Vats ap gaiz?

Kuis pyyhkii poijjat? Oisko tääl kivoi poikii nätille tyttöselle kaiken kivvaan?

18

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

Tuu juomaan viinaa mun kaa ;)

• Totta hemmetis tuun! Mist sut löytää

• Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!

• viinamies
        Jännäjenna kirjoitti:

Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!

Asun itä-suomessa ;)

• viinamies kirjoitti:

Asun itä-suomessa ;)

No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas

• viinamies
        Jännäjenna kirjoitti:

No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas

Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.

• viinamies kirjoitti:

Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.

Tokkohan laitan jannajenna at suomi kakskytneljä piste siinä välissä ja fi sen jälkee ei oo pistettä

• Millaisii tyyppei tääl liikkuu? Kertoke ittestä vähäse. Oon täs lukennu teijä kommenttei on tää huippu mesta tää palsta! Esttäytyke uuelle tyttöselle. Onks tääl tyttöiki? Mää oon tuollaine et tytöist tykkään kans. Ootteks kaikki sinkkui tääl?

• Täällä on varmasti nätille tytölle menoa.

• Heipähei Jenna, kiva saada uusia tyttöjä palstalle.

Romantiikannälkäisiä sinkkupoikia parveilee palstalla vaikka kuin, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki on sinkkuja. Avioatmies on huonossa avioliitossa.

• Oih sul on tuo simmus iha hot! Apuja! Hurrrrmuri!

Kukaha sää oot

• Jännäjenna kirjoitti:

Oih sul on tuo simmus iha hot! Apuja! Hurrrrmuri!

Kukaha sää oot

Mä oon Palstamäen Aki.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Mä oon Palstamäen Aki.

Sää oot söpö Aki *sydämmii* Ootko säki sinkku

• A.Palstamäki kirjoitti:

Mä oon Palstamäen Aki.

Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii

• Jännäjenna kirjoitti:

Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii

Voidaan olla kavereita, ei mulla oo mitään sitä vastaan.

Palstalla on monia kivoja poikia, 1212, Harmaaritari, Miesmannn, NuuskaMuikkune, TähänSeKaappi, Avio.ATmies ja monet monet muut.

Jos olet kaikkiruokainen niin naisnikkejäkin löytyy vaikka hurumykket.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe