Onko sinulla suunnitelma viikonlopuksi mitä teet? Vai meneekö se pelkkänä löhöilynä, jotkut ovat tietenkin työssä jne. Mulla on VP:tä koko viikonlopun ansiotöistä... muuten kotitöitä kyllä riittää.
Ostoksilla käynnistä aloitan, siivoukseta selviän imuroinnilla, pölyjen pyyhinnällä ja kukkien kastelulla ja lehtien ja mainoslehtisten kierrätyksellä->lehtiroskikseen.
Hirvenliha kimpale on jääkaapissa sulaamassa, pitää ostaa palanen possunlihaa... teen palapaistia niistä juuresten kera... luultavasti riittää koko viikonlopuksi.
Varmuuden vuoksi ostan myös nakkeja... ovat nopeita valmistaa keitoksi, kastikkeeksi tai vaikka sämpylöiden väliin... tai syödä vaikka sellaisenaan. Nakit myös säilyvät paketoituna muutaman päivän käyttökelpoisena, verrattuna jauhelihaan joka valmistettava päivän sisällä osto hetkestä tai pakastettava. Niitä suojakaasuun säilöttyjä jauhelihoja kun en osta, maistuvat omituisesti...
Mustikkapiirakan vois pyöräyttää kahvipöytään... mustikoita pakasteessa vieläkin paljon.
Ja illaksi lähden ulos... vanhemmat menossa taas mökille ja sisar perheineen menee auttelemaan heitä, ... mökeilevät siis porukalla.
Minä pääsen tänään tanssimaan pitkästä aikaa, ja olen ollut todella iloinen siitä eilisestä asti.
Eli siinä minun viikonloppu suunnitelmani, entäs teidän?
Viikonloppu tulossa, millaiset ovat suunnitelmasi;
57
625
Vastaukset
Mullakin vapaa koko viikonloppu. Lapset lähtevät isälleen. Jos on hyvä ilma yritän piristää takapihan istuttamalla sinne kaikenlaisia kasveja. Maastopyörällä voisin lähteä sunnuntaina heittämään pitempää 60-80 km lenkkiä. Tai nousta motskarin selkään ja lähteä vain ajelemaan kohti horisonttia. Voisin myös illalla ottaa lasillinen-kaks viiniä ja maalata taulun samalla rauhallista musikkia kuunnellen ja rauhasta nauttien. Baarit ei kiinnosta ollenkaan eikä viimeaikoina jotenkin kavereiden seurakaan kiinnosta...
Tai voisin lähteä ehkä Isojärven kansallispuistoon vaeltamaan ja jäämään sinne yöksi... Ziizass, on kauhean vaikea päättää kun on liikaa vaihtoehtoja 😅
Liikaa valinnanvaraa 🙂- ziizzass
Varmaan ihan hukea ja mieletön viikonloppu tulossa joka tapauksessa. Ziizass! :D :'D :) :) xD
ziizzass kirjoitti:
Varmaan ihan hukea ja mieletön viikonloppu tulossa joka tapauksessa. Ziizass! :D :'D :) :) xD
Ziizass hyvinkin 😁 Mikähän siinä niin hauskaa? En sentään nimeä yritystä ASS Company niin kuin joku teki 😁
pujottelija kirjoitti:
80km on aika rankka lenkki, jos vielä maastoajoa on
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään nuo tuplaviestit
pujottelija kirjoitti:
pujottelija kirjoitti:
Ei voi mitään, kerran klikkaa niin 2 kertaa lähtee
pujottelija kirjoitti:
Jokaisella joku tavaramerkki. Välimerkitön, Nuuskan isot kirjaimet väliin tyyli.... ja pujottelijan tuplat. 😂
pujottelija kirjoitti:
Osittain maastoa, noin kolme 10 km pätkää ylä-ja alamäkiä. Loput asvalttia ja soratietä :) mut kyl yleensä tuntuu et on pyöräillyt useampana seuraavana päivänä. Tähän asti max lenkki on ollut 72 km. Rankkaa, mutta kivaa :)
tähänsekaappi kirjoitti:
Jokaisella joku tavaramerkki. Välimerkitön, Nuuskan isot kirjaimet väliin tyyli.... ja pujottelijan tuplat. 😂
En halua jäädä historian kirjoihin tuplapujottelijana
MyLMyR kirjoitti:
Osittain maastoa, noin kolme 10 km pätkää ylä-ja alamäkiä. Loput asvalttia ja soratietä :) mut kyl yleensä tuntuu et on pyöräillyt useampana seuraavana päivänä. Tähän asti max lenkki on ollut 72 km. Rankkaa, mutta kivaa :)
Vaihteleva reitti onkin mukavin
pujottelija kirjoitti:
No minulle aina osuu silmään sun tuplat. 😂
Ja eihän sille mitään voi. Vitsinä minä vaan laitoin. 😊MyLMyR kirjoitti:
Pitäisköhän itsekin sijoittaa polkupyörään? Vois oikeastaan ajella töihin ja takas. Lisäks sitkutella vähän siellä ja täällä?
Paljons sun zykkeli maksoi? Mistä ostit?pujottelija kirjoitti:
Vaihteleva reitti onkin mukavin
Minkäslainen pyörä sulla on? Mistä kannattas ostaa pyörä?
tähänsekaappi kirjoitti:
Pitäisköhän itsekin sijoittaa polkupyörään? Vois oikeastaan ajella töihin ja takas. Lisäks sitkutella vähän siellä ja täällä?
Paljons sun zykkeli maksoi? Mistä ostit?Mul on Bianchi 29' aloittajalle sopiva maastopyörä. Riippuu mitä sillä haluaa tehdä sillä pyörällä, niin työmatkoihin ehkä hybridi on hyvä, niitä saavhyviä jopa 500 e hintaan. Hyvä maastopyörä maastopyöräilyn aloittavalle on n 1000-1200 e alle 900 ei kannata ostaa ku vanteet vääntyy ja blaablaa :)
MyLMyR kirjoitti:
Mul on Bianchi 29' aloittajalle sopiva maastopyörä. Riippuu mitä sillä haluaa tehdä sillä pyörällä, niin työmatkoihin ehkä hybridi on hyvä, niitä saavhyviä jopa 500 e hintaan. Hyvä maastopyörä maastopyöräilyn aloittavalle on n 1000-1200 e alle 900 ei kannata ostaa ku vanteet vääntyy ja blaablaa :)
Joo. Joskus oli joku maastopyöräntapainen, niin ikävä oli kyllä asfaltilla polkee. Tuntu, että alamäkeenkin piti polkee. Se rengas imi siihen niin kiinni. Hiekalla oli sit ok. Hybridi menis varmaan.
- airistolle.tietenkin
pujottelija kirjoitti:
Olisko mahdollista et näppäimistössä on jokin roska? Mulla läppäri teki ihan samaa muinoin, pyysin yhden kaverin katsoon mikä vika siinä oikein on... ja kaveri ilmoitti ett näppäimistössä oli näkileivän murusia!
Ei hitsi vie varmasti ole ollut! ...ja sitt muistin; annoin läppärini muksujen viihdykkeeksi, saivat pelata; noita palloilla ja ankka lammikoa!
Joku ipanosta taatusti syönyt vieressä näkkäriä kun toinen on pelannut! Niitä murusia sitt joutunut koneeseen... ensin näppäimistölle ja siitä näppäinten väliin koneen sisälle.
Helppo puhdistaa itsekin... jos olisin tiennyt, imurilla... muutama näppäin irti ja kone ylösalaisin
pöydän päällä käsivarrelle nojaan ja sormilla kiinni pitäen...harjasuullakkeella imurointia.
Nyt kone toimii taas ihan kunnolla. pujottelija kirjoitti:
Sanos puoliammattilaisena, että tekeekös tällä mitään?
https://www.baiks.fi/poistonurkka/insera-reflex-evo-28-miesten-27-v.html- flowersreally
airistolle.tietenkin kirjoitti:
Olisko mahdollista et näppäimistössä on jokin roska? Mulla läppäri teki ihan samaa muinoin, pyysin yhden kaverin katsoon mikä vika siinä oikein on... ja kaveri ilmoitti ett näppäimistössä oli näkileivän murusia!
Ei hitsi vie varmasti ole ollut! ...ja sitt muistin; annoin läppärini muksujen viihdykkeeksi, saivat pelata; noita palloilla ja ankka lammikoa!
Joku ipanosta taatusti syönyt vieressä näkkäriä kun toinen on pelannut! Niitä murusia sitt joutunut koneeseen... ensin näppäimistölle ja siitä näppäinten väliin koneen sisälle.
Helppo puhdistaa itsekin... jos olisin tiennyt, imurilla... muutama näppäin irti ja kone ylösalaisin
pöydän päällä käsivarrelle nojaan ja sormilla kiinni pitäen...harjasuullakkeella imurointia.
Nyt kone toimii taas ihan kunnolla.Sen verran ruokajuttuja on Pujottelijan näppikseltä syntynyt että pidän tuota ihan mahdollisena.
airistolle.tietenkin kirjoitti:
Nyt kone toimii taas ihan kunnolla.Täytyypä testata, auttaako, koskaan en ole näppäimistöä puhdistellut
flowersreally kirjoitti:
Sen verran ruokajuttuja on Pujottelijan näppikseltä syntynyt että pidän tuota ihan mahdollisena.
Ruokajutut onkin jääneet viime aikoina harmittavan vähiin
tähänsekaappi kirjoitti:
Sanos puoliammattilaisena, että tekeekös tällä mitään?
https://www.baiks.fi/poistonurkka/insera-reflex-evo-28-miesten-27-v.htmlEn nyt ole mikään aisantuntija, mutta kyllä tuo ainakin mulle kelpaisi
No tuolla velomanialla jotain slovakiapyöriä halvemmalla, mutta epäilyttää laatu... no pitää miettii. 🤔
- flowersreally
pujottelija kirjoitti:
Ruokajutut onkin jääneet viime aikoina harmittavan vähiin
Mun mielestä sä olet parempi ruokajutuissa kuin lällyissä.
flowersreally kirjoitti:
Mun mielestä sä olet parempi ruokajutuissa kuin lällyissä.
Mutta tässä kuitenkin sinulle lälly
https://www.youtube.com/watch?v=0T1IVyXBGjM&list=RD0T1IVyXBGjM- flowersreally
pujottelija kirjoitti:
Mutta tässä kuitenkin sinulle lälly
https://www.youtube.com/watch?v=0T1IVyXBGjM&list=RD0T1IVyXBGjMAaw. Kiitosta vaan, vastaa hän uunilohta massussaan.
Aamulla vein nakerot kouluihin kun satoi vettä. Siivoilen. Käyn kaupassa ja teen jotain ruokaa. Laittelen venettä ja vien ehkä sen jo järveen. Vesille tuskin tarvitsee lähteä. Sunnuntaina jo taas töihin. Niin ne vapaat livahtaa. 😊
Perhana. Ja nyt iski pyöräkuume! Mutta pitäis keksii mikä ois hyvä. Ihme merkkejä niitäkin. Kuka tietää onks tää hyvää kannattaako ostaa?
https://www.baiks.fi/poistonurkka/insera-reflex-evo-28-miesten-27-v.html
- bad.feeling
Sunnuntaina treffit naisen kanssa kahvilassa.
Itse en olisi halunnut kahvilatreffejä mutta nainen halusi.
Mulla on huono fiilis jo etukäteen asiasta koska olen tosi kova jännittämään ja se että tiedossa on istumista vastakkain ja toisen tuijottelua ja väkinäistä keskustelua niin apua..Miks menet toisen tahdon mukaan, jos itseäsi ahdistaa vastakkain istuminen? Älä suostu siihen, mikä ahdistaa. Aina voi ehdottaa vaikka kävelytreffiä kaupungissa. Puistossa. Pääsee istumaan vierekkäin vaik puiston penkillä, jutella ja syödä jätskiä esim. Varmaan paljon rennompi tilanne 🙂
- bad.feeling
MyLMyR kirjoitti:
Miks menet toisen tahdon mukaan, jos itseäsi ahdistaa vastakkain istuminen? Älä suostu siihen, mikä ahdistaa. Aina voi ehdottaa vaikka kävelytreffiä kaupungissa. Puistossa. Pääsee istumaan vierekkäin vaik puiston penkillä, jutella ja syödä jätskiä esim. Varmaan paljon rennompi tilanne 🙂
Yritin alkuun kaksikin kertaa ehdottaa toiminnallisempia treffejä mutta nainen oli sitä mieltä että ensin kahvila ja vasta sitten toiminnallisemmat.
Itse ajattelen tästä ihan päinvastaisesti että mielummin vasta myöhemmin ne kahvilatreffit kun osaa olla jo rennommin toisen seurassa.
Mutta naisen tahdon mukaan on tässä vähän pakko mennä, naisilla kun on varmaan satoja muitakin miehiä jotka haluaa treffeille niin en minä voi jättää menemättäkään vaikka ahdistaa :/ bad.feeling kirjoitti:
Yritin alkuun kaksikin kertaa ehdottaa toiminnallisempia treffejä mutta nainen oli sitä mieltä että ensin kahvila ja vasta sitten toiminnallisemmat.
Itse ajattelen tästä ihan päinvastaisesti että mielummin vasta myöhemmin ne kahvilatreffit kun osaa olla jo rennommin toisen seurassa.
Mutta naisen tahdon mukaan on tässä vähän pakko mennä, naisilla kun on varmaan satoja muitakin miehiä jotka haluaa treffeille niin en minä voi jättää menemättäkään vaikka ahdistaa :/No entäpäs jos mietit tuon toisellatavalla? Sä oot ujo ja sua hermostuttaa tilanne. Sehän on ok. Ei sille mitään voi. Sano se. Suuriinpiirtein ekaks suoraan.
Jos tuosta asiasta tekee pakon itselleen, et ole luonteva itsesi. Mutta kun menet sinne sillä asenteella, että olet rehellisesti oma hermostunut itsesi ja sen kerrot toiselle, niin ainakin voit itse olla se mikä olet. Et taatusti menetä mitään. 😊
Itse tapailen ujoa naista. Hällä oli sama juttu. Katseli polonen seiniä ja kattoa. Pöytää ja vaikka mitä. Vaan joskus sain katseen silmistä ja hermostuneen hymyn. Mutta hän sanoi minulle, että häntä ujostuttaa ja hermostuttaa. Ei sille voi mitään. Mutta haluan silti tutustua häneen paremmin.
Pidähän lippu korkealla ja oke oma itsesi. 😊bad.feeling kirjoitti:
Mutta naisen tahdon mukaan on tässä vähän pakko mennä, naisilla kun on varmaan satoja muitakin miehiä jotka haluaa treffeille niin en minä voi jättää menemättäkään vaikka ahdistaa :/No ajattele jos sinä saatkin itseäsi tukehduttamalla sen naisen itsellesi. Joustat ja alistut naisen tahtoon jatkossakin, ainahan vot ajatella että naisella on ottajia. Niin kuinka kauan ajattelit jaksavasi? Entä onnellisuutesi? Jos onnellisuutesi on kiinni siitä että on "joku vaan" lähellä niin toki tälläkin periaatteella saavutat onnen.
Minusta heti alkuvaiheessa kun tutustuu muihin, täytyy olla se mikä on. Sanoa ääneen, kuten Kaappi ehdotti, ja selittää naiselle. Älä pelkää sitä menettäväsi, sillä jos ei se tajua huomioida myös sinua, tuskin häntä tarvitset elämääs.- flowersreally
Mä olen samaa mieltä Kaapin kanssa. Jos sanot heti kärkeen, että sua hermostuttaa, niin se vapauttaa tilannetta ja jos nainen on kiva, niin se empatiseeraa sua (saat heti pojoja) ja luo teidän välille yhteyttä. Voit vaikka vähän heittää leikkiä tilanteesta ”iskeeköhän kahvikuppineuroosi”. (silloin se luultavimmin ei iske, kun olet sen ääneen sanonut).
- bad.feeling
Kiitos kaikille viesteistä! Varmaan teen niin, että jos tunnen oloni jännittyneeksi niin sitten mainitsen siitä heti alkuun.
Stressaan nyt jo sunnuntaita. Vähän sama fiilis kuin silloin koulussa kun oli esitelmän pito tiedossa. - flowersreally
bad.feeling kirjoitti:
Kiitos kaikille viesteistä! Varmaan teen niin, että jos tunnen oloni jännittyneeksi niin sitten mainitsen siitä heti alkuun.
Stressaan nyt jo sunnuntaita. Vähän sama fiilis kuin silloin koulussa kun oli esitelmän pito tiedossa.Älä stressaa. Mieti ”esityksen yleisö” alasti. Nekin/hänkin on ihmisiä/ihminen.
Hyvin se menee.
- mies41-
Alkoi eilen 2 kk loma. Mökillä olisi piharemppaa vielä vähän. Uutta siirtonurmea pitää laittaa sataneliötä. Huonot kelit ollut viimei aikoina mutta toivottavasti juhannusviikolla tulee lämmintä jo.
- airistolle.tietenkin
"Huonot kelit ollut viime aikoina, ..."
Eiks nämä kelit ole ihan sopivat siirtonurmikon laittamiseen? Ei ole kuumuudesta haittaa kun mattoja siirtelee ja levittelee. Muista kastella ne hyvin, kun lämmintä vihdoin tulee nurmikko lähtee juurtumaan paikoilleen, mutt sulla on pari kuukautta muistettava kastellla sitä tarpeen mukaan... paljon enemmän, mitä normaalisti pitää nurtsia kastella.
Työn iloa nurmikon kanssa... kyllä se siitä!
- Normimies38
Nainen pyysi luokseen juomaan olutta mutta en jaksa mennä. Tuulee niin että ikkunat tärisee eikä jaksa uloskaan tänään lähteä.
Ei mitään erikoista, ehkä palstailen jos palstajutuissa on hivenenkään järkeä.
- flowersreally
Aika heikolta näyttää.
Kun ajattelee että täällä kirjoittelee pääasiassa katkerat suomipojat, niin kovin korkeaa tasoa ei kannata odottaa. Toisaalta eihän meillä ole muutakaan? Mä haluan afrikkalaisia miehiä tähän foorumiin!
Tänään on lihan marinoimis päivä..
- fhruefharhfgvhrl
Polttopuita meinaan tehä, baareissa en käy enää. Juomari en ole koskaan ollutkaan eikä klapit koskaan inise vastaan joten hyvä näin.
- Nnaikkonen
ottasitkos jonkun naisen sinne iäks ajaks tekemään sulla janssonin kiusausta ku tuut klapihommista kotio? :)
- flowersreally
Kirjoitustöitä ainakin tänään. Jos sataa, ehkä paiskon hommia läpi viikonlopun.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Normi yksinäinen viikonloppu.
- oookkll
Jospa vaikka vihdosta tappaa päräyttäis ihtensä. Johan sitä on oltu ja nähty yhtä elämää.
- airistolle.tietenkin
Monen laista suunnitelmaa huomaan olevan porukoilla/siis palstalaisilla. Mä olen kotityöt suorittanut ja suihkun raikkaana itseni tällännyt tansseihin lähteväksi. Pari kurvia tuossa matkan varrelta ja noukin porukkaa kyytiin, toivottavasti en saa sakkoja... yks ylikuormassa mulla tulee olemaan ainakin menomatkassa.
Kahdeksalta alkaa paviljongilla tanssit...15€ liput. Klo20-24
Mukavaa iltaa kaikille palstalaisille, tämä kurppa lähti nyt tanssimaan!- flowersreally
Samoin, mukavaa iltaa & hyviä tansseja!
- airistolle.tietenkin
flowersreally kirjoitti:
Samoin, mukavaa iltaa & hyviä tansseja!
Kiitos! Ihanaa, kyllä nyt on tanssittu kintut kipeeks asti. Tänään oli tanssittajia ihan kylliksi asti, enkä suurinta osaa tanssittajistani edes ollut aikaisemmin varmaan siellä nähnyt. Eivät olleet vakiporukkaa; mikä oli hauska todeta, lisää uusia pareja ja eteenkin tanssitaitoisia miehiä.
Yks miehistä sanoi ett mä varmaan hermostun kun hän taas hakee... eikä hän ole mikään parkettien partaveitsi! Oli muuten ihan tosi asia, ei kovin hyvin askeleet vielä hallussaan ja kämmenet ihan hikiset... kun häntä jännitti varmaan.
Sanoin ett vain tanssimalla voit oppia lisää, joten haet naisia tanssimaan etkä jättäydy seisoskelemaan, pienet huilit on ihahan ok välillä mutt... tanssimaan mä ainakin olen tullut!
Oisin saanut häneltä kotiin kyydin, vaikka vähän pidemmänkin matkan taakse. Kerroin ett olen itse autolla matkassa ja olen porukalla tullut ja porukan myös kotiinsa takas kuskaan.
Sovittiin ett jos ei aikaisemmin nähdä tansseissa niin... ainakin yhdeksäs seitsemättä; kun Amadeus Lundberg on solistina Uitulla; niin mä ainakin tulen oleen siellä tanssimassa.
Kännyni numeroa kun en tuntemattomille anna, enkä osoitettani kerro.
Autoni avaimet annoin Artsille jo Paviljonkilla ja itse menin autoon takapenkille istumaan, Tintti ja Artsi kyyditsi meidät koteihimme... saan huomen aamupäivällä heistä luonasvieraita, palauttavat autoni silloin siinä samalla.
Hyvää yötä!
Treenin merkeissä kuten ennenkin. Huomenna heti aamusta juoksemaan, minkä jälkeen salille työstämään keskikroppaa. Sunnutaina perus saliohjelma läpi.
Pitäisi varmaan myös alkaa valmistautumaan tulevaan damin reissuun.- airistolle.tietenkin
Näyttää olevan taas trollien sekoilua koko viikonloppu, se näistä keskusteluista.
Hyvää yötä ja pitäkää hauskaa palstallanne.- uniakatsomaan
Kiitos ja kohta nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916