Instagramissa, ja se tykkäsi takaisin. Tänään kun kävin Subwayssa syömässä, niin tää nainen olikin siellä töissä ja tunnisti mut. Se kysy että syötkö täällä vai tuleeko mukaan. Mä sanoin että syön täällä, mut sä voit kyllä tulla mukaan. Hän alkoi kikattamaan ja sanoi että hänen työvuoro päättyy puolen tunnin kuluttua. No puolen tunnin kuluttua me lähettiin mun Ford F350 Super Dutyllä mun kämpille ja pääsin muuten puikottamaan sitä mimmiä. Oli ihan hyvä pano ja varmaan otetaan uusiksi lähiaikoina.
Tykkäsin eilen yhen nuoren naisen kuvasta
13
319
Vastaukset
Vittu jätkällä kävi hyvä munkki. Me vähän ihmeteltiin missä sä oikein olit kun käytiin jätkien kanssa hakemassa paketti sataman laiturilta. Mut ei siinä mitään, pitäähän sunkin välillä pitää pekkaspäiviä. Ja mikäs sen parempi tapa viettää sitä ku panna nättiä nuorta naista.
#brothers #ganglife #bikerlife #penetratorsmc #humblegangleader #onepercenterMeinaatko Bicky käydä Timpan perheen luona kylässä, silloin kun Timppa on kesälomalla insinööritoimistostaan?? Varmasti Bicky jr. viettää kesälomaansa mieluummin oikean isänsä, kun Timpan kanssa:))))))))))
Tuli sun pojasta mieleen, että hakiko Bicky jr. muuten mihinkään jatko-opintoihin? Vai löytyykö hänelle jotain "kesätöitä" tuolta Penetrators MC:n kerhotiloilta?
Varmasti Bicky jr. paljon mieluummin sun kerhotiloille kesätöihin tulisi, kun että menisi töihin Timpan insinööritoimistolle:))))))))))Meinaatko Bicky käydä Timpan perheen luona kylässä, silloin kun Timppa on kesälomalla insinööritoimistostaan?? Varmasti Bicky jr. viettää kesälomaansa mieluummin oikean isänsä, kun Timpan kanssa:))))))))))
Tuli sun pojasta mieleen, että hakiko Bicky jr. muuten mihinkään jatko-opintoihin? Vai löytyykö hänelle jotain "kesätöitä" tuolta Penetrators MC:n kerhotiloilta?
Varmasti Bicky jr. paljon mieluummin sun kerhotiloille kesätöihin tulisi, kun että menisi töihin Timpan insinööritoimistolle:))))))))))
- troroloo
Jaahas Jonaksen trollipaja on aloittanut uuden tuotantokauden "Sons of anarchystä".
- en-usko
Vaikea kuvitella että Periksen etunimi olisi Jonas. Jonas kuulostaa suomenruotsalaiselta hienostojännäpojalta.
- troroloo
en-usko kirjoitti:
Vaikea kuvitella että Periksen etunimi olisi Jonas. Jonas kuulostaa suomenruotsalaiselta hienostojännäpojalta.
Ei Periksellä edes ole varsinaista etunimeä. Jonas on mies86:n nimi ja hänen fiktiivisiä luomuksiaan on juurikin tämä kauniskasvoinen, naisasiansa sössivä toimitusjohtaja, sasikaljuinen autisti DarkFear, nämä prätkähiiret Bicky ja Make, sekä Timpan ja Ekin perheet.
- helppoakunheinänteko
Naisella teki mieli seksiä ja nainenhan saa seksiä kun haluaa.
- 720
Tässä on vain se heikkous, että tarina on miehen keksimä, eikä todellisuutta.
Oletko sä paksuniska-Make myös tehnyt myös punttisalilla kovasti penislihastreenejä?
Sulla varmasti siinä pannessa vaan karvainen perse nousi ja laski edes takaisin:))))))) Kai sullakin on yhtä karvainen perse kun Bicky Royal-miehellä:))))))))))))
Varmaan Timpalla ja Ekillä ei ole karvaista persettä, joka nousisi ja laskisi:)))))))))))))))))))- darkkiksenmonetkasvot
Mitä helvettiä äijä? :D
Enhän mä penisreenejä ole laiminlyönyt. Välillä maastavetoa, välillä levypainon nostelua ylös alas, ihan kuten mun karvainen perse nousi ja laski ylös alas eilen :))) Oon reenannut niin kovaa, että eilen kortsu lensi pois paikaltaan eikä tyttö oo löytänyt sitä vieläkään sisältään. Menee kuulemma huomenna gynekologille poistattamaan sen. Hyvä osoitus siitä että aina on parempi vedellä paljaalla.
Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.paksuniska-make kirjoitti:
Enhän mä penisreenejä ole laiminlyönyt. Välillä maastavetoa, välillä levypainon nostelua ylös alas, ihan kuten mun karvainen perse nousi ja laski ylös alas eilen :))) Oon reenannut niin kovaa, että eilen kortsu lensi pois paikaltaan eikä tyttö oo löytänyt sitä vieläkään sisältään. Menee kuulemma huomenna gynekologille poistattamaan sen. Hyvä osoitus siitä että aina on parempi vedellä paljaalla.
Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.No hyvä, että on penistreenit tuottaneet tulosta:))))
Ei mua nyt sentään mitkään miesten perseet kiinnosta, mutta kunhan vaan kysyin, kun onhan ne karvaiset perseet kuitenkin tämän palstan legendaarisimpia juttuja:)))))))paksuniska-make kirjoitti:
Ja mites sua yhtäkkiä noin paljon kiinnostaa muiden miesten perseet? Kuulostaa kyl harvinaisen oudolta. Jos en tietäis että sulla on ollut kymmeniä naisia, niin helposti vois luulla homoksi.No hyvä, että on penistreenit tuottaneet tulosta:))))
Ei mua nyt sentään mitkään miesten perseet kiinnosta, mutta kunhan vaan kysyin, kun onhan ne karvaiset perseet kuitenkin tämän palstan legendaarisimpia juttuja:)))))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002