Täikön lastenleikkipuiston suomenmestaruuskisat lähestyvät. Lajeina takaperinjuoksu, takaperinhyppy, taaksepäinpallonheitto ja yksityislajit oman valinnan mukaan.
K e m i ssä tapahtuu
15
276
Vastaukset
- tyyl
Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi.
- tähpyh
Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?
- tårniolaiselle
tähpyh kirjoitti:
Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?
Täikössä ei ole mitään pyyhittävää.
- kirpparitPoissaOn
Tapahtuuko Täikönpuistossa enää mitää?
- sopisiTäikölle
Takaperinkisat olisi varsin erikoiset ja saisivat huomiota.
- Etteviesitä
tähpyh kirjoitti:
Eiköös tuota täikköä mitenkään saa pyyhittyä pois maailmankartalta kun sitä aina vaan muistellaan ?
Ai narkkipuistoa?
- parkissaOllaan
Mikään narkkipuisto ole Tämä Täikön parkkipuisto.
- oikeinko
Onko siellä tilaa niin monelle?
- enole
Joku kunnon peli kuten että kaikki juokset ympäriinäs ja kun kuuluu ääni, kaikki menevät penkille istumaan. Paitsi se joka ei ehtinyt kun kaikilla penkeillä jo istuttiin. Hän hävisi kilpailun ja siirtyy muualle.
- kaikkeakanssamme
enole kirjoitti:
Joku kunnon peli kuten että kaikki juokset ympäriinäs ja kun kuuluu ääni, kaikki menevät penkille istumaan. Paitsi se joka ei ehtinyt kun kaikilla penkeillä jo istuttiin. Hän hävisi kilpailun ja siirtyy muualle.
Se onkin oikea systeemi näihin Täikön kisoihin. Se palkitaan joka häviää eniten.
- istukaaKotona
"Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi"
Ei mahdu enää, se on jo täynnä kävelijöitä. - keksikää.uusi.houkutin
istukaaKotona kirjoitti:
"Tyylikäs kävely , 3 parasta voi siirtyä kävelykadulle mannekiineiksi"
Ei mahdu enää, se on jo täynnä kävelijöitä.Hyvä ilma oli tänään, muttei yhtään kävelijää kävelykadulla. Minua ei lasketa, koska poljin pyörällä. Ei taida enää kukaan jahdata pokemonejakaan, ne toi sinne vähän ihmisiä.
Tullaan 20.7 Lauri Tähkän kanssa kerään puistolaisilta rahaa (25€/henk.) uuden moskeijan rakennusta varten.
- mikässiinä
AIIahu-Akbar kirjoitti:
Tullaan 20.7 Lauri Tähkän kanssa kerään puistolaisilta rahaa (25€/henk.) uuden moskeijan rakennusta varten.
Kannattaa yrittää.
- herrankukkarossa
Kemissä ei tapahdu.
paikallinen fb-ryhmäkin pullistelee muita kuin Kemiin liittyviä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504