kiinteytystä tarvitaan

ambur

hei

Olen 46-vuotias nainen, jonka ongelmana eivät ole rypyt vaan ihon veltostuminen (poskien alaosa, kaulan alue).
Onko tälle mitään tehtävissä? Onko joku oikeasti saanut jostain voiteesta apua tällaiseen?

6

485

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä auttaisi parranajo ja hikijumppa..? Molemmat stimuloivat ihoa syvältä...

• roikko60

oon aika varma, ettei ne voiteet tms auta velttoon ihoon. ainut ku auttaa on veitsi

• Atteartturi4

Kyllä on hyviä voiteita ja vitamiineja millä lähtee rokotukset kun et ole vielä mikään ikäloppu tupakka ei hyväksi jos polttaa mutta ei välttämättä puukkokaan koita hyvät voiteet auttaa joka päivä päivä voide ja yö voide soittele niin voin kertoa mikä 0407010236

• Atteartturi4

Ps kirjoitus virhe roikkuu ei rokotus hih

• Sara_pks

Hei
      Minulla on suositella sellaista ihanaa tuotetta kuin ageloc tru face essence duet.
      Maksaa, mutta tuloksia sillä saa

• KMT

Ota seerumi päivittäiseen käyttöön. Kokeile jotakin laatutuotetta, esim. Biotherm tai Lancome.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      408
      1767
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1145
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1083
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1081
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1014
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      143
      857
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      679
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe