Stam1na

Nimetön

Tässä olisi kysymys. Kuinka moni tietää tämän kyseisen yhtyeen? julkaisi juuri sinkun kadonneet kolme sanaa.Jos tiedätte mitä itse pidätte?

11

1032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Joo, kyllähän tuo "Kadonneet Kolme Sanaa" on aika mainio biisi. Ensikuulemalla vähän tökki, mutta toisella ja varsinkin kolmannella kuuntelukerralla toimi jo hyvinkin.

Eiköhän poikain pitkäsoitta hankintaan mene.

• CarpathianSlut

aivan mahtava sanoisin, kyllä pojat osaavat sanoittaa ja tehdä biisejä. mutta pahus olivat menneet muokkaamaan pyhä yksinkertaisuus kappaletta. meni hyvä kappale pilalle sanojen ja biisin uusien riffien takia.minä omistan kuitenkin nämä viime ja sitä edellisen vuoden pikkujulkaisut ennen näitä isompia juttuja ja
        (liha demo(2004
        väkivaltakunta ep (2003) omakustanne
        ja
        arkkitehti demo(2004))
        näistä liha demolla oli tämä kappale ja paljonkin parempana..*huokaus*
        mutta tuleva levy pitää ostaa. toivon vain ettei muita vanhoja kappaleita ole menty raiskaamaan jos niitä julkaistaan.

• eyeless666
        CarpathianSlut kirjoitti:

aivan mahtava sanoisin, kyllä pojat osaavat sanoittaa ja tehdä biisejä. mutta pahus olivat menneet muokkaamaan pyhä yksinkertaisuus kappaletta. meni hyvä kappale pilalle sanojen ja biisin uusien riffien takia.minä omistan kuitenkin nämä viime ja sitä edellisen vuoden pikkujulkaisut ennen näitä isompia juttuja ja
        (liha demo(2004
        ja
        arkkitehti demo(2004))
        mutta tuleva levy pitää ostaa. toivon vain ettei muita vanhoja kappaleita ole menty raiskaamaan jos niitä julkaistaan.

Metalliliitossa on tullu kuultua kyseinen kipale kaksi kertaa, ekalla kerralla kuulosti ehkä vähän huonolta, mutta tokalla se jo upposi.

• KaamosMaster
        eyeless666 kirjoitti:

Metalliliitossa on tullu kuultua kyseinen kipale kaksi kertaa, ekalla kerralla kuulosti ehkä vähän huonolta, mutta tokalla se jo upposi.

Se metalliliitossa tullu biisi kuulosti ihan Mokomalta. Luulin sitä Mokomaksi siihen asti ku alko tulla laulua. Ihan hyvältä se muuten kuulosti. Tais olla vielä Sakara recordsin tuotantoa ellen väärin muista.

• CarpathianSlut
        KaamosMaster kirjoitti:

Se metalliliitossa tullu biisi kuulosti ihan Mokomalta. Luulin sitä Mokomaksi siihen asti ku alko tulla laulua. Ihan hyvältä se muuten kuulosti. Tais olla vielä Sakara recordsin tuotantoa ellen väärin muista.

sakaralla hyvinkin ... käykää sivuilla jos jotain tahdotte tietää www.stam1na.com..

• kärpäsenä katossa
        CarpathianSlut kirjoitti:

(liha demo(2004
        ja
        arkkitehti demo(2004))

Uusi levyhän on tehty vuodenvaihteen tienoilla.
        Satuin kuulemaan sitä.

Ja kyllä, vanhoja demoesityksiä on mukana. Ilmeisesti sanoittaja/Stam1na ovat halunneet parantaa vanhaa, itseään tyydyttämätöntä materiaalia, muutoksia tulee olemaan. Mutta sehän se demojen idea onkin. Pojat tekee sitten tulevat levynsä puhtaalta pöydältä. Valtaosa kuulijoista on kuitenkin uusia korvia, jolle demoajat jäävät ikuisesti pimeään.

Mitä väliä niillä sanoilla on ja varsinkin näin pienillä muutoksilla? Aivan sama mulle. Ihmisillä yleensäkin aina se ärsyttävä muutosvastarinta että huhhuh. Toisaalta hymyilyttää että fanaatikkojakin löytyy asiassa kun asiassa. HYVÄÄ PASKAA sanon minä!!! Rock!!! Vuoden tulokas hands down.

• CarpathianSlut
        kärpäsenä katossa kirjoitti:

Uusi levyhän on tehty vuodenvaihteen tienoilla.
        Satuin kuulemaan sitä.

Ja kyllä, vanhoja demoesityksiä on mukana. Ilmeisesti sanoittaja/Stam1na ovat halunneet parantaa vanhaa, itseään tyydyttämätöntä materiaalia, muutoksia tulee olemaan. Mutta sehän se demojen idea onkin. Pojat tekee sitten tulevat levynsä puhtaalta pöydältä. Valtaosa kuulijoista on kuitenkin uusia korvia, jolle demoajat jäävät ikuisesti pimeään.

Mitä väliä niillä sanoilla on ja varsinkin näin pienillä muutoksilla? Aivan sama mulle. Ihmisillä yleensäkin aina se ärsyttävä muutosvastarinta että huhhuh. Toisaalta hymyilyttää että fanaatikkojakin löytyy asiassa kun asiassa. HYVÄÄ PASKAA sanon minä!!! Rock!!! Vuoden tulokas hands down.

mutta jos ne kappaleet on kuulostanu jo just parhailta

• soad

Itsekin löytänyt bändin vastikään.
      Kuulostaa pirun lupaavalta ja varmasti hankin tulevan maaliskuussa julkaistavan plätyn.
      Ja tuleepa tsekattua livemeininki samalla kun pojat heittävät keväämmällä rundia Mokoman mänttien kaa..

• kuolleen_kukan_nimi

jaksaa kuunnella tuon levyn muutaman kerran mut sitten alkaa tökkiä..live bändinä okei

• Anonyymi00010

Mokoma on ehkä pari biisiä enemmän hyviä..

• Anonyymi00011

Mokomalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe