Kuis pyyhkii poijjat? Oisko tääl kivoi poikii nätille tyttöselle kaiken kivvaan?
Vats ap gaiz?
18
527
Vastaukset
- viinamies
Tuu juomaan viinaa mun kaa ;)
Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!
- viinamies
Jännäjenna kirjoitti:
Mää oon iha fiilikses jo, kerro mihhi tuun!!!! "tahhon rakastella sinnuaaaa, tahotkooo sinnä minnuuuuaaaa" - tulos oon siis! äkkii nyt!
Asun itä-suomessa ;)
viinamies kirjoitti:
Asun itä-suomessa ;)
No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas
- viinamies
Jännäjenna kirjoitti:
No hitto mää oon Ilomantsist ... onks sul lainata bussilippuun? Maksan takas
Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.
viinamies kirjoitti:
Voin maksaa ;) laita vaikka sähköposti tähän.
Tokkohan laitan jannajenna at suomi kakskytneljä piste siinä välissä ja fi sen jälkee ei oo pistettä
Millaisii tyyppei tääl liikkuu? Kertoke ittestä vähäse. Oon täs lukennu teijä kommenttei on tää huippu mesta tää palsta! Esttäytyke uuelle tyttöselle. Onks tääl tyttöiki? Mää oon tuollaine et tytöist tykkään kans. Ootteks kaikki sinkkui tääl?
Täällä on varmasti nätille tytölle menoa.
Heipähei Jenna, kiva saada uusia tyttöjä palstalle.
Romantiikannälkäisiä sinkkupoikia parveilee palstalla vaikka kuin, ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki on sinkkuja. Avioatmies on huonossa avioliitossa.Jännäjenna kirjoitti:
Oih sul on tuo simmus iha hot! Apuja! Hurrrrmuri!
Kukaha sää ootMä oon Palstamäen Aki.
A.Palstamäki kirjoitti:
Mä oon Palstamäen Aki.
Sää oot söpö Aki *sydämmii* Ootko säki sinkku
A.Palstamäki kirjoitti:
Mä oon Palstamäen Aki.
Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii
Jännäjenna kirjoitti:
Ootko sä Aki palstan The Eye, koviksii siis? Otatko minnuu kaverikses mää en oo pihtari ossaan kiittää kivoi poikii
Voidaan olla kavereita, ei mulla oo mitään sitä vastaan.
Palstalla on monia kivoja poikia, 1212, Harmaaritari, Miesmannn, NuuskaMuikkune, TähänSeKaappi, Avio.ATmies ja monet monet muut.
Jos olet kaikkiruokainen niin naisnikkejäkin löytyy vaikka hurumykket.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
