Onko kellään kokemusta näistä? Haksahdin viime viikolla ostamaan yhden tällaisen ja petyin kyllä kovasti... Kyseessä siis Sofia Ruusilan nimellä myytävät nettivalmennukset & ruokavaliot. Selvästi huomaa että on nopeasti ja rahastusmielessä laitettu kasaan, hinta ja laatu ei ihan kohtaa. Olin aika tyrmistynyt kun tajusin miten vähän sisältöä tässä koko hommassa oli.
Vielä tyrmistyneempi olin kun tajusin ettei tätä kauppaa voi edes purkaa!
Ei tästä nyt konkurssiin mee mutta harmittaa hirveästi oma tyhmyys kun maksoin näin kevyestä sisällöstä. Ajattelin nyt vaan varoittaa muita ettei näitä kannata ostaa. Sisältöä on oikeasti tosi vähän, vastaavia harjoitusohjelmia saa netistä tai salilta ilmaiseksi, parempia ruokavalioita myös. Parasta antia oli hyvät kuvat Sofiasta. Näköjään nämä sofiat ja martinat ym on keksinyt hyvän rahastuskeinon.
Olis kiva tukea suomalaista mutta jos ne on näin huonoja niin eipä paljon kiinnosta. Sofia on upea mutta ohjelma melkoinen rimanalitus. Paljon enemmän vastinetta rahalle saa esim kayla itsinesin ohjelmassa.
Fit by Sofia-valmennukset
13
4635
Vastaukset
- helpolla.rahat.pois
Nettivalmennuksissa on suomalaisia jo vuosia kusetettu. Google dieetti huijaus.
- Bravery
Ihmisiä pitäis oikeasti varoittaa näistä! Ärsyttää kun julkkiksen nimellä myydään mitä sattuu. Todennäköisesti Sofia ottaa nyt rahat pois eikä edes yritä tehdä näistä hyviä. Sitten se vaan lopettaa näiden myynnin. Laadulla ei niin väliä kun yritetään vaan äkkiä myydä paljon ennenku sana kiertää.
Eikö niillä tosiaan oo palautusoikeutta? - jhhkjhjkj
Aloittelijalle käy lähes kuka vaan pt... Treeni ohjelmat ja ruokavalio-ohjelmat saa ilmasiks netistäkin, mutta salilla opastus on se mihin pt:n tarvii. Pt:n pitäisi kuitenkin olla omistautunut asiakkaalle, joten siksi nämä "netti valmennukset" VÄHÄN haiskahtaa...
- Vinkit
Onko vinkkejä siitä mitä dopea tulee käyttää rasvanpolttoon?
- Ygcxftrdz
Olipa yllätys ettei tälläset oo hyviä...
- Tiiliseinää
Harmillista ettei ollu hyvä. Myynti loppuu nopeasti kun sana huonoudesta leviää. Ihmettelen ettei minkäänlaista palautusoikeutta ole. Onko laki tosiaan näin löysä?
- Pettynytkovasti
Missään nimessä ei kannata ostaa! Ensinnäkin Fit by sofia Basic -valmennuksen nimi on harhaanjohtava. Kyse ei tosiaan nimen mukaisesti ole perusohjelmasta, vaan valmennus pohjautuu kisadieettiin... tämä selviää vasta kun valmennuksen on ostanut. Kaloreita valmennuksessa on alkuun 1500 ja sitten 1300. Treenejä tulee yhteensä (salit aerobiset plyometrinen) 11 kpl! Moni on valmennuksen fb ryhmässä ilmaissut pettyneensä suuresti valmennukseen ja kertonut mm aineenvaihdunnan menneen sekaisin treenimäärään nähden liian vähäisen ruokamäärän tähden. Kaiken lisäksi Sofia ei enää vastaile valmennuksen fb-ryhmässä sovitusti asiakkaiden kysymyksiin..
Huomaa kyllä että Sofialla ei ole minkäänlaista ammattitaitoa! Harmittaa että 80e meni ihan hukkaan!- Pettynytkuluttaja
Olen samaa mieltä! Rahat menivät aivan hukkaan ostaessani tuon 19,90e maksavan paketin :/ Luulin että mukana olisi sentään kunnon ohjelma ja ruokavalio mutta sain vaan 3 HIIT liikettä 👎 Uskomatonta rahastusta kun nuo liikkeet voisin nähdä netistä ilmaiseksi! Ei kannata todellakaan tuhlata rahojaan näihin fitbysofia ohjelmiin!
BUAHHAHAHHAHAHHAHAHAH!!!! BUAHAHHAHAAHAHAHAA!!!! ei voi kun nauraa kun työnsit rahasi LESTADIOLAISTEN pussiin!! BUHAAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!
- Anonyymi
Sofialla ollut näköjään aina tapana hoitaa hommansa heikosti. Väitti, että lopetti valmennuksien myynnin kun Niko lupasi elättää mutta taisi tyssätä tyytymättömiin asiakkaisiin.
- Anonyymi
Olisi kannattanut satsata suoraan Niko Ranta-ahon, ei Nousiaisen, kaurapuuroihin.
- Anonyymi
Onkohan tällä kertaa sitten tulossa parempi versio?
- Anonyymi
Onko tällainen Fit by Sofia -firma vielä toiminnassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882