Hintelät miehet

pikkukakkosenposti

Millaisia ovat palstatoteemi pikkukakkosen meille kuvaamat hintelät miehet? Missä kulkee hintelän vs hoikan vs normaalivartaloisen miehen raja?

Kapeaharteiset? Heikkoleukaiset?

t. 176cm/79kg nainen joka tykkää hoikemmista ja lyhyemmistä miehistä.

20

2754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkonäkö-on-kemia

      Tasosi ei riitä hoikkiin hintelä miehiin. Tasosi on noin 195cm ja 118 kg miehissä.

    • Olisi kiva kuulla miehen itsensä kertomana miten nää menee.

      Heikkoleukaisuuden raja lienee siinä, pystyykö syömään kiinteää ruokaa vai joutuuko syömään soseita.

    • Mä olen niin hintelä, että vartalo ei kertakaikkiaan kestä yli 55 kg naisia. Sen yli jos mennään, niin mä olen se joka istuu sylissä.

      • Mä joskus innoissani luin jonkun naisen profiilin ja katselin kaikki muut, mutta mitta jäi katsomatta, mä yleensä katson sen halutun miehen mitan. Nainen vastas ja kirjoitti, että sylivauvaksko meinasi??. Katsoin äkkiä sen profiilin uudelleen. 187 cm nainen! Herranisä! :oD Siinähän ois ollut perhan parivaljakko. Mutta kyllä mä samoissa mitoissa tai vähän ylempänä tykkään hiihtää vierellä. :oD


      • 12121212121212

        Analysoikaamme tämä Super-YTM.

        Ensimmäisessä kuvassa V.V näyttää todella jykeväleukaiselta. Toisessa leuka on tavallisen näköinen. Ei siis heikkoleukainen.

        Sanoisin että V.V on erittäin hoikka muttei käy esimerkiksi hintelästä. Pituutta löytyy 185cm ja mikä erittäin olennaista, hartiat ovat geneettisesti todella hyvät.

        Jos hintelyyttä mitataan pelkästään lihaksien/rasvan määrällä, sitten joo. Sanotaan näin - V.V on hintelä samalla tapaa kuin tämä nainen on lihava:

        http://cdn.styleblazer.com/wp-content/uploads/2013/05/Hips-and-Curves.jpg?x74375

        V.V on liian hintelä ja tämä pluskokoinen nainen liian lihava edustaakseen ideaalia. Mutta molemmat ovat geneettisesti sellaisia että hintelyys/lihavuus sopii heille poikkeuksellisen hyvin ja siksi molemmat miellyttävät useita vastakkaisen sukupuolen edustajia.


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Mä joskus innoissani luin jonkun naisen profiilin ja katselin kaikki muut, mutta mitta jäi katsomatta, mä yleensä katson sen halutun miehen mitan. Nainen vastas ja kirjoitti, että sylivauvaksko meinasi??. Katsoin äkkiä sen profiilin uudelleen. 187 cm nainen! Herranisä! :oD Siinähän ois ollut perhan parivaljakko. Mutta kyllä mä samoissa mitoissa tai vähän ylempänä tykkään hiihtää vierellä. :oD

        Noi ulkoiset piirteet ei ole ollu mulle koskaan tärkeitä, joku muu olemuksessa tekee ihmisestä kiinnostavan. Katse, ilme, asenne, miten hoitaa tilan..? Ajatukset näkee aika helposti naamasta ja olemuksesta. Olen ollut ihastunut itseäni pienempiin ja lyhyempiin miehiin siinä kuin isompiinkin. Mun kaverillani, 170 cm, on itseään lyhempi ja pienempi mies. Kyllä se joskus nuorempana mietti korkeiden korkojen käyttöä pituuseron vuoksi, mutta ei nykyään enää. Siinäkin oli kai takana se, ettei se halunnut nolata miestään, mutta sen miehen itsetunto kestää.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Analysoikaamme tämä Super-YTM.

        Ensimmäisessä kuvassa V.V näyttää todella jykeväleukaiselta. Toisessa leuka on tavallisen näköinen. Ei siis heikkoleukainen.

        Sanoisin että V.V on erittäin hoikka muttei käy esimerkiksi hintelästä. Pituutta löytyy 185cm ja mikä erittäin olennaista, hartiat ovat geneettisesti todella hyvät.

        Jos hintelyyttä mitataan pelkästään lihaksien/rasvan määrällä, sitten joo. Sanotaan näin - V.V on hintelä samalla tapaa kuin tämä nainen on lihava:

        http://cdn.styleblazer.com/wp-content/uploads/2013/05/Hips-and-Curves.jpg?x74375

        V.V on liian hintelä ja tämä pluskokoinen nainen liian lihava edustaakseen ideaalia. Mutta molemmat ovat geneettisesti sellaisia että hintelyys/lihavuus sopii heille poikkeuksellisen hyvin ja siksi molemmat miellyttävät useita vastakkaisen sukupuolen edustajia.

        Musta Ville Valo on androgyynin näköinen, sillä tavalla julmetun seksikäs. Ekassa kuvassa se menis ihan naisesta, herkällä tavalla kaunis.

        Mua ei oikein huvita analysoida Ville Valoa. Se menee pilalle sellaisesta.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Noi ulkoiset piirteet ei ole ollu mulle koskaan tärkeitä, joku muu olemuksessa tekee ihmisestä kiinnostavan. Katse, ilme, asenne, miten hoitaa tilan..? Ajatukset näkee aika helposti naamasta ja olemuksesta. Olen ollut ihastunut itseäni pienempiin ja lyhyempiin miehiin siinä kuin isompiinkin. Mun kaverillani, 170 cm, on itseään lyhempi ja pienempi mies. Kyllä se joskus nuorempana mietti korkeiden korkojen käyttöä pituuseron vuoksi, mutta ei nykyään enää. Siinäkin oli kai takana se, ettei se halunnut nolata miestään, mutta sen miehen itsetunto kestää.

        No en minäkään sentistä tai kahdesta, mutta jos mä oon itse 173 ca, niin kyllä 15 cm on jo aikamoinen ero. Samoin kuin iässä. Mä oon vaan huomannut. Mulla oli edellinen mua 4 vuotta vanhempi, ei haitannut mitään, en edes muistanut sitä oikeastaan. Mutta sit oli kerran jotain 8-9 vuotta vanhempi katsannassa, niin en mä vaan voinut... Siis jotenkin en vaan voinut. Kyllä siinä jotain rajoja vaan kertakaikkisesti tulee vastaan, ei voi mitään. :o)


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Musta Ville Valo on androgyynin näköinen, sillä tavalla julmetun seksikäs. Ekassa kuvassa se menis ihan naisesta, herkällä tavalla kaunis.

        Mua ei oikein huvita analysoida Ville Valoa. Se menee pilalle sellaisesta.

        Muista että olet nainen.

        Kuten olen palstalla selittänyt, kaikki naiset haluavat saman miehen eri versioina. Ville Valo on pitkä, omaa luonnostaan täydelliset hartiat ja oikeat kehon mittasuhteet. Hänet voisi helposti muuttaa erittäin maskuliiniseksi ja lihaksikkaaksi sänkileuaksi, nallekarhumieheksi, jne. Androgyyni ulkonäkö on stailauskysymys.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Noi ulkoiset piirteet ei ole ollu mulle koskaan tärkeitä, joku muu olemuksessa tekee ihmisestä kiinnostavan. Katse, ilme, asenne, miten hoitaa tilan..? Ajatukset näkee aika helposti naamasta ja olemuksesta. Olen ollut ihastunut itseäni pienempiin ja lyhyempiin miehiin siinä kuin isompiinkin. Mun kaverillani, 170 cm, on itseään lyhempi ja pienempi mies. Kyllä se joskus nuorempana mietti korkeiden korkojen käyttöä pituuseron vuoksi, mutta ei nykyään enää. Siinäkin oli kai takana se, ettei se halunnut nolata miestään, mutta sen miehen itsetunto kestää.

        Tuo on mielenkiintoista että sanot näkeväsi ajatukset naamasta ja olemuksesta. Toimiiko se toisinpäin: eli pystyt ajatuksista myös muodostamaan mielikuvan olemuksesta?


      • 12121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

        Noi ulkoiset piirteet ei ole ollu mulle koskaan tärkeitä, joku muu olemuksessa tekee ihmisestä kiinnostavan. Katse, ilme, asenne, miten hoitaa tilan..? Ajatukset näkee aika helposti naamasta ja olemuksesta. Olen ollut ihastunut itseäni pienempiin ja lyhyempiin miehiin siinä kuin isompiinkin. Mun kaverillani, 170 cm, on itseään lyhempi ja pienempi mies. Kyllä se joskus nuorempana mietti korkeiden korkojen käyttöä pituuseron vuoksi, mutta ei nykyään enää. Siinäkin oli kai takana se, ettei se halunnut nolata miestään, mutta sen miehen itsetunto kestää.

        Oletko varma ettei ulkonäkö vaikuta ollenkaan?

        On tutkittu juttu että ulkonäkö vaikuttaa naisiin. Esimerkiksi:
        - pitkä mies koetaan älykkäämmäksi ja kyvykkäämmäksi
        - jykeväleukainen mies koetaan luotettavammaksi
        - matalaääninen mies koetaan hauskemmaksi

        Olisiko mahdollista että jotta pitäisit esim. lyhyttä, hintelää ja korkeaäänistä miestä luonteeltaan komistuksen veroisena, sen pikkumiehen täytyykin olla huomattavasti parempi?


      • Inhottaa kattoa tuota Ville Valoa kun se alkaa muistuttaan jo Heikki Määttästä tai Vallu Valpiota.

        Kuolema kolkuttelee jo ovella. :D


      • 876
        12121212121212 kirjoitti:

        Oletko varma ettei ulkonäkö vaikuta ollenkaan?

        On tutkittu juttu että ulkonäkö vaikuttaa naisiin. Esimerkiksi:
        - pitkä mies koetaan älykkäämmäksi ja kyvykkäämmäksi
        - jykeväleukainen mies koetaan luotettavammaksi
        - matalaääninen mies koetaan hauskemmaksi

        Olisiko mahdollista että jotta pitäisit esim. lyhyttä, hintelää ja korkeaäänistä miestä luonteeltaan komistuksen veroisena, sen pikkumiehen täytyykin olla huomattavasti parempi?

        "On tutkittu juttu että ulkonäkö vaikuttaa naisiin. Esimerkiksi:
        - pitkä mies koetaan älykkäämmäksi ja kyvykkäämmäksi
        - jykeväleukainen mies koetaan luotettavammaksi
        - matalaääninen mies koetaan hauskemmaksi"

        Pitkä mies on ilman muuta älykkäämpi ja kyvykkäämpi.
        Jykeväleukainen mies on ilman muuta luotettavampi.
        Matalaääninen mies on ilman muuta hauskempi.


    • "t. 176cm/79kg nainen joka tykkää hoikemmista ja lyhyemmistä miehistä."

      Trolli tai nainen joka valhetelee niin että korvat heiluu.

    • 175senttine

      Miksei tuo voisi olla totta?! Jos semmosia miehiä on jotka pitää itseä pidemmistä ja muodokkaammista :)
      Esim. Minä.
      Ihmetyttää, et miten ihmisen pituus ja koko mäårittelisi sukupuolen. En koe olevani vähemmän mies kookkaamman naisen rinnalla :D miehen erottaa naisesta mm. kivekset ja parrankasvu :)
      Naisella on kohtu ja lapsen ruokinravarustus oli sitten 150cm tai 190cm.
      Mä olen ajatellut myös, että kun pituus kuitenkin periytyy, niin en haluaisi kovin lyhyen naisen kanssa poikalasta... Onneksi noi 2 lasta tosi lyhyiden naisten kanssa on tyttöjä. Alakäyrällä menee kasvu molemmilla.

    • 175senttine

      Mä oon 175cm paino 67-73kg.
      En juuri hyppele puntarilla. Viimeksi joskus viime kesänä tuttavan luona. Tais olla tuon 68kg.

      Jännä juttu, tuo nainen jonka luona punnitsin on likimain samanpituinen ,mutta painaa vähemmän. Tällä kuitenkin lihasta reippaasti enemmän ku mulla. Nostelee painoja ja käy salilla. Miehen luut kuulemma painaa enemmän. Voiko olla näin. :D ihan käsittämätöntä! En ollu uskoa, ajattelin et tää nainen painais muutaman kilon enemmän..sillä kun on tissitkin lihaksien päälle ;)

      Ja mä oon "normaalipainoinen". Kuka mitenkin määrittelee, mut mä oon siinä just ja just. Hoikka en ole ku on pieni peruspönppö maha,joka ei näy vaatteet päällä.

      Ap:n mitat ku pyörittää mielessä, niin sulla on varmaan muotoa.. ;D

    • 12121212121212

      En tällä kertaa linkkaa esimerkkejä, koska minäkin oikeastaan haluaisin nähdä millainen käsitys muilla on hintelyydestä?

      Tyydyn sanomaan tämän:

      Kuten yllä totesin, hintelyyteen toki vaikuttaa lihaksien ja rasvan määrä - mutta siihen vaikuttaa myös geenit. Naisten esimerkki hintelästä on tyypillisesti geneettisesti komea mies joka vain on slimmi. Esim. Linerin mainitsema Ville Valo (185cm, täydelliset hartiat, jne).

      Tällainen "hintelä" mies vastaa "lihavaa" naista joka sattuu omaamaan tiimalasivartalon jossa rasva on kasaantunut pyöreään peppuun ja muhkeisiin reisiin. Kumpikaan ei ole hyvä esimerkki, kun puhutaan negatiivisesta termistä.

      Miehellä tulisi siis olla esim. nämä piirteet:
      - lyhyt ja pieni
      - kapeat hartiat, mahdollisesti pullon malliset
      - siro luusto, pienet kädet

      Sen lisäksi vähän lihaksia eikä ainakaan suuresti rasvaa. Laihaläski voi hyvin olla hintelä, lihava yllättäen ei.

      • 009BB

        Kyllä tuossa hintelän miehen piirteet on, mutta miksi lyhyt, kyllä pitkäkin mies voi olla hintelä. Yksi piirre, mikä kans tekee tosi hintelän oloiseksi, on tikkujalat, kun reisissä miehellä ei ole ollenkaan lihaksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1988
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      103
      1352
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1239
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      69
      1038
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      989
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe