Elämä on ohi.

mysweetsadmind

Onko täällä ihmisiä jotka ovat tunteneet pitkässäkin suhteessä ''elokuvamaisia'' tunteita ja rakastanut hyvin syvästi kumppaniaan? Se on mahtava tunne, etenkin jos löydät samanlaisen vastakappaleen.

Itse en löytänyt kaltaistani, vaan hyvin tavanomaisen ihmisen, jolla on ehkä tunteet, muttei todellakaan niin vahvoja mitä itse koen..Tämä satuttaa, oikeastaan koko elämä satuttaa kun on liian tunteellinen ihminen. Mieheni ei ole samanlainen kuin minä, enkä usko että hän on rakastanut mnua vuosikausiin. Ehkä ensimmäiset pari vuotta (olemme olleet n 9v yhdessä). Meillä on ilmeisesti ero edessä, vaikkakin emme pysty puhumaan kuin aikuiset, koska hän on todella sulkeutunut ja vastailee lähinnä epäkypsästi jotain. Hän ei tule mukaan aloittamaani keskusteluun, ei kerro tunteistaan, jne jne. Tosin on usein vihainen ja kertoo kuinka vihaa minua. joten se on kai totuus niin.

Ajattelin että minun on aika lakata olemasta hänelle se rakastava vaimo joka antaa antaa antaa, koko sydämensä pohjasta kaiken, muttei koskaan itse saa mitään. Tämä tuska kun vihdoin ja viimein yritän myöntää itselleni että tyttö hyvä ei se mies sinua rakasta.. Viha, suru, ahdistus. Se että minulle on valehdeltu. Ja toisaalta viha itseäni kohtaan että koskaan luotin IHMISEEN, ihmiset ovat pahoja. Haluaisin kuolla, mutta meillä on lapsi, häntä en voi jättää. Olen niin tyhjä, enkä aio antaa itsestäni enää koskaan kenellekkään palastakaan, jonka voisi murentaa.

1

312

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksikkö

Nyt et luovuta vaan, meet eteenpäin joko yhdessä tai yksin .tiedän tasantarkkaan mitä käyt läpi .ei ole helppoa elää tunneköyhän ihmisen kanssa.joko sitä jää siihen tai lähtee pois .se on nyt sinun oma ratkaisu .yritä kuitenkin puhua ensin että ,haluat muutosta haluat enemmän koska itse annat niin paljon hänelle .jos ei ymmärrä kysy sitten häneltä että mitä hän haluaa ?joko jatkatte yhdessä tai ette .itse elän samanlaista tilannetta .meillä eivain ole lapsia niin ehkä helpompi lähteä .mutta en oo vielä lähtenyt .😊kaipa sitä uskoo että toinen muuttuu vaikka tietää että ei muutu mikään .😩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2506
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2116
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      538
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe