Vats ap gaiz?

Kuis pyyhkii poijjat? Oisko tääl kivoi poikii nätille tyttöselle kaiken kivvaan?

18

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

      Tuu juomaan viinaa mun kaa ;)

      • Totta hemmetis tuun! Mist sut löytää


      • Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!


      • viinamies
        Jännäjenna kirjoitti:

        Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!

        Asun itä-suomessa ;)


      • viinamies kirjoitti:

        Asun itä-suomessa ;)

        No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas


      • viinamies
        Jännäjenna kirjoitti:

        No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas

        Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.


      • viinamies kirjoitti:

        Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.

        Tokkohan laitan jannajenna at suomi kakskytneljä piste siinä välissä ja fi sen jälkee ei oo pistettä


    • Millaisii tyyppei tääl liikkuu? Kertoke ittestä vähäse. Oon täs lukennu teijä kommenttei on tää huippu mesta tää palsta! Esttäytyke uuelle tyttöselle. Onks tääl tyttöiki? Mää oon tuollaine et tytöist tykkään kans. Ootteks kaikki sinkkui tääl?

    • Täällä on varmasti nätille tytölle menoa.

    • Heipähei Jenna, kiva saada uusia tyttöjä palstalle.

      Romantiikannälkäisiä sinkkupoikia parveilee palstalla vaikka kuin, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki on sinkkuja. Avioatmies on huonossa avioliitossa.

      • Oih sul on tuo simmus iha hot! Apuja! Hurrrrmuri!

        Kukaha sää oot


      • Jännäjenna kirjoitti:

        Oih sul on tuo simmus iha hot! Apuja! Hurrrrmuri!

        Kukaha sää oot

        Mä oon Palstamäen Aki.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mä oon Palstamäen Aki.

        Sää oot söpö Aki *sydämmii* Ootko säki sinkku


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Mä oon Palstamäen Aki.

        Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii


      • Jännäjenna kirjoitti:

        Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii

        Voidaan olla kavereita, ei mulla oo mitään sitä vastaan.

        Palstalla on monia kivoja poikia, 1212, Harmaaritari, Miesmannn, NuuskaMuikkune, TähänSeKaappi, Avio.ATmies ja monet monet muut.

        Jos olet kaikkiruokainen niin naisnikkejäkin löytyy vaikka hurumykket.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe