Helatorstaina järjestetään kreationistinen kävelyretki Kaunissaareen. Mukaan vaan kaikki tosiuskovat. Varaa päälle kevyt varustus eikä kumisaappaita.
Perillä rukoushetki, makkaranpaistoa ja paluu veneellä. Myös mahdollisuus saunaan halukkaille.
Kreationistinen kävelyretki
13
186
Vastaukset
- Krisse_77
Eihän reitillä ole krokoja?
Tai (alku)meren hirviöitä? Se on ikävä loppu kretujen vetten päällä kävelylle, jos Leviatan tulee ja syö.
- näinsevaanmenee
Kannattaa tehdä ilmoitus pelastuslaitokselle jka meripelastusseuralle etteivät turhaan tule paikalle. Jos nimittäin joku tapahtumasta tietämätön ohikulkija sattuu ilmoittamaan tilanteesta viranomaisille.
- haaahahahahaha
Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.
- Kyllä_naurattaa
haaahahahahaha kirjoitti:
Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.
Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.
- njenjwenrj
Kyllä_naurattaa kirjoitti:
Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.
Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.
njenjwenrj kirjoitti:
Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.
Koska kretut ajattelee perseellään?
- njenjwenrj
utti kirjoitti:
Koska kretut ajattelee perseellään?
Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.
njenjwenrj kirjoitti:
Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.
Kretu ei näemmä edes tiedä mitä kretuilu tarkoittaa.
- njenjwenrj
KAipaat kretujen seuraa :D
- älyeiainahyvä
Kyllä_naurattaa kirjoitti:
Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.
Uusimmassa historia-lehden nettiliitteessä kerrotaan että natsisaksan johtoupseereilla oli keskivertoa korkeampi ÄO.
- NoMitenOn
No miten reissu meni? Pääsittekö perille kuivin jaloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540