vajaaälyinen," ... no sittenhän meitä on ainakin kaksi täällä... ja muutama muukin vielä seuranammme. Olette sitt taas jaksaneet koko päivän vääntää aiheesta ett naiset on... Kirjoita jo piste tämän asian tiimoilta ja hae mukava miesystävä itsellesi... naiset kun on mitä on!

        Olin lenkillä ja lenkkeilyn lopuksi suunnistin jäätelökipsalle. Naama punaisena ja hiukset hapsottaen sekä henki vinkuen... jonotin itselleni vanilja jäätelötötteröä; yhdellä pallolla.
        Myyjä likka kysyi kolmannen kerran; Niin että mitä otat? Johon mies mun takaa sanoi ett pyöritä nyt: kaksi isoa jätskitötteröä vaniljajäätelöstä, toinen neidille ja toinen mulle!

        Johon mä huohottelin et... vain pien pallo mulle, rapeaan vohveliin!... mies jatkoi siihen ett kaksi isoa jätskitötteröä rapealla vohvelilla, koska minä maksan ne molemmat.
        Tarjoan jäätelöt tuossa puistonpenkillä... menehän istumaan ja puhaltamaan, niin ett pystyt syömään kohta jäätelöäsikin niin ettei jätskipallo tipahda tötteröstä.
        Tarjosin hänelle kolikoitani, ei huolinut niitä koska... sanoinhan jo ett Minä tarjoan. Sinne hänen osoittamalleen penkille siitä menin istumaan.

        Pian hän tuli jäätelöiden kanssa ja ojensi niitä kumpaakin mua kohti... kysyen ett kumman otat itsellesi, valitse... Siis kaksi täysin samanlaista tötteröä!
        Mun ilmeeni varmaan kavalsi ajatukseni, johon mies sanoi ett hän kantoi ne jäätelöt kipsalta penkille... joisitko ehkä avatusta limsapullostakin?

        Siihen se mies jäi puistonpenkille jäätelöineen, kun minä ponkaisin jaloilleni ja juoksuun...
        Oikeassahan hän tietysti oli... en minä häntä tuntenut ja kuitenkin olisin syönyt sen jäätelön; ajattelematta edes olisiko se ollut järkevää! Kai siihen jäätelöönkin ois voinut jotain lisätä, vai olisiko... sitä en tiedä... mutt mä pelästyin outoa puhetta!

        Täällä on ihan yhtä outoja miehiä, syytä pysyä hyvin kaukana... outoja puheita ja kummallista käytöstä!


      • Avio.ATMies
        huonojanaisia kirjoitti:

        Täällähän usein oletetaan että nainen näkee kristallipallolla huonot miehet ennalta. Pitäähän miehenkin osata sama.

        Naisten yleisesti uskotaan olevan miehiä parempia ihmistuntijoita. Ei ilmeisesti päde tähän tapaukseen?


    • SolitudeMan1977

      Nykynaisten tunnekylmyys ja kovuus johtuu liian monesta seksikumppanista. Sisin on turtunut liian monesta herkimmän alueen raastamisesta. Olen nähnyt esimerkin yhdestä ihanasta, herkästä ja myötätuntoisesta naisesta. Hän on elämässään seurustellut saman miehen kanssa 14-vuotiaasta asti ja äskettäin hän täytti 30v ja meni naimisiin. Kaunis ihana yhden miehen nainen. Olisipa näitä enemmän.

      • Naisasialooser11

        Myös YTM kavereideni vaimot/avokit ovat yhden miehen naisia kuten naisen kuuluu ollakkin. YTM ei tyydy muiden käyttämiin jätteisiin.


    • Teknodonna

      Itse olen sitä mieltä, että miehet ovat vielä huonompia piilottamaan naimishalunsa kuin naiset todelliset motiivinsa (mitä ne nyt sitten aloittajan mielestä ovatkin).

      Naisten kyky polkaista uusi elämä käyntiin johtuu suurimmaksi osaksi siitä, että miehet harvemmin palasivat takaisin, kun ovesta ulos menivät. Joko heidät puski hengiltä jokin sonni, tai sitten joku löi heitä kahakassa kepillä päähän tai tuikkasi sen jonnekin alemmas. Lähtökohtaisesti naisen piti olla vain varma siitä, että hän ja hänen jälkikasvunsa selviäisi. Mies ei kuulunut tähän ydinpiiriin luomtaisten ominaisuuksiensa vuoksi, vaan muut naiset.

      😀

      • Teknodonna

        Eli tässä ollaan keskellä jatkuvuuden dynamiikkaa. Dynaamisessa mallissa tapahtuu valintaa niillä kriteereillä, jotka johtavat suoraan jatkumoon, mutta jotka ovat käytännön tasolla absurdeja ja lähinnä romanttisia haaveunia.

        (hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Eli tässä ollaan keskellä jatkuvuuden dynamiikkaa. Dynaamisessa mallissa tapahtuu valintaa niillä kriteereillä, jotka johtavat suoraan jatkumoon, mutta jotka ovat käytännön tasolla absurdeja ja lähinnä romanttisia haaveunia.

        (hirn)

        "Rakkauslässytys" on mielestäni ideaalitilan kuvajainen, sillä sitä on niin valtavasti ihmiskunnan arkistoissa; tiedättehän: kosteita katseita ja kuiskattuja nimiä, liikkumatonta sumua säärten ympärillä, siltoja.

        Ihanaa

        (hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        "Rakkauslässytys" on mielestäni ideaalitilan kuvajainen, sillä sitä on niin valtavasti ihmiskunnan arkistoissa; tiedättehän: kosteita katseita ja kuiskattuja nimiä, liikkumatonta sumua säärten ympärillä, siltoja.

        Ihanaa

        (hihitystä)

        Rakkauslässytyksen perusteet ja merkitys on sen intohimossa, elämänjanossa ja ymmärryksessä siitä, että tämä kaiki olisi pian ohitse, eikä mitään ikuista ole.

        Rakkauslässytys on viimeinen irvokas todiste siitä, että jotain oli tapahtunut. Se on kommentti sumussa aikaan katoavalla sillalla. Se on, ja muuta ei ole.

        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Rakkauslässytyksen perusteet ja merkitys on sen intohimossa, elämänjanossa ja ymmärryksessä siitä, että tämä kaiki olisi pian ohitse, eikä mitään ikuista ole.

        Rakkauslässytys on viimeinen irvokas todiste siitä, että jotain oli tapahtunut. Se on kommentti sumussa aikaan katoavalla sillalla. Se on, ja muuta ei ole.

        (naurua)

        Oikeastaan rakkauslässytys on avain naisen sieluun ja ajattelumaailmaan, sillä nainen on ollut historiallisesti oman kehonsa ja kulloinkin vallitsevan kulttuurin vanki. Ainoastaan modernit ajat ovat pyrkimys tästä ahdisteesta ulos. Ja koska nainen ei enää näinä päivinä ole niin kotonaan rakkauslässytyksessä, niin tämä tarkoittaa ainoastaan sitä, että hän on jollain tasolla vapautunut kulttuuriahdistuksesta, mutta ei kehostaan.

        Nainen luo kulttuuria, ei vain unelmoi siitä.

        (reps)


      • Miehet mätkivät toisiaan kepeillä päähän. Naiset ei osallistu vaan vasta pahimman kahakan laannuttua asettuvat voittajan puolelle, jolloin rauha ja rakkaus voittaa.


      • Teknodonna
        scrg kirjoitti:

        Miehet mätkivät toisiaan kepeillä päähän. Naiset ei osallistu vaan vasta pahimman kahakan laannuttua asettuvat voittajan puolelle, jolloin rauha ja rakkaus voittaa.

        Visio

        Love affairs



        Kireään nahkapukuun ahtautunut moottoripyöränainen aulaan astuttuaan räjähti kappaleiksi. Paineaalto särki sekunnin osissa lattiasta kattoon asti ulottuvat ikkunalasit, ja paiskasi ne ulos kadulle väkijoukkoon. Aulassa ihmiset silpoutuivat; heidän osiaan lenteli ympäriinsä. Välittömästi sokin jälkeen oli hiljaista. Ja jos joku huusi, niin tätä ei voinut kuulla.

        Tippaakaan verta ei ollut ehtinyt valua aamulla pestylle kivilattialle, jolle räjähdyksen kaiku palasi, heijastuttuaan ensin kaukaa vuorenrinteiltä, joilla päivä oli jo ehtinyt puoleen oliivitarhoissa, ja näkymä sieltä alas laaksoon ja sen katoille väreilevä. Kaupungista nousi epätavallinen savupilvi, joka suuntasi kimaltavalle merelle. Kalastusalukset keinuivat satamassa, Yleisesti luultiin ukkosen iskeneen kirkkaalta taivaalta johonkin onnettomaan, joka oli onnistunut suututtamaan korkeimmat tahot.


        (naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Visio

        Love affairs



        Kireään nahkapukuun ahtautunut moottoripyöränainen aulaan astuttuaan räjähti kappaleiksi. Paineaalto särki sekunnin osissa lattiasta kattoon asti ulottuvat ikkunalasit, ja paiskasi ne ulos kadulle väkijoukkoon. Aulassa ihmiset silpoutuivat; heidän osiaan lenteli ympäriinsä. Välittömästi sokin jälkeen oli hiljaista. Ja jos joku huusi, niin tätä ei voinut kuulla.

        Tippaakaan verta ei ollut ehtinyt valua aamulla pestylle kivilattialle, jolle räjähdyksen kaiku palasi, heijastuttuaan ensin kaukaa vuorenrinteiltä, joilla päivä oli jo ehtinyt puoleen oliivitarhoissa, ja näkymä sieltä alas laaksoon ja sen katoille väreilevä. Kaupungista nousi epätavallinen savupilvi, joka suuntasi kimaltavalle merelle. Kalastusalukset keinuivat satamassa, Yleisesti luultiin ukkosen iskeneen kirkkaalta taivaalta johonkin onnettomaan, joka oli onnistunut suututtamaan korkeimmat tahot.


        (naurua)

        Itse en laittaisi ensimmäiselle riville pilkkuja, koska vauhti putoaa huomattavasti, ja posahduksesta tulee tussahdus.

        Tosi mutkikasta

        (hirn)


      • Abermann

        Nämä ovat hyviä pohdintoja, aivan kuten kypsät ja makeat klementiinit ovat. Ähky saattaa kuitenkin yllättää salakavalasti herkuttelun edetessä. Pilkutus ei kuulune yleisten intohimojen kategoriaan; se lienee kuuluvan ihmisille joiden sormet luovat aivomyrskyjä taidolla, jossa yksittäisellä salamalla on - tuli se sitten kirkkaalta taivaalta, tai ei - täsmällinen sijainti fiktiivisessä aika-avaruudessa.

        Aina osuu, kuten Hämeen keskiaikamarkkinoilla on tapana sanoa.

        https://www.youtube.com/watch?v=-iVR7WLsvAg


    • Mjoo, taustamotiivina on ollut löytää aina mies, jonka kanssa elää elämää ja vanhettua yhdessä siinä samalla. Mulla hyppää yli aina nää jutut, naiset haluaa miehen sen rahojen tai statuksen takia, kun mä olen aina seurustellut perseaukisten ja tavallista työtä tekevien tai työttömien kanssa. Joilla ei ole mitään autoa (vanha ruosteinen 200-1000 euroa hintaluokka)kalliimpaa omaisuutta, eikä edes omaa asuntoa.

      Opiskelijoita, työttömiä tai pienellä palkalla työtä tekeviä rivikansalaisia. Joista yhdellä on ollut kunnan vuokra-kämppä, yhdellä isänsä ja äitinsä osakehuoneisto lainassa ja loput on asuneet kotonaan eli suomeksi vanhemmillaan. :)

      Miks kaikki tarttis olla valmiina, kun ne voi yhdessäkin hommata tarpeen mukaan? Että kyllä mä jaksan ainakin lässyttää rakkaudesta. Ilman sitä rakkautta mies olis mulle yhtä kuin turha henkiläkohtaisella tasolla. Pärjää ilman miestäkin mitä tulee talouteen. On aina pärjännyt ja tulee pärjäämään, jos ei sairastu niin vaikeasti ettei pysty työtä tekemään. Sittenkin olis sairaseläke yms. yhteiskunnan tuet.

      Jotta se rakkaus ja läheisyys on se juttu. Ei se pärjääminen.

    • faktahommat

      Nikke Ankaran mauttomien kommenttien kohteena ollut Petra näpäytti räppäriä tv:ssä - "Märkä rätti Niken naamalle"

      Perjantai 19.5.2017 klo 10.22

      http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201705192200148344_tw.shtml

      Petra kertoi torstain Vain elämää -jaksossa ärsyyntyneensä ylimielisyydestä, jolla Nikke Ankara räppää naisten pokaamisesta kappaleellaan.

      Nikke Ankaran härskeistä puheista nousi kohu viime viikolla.
      Räppäri jatkaa samalla meiningillä myös tämän viikon jaksoissa.
      Tällä viikolla Petra antoi samalla mitalla takaisin mauttomuuksia laukoneelle miehelle.

      Nikke Ankaran lausunnoista Vain elämää -ohjelmassa nousi kohu viime viikolla, kun Rumba-lehden toimittaja Jukka Hätinen nosti räppärin käytöksen esiin. Toimittaja kommentoi erityisesti räppärin suhtautumista laulaja Petra Garganoon.

      - Aluksi piiritys oli koiranpentumaista huomionhakua, mutta kuten kaikki viattomana alkanut vitsi tai flirtti, pitkitettynä se alkaa vaivaannuttaa. Räppärin löytäessä ”itsensä”, läppä muuttui limaisemmaksi ja limaisemmaksi, Hätinen kirjoitti Rumbassa.

      Samassa jaksossa räppäri kommentoi Petran esityksen jälkeen, että hänellä on "kärki märkänä", mikä koettiin somessa jopa seksuaaliseksi ahdisteluksi.

      Torstain Vain elämää -jaksossa vietettiin Nikke Ankaran päivää ja räppäri haastoi muut artistit rap-battleen kanssaan.

      - Tän illan jälkeen sun sisäreides lukee, Nikke was here, räppäri riimitteli Petralle.

      Porukka nauroi jälleen heitolle ja Petra peitti kasvot kädellään.

      - Nikke on kyllä aika vastuussa tästä meidän jutusta, että hän on hyvin viritellyt nämä verkot vesille, Petra kommentoi kameralle.

      Battlessa Petra pistikin Nikelle jauhot suuhun.

      - Meil on tääl käynnis Vain elämää -leiri, sä luulet, et sulla on ihan hiton hyvä geimi, mut oikeesti hei, tää meidän juttu on vähän leimi. Vaik sä oot tosi feimi, Petra kuittasi.

      Myös Samu Haber kommentoi jaksossa kaksikon välejä.

      - Petra laittoi märän rätin heti Niken naamalle, että loppuu ne huutelut.

      Myöhemmin jaksossa Petra kertoi esittävänsä Niken kappaleen En tiiä sun nimee.

      - Niken alkuperäinen biisi kertoo siitä, että hän pokaa mimmin ja valkkaa sen mimmin baarista ja vie sen himaan. Mua rupesi ärsyttämään se ylimielisyys siinä pokaamisessa. Oikeastihan se on se mimmi, joka päättää, että lähdenkö mukaan vai en.

      - Tavallaan tää pätee meidän höpsöttelyssäkin, että niinhän sä luulet, mutta kyllä se mimmi tekee ne päätökset aina, Petra sanoi viitaten hänen ja Niken väliseen läpän heittoon.

      • turvasankäyttöön

      • munattomimiehii

    • faktahommat

      http://www.iltalehti.fi/pinnalla/201705182200145989_iq.shtml

      Tutkimus: naiset menevät entistä harvemmin naimisiin lasten vuoksi

      Perjantai 19.5.2017 klo 06.00

      Yhdysvaltalaismediat uutisoivat tutkitusta ilmiöstä "naimakelpoisen miehen" kuolemana: enää avioon ei mennä puolison tulotason nousun vuoksi.

      Yhdysvalloissa havaittiin 70- ja 80-luvuilla, että korkeakouluttamattomien miesten tulotason noustessa avioliiton ulkopuolella syntyneiden lasten määrä väheni ja avioliitossa syntyneiden kasvoi.

      Tämä synnytti käsityksen naimakelpoisesta miehestä ja siitä, että nainen avioituu mieluummin lapsensa isän kanssa silloin, jos tämä voi tuoda todennäköisemmin taloudellista turvaa.

      Tuore tutkimus kuitenkin havaitsi, että työväenluokkaisten miesten tulotason kasvaessa syntyvyys odotetusti lisääntyi, mutta avioliitossa syntyneiden lasten määrässä ei tapahtunut yhtä merkittävää muutosta kuin aiempina vuosikymmeninä.

      Yhdysvalloissa Marylandin yliopistossa tehty tutkimus keskittyi ilmiöön, jota on tutkittu jo aiemmin.

      Muutaman vuosikymmenen takaisissa tarkasteluissa työväenluokkaisten miesten vaurastuessa aviottomina syntyneiden lasten määrä väheni. Syntyi teoria naimakelpoisesta miehestä: siitä, että nainen avioituu mieluummin lapsensa isän kanssa silloin, kun tämän panostuksella on merkitystä kotitaloudelle.

      Nyt julkaistu tuore tutkimus pyrki tarkastelemaan, pitääkö arvio paikkaansa vielä nykypäivänäkin. Yhdysvalloissa tehtyä tutkimusta ei välttämättä voi suoraan yleistää koskemaan täysin Suomessa valloillaan olevia asenteita, mutta kenties se antaa hiukan viitteitä siitä, millaisena länsimaiset naiset näkevät avioliiton instituutioina.

      Aiempiin 70- ja 80-luvuilla tehtyihin tutkimuksiin verrattuna tulokset olivat uudenlaisia.

      - Reaktio ilman korkeakoulutusta olevien miesten tulotason nousuun oli virkistävä. Lasten saamisen ja naimisiin menemisen välillä ei enää ollut samanlaista yhteyttä kuin aiemmin, tutkija Melissa S. Kearney kertoo Washington Postille.

      Varallisuuden lisääntyminen johti kyllä syntyvyyden nousuun, mikä tutkijan mukaan on asia erikseen ja sinällään ymmärrettävää: päätös lasten hankkimisesta on helpompi tehdä silloin, kun vanhemmat arvelevat tulotasonsa vakaaksi. Lapsia syntyi kuitenkin tasaisesti niin avioituneille kuin avioitumattomille pareille, toisin kuin aikaisemmin.

      Avioliitto on omanlaisensa sopimus ja sen vaikutukset parin taloudellisiin asioihin tulee luonnollisesti ottaa huomioon. Romantikkojen sydäntä kuitenkin lämmittänee tutkimuksen tulkitseminen niin, että naimisiin mennään nykyään lisääntyvissä määrin esimerkiksi rakkaudesta, ei pelkästä rahallisesta turvasta, jota instituutio tarjoaa naiselle.

      • En ole lukenut alkup. tutkimusta, mutta... Ei siellä Amerikassakaan miesten ole pakko mennä naimisiin. Silti tuosta tutkimuksesta raportoidaan ikään kuin avioliitto olisi jokin naisen yksipuolinen päätös, Entä jos miehet onkin heränneet 2000-luvulle ja sanovat ei avioliitoille.


    • Mihin väitteesi perustuu?

    • 12121212121212

      Kyllä nainen kykenee oikeaan rakkauteen - itseään kohtaan. Ja myös lapsia kohtaan.

      Nainen on biologisesti ohjelmoitu saamaan miehiltä asioita kuten resursseja / korkeampi status heimossa. Mies on ohjelmoitu antamaan, olemaan hyödyksi naiselle ja yhteisölle. Siksi mies ymmärtää kumppanuuden, veljeyden ja yhteistyön arvon - kun taas nainen on itsekäs opportunisti niin suhteessa kuin työpaikallakin jossa naiset juonittelevat toisiaan vastaan. Nainen rakastaa ensisijaisesti itseään, sitä tunnetta että hänet on nostettu heimon statushierarkiassa ylemmäs.

      "Mies sai minut tuntemaan _itseni_ illan kuningattareksi".

      Kun pariskunta eroaa, mies murehtii sitä ettei hänellä ole enää suojelijan ja isän roolia elämässä. Nainen puolestaan ajattelee hymyssä suin mitä kaikkea hän on liitosta/mieheltä _saanut_ (lapset, talo) ja mitä hän voi seuraavalta mieheltä _saada_.

      Tämä on toki yleistämistä. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, on se yksisarvisiksi kutsuttu vähemmistö joka kykenee aitoon elämänkumppanuuteen.

      • häkeltynyt

        Se on tuo ajatustenluku aivan häkellyttävä taito =)


      • häkeltynyt kirjoitti:

        Se on tuo ajatustenluku aivan häkellyttävä taito =)

        .. Ei tuohon tarvita mitään AjatustenLukua.. Riittää ihan Logiikka, Omat henkilökohtaiset kokemukset, havainnot jne.. Sekä muiden vastaavat.. ;P

        Moni Nainen on Oikeasti enemmän tai vähemmän tuon kaltainen.. Toki miehissä on VastinParit heille, vaikkakin jotkut asiat hieman eri tavalla ilmenevätkin.. ;P


      • roikkuvat
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ei tuohon tarvita mitään AjatustenLukua.. Riittää ihan Logiikka, Omat henkilökohtaiset kokemukset, havainnot jne.. Sekä muiden vastaavat.. ;P

        Moni Nainen on Oikeasti enemmän tai vähemmän tuon kaltainen.. Toki miehissä on VastinParit heille, vaikkakin jotkut asiat hieman eri tavalla ilmenevätkin.. ;P

        Niitä tuon kaltaisten naisten vastinpareja taitaa roikkua tällä palstalla aika montakin.


      • roikkuvat kirjoitti:

        Niitä tuon kaltaisten naisten vastinpareja taitaa roikkua tällä palstalla aika montakin.

        Ihan IRL elämässä on ihan yhtä`lailla.. Ei poikkea Palsta Otukset IRL Otuksista, vaikka joidenkin intresseihin ja agendaan sellaisen väittäminen ehkä syystä tai toisesta sopisikin.. ;P


      • "Nainen on biologisesti ohjelmoitu saamaan miehiltä asioita kuten resursseja / korkeampi status heimossa. Mies on ohjelmoitu antamaan, olemaan hyödyksi naiselle ja yhteisölle. Siksi mies ymmärtää kumppanuuden, veljeyden ja yhteistyön arvon - kun taas nainen on itsekäs opportunisti niin suhteessa kuin työpaikallakin jossa naiset juonittelevat toisiaan vastaan. Nainen rakastaa ensisijaisesti itseään, sitä tunnetta että hänet on nostettu heimon statushierarkiassa ylemmäs."

        Mukatieteellistä humpuukkia.


    • airistolle.tietenkin

      Hyvää yötä, ja parempia, onnellisempia unia... kuin teidän "todellisuuden kuvanne" ovat!

      • Äläs nyt kiukuttele.. Sinä olet Joko Aito YksiSarvinen tai ainakin lähellä sitä monilta osin.. ;P

        Hyviä, sekä Syviä unia Sulle.. =).. Sinne YksiSarvisten maahan.. =)


      • airistolle.tietenkin
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Äläs nyt kiukuttele.. Sinä olet Joko Aito YksiSarvinen tai ainakin lähellä sitä monilta osin.. ;P

        Hyviä, sekä Syviä unia Sulle.. =).. Sinne YksiSarvisten maahan.. =)

        No ei ole mulla syytä kiukutella, sinäkin vakuuttelet mulle ettei asia koske minua... kieli poskessa ja sormet seläntakana ristissä? =((
        Päivästä toiseen samaa jankutusta täällä... mitä naiset on. Mahtavaa ihan järjellistä argutointia, varsinkin kavereilta, jotka sanovat etteivät ole koskaan edes seurustelleet!

        Ymmärrän kyllä kiukun ja pettymyksen... petettyjen äijien kohdalta, mutt osalta kirjoittajista pelkkää oksentelua asian tiimoilta, ilman kokemusta, johon ei ole edes perehtynyt mitenkään.
        Omien kirjoitustensa mukaan ainakaan, jos nyt niihinkään on luottamista.


      • airistolle.tietenkin kirjoitti:

        No ei ole mulla syytä kiukutella, sinäkin vakuuttelet mulle ettei asia koske minua... kieli poskessa ja sormet seläntakana ristissä? =((
        Päivästä toiseen samaa jankutusta täällä... mitä naiset on. Mahtavaa ihan järjellistä argutointia, varsinkin kavereilta, jotka sanovat etteivät ole koskaan edes seurustelleet!

        Ymmärrän kyllä kiukun ja pettymyksen... petettyjen äijien kohdalta, mutt osalta kirjoittajista pelkkää oksentelua asian tiimoilta, ilman kokemusta, johon ei ole edes perehtynyt mitenkään.
        Omien kirjoitustensa mukaan ainakaan, jos nyt niihinkään on luottamista.

        Ei ainakaan mulla ole kieliposkella ja sormet ristissä.. Siis sun kohdalla.. =)

        .. Mitä monet naiset on, niin on myös monet miehet.. Vaikkakin se näyttäytyisi enemmän tai vähemmän eri tavalla.. ;P

        .. Eikä teksteistä ole syytä kiukustua ja/tai ottaa mitään itseensä.. Varsinkaan silloin, jos/kun on itseään tutkinut ja tuntee itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen, että joku asia ei koske itseä ja/tai itse ei todellakaan ole sen tekstin kaltainen jne..jne.. ;P


      • yksilöllinenpersoona
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Ei ainakaan mulla ole kieliposkella ja sormet ristissä.. Siis sun kohdalla.. =)

        .. Mitä monet naiset on, niin on myös monet miehet.. Vaikkakin se näyttäytyisi enemmän tai vähemmän eri tavalla.. ;P

        .. Eikä teksteistä ole syytä kiukustua ja/tai ottaa mitään itseensä.. Varsinkaan silloin, jos/kun on itseään tutkinut ja tuntee itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen, että joku asia ei koske itseä ja/tai itse ei todellakaan ole sen tekstin kaltainen jne..jne.. ;P

        ".. Eikä teksteistä ole syytä kiukustua ja/tai ottaa mitään itseensä.. Varsinkaan silloin, jos/kun on itseään tutkinut ja tuntee itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen, että joku asia ei koske itseä ja/tai itse ei todellakaan ole sen tekstin kaltainen jne..jne.. ;P "

        Sinun kannattaa vielä jatkaa tutkimusmatkaa itseesi, sillä sen verran pahasti otit nokkiisi Linerin kommentista tuossa ylempänä ;)


      • yksilöllinenpersoona kirjoitti:

        ".. Eikä teksteistä ole syytä kiukustua ja/tai ottaa mitään itseensä.. Varsinkaan silloin, jos/kun on itseään tutkinut ja tuntee itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen, että joku asia ei koske itseä ja/tai itse ei todellakaan ole sen tekstin kaltainen jne..jne.. ;P "

        Sinun kannattaa vielä jatkaa tutkimusmatkaa itseesi, sillä sen verran pahasti otit nokkiisi Linerin kommentista tuossa ylempänä ;)

        Siis meillähän on PalstaHistoriaa pidemmältä ajalta.. Tämä ei siis ole mitenkään epänormaalia, että Ätsky roikkuu lahkeessa Ja Outoilee ja Persestelee parhaan taitonsa mukaan.. Tämä on siis Ätskylle Normaali KäytösMalli.. ;D

        .. Se mitä varsinkin nykyisin Ätskylle vastaan, niin siinä ei kauheasti ole ajatus mukana, koska hänen RoikkumisKommenteihinkaan en oikeastaan keskity sen enempää vaan heittelen Hänelle ns. Kuitteja Lonkalta SarjaTulella.. ;D

        .. Näet siis näkyjä ja/tai vain sen mitä haluat nähdä..

        .. Ainoa asia mikä välillä mua hieman häiritsee on se, etten ole aina varma, että kuinka hyvin Ätsky on itse "Leikissä" mukana, koska täällä ei näe toisen Reaktioita, niin kuin IRL elämässä.. Tarkoitushan on vain Kuittailla takaisin PuoliHuolimattomasti käyttämällä mahdollisimman vähän aikaa ja energiaa siihen.. ;D.. Tarkoitus ei ole siis Alistaa ja/tai Kiusata yms.. ;P


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Naiset rakastaa jännämiehii kemian takia.

      • airistolle.tietenkin

        Yääk!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe