hei
Olen 46-vuotias nainen, jonka ongelmana eivät ole rypyt vaan ihon veltostuminen (poskien alaosa, kaulan alue).
Onko tälle mitään tehtävissä? Onko joku oikeasti saanut jostain voiteesta apua tällaiseen?
kiinteytystä tarvitaan
6
436
Vastaukset
Ehkä auttaisi parranajo ja hikijumppa..? Molemmat stimuloivat ihoa syvältä...
- roikko60
oon aika varma, ettei ne voiteet tms auta velttoon ihoon. ainut ku auttaa on veitsi
- Atteartturi4
Kyllä on hyviä voiteita ja vitamiineja millä lähtee rokotukset kun et ole vielä mikään ikäloppu tupakka ei hyväksi jos polttaa mutta ei välttämättä puukkokaan koita hyvät voiteet auttaa joka päivä päivä voide ja yö voide soittele niin voin kertoa mikä 0407010236
- Atteartturi4
Ps kirjoitus virhe roikkuu ei rokotus hih
- Sara_pks
Hei
Minulla on suositella sellaista ihanaa tuotetta kuin ageloc tru face essence duet.
Maksaa, mutta tuloksia sillä saa - KMT
Ota seerumi päivittäiseen käyttöön. Kokeile jotakin laatutuotetta, esim. Biotherm tai Lancome.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku675292Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel342498Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1122228HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201905Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151859- 1111770
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2661237Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531224Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.511114- 731004