Sivutoiminen työ

epätietoinen

Olen normaalissa päivätyössä klo 8-16 mutta olisin kiinnostunut tekemään parina iltana viikossa sivutyötä, jos sellaisen vaan löytäisin, työn luonteella ei ole väliä kunhan siitä saa rahaa. Asun pk-seudulla.

-Mistäköhän sellaisia kanattaisi etsiä täältä päin?
-Riittääkö että antaa verokortin sivutyöosan työnantajalle?

4

2690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puupää

Ei muuta ko postiin varhaisjakelijaks :) joka yö ku painat 4h ni ihan hyvin tienaa :)

• hmmm

eli mitä postia yöllä jaetaan? ja minkälainen on se hyvä palkka? postilla ei ainakaan yleensä ole kovin hääppöiset palkat...

• Nanna

Mä ainakin laitoin pari vuotta sitte sanan kierämään kaveripiirissä, että haluan lisätöitä. Ja sitte meni vähän aikaa ja alkoi känny piristä. Olen ope, sivutoimena teen tuntiopettajan töitä muissa oppilaitoksissa. Ei niitä paikkoja ole koskaan ainakaan missään työkkärissä ilmoiteltu avoimiksi!

Sivutyöosan alkuperäistä kappaletta ei tarvi antaa, vaan siitä voi ottaa kopioita ja jaella niitä, jos on useampia sivutyöpaikkoja. Verotoimistossa kannattaa käydä ennen kuin aloittaa sivutöiden tekemisen.

• puupää

Se palkkahan riippuu siitä kuinka nopee oot tekee hommat.Alkuun vähän hidasta mutta kun oppii niin tekee paljon nopeemmin.Normaali tuntitaksa on vähän päälle 7e mutta mitä nopeemmin teet sitä enemmän tienaat.Ite just laskeskelin et mulle tulee tuntipalkkana noin 10-11e lisät.Itte jakelen hesaria ym.aamupostia mitä niitä nyt on.Kaikista parasta jos sattuu saamaan autopiirin.Ei muuta ko kuuntelee musiikkia ja nakkelee postia ikkunasta :) ja autopiireistä maksetaan aina km korvaus.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe