sinkut mitä sanotte sukulaisillenne yms

miksi.et.löydä.ketään

niin mitä sanotte sukulaisille ystäville työkavereille naapureille yms kun kysyvät miksi et löydä kumppania itsellesi ja kysyvät käytkö treffeillä tai pyydätkö ketään ulos ja mitä veikkaat mitä ne puhuu selkäsi takana

36

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon, että sopivan järjellisen kumppanin löytäminen on vaikeaa. Ja kaikki nyökkäilevät ymmärryksestä. Aika paljon ihmiset mun ympärillä tietää, että oon käynyt läpi kovan koulun...vaikka eivät tarkalleen tiedä mitä. Naapurin vanhapiika on ihan haltioitunut mun kaa jutustelemaan. Se on helkutin tarkka ihminen..Mutta jotenkin mä pärjään senkin kanssa. Ja siitä aistii, että se elää nuoruuttaan mun kautta. Se rohkaisee tällä tiellä. Se oikeesti ois täällä se kurppien kurppa. Mutta hällä on siti elämä... mitä se kertoo? Että elämä on meidän jokaisen käsissä. Ennemmin rakennan omani kuin odotan toista sen tekemään.😊

• oletko.kysynyt

oletko koskaan kysynyt vanhalta piialta miksi ei ole ottanut miestä itselleen

• oletko.kysynyt kirjoitti:

oletko koskaan kysynyt vanhalta piialta miksi ei ole ottanut miestä itselleen

En suoraan, mutta hän on kertonut. Ei ole kukaan tarjonnut hänelle sitä mitä hän tarvisee. Siispä on ilman. Varakas naislääkäri, eläköitynyt. Ei lapsia. Hän elää rakkaudelle. Totuudelle. Ei sille mikä on unelmaa vaan mikä on totisinta totta. Ja me ollaan erkaannuttu siitä kun perustarpeet tulee kuin manu- vainaalle illallinen. 😊

Nyt kaapisto hiljenee... huomenna korjautuu auto. 😁

• löytäis.onnen.rakkauden
        tähänsekaappi kirjoitti:

En suoraan, mutta hän on kertonut. Ei ole kukaan tarjonnut hänelle sitä mitä hän tarvisee. Siispä on ilman. Varakas naislääkäri, eläköitynyt. Ei lapsia. Hän elää rakkaudelle. Totuudelle. Ei sille mikä on unelmaa vaan mikä on totisinta totta. Ja me ollaan erkaannuttu siitä kun perustarpeet tulee kuin manu- vainaalle illallinen. 😊

Nyt kaapisto hiljenee... huomenna korjautuu auto. 😁

voisiko olla lesbo ja sen ikäinen ettei ole uskaltanut tulla kaapista ulos niin kai hän vieläkin voisi löytää jonkun naisen sanontakin koskaan ei ole liian myöhäistä eli löytäisi kivan naisen ja saisi rakastua ja löytää kumppanin niin kyllä minusta hänen vieläkin kannattaisi etsiä se ja nauttia elämästä ja rakkaudesta ja olla rakastettu

• tähänsekaappi
        löytäis.onnen.rakkauden kirjoitti:

voisiko olla lesbo ja sen ikäinen ettei ole uskaltanut tulla kaapista ulos niin kai hän vieläkin voisi löytää jonkun naisen sanontakin koskaan ei ole liian myöhäistä eli löytäisi kivan naisen ja saisi rakastua ja löytää kumppanin niin kyllä minusta hänen vieläkin kannattaisi etsiä se ja nauttia elämästä ja rakkaudesta ja olla rakastettu

No hällä ei kyllä ole ketään oikein, kenen takia pitäisi kaappiin kömpiä.

Veikkaan vaan, että kyseessä on ajatteleva nainen..Tai voihan hän olla myös aseksuaali. Sanotaan nyt sen verran, että ei niin pitkälle kiinnosta naapurin täti-ihminen, että ottaisin siitä selvää...😁

• Ruma-ätmi

Sanon että olen liian ruma saamaan naista.

• huonojaootte

Kyllä olette huonoja ihmisiä! Kunnon ihmiset on naimisissa, lapsia, OK-talo, mökki, kultainennoutaja ja tuppervarekutsut.

• Minun sinkkuuteni ei ole kenellekään läheisistäni mikään juttu, heidän mielestään se on minulle oikea ratkaisu.

Otin kerran siskoni ja hänen perheensä luona kyläillessäni kahvipöydässä puheeksi sen, että olen joskus pyöritellyt päässäni uuden kumppanin etsimistä. Siskoni vilkaisi kiusaantuneena mieheensä ja aloitti jutun jostakin uudesta aiheesta. Käsitin että minun naisjutuistani puhuminen on tabu.

• Riiiiiiiiiii

Jos kysyjä on hyvä tuttu tai uusi ystävä kasvokkain, kerron mielelläni. Jos taas puolituttu työkaveri tai vastatavattu naapuri tai kukaan muukaan kehtaa kysellä julkisesti elämäntilanteeni syistä kerron hänelle että kyse on yksityiselämästäni enkä koe tarvetta kertoa asioistani kahvipöydässä tai avata syitä vieraille ihmisille. En minäkään kysy miksi olet ollut saman ukon kanssa 30 vuotta, eikö jo kyllästytä ja käykö vieraissa. Tai miksi olet tehnyt noin monta lasta. Tai että EIPÄ uskoisi (tätä saa sinkku kuulla usein), noin monta lasta ja olet noin hyvin säilynyt. En koe että asiassa on mitään selittelemistä. Elämä on.

• ikisinkkuu

Eivät kysele kun tietävät että en halua parisuhdetta.

• Vikaa.naisissa

Sanon, että vika on naisissa.
      Hyvää en saa ja huonoa en huoli.
      Vika on siis naisissa.

• ikisinkkuu

Mulla ihan sama mutta vika on miehissä.

• naurettavaatodella

nais-sinkkua ei pyydetä kylään, siis parisuhteessa olevat naiset, näin käyttäytyy, usein luullaan et vie miehen mennessään..

• NäinSnonATM

Sanon että "kun en vittu saa pillua, halluko turpaan saatana, tai muuten se vitun turpa kiinni!

• 5rtui

Puolitutuille esim. työkavereille vastaan jotain epämääräistä ei juuri nyt ole, erosin juuri yhdestä suhteesta, tällä hetkellä halua olla yksin, olen kyllä ollut suhteessä pitkään aikaisemmin eli valehtelen päin naamaa, kun en kehtaa kertoa pitkää sinkkuuttani. Läheisimmät tietää, joten ei niille mitään tartte puhua, ja ovat jo lopettaneet kyselyt ja ihmettelyt. Mutta onhan toi jossain esim. sukujuhlissa piinaavaa, tuntee kaikkien katseet: edelleen se vain yksin kulkee.
      Kaikki puhuvat ja ihmettelevät syitä varmasti takanapäin, mitenhän tuo ei saa ketään, mikähän siinä on vialla.

• .. Oletko joku muiden mielipiteiden mukaan ohjautuva Yksilö?.. Noh, MoniOn.. Ja saa olla, jos/kun kerran niin ItseTahtoo.. ;P

.. Ulkopuolinen Ohjaus/Manipulaatio on Voimakasta ja hyvin moni on enemmän tai vähemmän sen Vallassa.. Hieman kuin Eräänlaisessa Hypnoosissa.. Sitten ollaan niin Yksilöllisiä, sen Yksilöllisesti tuunatun Kännyn tjms. kanssa.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Oletko joku muiden mielipiteiden mukaan ohjautuva Yksilö?.. Noh, MoniOn.. Ja saa olla, jos/kun kerran niin ItseTahtoo.. ;P

.. Ulkopuolinen Ohjaus/Manipulaatio on Voimakasta ja hyvin moni on enemmän tai vähemmän sen Vallassa.. Hieman kuin Eräänlaisessa Hypnoosissa.. Sitten ollaan niin Yksilöllisiä, sen Yksilöllisesti tuunatun Kännyn tjms. kanssa.. ;D

Taas täällä haukkumassa ihmisiä. Sä näät kaikessa vain pahaa.

"5rtui" ei vaan halua selitellä asioitaan ulkopuolisille.

Mitä tuo sun Yksilöllisesti tuunattu" TeiNix-kirjoitusasu kertoo siis sinusta, oman tekstisi mukaan?

• LinerT.2 kirjoitti:

Taas täällä haukkumassa ihmisiä. Sä näät kaikessa vain pahaa.

"5rtui" ei vaan halua selitellä asioitaan ulkopuolisille.

Mitä tuo sun Yksilöllisesti tuunattu" TeiNix-kirjoitusasu kertoo siis sinusta, oman tekstisi mukaan?

Voih.. Onhan tuo sun Ikävä sinällään ihan Söpöä, mut voisit mun puolesta kohdistaa sen johonkin muuhun Palstailijaan.. ;D

.. Enkä minä mitään haukkunut tai pahaa nähnyt.. Hieman vain varovasti ravistelin pohtimaan asioita.. ;P.. Hypnoosista herättely on Aina Auttamista.. ;D

Voih.. Onhan tuo sun Ikävä sinällään ihan Söpöä, mut voisit mun puolesta kohdistaa sen johonkin muuhun Palstailijaan.. ;D

.. Enkä minä mitään haukkunut tai pahaa nähnyt.. Hieman vain varovasti ravistelin pohtimaan asioita.. ;P.. Hypnoosista herättely on Aina Auttamista.. ;D

Taas oot sokeana omille mokillesi.

• LinerT.2 kirjoitti:

Taas oot sokeana omille mokillesi.

Nope.. Mulla on edelleen IlmaisunVapaus.. Ja nautin siitä Just NiinPalKuTykkään.. ;D

.. Ja Plussana keiken Nautinnon päälle vielä saa Ärrrrrsyttäää KieliAsu Ja KieliOppi Ärsyyntyjiä ja muita Vastaavia SpedeilijäTosikkoja.. ;D

Nope.. Mulla on edelleen IlmaisunVapaus.. Ja nautin siitä Just NiinPalKuTykkään.. ;D

.. Ja Plussana keiken Nautinnon päälle vielä saa Ärrrrrsyttäää KieliAsu Ja KieliOppi Ärsyyntyjiä ja muita Vastaavia SpedeilijäTosikkoja.. ;D

Mikset anna toisille yhtälailla vapautta ilmaista itseään?

https://cdn.meme.am/instances/250x250/61335805.jpg

.. Niin minä nyt Mieleni taas Pahoitin.. ;(

Niinhän sinä aina, oot niin Herkkä ottaan itseesi.

Niin minä nyt sulle taas kerran kerron, että sulla alkaa menemään touhu överiksi. Silleen samalla tavalla kuin muutamia kertoja aikaisemminkin.

• LinerT.2 kirjoitti:

Niinhän sinä aina, oot niin Herkkä ottaan itseesi.

Niin minä nyt sulle taas kerran kerron, että sulla alkaa menemään touhu överiksi. Silleen samalla tavalla kuin muutamia kertoja aikaisemminkin.

.. Voi Kyynel.. Ja Itku&Nyyhkytys.. ;(.. Niih.. Niin se varmaan SitOn.. ;D

• MEES.hoitoon
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Voi Kyynel.. Ja Itku&Nyyhkytys.. ;(.. Niih.. Niin se varmaan SitOn.. ;D

Olet niiiiiiiin sekaisin!!! Sinkkuillut liian kauan??, ja jos ei toivoakaan.......

• MEES.hoitoon kirjoitti:

Olet niiiiiiiin sekaisin!!! Sinkkuillut liian kauan??, ja jos ei toivoakaan.......

.. Noh, Mennääks sit Yhres?.. ;D

Btw. Miten voi Sinkkuilla liian kauan ja miten se liittyy yhtään mihinkään?.. ;D

Mul on NauruPäivä.. Ja sit tääl on Tollassii Tosikoit ja MielensäPahoittajia.. ;(

• Miksi ne multa tai keneltäkään muultakaan sellaisia kyselisi? En muutenkaan vaivaa päätäni sillä, mitä minusta puhutaan selän takana. Pahansuopia ihmisiä kannattaa noin niin kuin muutenkin pitää etäällä omasta elämästään.

• Sukulaiset eivät ole kyselleet miksi olen sinkku.

Kaverit ovat joskus kyselleet. Olen sanonut että siksi, koska olen ruma mies ja kelpaan enintään aisuriksi. He ymmärtävät asian hyvin.

Ei kiinnosta mitä muut puhuvat sinkkuudestani selän takana.

• Oon sanonu että nussin ympäri kyliä kun rupesivat inttämään..

Sanoin vaan että mulla menee hyvin... Halusivat tarkempaa tietoa. :D

• eihomo

Sanon että oon pedofiili ja tykkään vaan lapsista.

Pakkohan se on jotain sanoa etteivät luule homoksi,

• tarpeeksisaanut

sanon että yök olkaa hiljaa, en aio enää yhteenkään mieheen sekaantua.

• Olipas Söpösti sanottu.. =).. Oletkos valinnut aina Samanlaisia miehiä vai Onko osa ollut ns. Menijöitä ja Osa mielstäsi "liian tylsiä" tjms.?.. ;P

• pakit_päällä

Ei ole kysytty. Jos kysyttäisiin, vastaisin totuudenmukaisesti, että nautin itsekkäästi sinkkuelämän sietämättömästä keveydestä ja minusta on tullut liian mukavuudenhaluinen, jotta viitsisin enää panostaa parisuhteeseen, se kun vaatii jatkuvaa työtä ja työstämistä.

• toiveikassinkkumies

Mulla on hienotunteisia sukulaisia. Eivät kysele turhia. Olen optimisti, vielä löydän naisen. Odotellessa kehitän itseäni liikkumalla ja lukemalla, lisätieto ei ole koskaan pahasta.

• jaatähäneivälimerkkejä

No enpätiedä mitä tähänkin vastaisi ei ole välimerkkejä ja kyllähän se raskaaksi käy lukeminen mitä jos aloittajalla on aivovamma vai meneekö heittämällä läpi jos vaikka aivokudos laitettaisiin MRI-skanneriin löytyykö edes aivoja kun oli yhdessä artikkelissa mies jolta puuttui 90% aivoista oli vain tyhjää ja pieniä aivonjämiä pinnalla pystyi kuitenkin toimimaan valtion virkamiehenä eli ei niiltä paljon vaadita

• akka.vastavirtaan

Eivätpä nuo kysele. Tietävät etten tahdo.
      En halua jakaa elämääni kenenkään kanssa. Sitä ihmistä ei ole syntynyt jonka kanssa haluaisin. Minulle parisuhde ei merkitse mitään. Tai no - kahletta jalassa, vapauden menetystä ja sitä kartan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe