Aloin Doximycin-kuurin aikana kärsimään tarkemmin määriteltynä sellaisesta, että illalla ei rupeakkaan väsyttämään niin kuin kuuluisi ja uni tulee vasta myöhään yöllä. Vastaavasti aamulla herää sairaalloisella tavalla virkeänä, eikä yhtään nukuta tai tee mieli maata. Eikä se uni mitä saa yöllä nukuttua tunnu hyvältä ja syvältä unelta. Nyt on viides päivä eräänlaisessa epätodellisessa olossa ja aivosumussa, kun aivot ei saa aikaiseksi tarvitsemansa kaltaista unta. Tä on suorastaan karmivaa ja todella ärsyttää, huonoa myös mykoplasman päihittämisen kannalta, kun tiedän hyvin kuinka huono nukkuminen vaikuttaa vastustuskykyyn.
Nyt on kulunut kaksi päivää viimeisestä 150mg tabletista. Takana kaksi 150mg kahdesti päivässä 5pv. ajan -kuuria. Doksisykliini-antibioottien mahdollisissa haittavaikutuksissa ei ole kerrottuna uneen liittyviä haittavaikutuksia. Mutta onhan selvää, että antibioottien hyviä bakteereita tappava vaikutus voi saada aikaan jos jonkinlaista oiretta ja ongelmaa. kyseessä siis tuskin on suoraan lääkkeestä aiheutuva vaikutus, vaan aivokemiohin monella tapaa vaikuttavien hyvien bakteerien kuolemisesta johtuva asia. Olen kyllä syönyt antibioottikuurin aikana maitohappobakteereja ja jatkan syömistä eteenkin päin. Mielessä on myös juolahtanut ajatus siitä, että voiko käyttämäni Dr. Ohhiran-maitohappobakteerivalmiste saada tuon aikaan. Sisällä asuva epäilijä saakin nyt tästä päivästä lähtien pysymään kokeeksi jonkun aikaan tavallisessa yhden lajikkeen Gefiluksessa.
Muita joilla Doximycin aiheuttanut unettomuutta?
3
1829
Vastaukset
- Poskiontelo
Kyllä vain, täällä on toinen, joka epäilee doximycinin heikentävän unta. En syö maitohappobakteereja, joten ne eivät ainakaan minulla vaikuta. Sen sijaan olen ottanut nukahtamislääke Imovanea ja ruvennut ihmettelemään, eivätkö ne tehoa ollenkaan. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että doximycinissä täytyy olla vika, sillä en käytä Imovanea säännöllisesti, vaikka siitä onkin aikaisempaa kokemusta. Silloin toimi hyvin. Doximycinin tuoteselosteeseen olisi syytä lisätä haittavaikutusten listaan unen laadun heikkeneminen.
- hjklb
Onneksi vaiva on lyhytaikainen.
paljon pahempaa on. - Anonyymi
Jep, loppui unet kertalaakista tämän lääkkeen kanssa. Eilen otin viimeisen tästä kuurista, saa nähdä joko nukuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319