Tykkäsin eilen yhen nuoren naisen kuvasta

Instagramissa, ja se tykkäsi takaisin. Tänään kun kävin Subwayssa syömässä, niin tää nainen olikin siellä töissä ja tunnisti mut. Se kysy että syötkö täällä vai tuleeko mukaan. Mä sanoin että syön täällä, mut sä voit kyllä tulla mukaan. Hän alkoi kikattamaan ja sanoi että hänen työvuoro päättyy puolen tunnin kuluttua. No puolen tunnin kuluttua me lähettiin mun Ford F350 Super Dutyllä mun kämpille ja pääsin muuten puikottamaan sitä mimmiä. Oli ihan hyvä pano ja varmaan otetaan uusiksi lähiaikoina.

13

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittu jätkällä kävi hyvä munkki. Me vähän ihmeteltiin missä sä oikein olit kun käytiin jätkien kanssa hakemassa paketti sataman laiturilta. Mut ei siinä mitään, pitäähän sunkin välillä pitää pekkaspäiviä. Ja mikäs sen parempi tapa viettää sitä ku panna nättiä nuorta naista.

      #brothers #ganglife #bikerlife #penetratorsmc #humblegangleader #onepercenter

      • Meinaatko Bicky käydä Timpan perheen luona kylässä, silloin kun Timppa on kesälomalla insinööritoimistostaan?? Varmasti Bicky jr. viettää kesälomaansa mieluummin oikean isänsä, kun Timpan kanssa:))))))))))

        Tuli sun pojasta mieleen, että hakiko Bicky jr. muuten mihinkään jatko-opintoihin? Vai löytyykö hänelle jotain "kesätöitä" tuolta Penetrators MC:n kerhotiloilta?

        Varmasti Bicky jr. paljon mieluummin sun kerhotiloille kesätöihin tulisi, kun että menisi töihin Timpan insinööritoimistolle:))))))))))


      • Meinaatko Bicky käydä Timpan perheen luona kylässä, silloin kun Timppa on kesälomalla insinööritoimistostaan?? Varmasti Bicky jr. viettää kesälomaansa mieluummin oikean isänsä, kun Timpan kanssa:))))))))))

        Tuli sun pojasta mieleen, että hakiko Bicky jr. muuten mihinkään jatko-opintoihin? Vai löytyykö hänelle jotain "kesätöitä" tuolta Penetrators MC:n kerhotiloilta?

        Varmasti Bicky jr. paljon mieluummin sun kerhotiloille kesätöihin tulisi, kun että menisi töihin Timpan insinööritoimistolle:))))))))))


    • troroloo

      Jaahas Jonaksen trollipaja on aloittanut uuden tuotantokauden "Sons of anarchystä".

      • en-usko

        Vaikea kuvitella että Periksen etunimi olisi Jonas. Jonas kuulostaa suomenruotsalaiselta hienostojännäpojalta.


      • troroloo
        en-usko kirjoitti:

        Vaikea kuvitella että Periksen etunimi olisi Jonas. Jonas kuulostaa suomenruotsalaiselta hienostojännäpojalta.

        Ei Periksellä edes ole varsinaista etunimeä. Jonas on mies86:n nimi ja hänen fiktiivisiä luomuksiaan on juurikin tämä kauniskasvoinen, naisasiansa sössivä toimitusjohtaja, sasikaljuinen autisti DarkFear, nämä prätkähiiret Bicky ja Make, sekä Timpan ja Ekin perheet.


    • helppoakunheinänteko

      Naisella teki mieli seksiä ja nainenhan saa seksiä kun haluaa.

      • 720

        Tässä on vain se heikkous, että tarina on miehen keksimä, eikä todellisuutta.


    • Oletko sä paksuniska-Make myös tehnyt myös punttisalilla kovasti penislihastreenejä?

      Sulla varmasti siinä pannessa vaan karvainen perse nousi ja laski edes takaisin:))))))) Kai sullakin on yhtä karvainen perse kun Bicky Royal-miehellä:))))))))))))

      Varmaan Timpalla ja Ekillä ei ole karvaista persettä, joka nousisi ja laskisi:)))))))))))))))))))

      • darkkiksenmonetkasvot

        Mitä helvettiä äijä? :D


      • Enhän mä penisreenejä ole laiminlyönyt. Välillä maastavetoa, välillä levypainon nostelua ylös alas, ihan kuten mun karvainen perse nousi ja laski ylös alas eilen :))) Oon reenannut niin kovaa, että eilen kortsu lensi pois paikaltaan eikä tyttö oo löytänyt sitä vieläkään sisältään. Menee kuulemma huomenna gynekologille poistattamaan sen. Hyvä osoitus siitä että aina on parempi vedellä paljaalla.

        Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Enhän mä penisreenejä ole laiminlyönyt. Välillä maastavetoa, välillä levypainon nostelua ylös alas, ihan kuten mun karvainen perse nousi ja laski ylös alas eilen :))) Oon reenannut niin kovaa, että eilen kortsu lensi pois paikaltaan eikä tyttö oo löytänyt sitä vieläkään sisältään. Menee kuulemma huomenna gynekologille poistattamaan sen. Hyvä osoitus siitä että aina on parempi vedellä paljaalla.

        Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.

        No hyvä, että on penistreenit tuottaneet tulosta:))))

        Ei mua nyt sentään mitkään miesten perseet kiinnosta, mutta kunhan vaan kysyin, kun onhan ne karvaiset perseet kuitenkin tämän palstan legendaarisimpia juttuja:)))))))


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Enhän mä penisreenejä ole laiminlyönyt. Välillä maastavetoa, välillä levypainon nostelua ylös alas, ihan kuten mun karvainen perse nousi ja laski ylös alas eilen :))) Oon reenannut niin kovaa, että eilen kortsu lensi pois paikaltaan eikä tyttö oo löytänyt sitä vieläkään sisältään. Menee kuulemma huomenna gynekologille poistattamaan sen. Hyvä osoitus siitä että aina on parempi vedellä paljaalla.

        Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.

        No hyvä, että on penistreenit tuottaneet tulosta:))))

        Ei mua nyt sentään mitkään miesten perseet kiinnosta, mutta kunhan vaan kysyin, kun onhan ne karvaiset perseet kuitenkin tämän palstan legendaarisimpia juttuja:)))))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe