Bicky R: Tuli ostettua Hummer H2

Oli tässä pientä autokuumetta ilmassa, joten päätin toteuttaa pitkäaikaisen unelmani ja ostin Hummer H2:n. Silveradon pistin toistaiseksi liikennekäytöstäpoistoon. Ei sitä oikein raaski myydäkään kun on mennyt niin paljon aikaa ja rahaa virittelyyn, hifiin yms.

Elikkä tollanen vuosimallia 2010 oleva näppärä kauppakassi: http://www.moibbk.com/images/hummer-h2-8.jpg

Moottori tossa on 6,2 litrainen V8 joten ei tässä millään starttimoottorilla ajella. On tossa kyllä fiilistä ja woimaa! Lupasin juniorille että haen hänet sitten koulun päättäjäisistä uudella kulkupelillä. Mitähän Timppa mahtaa asiasta tuumia kun kävelee ruudullinen kauluspaita päällä Octaviaansa kohti ja huomaa että joutuu ajamaan yksin, tai korkeintaan Minttu-Petterin kanssa koululta Liljalaaksoon. Kjähähää!

#faktoi #humblegangleader #onepercenter #brothers #ganglife #bikerlife #penetratorsmc

36

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katos vaan, hienon auton oot tosiaan ostanut. Hyvä juttu, kun pidit kuitenkin myös sen sun Silveradon, ettet myyntiin sitä laittanut.

      Sunhan on nyt hyvä viedä Bicky jr. ajelulle uudella autolla koulujen päättäjäispäivänä. Varmaan joutuu Timppa sitten ajamaan yksin tai korkeintaan Minttu-Petterin kanssa koululta kotia Liljanlaaksoon:)))))))

      Varmasti myös se sun Penetrators MC:n musta nahkaliivi kääntää enemmän niitä koulutyttöjen päitä siellä Bicky jr:n koululla, kun mitä Timpan ruudullinen kauluspaita:))))))))))

      Sähän voit kysyä tuolta koululta vaikka jotain teinityttöjä ajelulle illaksi ihan kahden kesken:))))))))

      • Mutsi ja mun oikea faija antoi mulle luvan käyttää prospect-liiviä päättäreissä. Timppa-faija mutisi vain jotain oivoi:ta.

        Faijan kanssa oli puhetta että hän yrittää jotain mun 16-vuotiaita luokkakavereita jotka päättää koulun ja mä yritän seiskalta kasille siirtyviä mimmejä.


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Mutsi ja mun oikea faija antoi mulle luvan käyttää prospect-liiviä päättäreissä. Timppa-faija mutisi vain jotain oivoi:ta.

        Faijan kanssa oli puhetta että hän yrittää jotain mun 16-vuotiaita luokkakavereita jotka päättää koulun ja mä yritän seiskalta kasille siirtyviä mimmejä.

        Joo jätetään ne kauluspaidat ja kännykän vyökotelot sinne Liljalaaksoon ja mennään päättäreihin liivit päällä! :) Tokihan sustakin tulee täysjäsen kunhan ikää karttuu ja kokemus kasvaa.

        Eiköhän viikonloppuna korkata, vähintäänkin viinaleka ja varmaan jotain muutakin :)))


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Mutsi ja mun oikea faija antoi mulle luvan käyttää prospect-liiviä päättäreissä. Timppa-faija mutisi vain jotain oivoi:ta.

        Faijan kanssa oli puhetta että hän yrittää jotain mun 16-vuotiaita luokkakavereita jotka päättää koulun ja mä yritän seiskalta kasille siirtyviä mimmejä.

        Niin varmasti sä aina mieluummin sitä sun oikeaa isää kuuntelet ja tottelet, kun tota aisuri-Timppaa:))))))

        Niin varmasti sun koulun ysiluokkalaiset tytöt tykästyvät heti sun oikeaan faijaan, kun näkevät millainen tatuoitu ja lihaksikas YTM-liivijengiläinen sun faijasi oikein on:))))))) Vielä kun autonakin on Silverado ja Hummer, eikä mitään aisuriautoa:)))))))))))))

        Eikä varmaan edes haittaa teidän koulun tyttöjä se, että vaikka sun faijasi ei olekaan mitään kouluja käynytkään, kun onhan hän sentään käynyt elämänkoulun ja päässyt vielä Penetrators MC:n presidentiksi:))))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Joo jätetään ne kauluspaidat ja kännykän vyökotelot sinne Liljalaaksoon ja mennään päättäreihin liivit päällä! :) Tokihan sustakin tulee täysjäsen kunhan ikää karttuu ja kokemus kasvaa.

        Eiköhän viikonloppuna korkata, vähintäänkin viinaleka ja varmaan jotain muutakin :)))

        Niin sä et varmaan painostanut Bicky jr:ää hakemaan mihinkään jatko-opintoihin näin yläasteen päätyttyä?

        Varmaan tosiaan Bicky jr. on sitten täysi-ikäisenä ihan täysivaltainen jäsen Penetrators MC-kerhossa?

        Vaikka varmaan Timppa saattaakin olla huolissaan pojan tulevaisuudesta, jos jää koulut käymättä. Varmaan siellä Timppa vaan sanoo Liljanlaaksossa, että oi-voi voi:))))))))))))))

        Ottakaa ihmeessä myös paksuniska-Make ja muita Penetrators MC:n jätkiä mukaan noihin koulun päättäreihin, sillä eiköhän sieltä löydy korkattavaa myös heille:)))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin sä et varmaan painostanut Bicky jr:ää hakemaan mihinkään jatko-opintoihin näin yläasteen päätyttyä?

        Varmaan tosiaan Bicky jr. on sitten täysi-ikäisenä ihan täysivaltainen jäsen Penetrators MC-kerhossa?

        Vaikka varmaan Timppa saattaakin olla huolissaan pojan tulevaisuudesta, jos jää koulut käymättä. Varmaan siellä Timppa vaan sanoo Liljanlaaksossa, että oi-voi voi:))))))))))))))

        Ottakaa ihmeessä myös paksuniska-Make ja muita Penetrators MC:n jätkiä mukaan noihin koulun päättäreihin, sillä eiköhän sieltä löydy korkattavaa myös heille:)))))))))))))

        Kyllä mä hain opiskelemaan Peltolan amikseen pöly&paska puolelle.

        En tiedä kiinnostaako mua vitun vertaakaan tehdä tollasta duunia, kun faijan kertoman mukaan sitä rahaa saa helpommallakin.


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Kyllä mä hain opiskelemaan Peltolan amikseen pöly&paska puolelle.

        En tiedä kiinnostaako mua vitun vertaakaan tehdä tollasta duunia, kun faijan kertoman mukaan sitä rahaa saa helpommallakin.

        Ai sä hait sittenkin amikseen. Ei sua varmaan kiinnostaisi yhtään samanlainen työ, kun mitä Timppa tekee insinööritoimistollaan:))))))

        Mutta varmaan sä pääset myös tonne sun oikean faijan hommiin:)))))


      • hmmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

        Ai sä hait sittenkin amikseen. Ei sua varmaan kiinnostaisi yhtään samanlainen työ, kun mitä Timppa tekee insinööritoimistollaan:))))))

        Mutta varmaan sä pääset myös tonne sun oikean faijan hommiin:)))))

        Kyllähän amiksesta voi suuntautua AMK:hon ja sitä kautta insinööriksi.


      • hmmmmmmmm kirjoitti:

        Kyllähän amiksesta voi suuntautua AMK:hon ja sitä kautta insinööriksi.

        No voi toki, mutta eiköhän Bicky jr. ole varmaan kiinnostuneempi enemmän oikean isänsä alasta ja töistä, kun mitä Timpan insinööritoimiston hommista:)))))


    • bickyfan81
      • PalstaTrolli

        Mikä on miehellä moottori?

        Tuo 2.4 ei oikein riitä identifikaatioksi, sillä se voi olla

        -2.4, 140 HV
        -2.4, 170 HV
        -2.4, 200 HV
        -2.4, 260 HV

        Olisit nyt ostanut hyvä mies kuitenkin vaikka Volkkari-konsernin vähäpäästöisellä dieselkoneella ja ensimmäisen sukupolven kestävällä DSG-vaihteistolla varustetun menopelin.

        Ja alle Nokian rengaiden testivoittajat!


      • volvolozerrr
        PalstaTrolli kirjoitti:

        Mikä on miehellä moottori?

        Tuo 2.4 ei oikein riitä identifikaatioksi, sillä se voi olla

        -2.4, 140 HV
        -2.4, 170 HV
        -2.4, 200 HV
        -2.4, 260 HV

        Olisit nyt ostanut hyvä mies kuitenkin vaikka Volkkari-konsernin vähäpäästöisellä dieselkoneella ja ensimmäisen sukupolven kestävällä DSG-vaihteistolla varustetun menopelin.

        Ja alle Nokian rengaiden testivoittajat!

        Jos olet perheellinen:
        - 140hv/170hv koneella, olet aKTM. Tiukasti viritettyihin amiskoviksien bemareihin tottunutta 110kg Janica-vaimoasi hävettää kun naapurin teinityttö vetää Honda Civicillä liikennevaloissa ohitsesi
        -200hv/260hv koneella, olet KTM. Myhäilet liikennevaloissa itseksesi miettiessäsi kuinka naapurin Jorman Toyota Avensis 1.6 jäisi taakse jos kaasuttaisit tosissasi (et kuitenkaan uskalla koska vaimo suuttuisi)

        Jos olet sinkku:
        - 140hv/170hv koneella, olet HC-ATM
        - 200hv/260hv koneella, olet ATM


    • Kiima-Mira

      Grrrrrr mikä jyystöauto ;)

      • Tunteeko kiima-Mira itse Bicky Royal-miestä tai paksuniska-Makea varissuolta:)))))


    • Ekin_näkemys

      Oivoi tuota rahankulutusta, kuulostaa kyllä vähän vastuuttomalta omaan korvaan. Oma valintani on kyllä edelleen se VW "paras ajaa varmasti" Touran ja Timpan taas Skoda "simply clever" Octavia, ja perheellisinä eurooppalaisina miehinä tietenkin enemmin kitkutellaan noita pois osamaksulla kuin koko potti yhdessä erässä. On helppo uskoa että Janica ja Sarita kuitenkin arvostavat taloudellisuuttamme :-)

      • Niin sulla ja Timpalla taitaa tosian tulla joka kuukausi ne maksuerät autosta ja tietenkin myös siitä Liljanlaakson Älvsby-talosta:))))))))))))

        Bickyn on hyvä rahamiehenä ja sinkkuna ostaa ja maksaa auto yhdellä kertaa, kun ei ole perhettä elätettävänä ja voi ostaa sitten siihen päälle vaikka 80% Saarenmaa-lekan:))))))))))))


      • Näin se asia just on, että tärkeimpiä asioita miehen elämässä on raha ja varallisuus, sekä asunnon koko. Mä asun yli 60 neliön kaksiossa ja maksoin Hummerin käteisellä. Myyjä kelpuutti ainoastaan käteismaksun, joten piti käväistä Itäharjun Prisman S-pankissa nostamassa reilut 30 k€ käteisenä. Samalla sovin treffit parikymppisen kivan virkailijan kanssa. Hän kävi ihan kuumana kun kerroin mitä aion kyseisellä summalla ostaa. Pillua on siis tiedossa :))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Näin se asia just on, että tärkeimpiä asioita miehen elämässä on raha ja varallisuus, sekä asunnon koko. Mä asun yli 60 neliön kaksiossa ja maksoin Hummerin käteisellä. Myyjä kelpuutti ainoastaan käteismaksun, joten piti käväistä Itäharjun Prisman S-pankissa nostamassa reilut 30 k€ käteisenä. Samalla sovin treffit parikymppisen kivan virkailijan kanssa. Hän kävi ihan kuumana kun kerroin mitä aion kyseisellä summalla ostaa. Pillua on siis tiedossa :))))

        Niin mä vähän ajattelinkin, että et sä varmaan missään yksiössä suostuisi asumaan, kun sullakin sitä varallisuutta on ja parhaat nuoruusvuodet vielä edessäpäin:)))))))

        Varmaan Timppa ja Eki asuneet säästäväisinä miehinä yksiöissä, ennen kun ovat vaimojensa kanssa ne Älvsby-talot Liljanlaaksosta velkarahalla ostaneet:)))))))))

        Sullahan oli sitten kannattava reissu, kun sait treffitkin sovituksi virkailijan kanssa. Sulla varmaan sitten tässä joku päivä karvainen perse vaan nousee ja laskee tämän parikymppisen naisvirkailijan päällä ja sitten taas koulujen päättäripäivänä uudestaan:))))))))))))))))))


    • ajelen-polkupyörällä

      Voi olla hieno. En tunne kun ei ole tuo autopuoli hallussa.

    • hyi.hitto.oletko.homo

      Typerän näköinen laatikko.

    • oikeamieseikahiiri

      H2:nen on hinttien kauppakassi, ainoa oikea Hummeri oikealle miehelle on H1:nen.

      • Jeps.. Ei ole kuin yksi HumVee ja Hummer.. Se on H1.. ;D


    • vanhemmankertomaa

      14 ja 16 vuotiaiden tyttöjen vanhempana voin kertoa, että bicky r:n tapaiset papparaispellet ei sen ikäisiä viehätä. Eikä juniorkaan. Ruma auto tuo tuollainen on niiden mielestä ja "mies"maku heillä on Robin ja Mikael Gabriel, jotka kumpikin ovat hoikkia tummia ja kaunissilmäisiä herkkiä poikia. Kaljut sedät on oksetus ja tatuoinnit muuten, paitsi Miklun tapauksessa, koska "se on niin ihana koiranpentu". Nämä idolit viehättävät myös siksi, koska muistuttavat niitä omia ihastuksia omalta luokalta; eli suurisilmäisiä, koulussa pärjääviä aina positiivisia naapurinpoikia. Cheekistä eivät pidä, koska se on kuulemma leuhka ja esittelee rahojaan ja autojaan, Aito ja sydämellinen pitää olla, sellainen, joka osaa myös itkeä. Näin on minulle analysoitu ja sellaisia näyttävät olevan ne pojat, joihin he ihastuvat palavasti.

      • No ei kyllä Bicky Royal-mies ole todellakaan mikään papparainen, vaan tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))

        Onhan Bicky itse täällä kertonut siitä, että kuinka paljon hänellä oikein riittää kysyntää ihan jopa noiden alaikäisten teinityttöjen keskuudessa:))))))

        Eikä sitä paitsi mitkään Robinit edes pärjää jännyydessä Bickylle, sillä Bicky on kuitenkin sentään Penetrators MC:n presidentti ja häneltä löytyy kokemusta myös vankiloista:)))))))))))


      • Mies24v

        Kyllä omat yläasteaikaiset muistot vajaan vuosikymmenen takaa olivat sellaisia, että ne äänekkäät, leuhkat, hyvännäköiset, kovishenkiset, päihteitä käyttävät, trendikkäät ja ikäisekseen lihaksikkaat urheilijapojat viehättävät eniten 14-16-vuotiaita tyttöjä. Ainoa kouluaine, missä tytöt edellyttävät poikien olevan hyviä, on liikunta ja se, että pelaa vapaa-ajallaan salibandya, jääkiekkoa ja jalkapalloa mielellään käy salilla. Yleensä nämä pojat suuntautuvat peruskoulun jälkeen ammattikoulun joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

        Toki tytöt voivat huumassaan sitten projisoida tuollaisiinkiin poikiin ne kaikki lempeät mielikuvat, kuten aitouden, sydämellisyyden, herkkyyden, älykkyyden jne. Vaikka pojille itselleen tytöt eivät ole muuta kuin "pikkupilluja" jne.


      • vanhemmankertomaa
        Mies24v kirjoitti:

        Kyllä omat yläasteaikaiset muistot vajaan vuosikymmenen takaa olivat sellaisia, että ne äänekkäät, leuhkat, hyvännäköiset, kovishenkiset, päihteitä käyttävät, trendikkäät ja ikäisekseen lihaksikkaat urheilijapojat viehättävät eniten 14-16-vuotiaita tyttöjä. Ainoa kouluaine, missä tytöt edellyttävät poikien olevan hyviä, on liikunta ja se, että pelaa vapaa-ajallaan salibandya, jääkiekkoa ja jalkapalloa mielellään käy salilla. Yleensä nämä pojat suuntautuvat peruskoulun jälkeen ammattikoulun joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

        Toki tytöt voivat huumassaan sitten projisoida tuollaisiinkiin poikiin ne kaikki lempeät mielikuvat, kuten aitouden, sydämellisyyden, herkkyyden, älykkyyden jne. Vaikka pojille itselleen tytöt eivät ole muuta kuin "pikkupilluja" jne.

        Aika on sitten muuttunut. Hoikka js positiivinen pitää olla, eläinrakas ja herkkä. Esim. Cheek on kuulemma liian lihaksikas ja tanakka ja erityisesti liian sliipattu ja leuhka. Kuvankaunis 16-vuotias haluisi poikkiksen joka on tulevaisuudessa esim nuoriso-ohjaaja tai eräopas. Mikään autonkorjaaja juntti ei kelpaa.


      • Mies24v
        vanhemmankertomaa kirjoitti:

        Aika on sitten muuttunut. Hoikka js positiivinen pitää olla, eläinrakas ja herkkä. Esim. Cheek on kuulemma liian lihaksikas ja tanakka ja erityisesti liian sliipattu ja leuhka. Kuvankaunis 16-vuotias haluisi poikkiksen joka on tulevaisuudessa esim nuoriso-ohjaaja tai eräopas. Mikään autonkorjaaja juntti ei kelpaa.

        Valitettavasti se tyttöjen suurin kiinnostus noihin kuvailemani tyyppisiin poikiin taitaa olla ankkuroitunut tyttöjen/naisten biologiaan, ei se ole mikään trendi, joka pyyhkiytyy pois muutamassa vuodessa.

        Toisaalta omasta mielestäni ei ole muutenkaan erityisen kiinnostavaa, millaiseksi tytöt/naiset oman miesmakunsa kuvailevat vaan se, millaisille miehille he funktionaalisesti päätyvät antamaan seksiä. Naissukupuolen edustajilla kun on yleisesti ottaen aika huono interspektio ja ne todelliset saamamiehet ovat usein melko toisenlaisia kuin ne herkät, henkisesti veltot itkupillit, joita tytöt/naiset usein puheissaan ylistävät.


      • vanhemmankertomaa
        Mies24v kirjoitti:

        Valitettavasti se tyttöjen suurin kiinnostus noihin kuvailemani tyyppisiin poikiin taitaa olla ankkuroitunut tyttöjen/naisten biologiaan, ei se ole mikään trendi, joka pyyhkiytyy pois muutamassa vuodessa.

        Toisaalta omasta mielestäni ei ole muutenkaan erityisen kiinnostavaa, millaiseksi tytöt/naiset oman miesmakunsa kuvailevat vaan se, millaisille miehille he funktionaalisesti päätyvät antamaan seksiä. Naissukupuolen edustajilla kun on yleisesti ottaen aika huono interspektio ja ne todelliset saamamiehet ovat usein melko toisenlaisia kuin ne herkät, henkisesti veltot itkupillit, joita tytöt/naiset usein puheissaan ylistävät.

        Nämä nyt olivat niitä poikaystävien ja ihastusten piirteitä ja heille he seksiä todennäköisesti ensiksi ovat antaneet tai antavat. Ei ne kyllä mitään henkisesti velttoja poikia ole, vaan reippaita ja mukavia, komeita ja hoikkia. Mutta ei todellakaan mitään autonrassaajia tai koviksia. Sellaisia halveksivat niin tytöt kuin nämä ihastuksetkin.

        Itsekään ole koskaan antanut millekään jännäpojille, poikaystävät on olleet fiksuja ja mukavia, ei erityisen suosittuja, mutta minun makuuni komeita.

        Mutta tämä on sitä oikeiden teinien elämää läheltä katsottuna. Palsta elää omaa muinaista elämäänsä, jossa muistellaan nuoruuden katkeria kokemuksia. Se on kaukana nykypäivästä.


      • vanhemmankertomaa
        Mies24v kirjoitti:

        Valitettavasti se tyttöjen suurin kiinnostus noihin kuvailemani tyyppisiin poikiin taitaa olla ankkuroitunut tyttöjen/naisten biologiaan, ei se ole mikään trendi, joka pyyhkiytyy pois muutamassa vuodessa.

        Toisaalta omasta mielestäni ei ole muutenkaan erityisen kiinnostavaa, millaiseksi tytöt/naiset oman miesmakunsa kuvailevat vaan se, millaisille miehille he funktionaalisesti päätyvät antamaan seksiä. Naissukupuolen edustajilla kun on yleisesti ottaen aika huono interspektio ja ne todelliset saamamiehet ovat usein melko toisenlaisia kuin ne herkät, henkisesti veltot itkupillit, joita tytöt/naiset usein puheissaan ylistävät.

        Nämä nyt olivat niitä poikaystävien ja ihastusten piirteitä ja heille he seksiä todennäköisesti ensiksi ovat antaneet tai antavat. Ei ne kyllä mitään henkisesti velttoja poikia ole, vaan reippaita ja mukavia, komeita ja hoikkia. Mutta ei todellakaan mitään autonrassaajia tai koviksia. Sellaisia halveksivat niin tytöt kuin nämä ihastuksetkin.

        Itsekään ole koskaan antanut millekään jännäpojille, poikaystävät on olleet fiksuja ja mukavia, ei erityisen suosittuja, mutta minun makuuni komeita.

        Mutta tämä on sitä oikeiden teinien elämää läheltä katsottuna. Palsta elää omaa muinaista elämäänsä, jossa muistellaan nuoruuden katkeria kokemuksia. Se on kaukana nykypäivästä.


      • Mies24v
        vanhemmankertomaa kirjoitti:

        Nämä nyt olivat niitä poikaystävien ja ihastusten piirteitä ja heille he seksiä todennäköisesti ensiksi ovat antaneet tai antavat. Ei ne kyllä mitään henkisesti velttoja poikia ole, vaan reippaita ja mukavia, komeita ja hoikkia. Mutta ei todellakaan mitään autonrassaajia tai koviksia. Sellaisia halveksivat niin tytöt kuin nämä ihastuksetkin.

        Itsekään ole koskaan antanut millekään jännäpojille, poikaystävät on olleet fiksuja ja mukavia, ei erityisen suosittuja, mutta minun makuuni komeita.

        Mutta tämä on sitä oikeiden teinien elämää läheltä katsottuna. Palsta elää omaa muinaista elämäänsä, jossa muistellaan nuoruuden katkeria kokemuksia. Se on kaukana nykypäivästä.

        Ihmisluonto ja ihmisen adaptiiviset käyttäytymistaipumukset nyt on suunnilleen sama elettiin sitten vuotta 2007 tai 2017. Jännäpojille nyt vaan heruu eniten nimenomaan yläasteiässä, yleensä myöhemminkin.


      • vanhemmankertomaa
        Mies24v kirjoitti:

        Ihmisluonto ja ihmisen adaptiiviset käyttäytymistaipumukset nyt on suunnilleen sama elettiin sitten vuotta 2007 tai 2017. Jännäpojille nyt vaan heruu eniten nimenomaan yläasteiässä, yleensä myöhemminkin.

        Niin mutta keneltä heruu? Molempien koululuokassa tulee mieleen 1-3 tyttöä, jotka ovat kiinnostuneet noista koviksista, ne muut, ilmeisesti sinulle ja joillekin muille suloisuudestaan huolimatta näkymättömät antavat ihan muille, jos vielä kellekään ylä-asteiässä.


      • Mies-24v
        vanhemmankertomaa kirjoitti:

        Niin mutta keneltä heruu? Molempien koululuokassa tulee mieleen 1-3 tyttöä, jotka ovat kiinnostuneet noista koviksista, ne muut, ilmeisesti sinulle ja joillekin muille suloisuudestaan huolimatta näkymättömät antavat ihan muille, jos vielä kellekään ylä-asteiässä.

        Jaa-a, nuo kovispojat nyt kuitenkin saavat ne ensimmäiset seksikokemuksensa yleensä muita aikaisemmin ja onnistuvat varsinkin siinä iässä hankkimaan seksikokemuksia useampienkin kumppanien kanssa. Ne kovikset nyt vaan kuuluvat tuossa iässä eliittiin, pääsevät bileisiin jne. Ja tytöt ja naiset haluavat aina pariutua ja paritella nimenomaan kaikkein vahvimpien ja korkeimmalla sosiaalisessa hierarkiassa olevien poikien/miesten kanssa iästä riippumatta.

        Ja nimenomaan niiden seksikkäiden ja suosittujen tyttöjen kanssa. Siis niiden, joita jokainen poika haluaisi panna, jos vaan saisi.


      • vanhemmankertomaa

        Vaikea sanoa, kun omat kauniit tyttäret ei noista ole kiinnostuneet (vaikka ne olisivatkin heistä) vaan suorastaan nauravat niille enkä itseäkään ole missään iässä ollut koviksista kiinnostunut. On meillä kuitenkin aina ollut ihailijamme, jotka on laidasta laitaan. Eipä minun suosikkeja ole koskaan ollut mitään erityisen vahvoja, vaan aika laihoja ja hoikkia, kuten tyttärienkin maku näyttää olevan. Ja luonteeltaankin introverttejä on poikaystävät olleet, itsellä ja tytöillä.

        Ja en ole mikään harvinaisuus, tunnen muitakin perheitä, joissa menee samoin.


    • Pakko antaa rispektiä tuosta auton väristä ja siitä, että tankkiin laitetaan bensiiniä. Toi saatanan diiseli on oikea halujen tappaja, mä otan aina sellasen muijan jonka kakka haisee bensalle.

    • Aikaparantaa

      No, älä sure, saattaahan siitä päästä eroonkin, kun tarpeeksi kauan pitää myyntilistalla.
      Kaikille tulee mokia elämän kuluessa. Yleensä aika parantaa haavat ja rahaa saa hankittua lisää.

    • Toi näyttää ihan siltä Turkulaiselta hissiltä, vai mikä viritys sinne nyt tulikaan. Mulle kauppakassin määritelmä on se, että autossa on sähköinen takaluukku tai ainakin luukunikkuna. Mutta kyllähän tolla vetäsee vaikka 20 Octavian letkan hangesta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      125
      2275
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1357
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1053
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1037
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1031
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      86
      919
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      689
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      670
    10. 50
      664
    Aihe