pyöräilypidat

ostin juuri uuden pyöräilypaidan ja kokeilin vetää pinen lenkin kun aloin polkea paita lepatti ja eikä paita ihan ollut sitä mitä ajattelin. paita on tosin aika iso tulee lantioa 9 cm pidemälle että johtuuko siitä tai onko vika paidan rakenteessa?
15291
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Vaikuttaisi yksinkertaisesti liian isolta paidalta.

Äänestä

Pyöräilypaidan tulee istua napakasti, eli sinulla on liian ison koon paita.

Äänestä
  • Juuri näin. Sama homma trikoitten kanssa, mieluusti jopa pari kokoa liian pieni, jotta keskikaljalla ja makkaralla saavutetut muodot pääsevät paremmin oikeuksiinsa ja kaiken kansan nähtäväksi.

Äänestä

Minulla eivät tahdo sukat pysyä jalassa. Ihan makkaralla koko ajan niin että harmittaa saatanasti . Mikä neuvoksi?

Äänestä
  • Pysyykö kuitenkin pipo päässä?

Äänestä

• Mä vetäsen aina kortsun pipon päälle niin pysyy hyvin päässä ja ilmanvastuskerroinkin on pieni.

Äänestä

• janottaakunjuomatloppu kirjoitti:

Mä vetäsen aina kortsun pipon päälle niin pysyy hyvin päässä ja ilmanvastuskerroinkin on pieni.

Juomuilla vai ilman? Mansikan vai banaanin makuinen?

Äänestä

• Juomut toimii diffuusorin tavoin kun pyöräilee pää alhaalla asfalttia vasten, elikkäs on parempi downforce elikkäs ei sinkoudu niin helposti kurvista pöpelikköön. Ite tykkään enemmän banaanista. Mutta pyllyssä.

Äänestä

• Eiolevaraaostaa kirjoitti:

Juomut toimii diffuusorin tavoin kun pyöräilee pää alhaalla asfalttia vasten, elikkäs on parempi downforce elikkäs ei sinkoudu niin helposti kurvista pöpelikköön. Ite tykkään enemmän banaanista. Mutta pyllyssä.

Toi on aika tyypillistä banaanin käyttöä pyöräilypiireissä. Itselläni on yleensä koko terttu.

Äänestä

• Jaaahas. Siis banaani. Rusinoita olen itse käyttänyt. Niissä on kuulemma paljon energiaa ja niitä voi tunkee kohtalaisen ison määrän kerrallaan sisään. Tulee myös helposti pois piereskellessä.

Äänestä

Mulla meni tohveli väärään jalkaan. Ja sitten, saatana, toinenkin.

Äänestä
  • Oliko reiskat? Saitko vaihdettua oikeisiin jalkoihin? Menivätkö omiin vai naapurin Pertsan jalkoihin? Suuttuiko Pertsan muija?

Äänestä

Mulla meni housut väärin päin jalkaan. Kakkaamassa käynti helpottui, mutta kusella käynti vaikeutui ja lurahtaakin aika usein housuun nykyään. Mikä tai kuka avuksi?

Äänestä
  • Tunge pitkän katetrin toinen pää virtsaputkeen. Toisen pään ujutat housunlahkeesta ulos. Pissa lorahtaa kenkään ja housut pysyvät kuivina.

Äänestä

Kaverin äiti auttaa mielellään. Auttanut jo monta vuotta...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pyöräilypaidat kirjoitti:

ostin juuri uuden pyöräilypaidan ja kokeilin vetää pinen lenkin kun aloin polkea paita lepatti ja eikä paita ihan ollut sitä mitä ajattelin. paita on tosin aika iso tulee lantioa 9 cm pidemälle että johtuuko siitä tai onko vika paidan rakenteessa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu