Liian lämmintä tänään

Ei Suomessa näin lämmintä tarvis olla

45

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuh.. Ei Tarvitsis.. Itse en tykkää Helteestä.. Varsinkaan jos on kuumaa ja "hapetonta".. ;D

      • Voihan se olla, että huomenna kun viilenee, niin tuntuu kylymältä


      • pujottelija kirjoitti:

        Voihan se olla, että huomenna kun viilenee, niin tuntuu kylymältä

        Ei voi olla liian Kylmä.. Voi olla vain liian Kuuma.. Se on Vain Varusteista kiinni, jos/kun on Muka liian Kylmä.. ;D


      • Ouyeahh
        pujottelija kirjoitti:

        Voihan se olla, että huomenna kun viilenee, niin tuntuu kylymältä

        Silloin tullaan tänne, palstan naiset saavat meidät kuumiksi.


      • Ouyeahh kirjoitti:

        Silloin tullaan tänne, palstan naiset saavat meidät kuumiksi.

        Liner ainakin saa minut miltei liekkeihin, ja myös Nuuskamuikkusen aika kuumaksi


      • pujottelija kirjoitti:

        Liner ainakin saa minut miltei liekkeihin, ja myös Nuuskamuikkusen aika kuumaksi

        Älä nyt sinä kettuile sille, riittää että minä härpitän. ;) Se on kohta kuitenkin taas "lomalla palstalta" kun touhunsa alkaa mennä noihin vanhoihin tuttuihin kaavoihin. Saat siltä tuosta hyvästä aika pitkän raivarivalitusviestin HuoNoista PeRSoOnista jne.. ;)

        Keli oli jo aamutunneilla tukala. Kävin tunnin aamulenkillä, enkä voi sanoa nauttineeni. Oli liikaa päällä kesähelteille, kun just muutama päivä sitten satoi lunta. Sisäjumpat rautojen kanssa töiden jälkeen olikin sitten ihan mukavia, kun sisällä oli viileämpää.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Älä nyt sinä kettuile sille, riittää että minä härpitän. ;) Se on kohta kuitenkin taas "lomalla palstalta" kun touhunsa alkaa mennä noihin vanhoihin tuttuihin kaavoihin. Saat siltä tuosta hyvästä aika pitkän raivarivalitusviestin HuoNoista PeRSoOnista jne.. ;)

        Keli oli jo aamutunneilla tukala. Kävin tunnin aamulenkillä, enkä voi sanoa nauttineeni. Oli liikaa päällä kesähelteille, kun just muutama päivä sitten satoi lunta. Sisäjumpat rautojen kanssa töiden jälkeen olikin sitten ihan mukavia, kun sisällä oli viileämpää.

        En toki kettuile, oli tämän viestin huumori osuus. Minäkin tässä iltasella huomasin et sisällä on viileämpää


      • pujottelija kirjoitti:

        En toki kettuile, oli tämän viestin huumori osuus. Minäkin tässä iltasella huomasin et sisällä on viileämpää

        Ei se oikein ymmärrä huumoria, jos se kohdistuu jollainlailla siihen itseensä. Aina se kilahtaa. ;(

        Avannossa alkaa olemaan muuten tilaa. Lämmintäkin vedessä on jo 7 astetta :) Ai että kun se on mahtavaa touhua. Kaveriporukan kanssa on tapana käydä ainakin kerran viikossa saunomassa ja uimassa, toimii hyvin palauttavana treenien jälkeen. Jäiden seassa kun ui parikymmentä metriä puolenkymmentä kertaa ja saunoo välillä, niin ei ole nukahtamisvaikeuksia illalla.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei se oikein ymmärrä huumoria, jos se kohdistuu jollainlailla siihen itseensä. Aina se kilahtaa. ;(

        Avannossa alkaa olemaan muuten tilaa. Lämmintäkin vedessä on jo 7 astetta :) Ai että kun se on mahtavaa touhua. Kaveriporukan kanssa on tapana käydä ainakin kerran viikossa saunomassa ja uimassa, toimii hyvin palauttavana treenien jälkeen. Jäiden seassa kun ui parikymmentä metriä puolenkymmentä kertaa ja saunoo välillä, niin ei ole nukahtamisvaikeuksia illalla.

        Kuulostaa kylmältä touhulta, mutta voihan olla että läheisyys lämmittää


      • pujottelija kirjoitti:

        Kuulostaa kylmältä touhulta, mutta voihan olla että läheisyys lämmittää

        Nyt ei oo enää jäätä, vesi alkaa olemaan aika lämmintä. Kohta se on jo liian lämmintä, että siitä sais ne fiilikset kun oikeasti jäisestä vedestä. Sauna on tulikuuma...


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Nyt ei oo enää jäätä, vesi alkaa olemaan aika lämmintä. Kohta se on jo liian lämmintä, että siitä sais ne fiilikset kun oikeasti jäisestä vedestä. Sauna on tulikuuma...

        Tänään koittelin lammen vettä sormella, ei tuntunut liian lämpimältä


      • pujottelija kirjoitti:

        Liner ainakin saa minut miltei liekkeihin, ja myös Nuuskamuikkusen aika kuumaksi

        Lähinnä Naurattaa toi Emäntä.. ;D.. Pelkäsin vain, että Leikki meni liian kovaksi ja että ehkä tuli "ammttua" liian kovilla.. ;P.. Mut Pelko oli näemmä ihan turhaa.. ;D

        .. EnergiaSyöppö se kyllä on.. Ei tuollaista olisi Varaa pitää.. ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Älä nyt sinä kettuile sille, riittää että minä härpitän. ;) Se on kohta kuitenkin taas "lomalla palstalta" kun touhunsa alkaa mennä noihin vanhoihin tuttuihin kaavoihin. Saat siltä tuosta hyvästä aika pitkän raivarivalitusviestin HuoNoista PeRSoOnista jne.. ;)

        Keli oli jo aamutunneilla tukala. Kävin tunnin aamulenkillä, enkä voi sanoa nauttineeni. Oli liikaa päällä kesähelteille, kun just muutama päivä sitten satoi lunta. Sisäjumpat rautojen kanssa töiden jälkeen olikin sitten ihan mukavia, kun sisällä oli viileämpää.

        Niin taidat taas tarkoittaa noilla "Vanhoilla tutuilla kaavoilla" omaa Käytöstäsi.. ;D


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei se oikein ymmärrä huumoria, jos se kohdistuu jollainlailla siihen itseensä. Aina se kilahtaa. ;(

        Avannossa alkaa olemaan muuten tilaa. Lämmintäkin vedessä on jo 7 astetta :) Ai että kun se on mahtavaa touhua. Kaveriporukan kanssa on tapana käydä ainakin kerran viikossa saunomassa ja uimassa, toimii hyvin palauttavana treenien jälkeen. Jäiden seassa kun ui parikymmentä metriä puolenkymmentä kertaa ja saunoo välillä, niin ei ole nukahtamisvaikeuksia illalla.

        "Ei se oikein ymmärrä huumoria, jos se kohdistuu jollainlailla siihen itseensä. Aina se kilahtaa. ;("

        .. Voisitko lopettaa jo tuon ItsesiPaljastaminen Yleisissä tiloissa.. Eikös Sulle ole mitään tapoja opetettu.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Ei se oikein ymmärrä huumoria, jos se kohdistuu jollainlailla siihen itseensä. Aina se kilahtaa. ;("

        .. Voisitko lopettaa jo tuon ItsesiPaljastaminen Yleisissä tiloissa.. Eikös Sulle ole mitään tapoja opetettu.. ;D

        Alastomuus on mulle ihan luonnollista. Jos jonkun nakuilu häiritsee, ei tarvi katsoa ;)


      • pujottelija kirjoitti:

        Tänään koittelin lammen vettä sormella, ei tuntunut liian lämpimältä

        Ei se siitä sormella koittamisesta ainakaan lämpiä.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ei se siitä sormella koittamisesta ainakaan lämpiä.

        Luulisin et pikkuhiljaa lämpenee, jos useasti koittelee


      • pujottelija kirjoitti:

        Luulisin et pikkuhiljaa lämpenee, jos useasti koittelee

        Eiköhän tuo tule aukottomasti todistettua, jos nyt mittaat veden lämpötilan ja joka aamu käyt kastamassa sormesi siellä juhannukseen saakka - sitten uusi lämpötilan mittaus. Jos on lämmennyt, sormitemppu on toiminu.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eiköhän tuo tule aukottomasti todistettua, jos nyt mittaat veden lämpötilan ja joka aamu käyt kastamassa sormesi siellä juhannukseen saakka - sitten uusi lämpötilan mittaus. Jos on lämmennyt, sormitemppu on toiminu.

