Sivutoiminen työ

epätietoinen

Olen normaalissa päivätyössä klo 8-16 mutta olisin kiinnostunut tekemään parina iltana viikossa sivutyötä, jos sellaisen vaan löytäisin, työn luonteella ei ole väliä kunhan siitä saa rahaa. Asun pk-seudulla.

-Mistäköhän sellaisia kanattaisi etsiä täältä päin?
-Riittääkö että antaa verokortin sivutyöosan työnantajalle?

4

2651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupää

Ei muuta ko postiin varhaisjakelijaks :) joka yö ku painat 4h ni ihan hyvin tienaa :)

• hmmm

eli mitä postia yöllä jaetaan? ja minkälainen on se hyvä palkka? postilla ei ainakaan yleensä ole kovin hääppöiset palkat...

• Nanna

Mä ainakin laitoin pari vuotta sitte sanan kierämään kaveripiirissä, että haluan lisätöitä. Ja sitte meni vähän aikaa ja alkoi känny piristä. Olen ope, sivutoimena teen tuntiopettajan töitä muissa oppilaitoksissa. Ei niitä paikkoja ole koskaan ainakaan missään työkkärissä ilmoiteltu avoimiksi!

Sivutyöosan alkuperäistä kappaletta ei tarvi antaa, vaan siitä voi ottaa kopioita ja jaella niitä, jos on useampia sivutyöpaikkoja. Verotoimistossa kannattaa käydä ennen kuin aloittaa sivutöiden tekemisen.

• puupää

Se palkkahan riippuu siitä kuinka nopee oot tekee hommat.Alkuun vähän hidasta mutta kun oppii niin tekee paljon nopeemmin.Normaali tuntitaksa on vähän päälle 7e mutta mitä nopeemmin teet sitä enemmän tienaat.Ite just laskeskelin et mulle tulee tuntipalkkana noin 10-11e lisät.Itte jakelen hesaria ym.aamupostia mitä niitä nyt on.Kaikista parasta jos sattuu saamaan autopiirin.Ei muuta ko kuuntelee musiikkia ja nakkelee postia ikkunasta :) ja autopiireistä maksetaan aina km korvaus.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe