Olen normaalissa päivätyössä klo 8-16 mutta olisin kiinnostunut tekemään parina iltana viikossa sivutyötä, jos sellaisen vaan löytäisin, työn luonteella ei ole väliä kunhan siitä saa rahaa. Asun pk-seudulla.
-Mistäköhän sellaisia kanattaisi etsiä täältä päin?
-Riittääkö että antaa verokortin sivutyöosan työnantajalle?
Sivutoiminen työ
4
2651
Vastaukset
- puupää
Ei muuta ko postiin varhaisjakelijaks :) joka yö ku painat 4h ni ihan hyvin tienaa :)
- hmmm
eli mitä postia yöllä jaetaan? ja minkälainen on se hyvä palkka? postilla ei ainakaan yleensä ole kovin hääppöiset palkat...
- Nanna
Mä ainakin laitoin pari vuotta sitte sanan kierämään kaveripiirissä, että haluan lisätöitä. Ja sitte meni vähän aikaa ja alkoi känny piristä. Olen ope, sivutoimena teen tuntiopettajan töitä muissa oppilaitoksissa. Ei niitä paikkoja ole koskaan ainakaan missään työkkärissä ilmoiteltu avoimiksi!
Sivutyöosan alkuperäistä kappaletta ei tarvi antaa, vaan siitä voi ottaa kopioita ja jaella niitä, jos on useampia sivutyöpaikkoja. Verotoimistossa kannattaa käydä ennen kuin aloittaa sivutöiden tekemisen. - puupää
Se palkkahan riippuu siitä kuinka nopee oot tekee hommat.Alkuun vähän hidasta mutta kun oppii niin tekee paljon nopeemmin.Normaali tuntitaksa on vähän päälle 7e mutta mitä nopeemmin teet sitä enemmän tienaat.Ite just laskeskelin et mulle tulee tuntipalkkana noin 10-11e lisät.Itte jakelen hesaria ym.aamupostia mitä niitä nyt on.Kaikista parasta jos sattuu saamaan autopiirin.Ei muuta ko kuuntelee musiikkia ja nakkelee postia ikkunasta :) ja autopiireistä maksetaan aina km korvaus.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136