Nii mul on kaks vuotta vanhempi veli joka ärsyttää koko ajan miten kostan kaiken sen paskan mitä se on heittäny mun niskaa
Miten kostaa veljelle
5
1296
Vastaukset
"Jos lähdet kostoretkelle, niin kaiva kaksi hautaa."
En muista, kuka viisas noin on sanonut. Kostoretki tuo harvoin mitään oikeaa balsamia haavoihin tai korjausta koettuihin vääryyksiin.- erestdyfuygiuhoijpok
veljet on sitä varte et ne pilaa sun nuoruuden ja lapsuuden annat vaa olla jos tulee sulle vittuilee tinttase turpaan
- ammattimainen_kiristäjä
Kiristä siltä 200€ kostoks
uhkailuna voit käyttää alastonkuvia veljestäs - erfghjkl
Lähde vaan hakemaan villoja ja palaa taaisin kerittynä!
- Anonyymi
Mulla kans kaks vuotta mua vanhempi veli. Mulla meni taas siihen vaan hermot kun ei se mitään muuta tee kun ärsytä ni mä kostin ja piilotin sen mopon avaimet.
Hyvät piilot on uhrin omassa huoneessa esim patjan alla, kaapissa tavaroiden takana tai jossain pöydän takana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2621916Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i661519Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2141236- 831175
- 571074
- 341033
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol2801014Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment206979Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas7966- 73943