Elämä on ohi.

mysweetsadmind

Onko täällä ihmisiä jotka ovat tunteneet pitkässäkin suhteessä ''elokuvamaisia'' tunteita ja rakastanut hyvin syvästi kumppaniaan? Se on mahtava tunne, etenkin jos löydät samanlaisen vastakappaleen.

Itse en löytänyt kaltaistani, vaan hyvin tavanomaisen ihmisen, jolla on ehkä tunteet, muttei todellakaan niin vahvoja mitä itse koen..Tämä satuttaa, oikeastaan koko elämä satuttaa kun on liian tunteellinen ihminen. Mieheni ei ole samanlainen kuin minä, enkä usko että hän on rakastanut mnua vuosikausiin. Ehkä ensimmäiset pari vuotta (olemme olleet n 9v yhdessä). Meillä on ilmeisesti ero edessä, vaikkakin emme pysty puhumaan kuin aikuiset, koska hän on todella sulkeutunut ja vastailee lähinnä epäkypsästi jotain. Hän ei tule mukaan aloittamaani keskusteluun, ei kerro tunteistaan, jne jne. Tosin on usein vihainen ja kertoo kuinka vihaa minua. joten se on kai totuus niin.

Ajattelin että minun on aika lakata olemasta hänelle se rakastava vaimo joka antaa antaa antaa, koko sydämensä pohjasta kaiken, muttei koskaan itse saa mitään. Tämä tuska kun vihdoin ja viimein yritän myöntää itselleni että tyttö hyvä ei se mies sinua rakasta.. Viha, suru, ahdistus. Se että minulle on valehdeltu. Ja toisaalta viha itseäni kohtaan että koskaan luotin IHMISEEN, ihmiset ovat pahoja. Haluaisin kuolla, mutta meillä on lapsi, häntä en voi jättää. Olen niin tyhjä, enkä aio antaa itsestäni enää koskaan kenellekkään palastakaan, jonka voisi murentaa.

1

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksikkö

      Nyt et luovuta vaan, meet eteenpäin joko yhdessä tai yksin .tiedän tasantarkkaan mitä käyt läpi .ei ole helppoa elää tunneköyhän ihmisen kanssa.joko sitä jää siihen tai lähtee pois .se on nyt sinun oma ratkaisu .yritä kuitenkin puhua ensin että ,haluat muutosta haluat enemmän koska itse annat niin paljon hänelle .jos ei ymmärrä kysy sitten häneltä että mitä hän haluaa ?joko jatkatte yhdessä tai ette .itse elän samanlaista tilannetta .meillä eivain ole lapsia niin ehkä helpompi lähteä .mutta en oo vielä lähtenyt .😊kaipa sitä uskoo että toinen muuttuu vaikka tietää että ei muutu mikään .😩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe