Miksi naiset vihaavat miehiä jotka ei vonkaa?

No siksi.

Siinä oli selitys, ei siinä tarvitse mitään järkeä olla tai logiikkaa, naisia vain äärettömästi raivostuttaa kun kaikki miehet ei niitä varauksetta ihaile vain siksi kun ne on naisia. Eikä tietenkään naiselle tule mieleen että voisi muuttaa itsensä sen kaltaiseksi että sopisi sen kiinnostavan miehen naiselle asettamiin raameihin vaan sen miehen on pakko hyväksyä nainen sellaisena kuin se on ja niillä lieveilmiöillä varustettuna kuin mitä se on jo ehtinyt itselleen hankkia.

Ihan yhtä järjetöntä on naisten suhtautuminen mihin tahansa asiaan jos se ei mene niin kuin nainen tahtoisi. Niin kuin nyt tuo mekkokin tuossa:

http://www.mtv.fi/lifestyle/tyyli/artikkeli/nainen-tuohtui-vaatekaupan-sovituskopissa-julkaisi-kuvat-tyrmistyksen-syysta-pystyin-tuskin-hengittamaan-se-paalla/6453664

Tietenkään ei voi Lowri ajatella niin että jos vaikka vähentäisi suklaan naopstelua ja siiderin kulutusta niin ehkä sitten joskus sopisi tuohon mekkoon, ei niin vaan niin että vaateketjun pitää alkaa laittamaan xxxxxl kokoisiin vaatteisiin xs-merkintöjä, sitten vasta on nainen tyytyväinen. Naisen logiikkaa:

" Moni nainen myös pahoittaa mielensä, jos joutuu ostamaan tavallista suuremman vaatteen. Jos olisin yksi heistä, (onneksi en ole) kokoa 44 olevan mekon ostaminen olisi minulle suuri järkytys! "

Huomaatteko, naiset ei ole kovin rationaalisia ajattelussaan ja siksi täällläkin tulee aina vihanpurkauksia meitä loogisesti ajattelevia miehiä kohtaan. Me ajatellaan että ehkä naiset voisivat ottaa onkeensa kun kerromme mikä niissä on pielessä mutta ei naisen aivot käsittele sitä sillä tavalla, vaikka niissä olisi konkreettisesti jotain on se aina jonkun muun vika, ei koskaan naisen.

32

578

2Äänestä

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hooetäm

Tuo on kauppa jossa koot on oikeasti pienempiä kuin muualla.

• en.suosittele

Kyllä minä ymmärrän sen, että olisi helpompaa, jos kaikkien liikkeiden koot olisivat verrattavissa toisiinsa, niin ei tarvitsisi juosta kymmenen mekon kanssa sovituskoppiin, vaan muutama riittäisi. Ei kenkien kootkaan yleensä vaihtele kuin numeron verran suuntaansa.

"Eikä tietenkään naiselle tule mieleen että voisi muuttaa itsensä sen kaltaiseksi että sopisi sen kiinnostavan miehen naiselle asettamiin raameihin vaan sen miehen on pakko hyväksyä nainen sellaisena kuin se on ja niillä lieveilmiöillä varustettuna kuin mitä se on jo ehtinyt itselleen hankkia."

Jos miehen tai naisen kanssa pariutuu, ihminen on otettava sellaisena kuin tämä on. Kenenkään toisen toiveisiin ei pidä yrittää sovittautua, siitä tulee vain mielipahaa molemmille osapuolille. Jos ihminen tekee muutoksia itseensä, ne on tehtävä vain omasta halusta, ei toisen vuoksi.

• "Jos ihminen tekee muutoksia itseensä, ne on tehtävä vain omasta halusta, ei toisen vuoksi."

Tää on Just Näin.. Mut koskee Lähinnä vain "hankittuja ominaisuuksia".. ;P

• Aloituksen pointti ei yt ollutkaan se että ovatko hooetämmän mitpoitukset pielessä (varmaan vähän ovat) vaan se että 2000-luvun länsinainen on jo niin tottunut saamaan kaiken ja enemmänkin aina että siltä on jäjen valo kadonnut ja vaatimukset aina vaan suurenee vaikka niiden tulisi kaiken järjen mukaan pienentyä niin kaikilla olisi mukavampaa.

Tuolla naisella olisi ollut useita hyviä vaihtoehtoja:

1. Menee toisen ketjun liikkeeseen jonka vaatteissa "oikea" mitoitus
        2. Jos välttämättä tahtoo H&M:ltä ostaa tietyn koon laihduttaa niin prklsti
        3. Ostaa H&M:tä isomman koon eikä välitä
        4. Ostaa H&M:tä isomman koon ja väärentää siihen pienemmän kokolapun koska on "oikeasti" neljä kokoa pienempi
        5. Jättää koltun ostamatta
        jne.

Nuo kaikki mainitsemani ovat loogisesti järkeviä ja ihan toteutettavissa mutta koska 2000-luvun länsinainen ei tietenkään voi lähteä niitä toteuttamaan. Sensijaan alkaa keuhkoamaan H&M ketjulle että "teillä on mitoitus pielessä, teidän on pakko muuttaa se koska minä haluan!", polkee jalkaa kiukuissaan. Mitäpä luulet muuttuuko mitoitus? Tuskinpa mutta tykäykset kertoo että on paljon samanlaisia naisia, esitetään"Minä haluan!" järjettömiä vaatimuksia ja toisetkin tytöt tykkää mutta siinäpä se vaikutus sitten olikin eikä mikään muutu.

Sama on miesten kanssa, naiset osaa kyllä vaatia vaikka mitä mutta itse ne ei ole valmiita joustamaan tuumaakaan miellyttääkseen miestä, mieluumminkin päinvastoin. Mistäkähän sitten johtuu että MGTOW aate leviää? Miksei miehet halua itsepäisten kiristäjien ja vaatimusten esittäjien kanssa asumaan ja lapsia tekemään, niissä on varmasti jotain vikaa kun eivät halua.

• Tai sitten vonkaajia vihataan enemmän

• tfftgxhjg

No onhan kuteiden koot pienentyneet, miehillekin ovat nykypäivän rimpulamallia. Itekin kun yrittää löytää 130 sentin rinnanympäryksellä takkeja niin xxl ei riitä monestikaan ja hihat ovat usein kuin mehupillit, sitten jos saat päälle niin ei voi tehdä mitään ettei selästä ota kiinni.

• 9223

Miesten takeissa on menossa kummallinen muoti, jonka mukaan takkien pitää olla käyttäjälleen aivan liian pieniä. Televisiota katsellessa saa jännittää miesesiintyjien puolesta pysyykö takki kasassa vai ei.

• Juuri tuollaisia Kaikki MielensäPahoittajat Aina On.. ;D

• Avio.ATMies

Tämä on kyllä absurdein väite pitkään aikaan tällä palstalla, joten se on jo aika saavutus.

En ole kyllä ikinä havainnut minkäänlaista merkkiäkään siitä, että naiset vihaisivat miehiä jotka eivät vonkaa. En edes sivusta katsottuna.

• 8117

Kai sä ikis ymmärrät sitten itsekin ruveta rankalle laihdutuskuurille, kun joudut kyseisessä putiikissa sovittamaan neljä numeroa suurempia housuja kuin muissa kaupoissa. Sinun pullan mässytyksestähän se johtuu, kuten aloituksessasi totesit.

• Pillujen--asiantuntija

Läskit voisi vaan laihduttaa eikä itkeä kun mekko ei sovi. Nainen saa tehtyä pienestä asiasta todella suuren koska ovat tyhmiä.

• mekokn

Niin kun ei aikuiselle mahdu pikkutytön mekko niin eikun laihduttamaan. Sieltä se pikkutyttö sitten löytyy.

• Aikas... marttyyrimaista ja sovinistista tekstiä... sinulta siis... yleistät omituisesti taas kerran. Muttei se yllätä 😂

Mä en viha miehiä jotka eivät vonkaa 😑 Päinvastoin, olen syvästi otettu kun/jos mies puhuu minulle eikä tisseilleni (hyvin harvoin tapahtuu) ja muusta kuin seksistä/siihen viittavasta...

• Eikä tietenkään naiselle tule mieleen että voisi muuttaa itsensä sen kaltaiseksi että sopisi sen kiinnostavan miehen naiselle asettamiin raameihin "

Apua... yöks

• MyLMyR kirjoitti:

Eikä tietenkään naiselle tule mieleen että voisi muuttaa itsensä sen kaltaiseksi että sopisi sen kiinnostavan miehen naiselle asettamiin raameihin "

Apua... yöks

Niin, koska sinäkin olet länsimaisen naiskulttuurin tuotos ensimmäinen ajatus on yöks vaikka se kiinnostava mies saattaisi haluta vain mukavan, hyväluonteisen ja kroppansa kohtalaisessa kunnossa pitäneen naisen. Se on liikaa vaadittu ja sovinistista, siis yöks vaikka nainen puolestaan kyllä saa jo eka treffeillä tehdä selväksi että haluaa komean, koulutetun, hyväpalkkaisen ja elämässä eteenpäin pyrkivän miehen, se ei ole yöks vaan ihan perusvaatimuksia.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin, koska sinäkin olet länsimaisen naiskulttuurin tuotos ensimmäinen ajatus on yöks vaikka se kiinnostava mies saattaisi haluta vain mukavan, hyväluonteisen ja kroppansa kohtalaisessa kunnossa pitäneen naisen. Se on liikaa vaadittu ja sovinistista, siis yöks vaikka nainen puolestaan kyllä saa jo eka treffeillä tehdä selväksi että haluaa komean, koulutetun, hyväpalkkaisen ja elämässä eteenpäin pyrkivän miehen, se ei ole yöks vaan ihan perusvaatimuksia.

Mä en käsitä mikä estää sen miehen tutustumasta sellaiseen naiseen??? Se on vaan harvinaisen tyhmää ruveta sillein naisista puhua yleistäen niin kuin Sä nyt sen teet. Moni nainen tykkää kurveistaan , miksi hänen pitää muuttua joksikin muuksi? He jotka haluaa olla hoikkia ovat hoikkia. Mä rakastan jokaikistä rasvasoluani niin pepun, rintojen että vatsankin alueella 😂 Miks mun pitäis olla erilainen? Se jota ei miellytä saa kävelläbyai juosta ohi 🙂

• MyLMyR kirjoitti:

Mä en käsitä mikä estää sen miehen tutustumasta sellaiseen naiseen??? Se on vaan harvinaisen tyhmää ruveta sillein naisista puhua yleistäen niin kuin Sä nyt sen teet. Moni nainen tykkää kurveistaan , miksi hänen pitää muuttua joksikin muuksi? He jotka haluaa olla hoikkia ovat hoikkia. Mä rakastan jokaikistä rasvasoluani niin pepun, rintojen että vatsankin alueella 😂 Miks mun pitäis olla erilainen? Se jota ei miellytä saa kävelläbyai juosta ohi 🙂

MIksi se on tyhmää? tottakai joutuu puhumaan yleistäen kun yleisesti asioista puhutaan. Ketjun pointti on länsimaisen nykynaisen joustamiskyky ja -halu mutta kuten tuo sinunkin kommentti kertoo ette te oikeasti halua mitään tehdä miehen eteen vaikka miehen puolestaan teidän mielestä tulee taipua vaikka millaisille kiemuroille kelvatakseen eikä sekään oikein riitä jos ei ole näköä, kokoa, statusta ja rahaa.

MIksi se on tyhmää? tottakai joutuu puhumaan yleistäen kun yleisesti asioista puhutaan. Ketjun pointti on länsimaisen nykynaisen joustamiskyky ja -halu mutta kuten tuo sinunkin kommentti kertoo ette te oikeasti halua mitään tehdä miehen eteen vaikka miehen puolestaan teidän mielestä tulee taipua vaikka millaisille kiemuroille kelvatakseen eikä sekään oikein riitä jos ei ole näköä, kokoa, statusta ja rahaa.

No siksi tyhmä, että yleistäminen on yleensäkin tyhmää :)
        Nykynaisen joustamiskyky on hyvä. Ja se riippuu täysin yksilöstä, hänen kasvatuyksesta, vanhemmista, ympäristöstä yms. On eri asia onko nainen esim Helsingistä tai sitten Ilomantsin sivukylästä.

Ja höpönpöpön. Mä teen mieheni vuoksi (jos minulla sellainen joskus ihan omana on ;) ) ihan kaiken mahdollisen, mikä voin jos siis voin hänen onnellisuutta toiminnallani lisätä. Minun tuleva mies ei vain luokittele ihmisiä ulkonäön perusteella sekä on:
        - rento
        - älykäs (ei wannabe älykäs ;) )
        - arvostaa itseään
        - arvostaa muita
        - arvostaa omaa ja muiden aikaa
        - kokee suhteet ihmisiin materian omistamista tärkeämpinä
        - avarakatseinen
        - ystävällinen, kohtelias ja kiltti
        - ei alkoholiongelmainen
        - herkkä ja tunteellinen
        - luottaa ja on luotettava
        - rehellinen, avoin ja suora
        - tukeva, ei tuomitseva

Eli minulle nuo aikuisten leikit: status, raha ja blaablaa sekä aikakausien trendien ja elintason sanelema kauneusihanne on aivan sama. Usko sie tai älä. Meitä naisia on erilaisia. Uskon myös vahvasti, että minun kaltaisia naisia, jotka arvostavat samoja asioita kuin minä, on reippaasti enenmmän kuin kuvaukseeni sopivia miehiä. Se on teidän surkukuvitelma, että nainen tarvitsee statusta ja rahaa. Itse olet sitä mieltä, että voit saada jonkun tiettynäköisen barbin rahalla ja statuksella etkä ilman sitä häntä saa. Vajaavaisuuden kompleksi pistää sinua yleistämään kaikkia naisia epäkelpoiksi. Onhan se toki helpompi syyttää meitä siitä, ettei sinulla nyt löydy statusta ja rahaa niin paljoa, että saisit sitä markkina-arvoltaan huipputasosta (ulkonäöllisesti) naista.

Vai?

• Harmis... nyt hirtti moposta kaasu! 😂

• Eh, älä nyt vaan yllytä vertauksiin joissa ehkä vilahtaisi käsite tulpaton mopo. Joo, en kehtoo :D

Eh, älä nyt vaan yllytä vertauksiin joissa ehkä vilahtaisi käsite tulpaton mopo. Joo, en kehtoo :D

Saiskohan sulle sellaset lasit päähän, että välillä näkisit muuta kuin 2000 luvun naisii? 😊

• tähänsekaappi kirjoitti:

Saiskohan sulle sellaset lasit päähän, että välillä näkisit muuta kuin 2000 luvun naisii? 😊

Jospa vaikka näpräisit siitä veneestäsi aikakoneen jolla pääsee 50-luvulle niin olen messissä :D

Jospa vaikka näpräisit siitä veneestäsi aikakoneen jolla pääsee 50-luvulle niin olen messissä :D

No aika retrohan se on. 😁

Tänään kävin biltemalla ja melkein 150 euroo sopi muovipussiin. 😣
        Ja taas niin kylmä kelikin, että huomiseen menee laittohommat. 🤔

• Göelsnke

Jännä kun Mä oon xs kooltaan ja xs vatteet aina sopivia🤔

• Kyllähän noissa koko merkinnöissä eroja on eri valmistajilla.. Voi olla jopa samalla valmistajalla ja jopa samassa tuotteessa, jos/kun on valmistettu jossain HalpatyöPaikassa.. ;P

• Höldkfl
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Kyllähän noissa koko merkinnöissä eroja on eri valmistajilla.. Voi olla jopa samalla valmistajalla ja jopa samassa tuotteessa, jos/kun on valmistettu jossain HalpatyöPaikassa.. ;P

Ostan vain hyviä merkkejä kuten gant, Tommy hilfiger, Calvin klein, Chanel jne.

• Höldkfl kirjoitti:

Ostan vain hyviä merkkejä kuten gant, Tommy hilfiger, Calvin klein, Chanel jne.

No noissa merkeissä luultavasti koot pysyy aika stabiilina pitkiäkin aikoja ja ns. epäkuranttia tavaraa tulee todella harvoin.. ;P.. Merkkien välillä voi kuitenkin olla kokoeroja noissakin.. Varsinkin jos niitä suunnitellaan eri maissa.. ;P

• Sinkkumies---

Lapsellista kiukutella heti jos ei saa sitä mitä haluaa. Varmaan olisi kurjaa olla suhtessa kyseisen naisen kanssa.

• Naiset vihaa sitä että vonkaa ja ne on hämmentyneitä jos ei vonkaa..

Ottaa nyt noista hulu puluista selvää. :D

• Nuorinaineespoo

Huoh voi elämä tätä yleistämistä jälleen.. sinähän se pystyt sanomaan miten kaikki naiset ajattelee.

Olen nainen ja jos lihoan tiedän sen olevan vain ja ainoastaan minun vika. Se ihminen joka lihoaa on itse syönyt liikaa ja liikkunut liian vähän. Kukaan muu ei laita niitä herkkuja toisen suuhun. Se on noin yksinkertaista mielestäni.

Olen vaatteissa kokoa S ja jos huomaisin olevani liian iso tuohon kokoon, muuttaisin heti syömistä ja liikkumista. Jos huomaan lihoneeni, niin se on refleki ja automaattista että muutan omia tapoja niin paino putoaa nopeasti.
      Jos miesystäväni alkaisi arvostelemaan ulkonäköäni negatiivisesti kun olen normaalipainoinen, niin sitten en rupea miettimään että minussa olisi vikaa. Mutta en minäkään ylipainoista miestä haluaisi.

• Nuorinainenespoo

Kyllä mä sillä tavalla ymmärrän tätä pointtia. En minäkään naisena tykkää jos rupean seurustelemaan miehen kanssa ja alussa on hän antanut itsestään kuvan että pitää itsestään huolta niin että on normaali painoinen ja suhteessa kumminkin antaa itsensä lihota pallomahaksi.
      Minusta kyllä on normaalia että 50 vuotiaina ei olla samana kunnossa kun ollaan 20 vuotiaina. Se ei ole tekosyy olla lihava, että on vanhempi, mutta muutokset toisen ulkonässä on normaalia. Jos pariskunta hankkii esimerkiksi lapsia ei naisen rinnat ole enää samanlaiset, eikä hänen vatsa voi olla yhtä timmi kun iho on siinä kärsinyt jne. Raskaanakin lihoo mikä on luonnollista, mutta sen jälkeen itse kyllä voi laihduttaa. Myös miehet kaljuuntuu, eikä he sille voi mitään. Tuollaiset muutokset tulee mielestäni ymmärtää.

• Ihmettelenkyllä

Aika outoa että nainen on tuossa kokoa 38 ja mekko joka on kokoa 42 ja se on noin pieni.

Itsekkin olen joskus sovittanut juuri hm:ssä vaatteita ja olen itsekkin ihmetellyt miten ne koot joissain vaatteissa menee. On oikeasti totta että h&m kaupoissa vaatteissa lukee vääriäkin kokoja joskus mitkä ei ole totta.

Muistan kun katsoin paitoja h&m:llä ja huomasin että s kokoa oleva paita oli selvästi isompi kuin m kokoa oleva paita. Vaikka s on pienempi koko kuin m. Myös ystävät ovat huomanneet saman, ja tämä johtuu siitä että s kokoa olevat vaatteet menee nopeiten kaupaksi joten vaatteeseen laitetaan s vaikka se ei olisi s kokoa.

Mutta en ymmärrä miksi siitä pitää rehdä tuollainen valitus nettiin? Se on vaatekauppa jolla on oikeus tehdä sellaisia vaatteita kuin tekee eikä kukaan pakota ketään ostamaan sieltä mitään. Vaikka itseä ihmetytti kun huomasin että on selvästi vääriä kokoja vaatteissa, niin itse olen vastuussa siitä mitä ostan. Varmaan tässä tapauksessa nainen vaan pillastui kun vaate jossa lukee noin iso koko ei sovi hänelle, se on hänen oma ongelma ja typerää tehdä tuollainen haloo asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      138
      1510
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      936
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      267
      757
    5. 68
      733
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      619
    8. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      571
    9. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    10. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      59
      548
    Aihe