Elämä on ohi.

mysweetsadmind

Onko täällä ihmisiä jotka ovat tunteneet pitkässäkin suhteessä ''elokuvamaisia'' tunteita ja rakastanut hyvin syvästi kumppaniaan? Se on mahtava tunne, etenkin jos löydät samanlaisen vastakappaleen.

Itse en löytänyt kaltaistani, vaan hyvin tavanomaisen ihmisen, jolla on ehkä tunteet, muttei todellakaan niin vahvoja mitä itse koen..Tämä satuttaa, oikeastaan koko elämä satuttaa kun on liian tunteellinen ihminen. Mieheni ei ole samanlainen kuin minä, enkä usko että hän on rakastanut mnua vuosikausiin. Ehkä ensimmäiset pari vuotta (olemme olleet n 9v yhdessä). Meillä on ilmeisesti ero edessä, vaikkakin emme pysty puhumaan kuin aikuiset, koska hän on todella sulkeutunut ja vastailee lähinnä epäkypsästi jotain. Hän ei tule mukaan aloittamaani keskusteluun, ei kerro tunteistaan, jne jne. Tosin on usein vihainen ja kertoo kuinka vihaa minua. joten se on kai totuus niin.

Ajattelin että minun on aika lakata olemasta hänelle se rakastava vaimo joka antaa antaa antaa, koko sydämensä pohjasta kaiken, muttei koskaan itse saa mitään. Tämä tuska kun vihdoin ja viimein yritän myöntää itselleni että tyttö hyvä ei se mies sinua rakasta.. Viha, suru, ahdistus. Se että minulle on valehdeltu. Ja toisaalta viha itseäni kohtaan että koskaan luotin IHMISEEN, ihmiset ovat pahoja. Haluaisin kuolla, mutta meillä on lapsi, häntä en voi jättää. Olen niin tyhjä, enkä aio antaa itsestäni enää koskaan kenellekkään palastakaan, jonka voisi murentaa.

1

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksikkö

      Nyt et luovuta vaan, meet eteenpäin joko yhdessä tai yksin .tiedän tasantarkkaan mitä käyt läpi .ei ole helppoa elää tunneköyhän ihmisen kanssa.joko sitä jää siihen tai lähtee pois .se on nyt sinun oma ratkaisu .yritä kuitenkin puhua ensin että ,haluat muutosta haluat enemmän koska itse annat niin paljon hänelle .jos ei ymmärrä kysy sitten häneltä että mitä hän haluaa ?joko jatkatte yhdessä tai ette .itse elän samanlaista tilannetta .meillä eivain ole lapsia niin ehkä helpompi lähteä .mutta en oo vielä lähtenyt .😊kaipa sitä uskoo että toinen muuttuu vaikka tietää että ei muutu mikään .😩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe