K e m i ssä tapahtuu

k-e-m-i-s-s-ä-

Täikön lastenleikkipuiston suomenmestaruuskisat lähestyvät. Lajeina takaperinjuoksu, takaperinhyppy, taaksepäinpallonheitto ja yksityislajit oman valinnan mukaan.

15

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyl

      Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi.

      • tähpyh

        Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?


      • tårniolaiselle
        tähpyh kirjoitti:

        Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?

        Täikössä ei ole mitään pyyhittävää.


      • kirpparitPoissaOn

        Tapahtuuko Täikönpuistossa enää mitää?


      • sopisiTäikölle

        Takaperinkisat olisi varsin erikoiset ja saisivat huomiota.


      • Etteviesitä
        tähpyh kirjoitti:

        Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?

        Ai narkkipuistoa?


      • parkissaOllaan

        Mikään narkkipuisto ole Tämä Täikön parkkipuisto.


      • oikeinko

        Onko siellä tilaa niin monelle?


      • enole

        Joku kunnon peli kuten että kaikki juokset ympäriinäs ja kun kuuluu ääni, kaikki menevät penkille istumaan. Paitsi se joka ei ehtinyt kun kaikilla penkeillä jo istuttiin. Hän hävisi kilpailun ja siirtyy muualle.


      • kaikkeakanssamme
        enole kirjoitti:

        Joku kunnon peli kuten että kaikki juokset ympäriinäs ja kun kuuluu ääni, kaikki menevät penkille istumaan. Paitsi se joka ei ehtinyt kun kaikilla penkeillä jo istuttiin. Hän hävisi kilpailun ja siirtyy muualle.

        Se onkin oikea systeemi näihin Täikön kisoihin. Se palkitaan joka häviää eniten.


      • istukaaKotona

        "Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi"

        Ei mahdu enää, se on jo täynnä kävelijöitä.


      • keksikää.uusi.houkutin
        istukaaKotona kirjoitti:

        "Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi"

        Ei mahdu enää, se on jo täynnä kävelijöitä.

        Hyvä ilma oli tänään, muttei yhtään kävelijää kävelykadulla. Minua ei lasketa, koska poljin pyörällä. Ei taida enää kukaan jahdata pokemonejakaan, ne toi sinne vähän ihmisiä.


      • Tullaan 20.7 Lauri Tähkän kanssa kerään puistolaisilta rahaa (25€/henk.) uuden moskeijan rakennusta varten.


      • mikässiinä
        AIIahu-Akbar kirjoitti:

        Tullaan 20.7 Lauri Tähkän kanssa kerään puistolaisilta rahaa (25€/henk.) uuden moskeijan rakennusta varten.

        Kannattaa yrittää.


    • herrankukkarossa

      Kemissä ei tapahdu.
      paikallinen fb-ryhmäkin pullistelee muita kuin Kemiin liittyviä asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe