Valitsin väärän miehen

Surullinen3

Onko muita jotka kokeneet saman? Valitsin aikoinaan väärän miehen. Nykypäivänä en enää tule saamaan sitä menetettyä miestä. Miten opin antamaan itelleni anteeksi, että makasin? Tai, että hyväksyn tilanteeni, vituiksi meni.

21

2787

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen3

      Siis mokasin

    • oikea-nainen

      Kuulehan. Kaikki miehet on vääriä. Jo yhtään lohduttaa. Fakta.

    • weerees

      Oletkohan nyt vähän liikaa täydellisyydentavoittelija, kun syyllistät itseäsi noin? Suomessa on avioeroja noin 14000/vuosi ja kyllä he ovat ihan tosimielellä olleet avioituessaan, mutta perseelleen meni. Elämä on.

    • pop98

      Niin, tavallaan saat syyttää itseäsi. Harvan miehen vastaavassa tilanteessa tarvitsee syyttää itseään, koska mies äärimmäisen harvoin pääsee valitsemaan, joutuu tyytymään siihen naiseen joka hänet valitsee. Vastuu oikeasta valinnasta on siis naisella, koska hän valitsee, mies ei.

      Onko siis onneton suhde aina naisen syy, joka teki väärän valinnan eikä jättänyt miestä vapaaksi sen oikean naisen valittavaksi.?

      • syvällistätotta

        Hieno näkemys ja tottakin.


      • tsspk

        Noo, kaikkia miehiä ei valita koskaan joten olisi jättänyt senkin yksinäiseksi. Ätmeiksikö niitä sanotaa?


      • Anonyymi

        Naisena yritän myös välttää tuota tilannetta viimeiseen asti, että mies joutuisi vain tyytymään minuun. Tämä varmistuu vain antamalla miehen tehdä selkeä aloite ja varmistaa ettei itse ole liian helposti saatavilla. Tuo johonkin tyytyminen on varmasti myös totta erityisesti miehillä, jotka saavat huomiota useilta naisilta, helposti tottuvat siihen, että naiset hoitaa homman ja on yhteyksissä.


    • löytäkääonnimuualta

      Mies ajattelee varmaan samalla tavalla; että valitsi väärän naisen kun sinut otti.
      Tehkää palvelus ja ottakaa ero.

    • ehkäkumpainenkin

      Nykyinen miehesi voi olla sinulle väärä, mutta todennäköisesti oli entisesikin, jos nykyisen valitsit.

    • 76549

      Minulla on aivan sama tilanne. Jätin nuoruudenrakkauden, ja menin väärän miehen kanssa avioliittoon. Sain hänen kanssaan lapsenkin, joten hänestä ei pääse eroon koskaan. Tunteita on edelleenkin nuoruudenrakkautta kohtaan. Eivätkä ne tule koskaan loppumaan. Surullinen tarina.

      • Anonyymi

        Ihanaa kun on kohtalotovereita edes


      • Anonyymi

        Samanlainen tarina kuin on minulla. Todella surullista.


    • Anonyymi

      Kyllä, mutta oikeastaan en välitä enää.... aikoinaan kun piti käydä sukuloimassa sukulaiseni sairastuttua, ukko ei halunnut mukaan.... jälkeenpäin sain tietää että oli vieraillut naapurin nuoren naisen luona kun poikakaverinsa ei ollut paikalla.... kertomansa mukaan ei ollut tapahtunut mitään seksuaalisia juttuja mutta muuten oli kuulemma yrittänyt nuoleskella, nainen kertoi viestissä minulle!!
      Sen jälkeen ukkoni ihastui johonkin horoon joka oli samassa työpaikassa ja kyllähän siitä polemiikkia syntyi. Vieläkin on horon kanssa instassa kaverina, mutta en jaksa enää välittää. Halusin kertoa tämän että aivan varmasti samankaltaisia kokemuksia on muillakin kuin sinulla.
      Varsinaisia pettämisiä olen myös kokenut, mutta täytyy sanoa että aikalailla parkkiintunut olen ja siksi nuo ukkoni temput ei enää hetkauttaneet. Vaikka en voi satavarmasti sanoa, onko hyppinyt sänkyyn noiden kahden kanssa, sanon kolmannen kerran että en edes jaksa ajatella asiaa.... kertoo lienee sen että tuskin rakastan häntä enää sillä tasolla jolla olisin aiemmin rakastanut.
      Jos olisin sinä, niin lähtisin lätkimään...sulla on kaikki oikeudet tehdä niin, säälistä en jäisi tuollaisen ukon kanssa enää olemaan! Jos minulla olisi pitävät todisteet ukostani että on mennyt pahemmin tekemään, niin sanoisin että soronoo!!!

      • Anonyymi

        Miksi itse jäät tuollaiseen suhteeseen? Itse en katsoisi tuollaista läpi sormien. Eikö se riitä jo todisteeksi että joku kertonut hänen lähennelleen ja pettänyt. Muuttuuko hän jos on tehnyt niin jo aiemmin. Ja vaikutat kyllä aika kypsältä mieheesi.


      • Anonyymi

        Lähes samanlainen tilanne täälläkin, paitsi tiedän mieheni suhteesta työkaveriinsa. Hän palasi luokseni ja ratkaisu tuntui hyvältä sillon. Lapset oli pieniä.
        Nyt kun siitä kulunut vuosia, harmittaa äärettömästi että eroa ei silloin tullut. Mies on täysi k-pää, myös isänä todella huono.
        Tällä hetkellä olen itse sairastunut tästä kaikesta niin etten jaksa tehdä asian eteen mitään. Ainoa hyvä puoli asiassa on se etten tunne miestä kohtaan yhtään mitään.
        Asia itsessään harmittaa aivan suunnattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes samanlainen tilanne täälläkin, paitsi tiedän mieheni suhteesta työkaveriinsa. Hän palasi luokseni ja ratkaisu tuntui hyvältä sillon. Lapset oli pieniä.
        Nyt kun siitä kulunut vuosia, harmittaa äärettömästi että eroa ei silloin tullut. Mies on täysi k-pää, myös isänä todella huono.
        Tällä hetkellä olen itse sairastunut tästä kaikesta niin etten jaksa tehdä asian eteen mitään. Ainoa hyvä puoli asiassa on se etten tunne miestä kohtaan yhtään mitään.
        Asia itsessään harmittaa aivan suunnattomasti.

        Eihän lapset ole syy jäädä tuollaiseen liittoon. Kyllä siitä lapsetkin kärsii jos vanhemmat onnettomia.


    • Anonyymi

      Särkynyt sydämiset, aina juovan tuntuvat. hukuttaakseen murheet jotka kelluu kuin untuvat. ehkä elämä on vain huonoa pilaa mutta mehän hekotetaan..niin että kukahan seuraavat tilaa sillä kai me ne otetaan. viekää minut baariin veljet tuoliin nostakaa...hitto joo mä en pelle oo jos mies en olla saa.

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin. Mutta hyvin näinkin on mennyt ja olemme mieheni kanssa oppineet jollain tasolla rakastamaan toisiamme.

    • Anonyymi

      Olen itselleni ihan helvetin vihainen siitä, että tein lapsen ihmisen kanssa, joka ei välitä paskan vertaa omasta lapsestaan ja on muutenkin surkimus minin tavoin. Mietin tosi usein, miten tyhmä olen ollut ja tunnen suurta surua lapseni puolesta.

      • Anonyymi

        Miksi jätit nuoruuden rakkauden?


    • Anonyymi

      jätit kiihkon ja otit turvallisen jota et rakastanu vaan turvan hän antoi mutta ilman rakkautta jäit .miehesi palvo sinua mut et vastannu palvontaa. jäit unelmasi varaan hukkaan meni 40 vuotta uskoisin mutta turvan sait.et halunnu peti kaveriksi miestäsi. vaan luotetavan toverin joka sinua aina odotti mutta sun tunteesi oli muualla.näin 70 % naisista valitsee. ja ovat onnetomia mutta ei halua erotakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe