Miesvartaloita

kysyjäkurpz

12

306

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän tuo omaan vartaloon tyytyväisyys ole riippuvainen persoonasta eikä sukupuolesta.

Ja mitä asitämääsi kusymykseen tulee, niin arvioisin että vartalotyyppini on jotain tuon kahdeksanneksi viimeisen tyylien. Ainakin rentona ollessa.
      http://img.huffingtonpost.com/asset/,scalefit_970_noupscale/55c3a98d1d00006e0014412d.jpeg

ns. toiminnallisessa kuvassa on tällainen.
      http://www.hollilla.com/images/3/7/6/376f5f8754fed04ab79f4a4e91573aa6_96883.JPEG
      (suattaa olla, että pitääpi käydä täällä jotta kuva näkyy
      http://www.hollilla.com/picviewer.php?forum=685&nick=pete_pjn)

Tosinn ihan tyytyväinen omaan kroppaani silleen olen. Tietty painoa olis hyvä tulla pikkasen lisää, mutta tuo pittäis korjaantua ihtestään ko laivalla syön säännöllisesti. Ja ne jotka miut tuntee, niin ihmettelee, että "mihin vatsaan sie oikeen sitä sapuskaa tunget?"

• ihanat-hoikkeliinit

Pidin niistä kaikista laihimmista. En pitänyt tatuoidusta enkä niistä isommista ja vanhemmista, harmaakarvaisista. Vaikka olen 47 itsekin. Et kysynyt tätä naisilta, mutta pakko oli kertoa:D

• Neitsytsetä_greekgod

Ensimmäinen on aika lähellä.

Ikää yli 35v.

Olen varmaankin liian hoikka useimpien naisten mieleen. Nyt vähemmän hoikka kuin joskus nuorena, ehkä. Mututuntuma sanoo että nelikymppisistä naisista yllättävän moni tykkää meistä hoikista miehistä...mikä on hyvä koska nelikymppisissä on monia kivoja naisia meille huipputasokkaille ja käyttämättömille miehille.

• tasonkertoja

Jos mies on yli 35-vuotiaana hoikka ja käyttämätön, on hän HC-ATM.

• ihanat-hoikkeliinit

Johtuu siitä, että me 40 ikäiset olemme nähneet, miten vanheneminen rumentaa. Niin naisia kuin miehiä. Ja vanheneminen näkyy parhaiten juuri silloin, kun ihminen lihoo. Miehille tulee paksu läskiniska, mahakumpu, posket, jotka näkyy takaapäin, manboobsit. Hoikka mies pysyy saman näköisenä kuin nuorena. Esim. hoikat rokkarimiehet ovat ihania, eivät tunnu vanhenevan lainkaan. Suomessa esim. Ismo Alanko.

Itse olen pysytellyt hoikkana, koska sama vaikuttaa naisiin myös. Tytisevät allit käsivarsissa ja leuat, selluliittireidet ja läskimakkarat vatsassa, riippurinnat eivät nuorenna ketään. Jos ei päästä itseään lihomaan, ulkönäkö säilyy samanlaisena vuosikymmenestä toiseen. Jojoilukin vanhentaa, valitettavasti.

• kurppagoddess

Voisin korkata Neitsytsedän ;)

Ikäiseni vapaat miehet ovat lihavia, tylsistyneitä ja juovat jatkuvasti.

• Neljäs tai kahdeksas vois olla aika lähelle. Tosin mun haituvat ei ole noin tummia, että näytän liki karvattomalta. :o)

• Mikään noista ei ole lähellekään.

• Normibmi

On ollut atleetteja ja kotleetteja, laihoja ja pömppiksiä, ja loppujen lopuksi sillä ei ole mitään merkitystä, sillä jos ihminen miellyttää, vartalonsa miellyttää.
      Naisille ne suuremmat kriteerit taitaa olla, niinkuin joku nainen täällä jo siskojaan ehti kuvaillakin.

• nnaainee

Nuoret näyttää paremmalta. Miehissäkin.

• Avio.ATmies

Ei löytynyt ketään läheskään yhtä keskivartalolihavaa ja karvatonta kuin minä.

• Avio.ATmies

Mielenkiintoista sekin, että tuon sivun takaa löytyvät olivat kaikki "normaalivartaloisia" miehiä, eli todella ylipainoisia tuolta ei löytynyt yhtäkään, mutta silti moni tunsi itsellään olevan liikaa vatsaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe