Kukaan ei kuitenkaan tule lukemaan tätä. Näitä lukee vain pari 2kpl palstan vakoita jotka kirjoittavat lisäksi sivupersooniensa avulla saaden uskomaan että täällä olis paljon kirjoittajia. Tänne ei kannata tuhlata aikaa koska tatuoitu naamainen ei tänne tule katsomaan. Ikävää kun ei tule. En muuten pidän nakesitä ollenkaan. Kuka muuten syö edes jotain nakkia.
Palsta on turha
10
174
Vastaukset
- ovat.epävarmoja.he
Luin muuten uutisen jota en nyt löydä ja en voi linkittää. Nimittäin tatuoidut ihmiset ovatkin epävarmoja itsestään.
- fghgfhgfhgfhgfhgfgh
Varmaan vituttaa sontasepoilla kun ketjut häviää huomenna.
- oottkonna.mhykkänänsä
Olen paras kirjoittaja. Mitäs siihen sanot
- Kylmis__
Hohhoijaa.. oispa kaljaa...
- 1...........hoitsu
Sossulan tädit olleet vastuuttomia , kun sontaseppo Kylmis ei saa kaljaa
- rewterterter
Miksi ihmeessä täällläkään enää ketään olisi, kun päivittäin aloituksista lähtee ainakin 90%? Eräs nimeltämainitsematon hinuri täällä päivystää 24/7 ja ilmiantaa kaikkia muita paitsi omia viestejään, automaatti ne sitten lopulta poistuu.
- alkaa_olemaan_nähty
Onhan nytkin peräti kaksi aloitusta tämän päivän aikana tehty, taisi vielä tuossa aikaisemmin päivällä olla toistakymmentä uutta aloitusta. Kohta ei varmaan ole yhtään ja sama poistorumba jatkuu huomenna.
Mitä hel*etin järkeä tänne on kirjoittaa enää yhtään mitään?
- asdfh33477
EI mitään järkeä
Olen seurannut palstaa kuukausia mutta nyt alennuin kommentoimaan.
- sIersmaster
Hevoisen slerssi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247