T2017: Kaupan kassa myönsi että mies komistuu

Totuus2017Official

iän myötä!

Olin tänään kaupassa ja mulla oli varsin miehekkäät ostokset: 12-pack Laitilan Kukkoa sekä auton polttimoita. Kassalla ollessani hän katseli ja tuijotti minua pitkään ja alkoi nauramaan, että "joo ei sulta tarvii papereita kysyä". Kerroin hänellä että olen 25, johon myyjä sanoi hymyillen että "kyllä sä menisit noin kolmekymppisestä varsinkin kun sulla on tollanen parransänki". Siihen hän lisäsi sunnilleen näin että "eikä se miesten tapauksessa ole ollenkaan paha asia jos näyttää muutaman vuoden vanhemmalta, toista se on meillä naisilla."

En kommentoinut sanallakaan kyseisen, arviolta nelikymppisen haaskan ulkonäköä tai lähtenyt arvuuttelemaan hänen ikää, vaan totesin naureskellen että kyllä mä omasta mielestäni näytän nykyisin komeammalta kuin 10 vuotta sitten, ja kolmekymppisenä varmaan vielä komeammalta. Lopuksi sitten muodolliset kiitokset ja moit.

Palstatotuus tuli todistettua. Check. [ x ]

32

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma vaikutuksensa mun ulkonäköön oli toisaan tuolla muutaman päivän parransängellä sekä työvaatteilla. Todennäköisesti multa oltaisiin kysytty papereita, kuten monesti kysytäänkin, jos olisin ajanut partani aamulla ja pukeutunut huppariin tms. Eli en mä ole mitenkään ennenaikaisesti vanhentunut.

Mietin myös sitä, että vitsaileeko kyseinen myyjä 18-vuotiaiden finninaamaisten Jonnejen kanssa, jotka pälyilevät epävarman näköisenä ostaessaan kaljaa? Tuskinpa.

• Totuus.on.tässä

Näytät siis ikäistäsi vanhemmalta, ei se meinaa sitä, että komistuu vanhetessaan. Olit vielä mielissäsi kurpan huomiosta. Myyjä yritti ontuen paikkailla erehdystään sun iän arvioimisessa ja sinä reppana menit halpaan. Kertoo vain myyjän ammattitaidosta kääntää moka voitoksi, mutta vähän yksinkertaisen miehen kohdalla imartelu auttaa aina.

• hiukan-säätö-ohjeita

Tiettyyn pisteeseen asti meni oikein hyvin, mutta kun aloit kommentoimaan: "kyllä mä omasta mielestäni näytän nykyisin komeammalta kuin 10 vuotta sitten, ja kolmekymppisenä varmaan vielä komeammalta. "Niin tässä mentiin metsään. Vaikuttaa lapselliselta kommentilta, kuin olisit ottanut oikein tosi vakavissasi kassan hyväntuuliset kommentit. Alfa-urokset ei mainitse olevansa komeita, vaan ovat perusvaatimattomia ja sellaisia, että oma ulkonäkö ei merkkaa mitään.

Parempi olisi ollut esim. kommentti: kai sitä on syntynyt sitten vanhaksi äijäksi ja naurunremahdus päälle. Eikä mitään komeus-neiteilyä. Mistä tulee vaikutelma,että mietiskelee päivät pitkät, olenko komea vai en.

Mutta hyvähän näitä on harjoitella itseä vanhemman naisen kanssa, ei haittaa vaikka menis metsään, kokemusta karttuu.

• Sanoin noin ihan vain siksi, että nainen jäisi miettimään sitä faktaa, että mies komistuu iän myötä toisin kuin nainen. Itsekin hän myönsi sen epäsuorasti hetkeä aiemmin.

Eikä mulla tosiaankaan ollut mikään isku päällä, kyseinen nainen oli pelkkää ilmaa mulle ja suurimmalle osalle miesasiakkaista.

• hiukan-säätö-ohjeita
        Totuus2017Official kirjoitti:

Sanoin noin ihan vain siksi, että nainen jäisi miettimään sitä faktaa, että mies komistuu iän myötä toisin kuin nainen. Itsekin hän myönsi sen epäsuorasti hetkeä aiemmin.

Eikä mulla tosiaankaan ollut mikään isku päällä, kyseinen nainen oli pelkkää ilmaa mulle ja suurimmalle osalle miesasiakkaista.

Ei kukaan luullutkaan, että olet iskupäällä, mutta tuossa tilanteessa olisit voinut harjoitella alfa-miehen käytöstä (käyttäytyy samoin, oli kassana kuka hyvänsä, vaikka mies)

Eli ikään kuin toistit, mitä kassa sanoi (ei mitenkään epäsuorasti, vaan suorasti) . Siitä tulee helposti lapsellinen vaikutelma, kun ei osaa mitään omaa keksiä.

• Totuus.on.tämä

Sanoin noin ihan vain siksi, että nainen jäisi miettimään sitä faktaa, että mies komistuu iän myötä toisin kuin nainen. Itsekin hän myönsi sen epäsuorasti hetkeä aiemmin.

Eipä tunnu olevan ilmaa, kun mietit hänen sanomisiaan vielä pitkään satunnaisen tapaamisen jälkeenkin. Ja ihan tiedoksi, hän melko varmasti naureskelee sun komeus-kommentillesi työkavereidensa kanssa tyyliin, miten voi joku edes ääneen sanoa tuollaista. Jos mies tietää olevansa komea, hänen ei tarvitse korostaa sitä mitenkään, mutta vanhempi nainen antaa typeryytesi anteeksi, koska hän ei ole sinusta millään tavalla kiinnostunut. Parikymmpinen kassa olisi ääneen nauranut sinulle, koska ei vielä omaa samaa itsehillintää kuin kokeneempi nainen.

• neitsyt-setä-avautuu

Kerroitko kassalle, että olet vielä neitsyt?

• Eipä tullut otettua puheeksi.

• 54545454

Eipä tullut otettua puheeksi.

Miksi ei?

• Jep.jee

Onpa jutunjuurta seuraavalle kerralle, kun sinusta nyt kerran tuli vakiasiakas.

• Blkjdflkjs

Kaljan ostajille heitetään just tuollaista läppää, kerran miesseuralaiseltani kysyttiin onko vähän huono happi kun hän teki ostoksensa. Ei noita otetan tosissaan ollenkaan jos vanha ukkeli ostaa kaljaa.

• asiakaspalv

Yritti sitten kaunistella asiaa, ettei ole miehelle ollenkaan paha asia, kun niin vanhalta näyttää. Huomasi siinä itsekin, että nyt tuli sanottua pahasti asiakkaalle.

• Kokemustaomaava

Juuri noin se menee,joskus tulee möläytettyä vähän kyseenalaisia totuuksia,sitten yrittää korjata mokansa .
        Satavarmasti siitä kyse ,ei muusta.

• No oisit vaan hypänny kassan yli, laittanu naisen pöydälle, vetäny siltä housut pois ja antanu mennä vaan.

• onhan.näitä

Raiskaajia liikenteessä. Suomalaisia.

• näinsemeni

Sillä oli varmaan sinun ikäinen, parikymppinen oma poika, ja tiesi mitä pojat tykkää kuulla; että oletpa jo aikuisen näköinen. Sitten kun aloit hehkuttaa asiaa, ymmärsi, että vaikka ikä ja ulkonäkö on 25 vuotiaan, niin henkinen kehitys on vielä poikasen.

• En_ole_mies86

No eipä sitä tarvi vielä tuon ikäisenä mäyräkoiria ostella kaupasta kun sitä ihan hyvin ehtii vielä kolmi- ja nelikymppisenäkin ryypätä parhaiden nuoruusvuosien aikana.

Mites peris näkyikö siellä kaupassa yhtään stressaantuneita perheenisiä ylipainoisten vaimojensa kanssa :))))))) tai näkyikö ketään tatuoitua liivijengiläistä sairaan nopeissa laseissa ja liekkipipossa :)))))) taitaa niillä olla juoksukaljat se yleisempi käytäntö maksamiseen verrattuna :))))))))))))))))))

• kaisanoasaa

Olet sasikalju DarkFear

• Tuli käytyä kyseisessä Tokmanni-kaupassa joskus klo 14 aikoihin jolloin kyseiset perheenisät stresaantuivat lähinnä työpaikoillaan. YT-uhka leijui ilmoilla, ties missä vaimo luuraa, ja postilaatikkoon tulee asuntolainan kuukausierät aina ajallaan.

Oli aika hiljaista sillä hetkellä. Parempaa viihdettä olisi saanut jos olisin seurannut meininkiä Myllyn Prisman aulasta käsin noin kolmisen tuntia myöhemmin. Olisi varmaan kuulunut aika monta "oi-voi:ta".

• enole.botti

Tuli käytyä kyseisessä Tokmanni-kaupassa joskus klo 14 aikoihin jolloin kyseiset perheenisät stresaantuivat lähinnä työpaikoillaan. YT-uhka leijui ilmoilla, ties missä vaimo luuraa, ja postilaatikkoon tulee asuntolainan kuukausierät aina ajallaan.

Oli aika hiljaista sillä hetkellä. Parempaa viihdettä olisi saanut jos olisin seurannut meininkiä Myllyn Prisman aulasta käsin noin kolmisen tuntia myöhemmin. Olisi varmaan kuulunut aika monta "oi-voi:ta".

"postilaatikkoon tulee asuntolainan kuukausierät aina ajallaan."

Millä pankilla on tällainen käytäntö?

• Totuus2017Official kirjoitti:

Tuli käytyä kyseisessä Tokmanni-kaupassa joskus klo 14 aikoihin jolloin kyseiset perheenisät stresaantuivat lähinnä työpaikoillaan. YT-uhka leijui ilmoilla, ties missä vaimo luuraa, ja postilaatikkoon tulee asuntolainan kuukausierät aina ajallaan.

Oivoi.. voi...

Jansku niin vaatimalla vaati uuden Weber kaasugrillin, vaikka mun mielestäni se entinen pallogrilli oli ihan hyvä. Ihan samalta se Poprilli maistuu mun mielestä, on sitten grillattu missä tahansa.

Eihän se koskaan kivalta tunnu, että mun grilliä verrataan jonkun exän grilliin, mutta ainakin nyt tässä asiassa oon tasoissa itse Bicky Royal miehen kanssa. No niin katotaan kuka sen Janican viimeksi saa, niin parhaiten nauraa!

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Oivoi.. voi...

Jansku niin vaatimalla vaati uuden Weber kaasugrillin, vaikka mun mielestäni se entinen pallogrilli oli ihan hyvä. Ihan samalta se Poprilli maistuu mun mielestä, on sitten grillattu missä tahansa.

Eihän se koskaan kivalta tunnu, että mun grilliä verrataan jonkun exän grilliin, mutta ainakin nyt tässä asiassa oon tasoissa itse Bicky Royal miehen kanssa. No niin katotaan kuka sen Janican viimeksi saa, niin parhaiten nauraa!

Onko sulla Timppa jo kesälomaksi suunnitelmia? Sulle ja Ekille saattaa tulla kallis kesäloma, niin onkin varmaan mukava palata sen jälkeen taas takaisin töiden pariin:))))))

Varmasti Bicky Royal-miehelle se kesä on edullisempaa hupia, kun ei tarvitse maksaa edes oman pojan kesälomakuluja ja ei tarvitse ostaa, kun vaan bensat Silveradoon, Koffin olut-laatikko ja tietenkin 80% Saarenmaa-leka:))))))))))))

Käykö muuten Bicky Royal-mies kesällä teillä Liljanlaaksossa grillaamassa?

• liljalaakson_timppa kirjoitti:

Oivoi.. voi...

Onko sulla Timppa jo kesälomaksi suunnitelmia? Sulle ja Ekille saattaa tulla kallis kesäloma, niin onkin varmaan mukava palata sen jälkeen taas takaisin töiden pariin:))))))

Varmasti Bicky Royal-miehelle se kesä on edullisempaa hupia, kun ei tarvitse maksaa edes oman pojan kesälomakuluja ja ei tarvitse ostaa, kun vaan bensat Silveradoon, Koffin olut-laatikko ja tietenkin 80% Saarenmaa-leka:))))))))))))

Käykö muuten Bicky Royal-mies kesällä teillä Liljanlaaksossa grillaamassa?

Oliko Timpan Octavia ja/tai Ekin VW Touran parkissa Tokmannin pihalla?

Timpalla varmasti onkin taas paljon ostettavaa kesäksi perheelleen:)))))

Niin eipä sitä koskaan tiedä, jos vaikka sattuu olemaan Bicky Royal-miehen tai paksuniska-Maken Chevy Silverado parkissa pihalla:))))))))))))

Saattaa vaikka vaimo lähteä liivijengiläisten kyytiin:))))))))))))) Timppa ja Eki sanoisivat siinä vaan, että oi-voi voi:)))))))))))))))))))

• vmp-taas

Montako pelleä palstalla on? Onko 1 pelle monella nimimerkillä vai monta pelleä?

• vmp-taas

Kuka kysyi suurimmasta pellestä?

• sinä.itse.kysyit
        vmp-taas kirjoitti:

Kuka kysyi suurimmasta pellestä?

Pertti. Eli sinä.

• vmp.taas
        sinä.itse.kysyit kirjoitti:

Pertti. Eli sinä.

Vittu et joillakin onkin päässä vikaa.

• seems.legit

Fyysisesti 25 henkisesti 9

• Hahhahhahahahahahah

Sitä voi miettiä sitten 40-vuotiaana, onko kiva näyttää ikäistään vanhemmalta :D

Kyllä se pääsääntöisesti niin on, että jos on ikäistään nuoremman näköinen, voi olla tyytyväinen, oli sitten nainen tai mies. No, tosi nuorena ei tietty ole kivaa näyttää teiniltä, mutta ratkaisevia ovatkin vuodet 30-50.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6014
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9