Ranskan uusi presidentti Macron, ei aio yksipuolisesti tunnustaa Palestiinan valtiota. Voisi olettaa, että liberaalina poliitikkona hän helposti hyppäisi edistämään palestiinalaisten agendaa, mutta niin hän ei aio tehdä. Mieluummin hän, omien sanojensa mukaan ylläpitää hyviä suhteita Israelin kanssa. Itse asiassa hänen mielestään anti-sionismi (Israelin valtion vastaisuus) johtaa aina myös anti-semitismiin. Aikaisemmin palestiinalaiset toivoivat Ranskan ottavan keskeisen roolin oman agendansa ajamiseksi, mutta nyt näyttää, että heidän kansainvälinen tukensa käy koko ajan vain ohuemmaksi... voivoi.
Ei tunnusteta
4
155
Vastaukset
- Jubba
Ranskalaiset vaativat Israelilta rauhanmarsseja ja loputtomia neuvotteluja itsensä puolustamisen sijaan siihen asti kun terroristit aloittivat iskunsa Ranskassa. Nyt Ranskassa on herätty siihen, että rauhanmarssit ja neuvottelut eivät pysäytä terroristeja.
Presidentti Trump osoittaa hyvää pelisilmää vierailemalla sekä Israelissa, että palestiinalaisalueella. Toivottavasti hän saa aikaan tulokselliset rauhanneuvottelut.
- 9987897987
Onhan se ihan loogista, että liberaalit tukevat Israelia. Israel on nimittäin lähi-idän liberaalein maa, mm. lähi-idän homokulttuurin keskus. Palestiinan valtio olisi toteutuessaan patavanhoillinen muslimivaltio.
- plkokoko
Tällä hetkellä Hamas luokitellaan terrorijärjestöksi ja se n iitä pahoja tekoja tekeekin ei vain suunnittele.Toteutuakseen Hamas saattaisi voittaa vaalit Palestiinassa ja täten maasta tulisi terrorin keskus jota ei oikeastaan toivo kukaan ei edes suurin osa muslimivaltioista.
Jos Hamas ei voita niin Palestiinaa kohtaisi vielä suurempi korruptio ja avustusvarojen väärinkäyttö kuin nyt.Yleisesti maata ei voi tunnustaa jos se toimii pääasiallisesti ulkomaisten avustusten turvin. Siinä ei ole mitään mieltä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065