        Voikohan mitata tavallisella lämpömittarilla? Minä ainakin kohta lämpenen, kun pyöräilen Myllykoskelle


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Eiköhän tuo tule aukottomasti todistettua, jos nyt mittaat veden lämpötilan ja joka aamu käyt kastamassa sormesi siellä juhannukseen saakka - sitten uusi lämpötilan mittaus. Jos on lämmennyt, sormitemppu on toiminu.

        Voikohan mitata tavallisella lämpömittarilla? Minä ainakin kohta lämpenen, kun pyöräilen Myllykoskelle


    • m-i-e-z

      Liian lämmintä? Ole nyt tyytyväinen, että golf-virta lämmittää. Ensivuonna saatat luoda lunta juhannuksena. =P

      Onneksi minulla on sähköpöytäni lisäksi tehokas ilmastointi, pysyy taatusti toimistokin kylmänä. Ilmastointikonehuoneeni suodattimetkin on vaihdettu, niin ei tule epämiellyttäviä tuoksuja.
      Autonkin saa mukavasti sisälle viileään ja töitä voi tehdä ilman paitaa pihalla, kun tuo wlan kantaa riittävän pitkälle. Rahaa tulee ruskettumisesta. =)

      Mikäli kuuma haittaa, sinun pitää liikkua mahdollisimman nopeasti mahdollisimman vähillä vaatteilla. 60kmh luulisi riittävän viilentymiseen kuumalla, voit myös pyytää jotakuta heittelemään sinua jääpaloilla.

      • Aurinko eitee Hipiälle hyvää.. Sitä ns. Rusinoituu nopeammin.. ;D


      • Riittäisköhän jos ajaisi pyörällä neljääkymppiä, ilman vaatteita? Naiset ainakin peljästyisivät


      • m-i-e-z
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Aurinko eitee Hipiälle hyvää.. Sitä ns. Rusinoituu nopeammin.. ;D

        Taitaa johtua geeneistä. =) Minun iholle aurinko tekee erittäin hyvää. Liikaa nautittuna elimistö korjaa kyllä vauriot. Pakkanen se yrittää laittaa naamani rupsahtamaan ja kuivattaa ihoni korpuksi.


      • m-i-e-z
        pujottelija kirjoitti:

        Riittäisköhän jos ajaisi pyörällä neljääkymppiä, ilman vaatteita? Naiset ainakin peljästyisivät

        Pyörä riittää. Alamäessä saa vauhdin kohdilleen ja saattaahan ohikulkijat ilahtua. Viranomaiset ainakin ilahtuu, kun pääsevät noutamaan viuhahtajaa ronskin ottein kamarille kuultavaksi. =P


      • m-i-e-z kirjoitti:

        Taitaa johtua geeneistä. =) Minun iholle aurinko tekee erittäin hyvää. Liikaa nautittuna elimistö korjaa kyllä vauriot. Pakkanen se yrittää laittaa naamani rupsahtamaan ja kuivattaa ihoni korpuksi.

        .. EtelänHetelmiä Tuommoset.. ;D.. Tai noh.. Kyllähän se aurinko tekee niille ihan samaa.. ;P

        Mut joo.. Itse en tykkää Kovassa ja Kuumassa AuringonPaisteessa olla, koska se on niin KuumottavanTuskaista Hommoo.. ;D.. Ainakaan ihan vain tekemättä mitään siinä samalla.. Noh, ei sekään tilannetta helpota, mutta on ainakin jokin "järkevä" syy "kärsiä".. ;P


      • pujottelija kirjoitti:

        Riittäisköhän jos ajaisi pyörällä neljääkymppiä, ilman vaatteita? Naiset ainakin peljästyisivät

        Mitä ne naiset pelästyis...? Voisithan sinä koittaa päästä Kouvolan uudeksi nettitähdeksi tuolla. Annat jonkun tosikon kuvata sua pururadalla hetken aikaa ja kun se lähettää videonsa youtubeen, linkkaat sen tänne ja johonkin iltapäivälehteen ja oot kuuluisa. :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mitä ne naiset pelästyis...? Voisithan sinä koittaa päästä Kouvolan uudeksi nettitähdeksi tuolla. Annat jonkun tosikon kuvata sua pururadalla hetken aikaa ja kun se lähettää videonsa youtubeen, linkkaat sen tänne ja johonkin iltapäivälehteen ja oot kuuluisa. :)

        Aatteles, sen jälkeen naisia tulee ovista ja ikkunoista. Pikkukakkonen vois kompata tätä keinoa aika varmaan.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Mitä ne naiset pelästyis...? Voisithan sinä koittaa päästä Kouvolan uudeksi nettitähdeksi tuolla. Annat jonkun tosikon kuvata sua pururadalla hetken aikaa ja kun se lähettää videonsa youtubeen, linkkaat sen tänne ja johonkin iltapäivälehteen ja oot kuuluisa. :)

        Kävis vielä kun risumiehelle. Naiset kenties luulisivat alastoman äijän lähentelevän


      • pujottelija kirjoitti:

        Kävis vielä kun risumiehelle. Naiset kenties luulisivat alastoman äijän lähentelevän

        No siitä minä tuon idean kehittelin. Laita pipo päähän ja tennissukat jalkaan, ei ole niin alaston olo. Nakita vaikka joku kaveri kuvaamaan, Mielakan maastoon sitten vaan viuhahtelemaan! Odottelen filminpätkää... :)


      • LinerT.2 kirjoitti:

        No siitä minä tuon idean kehittelin. Laita pipo päähän ja tennissukat jalkaan, ei ole niin alaston olo. Nakita vaikka joku kaveri kuvaamaan, Mielakan maastoon sitten vaan viuhahtelemaan! Odottelen filminpätkää... :)

        Tulossa lähipäivinä sähköpostiin, jos on toiminnassa


      • Epäilenettei
        LinerT.2 kirjoitti:

        No siitä minä tuon idean kehittelin. Laita pipo päähän ja tennissukat jalkaan, ei ole niin alaston olo. Nakita vaikka joku kaveri kuvaamaan, Mielakan maastoon sitten vaan viuhahtelemaan! Odottelen filminpätkää... :)

        Tuliko pujottelijalta nakupätkää?


      • Epäilenettei kirjoitti:

        Tuliko pujottelijalta nakupätkää?

        Ei tullut, mutta kyllähän tämä nyt jollain tavalla on hoidettava


    • pers3

      Täällä Oulun puolessa ei 6 oo yhtään vielä liikaa. Kun alkaa hiostamaan esim. pihaa harjatessa (kiinteistö huolto työ) niin voi heittää paitaa pois.

      • Aika kylymä sielläpäin


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ei kesässä ole mitään hyvää kun yksin on.

    • Naatitaannyt

      Eiku terassille. Lupas sääennuste viileämpää.

      • Illanjatkot

        Tuskinpa tänään mihinkään terassille värjöttelemään, 12 astetta enää mittarissa lämmintä.


      • Illanjatkot kirjoitti:

        Tuskinpa tänään mihinkään terassille värjöttelemään, 12 astetta enää mittarissa lämmintä.

        Täällä vielä 19


    • Kyllä nämä vielä ihan sopivia lämpötiloja valkoiselle miehelle ovat.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Olin veneilemässä. Raikas merituuli hiveli ja oli mukava veneillä viking linen aluksen vierellä.

    • Sinkkumies---

      Näin tosi kauniin naisen tänään bikineissä yhdellä pihalla. Otti siinä auringoa ja oli pakko pysähtyä soittamaan että näin sen naisen kunnolla. Olisi tietysti parempi että olisi oma tyttöystävä jota katselisi mutta ei voi mitään.

    • Ensimmäinen oikea kesäpäivä ja poltin heti nahkani. No ei voi valittaa, oli paras mahdollinen keli päätyä terassille työkavereiden kanssa.

    • Xxxzzzccc

      Kitinää vikinää jäkäjäkä... Ihme nillitystä joka asiasta. Naiset on paskoja ja sää ei miellytä. Kyllä osaa olla vaikeaa. Mistäpä ei tämän palstan pojat keksisi valittamista.

      • Mutta jos sinä olet nainen, niin olet tosi ihana, ja ilmakin on nyt aika sopiva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe