Stam1na

Nimetön

Tässä olisi kysymys. Kuinka moni tietää tämän kyseisen yhtyeen? julkaisi juuri sinkun kadonneet kolme sanaa.Jos tiedätte mitä itse pidätte?

9

897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Joo, kyllähän tuo "Kadonneet Kolme Sanaa" on aika mainio biisi. Ensikuulemalla vähän tökki, mutta toisella ja varsinkin kolmannella kuuntelukerralla toimi jo hyvinkin.

Eiköhän poikain pitkäsoitta hankintaan mene.

• CarpathianSlut

aivan mahtava sanoisin, kyllä pojat osaavat sanoittaa ja tehdä biisejä. mutta pahus olivat menneet muokkaamaan pyhä yksinkertaisuus kappaletta. meni hyvä kappale pilalle sanojen ja biisin uusien riffien takia.minä omistan kuitenkin nämä viime ja sitä edellisen vuoden pikkujulkaisut ennen näitä isompia juttuja ja
        (liha demo(2004
        väkivaltakunta ep (2003) omakustanne
        ja
        arkkitehti demo(2004))
        näistä liha demolla oli tämä kappale ja paljonkin parempana..*huokaus*
        mutta tuleva levy pitää ostaa. toivon vain ettei muita vanhoja kappaleita ole menty raiskaamaan jos niitä julkaistaan.

• eyeless666
        CarpathianSlut kirjoitti:

aivan mahtava sanoisin, kyllä pojat osaavat sanoittaa ja tehdä biisejä. mutta pahus olivat menneet muokkaamaan pyhä yksinkertaisuus kappaletta. meni hyvä kappale pilalle sanojen ja biisin uusien riffien takia.minä omistan kuitenkin nämä viime ja sitä edellisen vuoden pikkujulkaisut ennen näitä isompia juttuja ja
        (liha demo(2004
        ja
        arkkitehti demo(2004))
        mutta tuleva levy pitää ostaa. toivon vain ettei muita vanhoja kappaleita ole menty raiskaamaan jos niitä julkaistaan.

Metalliliitossa on tullu kuultua kyseinen kipale kaksi kertaa, ekalla kerralla kuulosti ehkä vähän huonolta, mutta tokalla se jo upposi.

• KaamosMaster
        eyeless666 kirjoitti:

Metalliliitossa on tullu kuultua kyseinen kipale kaksi kertaa, ekalla kerralla kuulosti ehkä vähän huonolta, mutta tokalla se jo upposi.

Se metalliliitossa tullu biisi kuulosti ihan Mokomalta. Luulin sitä Mokomaksi siihen asti ku alko tulla laulua. Ihan hyvältä se muuten kuulosti. Tais olla vielä Sakara recordsin tuotantoa ellen väärin muista.

• CarpathianSlut
        KaamosMaster kirjoitti:

Se metalliliitossa tullu biisi kuulosti ihan Mokomalta. Luulin sitä Mokomaksi siihen asti ku alko tulla laulua. Ihan hyvältä se muuten kuulosti. Tais olla vielä Sakara recordsin tuotantoa ellen väärin muista.

sakaralla hyvinkin ... käykää sivuilla jos jotain tahdotte tietää www.stam1na.com..

• kärpäsenä katossa
        CarpathianSlut kirjoitti:

(liha demo(2004
        ja
        arkkitehti demo(2004))

Uusi levyhän on tehty vuodenvaihteen tienoilla.
        Satuin kuulemaan sitä.

Ja kyllä, vanhoja demoesityksiä on mukana. Ilmeisesti sanoittaja/Stam1na ovat halunneet parantaa vanhaa, itseään tyydyttämätöntä materiaalia, muutoksia tulee olemaan. Mutta sehän se demojen idea onkin. Pojat tekee sitten tulevat levynsä puhtaalta pöydältä. Valtaosa kuulijoista on kuitenkin uusia korvia, jolle demoajat jäävät ikuisesti pimeään.

Mitä väliä niillä sanoilla on ja varsinkin näin pienillä muutoksilla? Aivan sama mulle. Ihmisillä yleensäkin aina se ärsyttävä muutosvastarinta että huhhuh. Toisaalta hymyilyttää että fanaatikkojakin löytyy asiassa kun asiassa. HYVÄÄ PASKAA sanon minä!!! Rock!!! Vuoden tulokas hands down.

• CarpathianSlut
        kärpäsenä katossa kirjoitti:

Uusi levyhän on tehty vuodenvaihteen tienoilla.
        Satuin kuulemaan sitä.

Ja kyllä, vanhoja demoesityksiä on mukana. Ilmeisesti sanoittaja/Stam1na ovat halunneet parantaa vanhaa, itseään tyydyttämätöntä materiaalia, muutoksia tulee olemaan. Mutta sehän se demojen idea onkin. Pojat tekee sitten tulevat levynsä puhtaalta pöydältä. Valtaosa kuulijoista on kuitenkin uusia korvia, jolle demoajat jäävät ikuisesti pimeään.

Mitä väliä niillä sanoilla on ja varsinkin näin pienillä muutoksilla? Aivan sama mulle. Ihmisillä yleensäkin aina se ärsyttävä muutosvastarinta että huhhuh. Toisaalta hymyilyttää että fanaatikkojakin löytyy asiassa kun asiassa. HYVÄÄ PASKAA sanon minä!!! Rock!!! Vuoden tulokas hands down.

mutta jos ne kappaleet on kuulostanu jo just parhailta

• soad

Itsekin löytänyt bändin vastikään.
      Kuulostaa pirun lupaavalta ja varmasti hankin tulevan maaliskuussa julkaistavan plätyn.
      Ja tuleepa tsekattua livemeininki samalla kun pojat heittävät keväämmällä rundia Mokoman mänttien kaa..

• kuolleen_kukan_nimi

jaksaa kuunnella tuon levyn muutaman kerran mut sitten alkaa tökkiä..live bändinä okei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe