pyöräilypidat

pyöräilypaidat

ostin juuri uuden pyöräilypaidan ja kokeilin vetää pinen lenkin kun aloin polkea paita lepatti ja eikä paita ihan ollut sitä mitä ajattelin. paita on tosin aika iso tulee lantioa 9 cm pidemälle että johtuuko siitä tai onko vika paidan rakenteessa?

15

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkup_maantiepyöräi

Vaikuttaisi yksinkertaisesti liian isolta paidalta.

• Pyöräilypaidan tulee istua napakasti, eli sinulla on liian ison koon paita.

• Kaljapolkijat

Juuri näin. Sama homma trikoitten kanssa, mieluusti jopa pari kokoa liian pieni, jotta keskikaljalla ja makkaralla saavutetut muodot pääsevät paremmin oikeuksiinsa ja kaiken kansan nähtäväksi.

• harmittaajajanottaa

Minulla eivät tahdo sukat pysyä jalassa. Ihan makkaralla koko ajan niin että harmittaa saatanasti . Mikä neuvoksi?

• eijanotakunjuo

Pysyykö kuitenkin pipo päässä?

• janottaakunjuomatloppu

Mä vetäsen aina kortsun pipon päälle niin pysyy hyvin päässä ja ilmanvastuskerroinkin on pieni.

• juomaasaakaupasta
        janottaakunjuomatloppu kirjoitti:

Mä vetäsen aina kortsun pipon päälle niin pysyy hyvin päässä ja ilmanvastuskerroinkin on pieni.

Juomuilla vai ilman? Mansikan vai banaanin makuinen?

• Eiolevaraaostaa

Juomut toimii diffuusorin tavoin kun pyöräilee pää alhaalla asfalttia vasten, elikkäs on parempi downforce elikkäs ei sinkoudu niin helposti kurvista pöpelikköön. Ite tykkään enemmän banaanista. Mutta pyllyssä.

• EnOleTerttu
        Eiolevaraaostaa kirjoitti:

Juomut toimii diffuusorin tavoin kun pyöräilee pää alhaalla asfalttia vasten, elikkäs on parempi downforce elikkäs ei sinkoudu niin helposti kurvista pöpelikköön. Ite tykkään enemmän banaanista. Mutta pyllyssä.

Toi on aika tyypillistä banaanin käyttöä pyöräilypiireissä. Itselläni on yleensä koko terttu.

• haluutsäsuklaarusinan

Jaaahas. Siis banaani. Rusinoita olen itse käyttänyt. Niissä on kuulemma paljon energiaa ja niitä voi tunkee kohtalaisen ison määrän kerrallaan sisään. Tulee myös helposti pois piereskellessä.

• onseniinväärin

Mulla meni tohveli väärään jalkaan. Ja sitten, saatana, toinenkin.

• Kysyväeksyytieltä

Oliko reiskat? Saitko vaihdettua oikeisiin jalkoihin? Menivätkö omiin vai naapurin Pertsan jalkoihin? Suuttuiko Pertsan muija?

• uusavuttomat

Mulla meni housut väärin päin jalkaan. Kakkaamassa käynti helpottui, mutta kusella käynti vaikeutui ja lurahtaakin aika usein housuun nykyään. Mikä tai kuka avuksi?

• Unkletom

Tunge pitkän katetrin toinen pää virtsaputkeen. Toisen pään ujutat housunlahkeesta ulos. Pissa lorahtaa kenkään ja housut pysyvät kuivina.

• villiäiti

Kaverin äiti auttaa mielellään. Auttanut jo monta vuotta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      144
      1307
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      772
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      686
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      80
      597
    5. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      576
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      49
      537
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      530
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      520
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      27
      518
    10. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      36
      512
    Aihe