Kreationistinen kävelyretki

ruumiinjahengenravintoa

Helatorstaina järjestetään kreationistinen kävelyretki Kaunissaareen. Mukaan vaan kaikki tosiuskovat. Varaa päälle kevyt varustus eikä kumisaappaita.

Perillä rukoushetki, makkaranpaistoa ja paluu veneellä. Myös mahdollisuus saunaan halukkaille.

13

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krisse_77

      Eihän reitillä ole krokoja?

      • Tai (alku)meren hirviöitä? Se on ikävä loppu kretujen vetten päällä kävelylle, jos Leviatan tulee ja syö.


      • Ne ovat behemotheja eivätkä krokoja.


      • näinsevaanmenee

        Kannattaa tehdä ilmoitus pelastuslaitokselle jka meripelastusseuralle etteivät turhaan tule paikalle. Jos nimittäin joku tapahtumasta tietämätön ohikulkija sattuu ilmoittamaan tilanteesta viranomaisille.


      • haaahahahahaha

        Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.


      • Kyllä_naurattaa
        haaahahahahaha kirjoitti:

        Ei mutta tyhmiä ateisteja löytyy.

        Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.


      • njenjwenrj
        Kyllä_naurattaa kirjoitti:

        Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.

        Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.


      • njenjwenrj kirjoitti:

        Fiksuus ei ole pelkästään aivoissa joilla laskea derivaattoja ja funktioita.

        Koska kretut ajattelee perseellään?


      • njenjwenrj
        utti kirjoitti:

        Koska kretut ajattelee perseellään?

        Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.


      • njenjwenrj kirjoitti:

        Jos ajattelisit itse et olisi tällä palstalla kretuilemassa.

        Kretu ei näemmä edes tiedä mitä kretuilu tarkoittaa.


      • njenjwenrj

        KAipaat kretujen seuraa :D


      • älyeiainahyvä
        Kyllä_naurattaa kirjoitti:

        Toki löytyy, mutta tilastollisesti katsottuna ateistit ovat teistejä fiksumpia. Tämähän on tutkittu asia, ja ihan hyvin se näkyy sopivan yhteen täällä tehtyjen havaintojen kanssa.

        Uusimmassa historia-lehden nettiliitteessä kerrotaan että natsisaksan johtoupseereilla oli keskivertoa korkeampi ÄO.


    • NoMitenOn

      No miten reissu meni? Pääsittekö perille kuivin jaloin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe