Anna Mylmyri kirjoittaa blogissaan

säälin.häntä

että on iskenyt jonkin tämän palstan ätmin!

Kelle on käynyt niin ohraisesti?

91

1027

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamissälinkkiaiheeseen

Kuka se on?

• Ätmeiltäsaakivaahuomioo

Sama hullu huomiohuora joka teki aikaisemminkin näitä aloituksia itsestään. N38

• Eikös se ole vaan hyvä asia, että ätmit ja semmoiseksi itseään kutsuvat saavat naisseuraa ja joku kumoaa heidän kuvitelmansa ätmiläisyydestä? Voisin ajatella, että olisi hienoa miehelle todeta oleansa muuta kuin naista saamaton ätmi. :)

• Avio.ATmies

Keitä täällä enää voi edes ätmeiksi nimittää? Termi on menettänyt merkityksensä kun jokainen käyttää sitä kuvaamaan ihan eri asiaa.

• Avio.ATmies kirjoitti:

Keitä täällä enää voi edes ätmeiksi nimittää? Termi on menettänyt merkityksensä kun jokainen käyttää sitä kuvaamaan ihan eri asiaa.

Nimenomaan, olet kyllä aivan oikeassa. Koko sana on kokenut inflaation ja ehkä hyvä niin. :)

Jokaiselta puuttuu jotain ja siksikin jokainen ihminen olisi jollain tasolla alemmantason tyyppi, jos jotain tiettyjä kriteereitä pitää rimana ylemmälle tasolle. Jos määritellään jotkut tietyt kriteerit, mitkä pitää täyttää yltääkseen jollekin ylemmälle tasolle ja asteikolle. Kaikki ei edes halua samoja asioita keskenään muiden kanssa, niinpä alemmuudentunne on aika joutava.

• APalstamäki
        zönggö kirjoitti:

Nimenomaan, olet kyllä aivan oikeassa. Koko sana on kokenut inflaation ja ehkä hyvä niin. :)

Jokaiselta puuttuu jotain ja siksikin jokainen ihminen olisi jollain tasolla alemmantason tyyppi, jos jotain tiettyjä kriteereitä pitää rimana ylemmälle tasolle. Jos määritellään jotkut tietyt kriteerit, mitkä pitää täyttää yltääkseen jollekin ylemmälle tasolle ja asteikolle. Kaikki ei edes halua samoja asioita keskenään muiden kanssa, niinpä alemmuudentunne on aika joutava.

Minä olen ätmi. Myös vanha neitsytsetä. Sinun Kimmosi on kuulemma myös ätmi.

• zönggö kirjoitti:

Jospa atm=alemmuustunteenmies?

• tähänsekaappi kirjoitti:

Jospa atm=alemmuustunteenmies?

Mä epäilen, että atm ongelmat lähtee hyvin pitkälle jonkin asteisesta alemmuuskompleksista. Tai jos ne ei siitä lähde, ne siihen tavalla tai toisella ajautuu. Toisilla voi alun perin lähteäkin ja toisilla siihen ajautuu ja sille tielle jämähtää helposti. Itsetunto on aika tärkeä työkalu.

Nuorena helposti vertailee itseään ja menestymistään/onnistumista ja itsensä arvoa muiden kautta. Kun siitä ikeestä pääsee eroon on helpompaa sallia itselleen olla mitä on ja keskittyä rakentamaan itsensä näköinen elämä, jossa erilaisille ihmisille on tilaa, mutta ne ei enää määritä sinua. Jää ne alemmuuskompleksitikin sitten pois. Kun kykenee olemaan elämäänsä ja itseensä tyytyväinen valitsematta olla kuten kaikki muut.

Joskus ei tarvitse valitakaan tai saa edes valita, kun saa ne kortit käteen mitkää saa, mutta oppii pelaamaan niillä. Ja tulemaan omiin kortteihinsa tyytyväiseksi, vaikka pelikäsi olisi huonompi kuin sillä vierustoverilla. Aina on joku asia huonommin kuin jollain toisella, ihan kaikilla. Jos haluaa vertailla.

Peruspessimistinen luonne ei ehkä pääse tuosta kierteestä helposti pois, jos ollenkaan. Ainakaan yksin. Asiat voi olla oikeasti tosi hyvin, jos vertaa johonkin toiseen mutta yksilö itse kokee suurta tyytymättömyyttä, koska kokee jääneensä huonommalle kuin muut. Tai ne joilla on jotain mitä itsellä ei ole. Eräänlaista kilpailuviettiäkin ehkä mukana?

Tavoitteet voivat tehdä onnelliseksi, mutta myös hyvin onnettomaksi. Siksi ajattelen, että kannattaa aloittaa helpommista tavoitteista, jotka on saavutettavissa. Latvaan ei pääse heti, sinne pitää kiivetä. :)

Olen tätä nyt miettinyt paljon, kun isäni on todella pessimistinen luonne. Väsyttävän. Joka asiasta saa aina negatiivisen puolen ensimmäisenä esiin ja kaivamalla kaivaa aina jotain huonoa kaikesta. Niinpä mietin, että semmoisella luonteella varustettu ihminen ei helposti ketään viehätä. Se voi olla myös syy miksi joku on naiseton/miehetön, pohjaton pessimismi.

• APalstamäki kirjoitti:

Minä olen ätmi. Myös vanha neitsytsetä. Sinun Kimmosi on kuulemma myös ätmi.

Minun Kimmoni? Ei ole Kimmo(j)a mulla. Olet tainnut nyt jämähtää kuin rikkinäinen levynsoitin. :)

• zönggö kirjoitti:

Mä epäilen, että atm ongelmat lähtee hyvin pitkälle jonkin asteisesta alemmuuskompleksista. Tai jos ne ei siitä lähde, ne siihen tavalla tai toisella ajautuu. Toisilla voi alun perin lähteäkin ja toisilla siihen ajautuu ja sille tielle jämähtää helposti. Itsetunto on aika tärkeä työkalu.

Nuorena helposti vertailee itseään ja menestymistään/onnistumista ja itsensä arvoa muiden kautta. Kun siitä ikeestä pääsee eroon on helpompaa sallia itselleen olla mitä on ja keskittyä rakentamaan itsensä näköinen elämä, jossa erilaisille ihmisille on tilaa, mutta ne ei enää määritä sinua. Jää ne alemmuuskompleksitikin sitten pois. Kun kykenee olemaan elämäänsä ja itseensä tyytyväinen valitsematta olla kuten kaikki muut.

Joskus ei tarvitse valitakaan tai saa edes valita, kun saa ne kortit käteen mitkää saa, mutta oppii pelaamaan niillä. Ja tulemaan omiin kortteihinsa tyytyväiseksi, vaikka pelikäsi olisi huonompi kuin sillä vierustoverilla. Aina on joku asia huonommin kuin jollain toisella, ihan kaikilla. Jos haluaa vertailla.

Peruspessimistinen luonne ei ehkä pääse tuosta kierteestä helposti pois, jos ollenkaan. Ainakaan yksin. Asiat voi olla oikeasti tosi hyvin, jos vertaa johonkin toiseen mutta yksilö itse kokee suurta tyytymättömyyttä, koska kokee jääneensä huonommalle kuin muut. Tai ne joilla on jotain mitä itsellä ei ole. Eräänlaista kilpailuviettiäkin ehkä mukana?

Tavoitteet voivat tehdä onnelliseksi, mutta myös hyvin onnettomaksi. Siksi ajattelen, että kannattaa aloittaa helpommista tavoitteista, jotka on saavutettavissa. Latvaan ei pääse heti, sinne pitää kiivetä. :)

Olen tätä nyt miettinyt paljon, kun isäni on todella pessimistinen luonne. Väsyttävän. Joka asiasta saa aina negatiivisen puolen ensimmäisenä esiin ja kaivamalla kaivaa aina jotain huonoa kaikesta. Niinpä mietin, että semmoisella luonteella varustettu ihminen ei helposti ketään viehätä. Se voi olla myös syy miksi joku on naiseton/miehetön, pohjaton pessimismi.

Joo. Pessimistisyys ei oikein palvele missään. Kyllä sitä vaipuu siihen joskus itsekin. Varsinkin kun elmä potkii päähän oikein vuorossa. Mutta ei se auta siiheen kuoppaan jäädä makaamaan.

Itse oon yltiöoptimisti. Joskus joku tuumas. Mutta ei se tule itsestään...tai minustahan se tulee. Murjotan hetken ja sit taas mennään. Vähän uhmalla aluks. :o)

Mutta liekö se slaavilainen luonne sit täällä peräpohjolassa mikä ajaa jotkut vaan keskittymään marisemiseen? :o)

Joo. Pessimistisyys ei oikein palvele missään. Kyllä sitä vaipuu siihen joskus itsekin. Varsinkin kun elmä potkii päähän oikein vuorossa. Mutta ei se auta siiheen kuoppaan jäädä makaamaan.

Itse oon yltiöoptimisti. Joskus joku tuumas. Mutta ei se tule itsestään...tai minustahan se tulee. Murjotan hetken ja sit taas mennään. Vähän uhmalla aluks. :o)

Mutta liekö se slaavilainen luonne sit täällä peräpohjolassa mikä ajaa jotkut vaan keskittymään marisemiseen? :o)

Luulen, että kaikilla on niitä hetkiä ja päiviä, kun ei nauti suunnattomasti siitä mitä elämältään saa tai antaa. Tulee vastaan monia ikäviä asioita vaikka yhteen syssyyn ja sumaan, niin että voimavarat tahtoo loppua. Ja ratkaisut ei ole helppoja asian korjaamiseksi. Tottakai sitä silloin vetää mielen alamaihin ainakin hetkeksi.

Mutta samoin, kun sulla yltiöoptimistisyys muakin vie eteenpäin. Niin kauan kun olen hengissä ja kykenen ajattelemaan ja toimimaan, mulla on tilaisuus tehdä elämälleni jotain, että se paranee siitä missä mun on huono olla. Ei välttämättä paljon, mutta vähäkin voi auttaa paljon. Joskus vähän on enemmän ja parempi kun ei mitään. :)

Ei tuu mieleen yhtään asiaa mitä olisin kokeut, etteikö siinä olisi sen nurjan puolen vastakohtana ollut jotain hyvääkin. Jos ei muuta niin opetus, joka jää mieleen. :)

Kyllähän maristakin saa, mutta se ei paljon auta jos ei sen marinan voimalla saa itseensä liikkeelle. Että helvetti en mä tähän meinaa tyytyä. Kai mä nyt asiani paremmaksikin saan jotenkin ja sitten lähtee hakemaan niitä korjausliikkeitä.

• zönggö kirjoitti:

Luulen, että kaikilla on niitä hetkiä ja päiviä, kun ei nauti suunnattomasti siitä mitä elämältään saa tai antaa. Tulee vastaan monia ikäviä asioita vaikka yhteen syssyyn ja sumaan, niin että voimavarat tahtoo loppua. Ja ratkaisut ei ole helppoja asian korjaamiseksi. Tottakai sitä silloin vetää mielen alamaihin ainakin hetkeksi.

Mutta samoin, kun sulla yltiöoptimistisyys muakin vie eteenpäin. Niin kauan kun olen hengissä ja kykenen ajattelemaan ja toimimaan, mulla on tilaisuus tehdä elämälleni jotain, että se paranee siitä missä mun on huono olla. Ei välttämättä paljon, mutta vähäkin voi auttaa paljon. Joskus vähän on enemmän ja parempi kun ei mitään. :)

Ei tuu mieleen yhtään asiaa mitä olisin kokeut, etteikö siinä olisi sen nurjan puolen vastakohtana ollut jotain hyvääkin. Jos ei muuta niin opetus, joka jää mieleen. :)

Kyllähän maristakin saa, mutta se ei paljon auta jos ei sen marinan voimalla saa itseensä liikkeelle. Että helvetti en mä tähän meinaa tyytyä. Kai mä nyt asiani paremmaksikin saan jotenkin ja sitten lähtee hakemaan niitä korjausliikkeitä.

No itsellä kärsivällisyyttä tullut vanhemmiten. Se on helpottanut. Ja toinen on priorisointi. Jotkut ongelmat pitää sysätä tuonnemmaks. Ja ennemmin yks kerrallaan ja rauhassa. Tullut liikaa vaihtia pidettyä kaikessa jossain vaiheessa, että jäi sit vähän kaikki kesken.

Sähän oot tänään tarinapäällä. :o) Juttua tulee kuin ruuneperilta. :oD

No itsellä kärsivällisyyttä tullut vanhemmiten. Se on helpottanut. Ja toinen on priorisointi. Jotkut ongelmat pitää sysätä tuonnemmaks. Ja ennemmin yks kerrallaan ja rauhassa. Tullut liikaa vaihtia pidettyä kaikessa jossain vaiheessa, että jäi sit vähän kaikki kesken.

Sähän oot tänään tarinapäällä. :o) Juttua tulee kuin ruuneperilta. :oD

Ikä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelemään vai kuinka se meni? ;)

Priorisointi onkin tärkeä juttu. Hyvin oleellinen taito kaiken hektisyyden keskellä.

Itseasiassa en ole kovinkaan tarinapäällä sanan varsinaisessa merkityksessä, taino nyt piristyin kun luin MylMyrin uutisen ja juttelen sun kanssa. Lentsu ottaa voimia ja vetää vähän apeeks. Oli aika työläs päivä tänään pysyä pystyssä työntohinassa. Mutta nyt on jo energisempi mieli ja olo, kiitos sinun ja Mylmyrin uutisten. :)

Ihmiset jaksaa paitsi hämmästyttää, myös ilahduttaa. <3

• zönggö kirjoitti:

Priorisointi onkin tärkeä juttu. Hyvin oleellinen taito kaiken hektisyyden keskellä.

Itseasiassa en ole kovinkaan tarinapäällä sanan varsinaisessa merkityksessä, taino nyt piristyin kun luin MylMyrin uutisen ja juttelen sun kanssa. Lentsu ottaa voimia ja vetää vähän apeeks. Oli aika työläs päivä tänään pysyä pystyssä työntohinassa. Mutta nyt on jo energisempi mieli ja olo, kiitos sinun ja Mylmyrin uutisten. :)

No mä otan sen buddhamunkin asennon ja telepatialla hieron vielä hartioita. :oD

Joo. MylMyrin ja palstamiehen suhde voi ollakin kiva juttu molemmille. :o)

Itselläkin ollut tänään vähän joutenolopäivä. En oo tehnyt oikeen mitään.. En oo kipee, mut vähän tuuminut kaikkea. Sellainen seesteinen haamuilupäivä.

Nyt pojan kaa pelataan rallipeliä. Ja tyttö purpatti illan vieressä kuin papupata. Liekö isi-ikävä. :o)

• zönggö kirjoitti:

Ja Kappiseni sullekin toivotan hyvää yötä ja kauniita unia. Olet ihanan pohdiskeleva ja huumorintajuinen ihminen. Kiva, että olet täällä keskustelemassa ja kertomassa mietteistäsi. :)

https://www.youtube.com/watch?v=Nlh_JJihv4g

No mä otan sen buddhamunkin asennon ja telepatialla hieron vielä hartioita. :oD

Joo. MylMyrin ja palstamiehen suhde voi ollakin kiva juttu molemmille. :o)

Itselläkin ollut tänään vähän joutenolopäivä. En oo tehnyt oikeen mitään.. En oo kipee, mut vähän tuuminut kaikkea. Sellainen seesteinen haamuilupäivä.

Nyt pojan kaa pelataan rallipeliä. Ja tyttö purpatti illan vieressä kuin papupata. Liekö isi-ikävä. :o)

Pprrrumm...mukavaa rallipeliä. :)

Törmäillään!

• zönggö kirjoitti:

Pprrrumm...mukavaa rallipeliä. :)

Törmäillään!

Joo. Niin tässä muuten tehdään. XoD

Näkyillään. :o)

• Avio.ATmies

Pidän tätä uutisankkana kunnes mylmyri vahvistaa että näin todella on tapahtunut. Jos vahvistus tulee, kyseenalaistan onko kyseessä edes ätmi, alkaen siitä mieltääkö kyseinen henkilö itse itsensä ätmiksi. Jos mieltää, niin sitten voidaan kyseenalaistaa se onko hän oikeasti pelkkä wannabe-ätmi.

• AsioistaTietäväTaho

Tiedän tapauksen. Täys ätmi. Mylmyri lienee täysin seonnut.

• AsioistaTietäväTaho kirjoitti:

Tiedän tapauksen. Täys ätmi. Mylmyri lienee täysin seonnut.

Totta on. Ja ätminhän tekee ätmiksi ätmi itse. Mylmyrin asiasta tietävän tahon mukaan seonneeksi tekee se kun hän ei ole se mystinen ätmi. 😁

• Avio.ATmies
        tähänsekaappi kirjoitti:

Totta on. Ja ätminhän tekee ätmiksi ätmi itse. Mylmyrin asiasta tietävän tahon mukaan seonneeksi tekee se kun hän ei ole se mystinen ätmi. 😁

En usko edelleenkään toisen käden tietoa, en edes sinulta. Joko ei ole totta ensinkään, tai ätmi ei ole oikea ätmi.

• Avio.ATmies kirjoitti:

En usko edelleenkään toisen käden tietoa, en edes sinulta. Joko ei ole totta ensinkään, tai ätmi ei ole oikea ätmi.

No MylMyri saa itse kertoa jos huvittaa. Ja kuten sanoin... Jokainen tekee itse itsestään ätmin... kuvitteellinen juttu koko homma..

• Ätminä hän ainakin täällä esiintyi.

• Avio.ATMies
        MyLMyR kirjoitti:

Ätminä hän ainakin täällä esiintyi.

Esiintyikö? Aika harva täällä oikeasti sanoo ätmi olevansa, Ätmiksi itseään sanovia suuria persoonia on melko vähän, ja suurin osa heistä on yhden ajatuksen mielipideautomatteeja.

• Avio.ATMies kirjoitti:

Esiintyikö? Aika harva täällä oikeasti sanoo ätmi olevansa, Ätmiksi itseään sanovia suuria persoonia on melko vähän, ja suurin osa heistä on yhden ajatuksen mielipideautomatteeja.

Nyt Mä sit kerron. Hän on PRM ja toivon kovasti, että suhteemme etenee ja haluan seurustella hänen kanssa. En halua olla ikuisestivsinkku. Hän on todella mielenkiintoinen ihminen ja en pidä häntä "jokuna" vaan olen kiinnostunut hänestä todella paljon.

• Avio.ATMies
        MyLMyR kirjoitti:

Nyt Mä sit kerron. Hän on PRM ja toivon kovasti, että suhteemme etenee ja haluan seurustella hänen kanssa. En halua olla ikuisestivsinkku. Hän on todella mielenkiintoinen ihminen ja en pidä häntä "jokuna" vaan olen kiinnostunut hänestä todella paljon.

No tuo sitten ainakin hautasi ne huhupuheet PRM:n kuolemasta :)

Mutta ehkä se ei nyt sitten enää pidä itseään liian rumana miehenä. Se taisikin olla sen ainoa miinus, muutenhan se antoi itsestään aina melko fiksun ja osaavan kuvan.

• Oliko.jännis.sittenkin
        MyLMyR kirjoitti:

Ohoh. Eipä olisi uskonut vanhasta PRM:stä.

• MyLMyR kirjoitti:

Hienoa! Nyt luin päivän parhaan ja mukavimman uutisen! Mä niin toivoin, että PRM löytäisi jonkun ihanan ja lämpöisen naisen rinnalleen. Toivottavasti se olet sinä, joka täyttää puuttuvan palan hänen elämässään. Olet lämpöisen oloinen ihminen ja nainen. :)

Ihailtavan sitkeä ja eteenpäin menevä mies se PRM tai sellaisen mielikuvan hänestä sain hänen kirjoituksiaan lukiessani. Tykkään kovasti PRM elämänasenteesta, että hän elää elämäänsä eteenpäin, vaikkei se aina olekaan hänelle kaikissa muodoissaan suopea. Sinä vaikutat myös sitkeälle ja eteenpäin menevälle reippaalle ja rehelliselle naiselle. Pidettävälle ja tykättävälle. <3 :)

Jestas, nyt mä olen niiiiin iloinen etten meinaa nahoissani pysyä. .:'') Oispa näitä ilouutisia enemmän täällä.

https://www.youtube.com/watch?v=IsLDzO0TYSc

• zönggö kirjoitti:

Hienoa! Nyt luin päivän parhaan ja mukavimman uutisen! Mä niin toivoin, että PRM löytäisi jonkun ihanan ja lämpöisen naisen rinnalleen. Toivottavasti se olet sinä, joka täyttää puuttuvan palan hänen elämässään. Olet lämpöisen oloinen ihminen ja nainen. :)

Ihailtavan sitkeä ja eteenpäin menevä mies se PRM tai sellaisen mielikuvan hänestä sain hänen kirjoituksiaan lukiessani. Tykkään kovasti PRM elämänasenteesta, että hän elää elämäänsä eteenpäin, vaikkei se aina olekaan hänelle kaikissa muodoissaan suopea. Sinä vaikutat myös sitkeälle ja eteenpäin menevälle reippaalle ja rehelliselle naiselle. Pidettävälle ja tykättävälle. <3 :)

Jestas, nyt mä olen niiiiin iloinen etten meinaa nahoissani pysyä. .:'') Oispa näitä ilouutisia enemmän täällä.

https://www.youtube.com/watch?v=IsLDzO0TYSc

Kiitti ♥️ Hän on kyllä ihan uskomaton tyyppi. Toivon, että suhteemme etenee 🙂

• MyLMyR kirjoitti:

Kiitti ♥️ Hän on kyllä ihan uskomaton tyyppi. Toivon, että suhteemme etenee 🙂

Minä toivon teille samaa. Hyvää ja onnellista ja rakkauden täyteistä suhdetta. :)

Nyt on hyvä mieli mennä nukkumaan. Kuumetta pukkaa ja ääni lähtee, mutta kivat uutisesi piristi sen verran hyvin, ettei enää keskity vaan huonoon oloon. Hyvät yöt!!

• zönggö kirjoitti:

Minä toivon teille samaa. Hyvää ja onnellista ja rakkauden täyteistä suhdetta. :)

Nyt on hyvä mieli mennä nukkumaan. Kuumetta pukkaa ja ääni lähtee, mutta kivat uutisesi piristi sen verran hyvin, ettei enää keskity vaan huonoon oloon. Hyvät yöt!!

Hyvää yötä ja älä pahasti sairastu 🙂

• MyLMyR kirjoitti:

Hyvää yötä ja älä pahasti sairastu 🙂

Kiitos. Koitan pysyä kasassa. :)

• Missälinkki

Mikä blogi?

• kaisanoasaa

En se minä ainakaan ole.

• 12121212121212

"Olin tosi innoissani, mies ihmeissään kun ykskaks päräytin kahville. Soitin ovikelloa ja kun ovi aukes, unohdin kyllä kaikki mun aikeet. Haastavasta keskustelusta ;) vastassa oli komea ihminen, jolla oli terävä älykän lämmin katse. Jostakin syystä muistin ykskaks olevani nainen ja keskustelu oli kaikkea muuta, kun suunnittelemani leikkiaggressiivinen haastaminen... Enempää en ainakaan vielä kerro, mutta kaikkea muuta kuin alemman tason mies tuo mies on ;)"

Kyseessä ei siis ollut ATM.

Pisteet palstaromanssista silti! Erityisesti pisteet Mylmyrille aloitteellisuudesta & rohkeudesta, annettakoon tunnustusta silloin kun se on ansaittua.

• No kiitos 😂
        Teistä kukaan ei ole mikään ätmi 🙂.

• ei.meitä.auta.tämä

Ei ätmi ei, mutta siinä taas nähtiin että nainen kiinnostuu vain komeista miehistä.

• ei.meitä.auta.tämä kirjoitti:

Ei ätmi ei, mutta siinä taas nähtiin että nainen kiinnostuu vain komeista miehistä.

Komeus ja kauneus on katsojan silmissä. Jollekin olen ruma, toiselle kaunis, kolmannelle juuri hänelle täydellinen.

• "Jostakin syystä muistin ykskaks olevani nainen"

Selvästikin siellä on ollut ätmin viittaan verhoutunut jännämies vastassa :D Jätkä saalistaa nettideittisivuilla s24-sinkkupalstanaisia viittaamalla johinkin keskusteluihin, liekö edes alunperin se se oikea keskustelija, varastaa vain nimimerkin käyttöönsä huijauksessaan.

Eipä sillä, pisteet multakin Mylmyrille rohkeudesta, oli sitten miten oli.

• remonttipalkaxväljävittu
        Harmaaritari kirjoitti:

"Jostakin syystä muistin ykskaks olevani nainen"

Selvästikin siellä on ollut ätmin viittaan verhoutunut jännämies vastassa :D Jätkä saalistaa nettideittisivuilla s24-sinkkupalstanaisia viittaamalla johinkin keskusteluihin, liekö edes alunperin se se oikea keskustelija, varastaa vain nimimerkin käyttöönsä huijauksessaan.

Eipä sillä, pisteet multakin Mylmyrille rohkeudesta, oli sitten miten oli.

Heh sullapa on pitkä muisti sillä Nainen sinä olit viime vuosituhannella.

Tosin varmaan olit silloinkin aika laiha huonoihoinen harvatukkainen lauta lättäperseinen isohampainen ja sieraiminen kipparikallen Olga. Vai mikä nimi menee sinne Baltian maahan josta sut on tänne elätiksi raahattu ja sitten dumpattu nuoremman ja kauniimman misun tieltä.

Se on kuule normaali käytäntö. Nyt on kuules YT miesten ei lutkien markkinat! Ottakaa Nuoret Naiset opiksi ja valitkaa se mies jollain muulla perusteella silloin kun olette vielä nuoria ja kauniita kuin Kiimavitun litinällä!

Ja Arvon herrat! Muistakaa mikä HÄPEÄ aisuruus on!!! Häpeän kertoimen voi laskea suoraan pää luvun mukaan monta äpärää on tullut paskottuu sieltä väljästä huoran vitusta.

Yksi vielä menee nuoruuden erheensä, mutta kuka tekisi sille "väärälle miehelle" toisenkin pershedelmän. SAATI NELJÄ 🤢💩💩💩💩👎🏽

Kelaa! ja äkkiä haneen ☠️

• 🙂 ei ole jännämies. Naiivi oon, mutten tyhmä kuitenkaan 🙂

• remonttipalkaxväljävittu kirjoitti:

Tosin varmaan olit silloinkin aika laiha huonoihoinen harvatukkainen lauta lättäperseinen isohampainen ja sieraiminen kipparikallen Olga. Vai mikä nimi menee sinne Baltian maahan josta sut on tänne elätiksi raahattu ja sitten dumpattu nuoremman ja kauniimman misun tieltä.

Se on kuule normaali käytäntö. Nyt on kuules YT miesten ei lutkien markkinat! Ottakaa Nuoret Naiset opiksi ja valitkaa se mies jollain muulla perusteella silloin kun olette vielä nuoria ja kauniita kuin Kiimavitun litinällä!

Ja Arvon herrat! Muistakaa mikä HÄPEÄ aisuruus on!!! Häpeän kertoimen voi laskea suoraan pää luvun mukaan monta äpärää on tullut paskottuu sieltä väljästä huoran vitusta.

Yksi vielä menee nuoruuden erheensä, mutta kuka tekisi sille "väärälle miehelle" toisenkin pershedelmän. SAATI NELJÄ 🤢💩💩💩💩👎🏽

Sä olet ääliö. Sorry. Mut oot. Eikä sua lääkkeetkään auta. Olis ihan kauheen paljon sanomista sulle. Ensinä... mua ei oo koskaan dumpattu minkään nuoremman tieltä 😂 Koska luojalle kiitos ex mieheni olivat omalaatuisia, muttei ihan sun kaltaisia alkeellisia ääliöitä. Mä ku arvostan sitä älyä. Sun on se vaikea ymmärtää, koska sulla ei sitä älyä ole. Siitä kertoo moni kirjoituksesi.

Evoluutio ei ole sinussa ilmennyt millään lailla. Alkukantaiset yksilöt, jos niitä olisi nyt keskuudessamme, ajattelisivat samanlailla kuin sinä. Tämä on mielenkiintoista kyllä. Todennäköisesti juuri sinua löytää joku alkukantaisempi nainen, jonka suurimpina toiveena on hänen vaistoissa vahvasti elävä "luolaparisuhdekäyttäytyminen" eli mitä imbesilimpi mies, sitä seksikkäämpi se on. Noh, sit saisittekin yhdessä lapsen, josta kasvaisi yhtä suvaitsematon, selkärangaton ameeba kuin sinä olet... ja näin se sukusi jatkuisi eikä evoluutio koskaan pääsisi eteenpäin.

Eli on hyvä et olet yksin. Ja on kovin epätodennäköistä että saat sen, mitä hartaasti kaikissa etsit: et joku välittäisi (pelonkin kautta saavutettu huomio kelpaa, eikö), rakastaisi ja pitäisi huolta. Kuolet luultavasti yksin vuodeosaston pedissä eikä kukaan muista sinua millään mukavalla tavalla, eikä pidä kädestä kiinni.

Mä en sääli ketään, se on sairas tunne, mutta otan osaa kuitenkin.

• veikkaan.kaappia
        remonttipalkaxväljävittu kirjoitti:

No onhan tän jätkän kohdalla evoluutio toteutunut.

Tuo on aika suoraan nimittäin Laasasen tekstiä kärjistettynä -eli tuollakaan ei ole kokemusta oikeasta elämästä, kun ketään ei ole saanut. Geenit ei periydy, luontoäiti on ollut viisas.

Onnea ihanainen mylmyr! Rohkeesti vaan!!! (Osaan 99% varmuudella kuvitella, kuka mies on. :) .. Siis jos tosiaankin tältä palstalta. Juttujen perusteella kaukana ätmistä.)

Kaikkea hyvää molemmille!!! <3

• veikkaan.kaappia kirjoitti:

No onhan tän jätkän kohdalla evoluutio toteutunut.

Tuo on aika suoraan nimittäin Laasasen tekstiä kärjistettynä -eli tuollakaan ei ole kokemusta oikeasta elämästä, kun ketään ei ole saanut. Geenit ei periydy, luontoäiti on ollut viisas.

Onnea ihanainen mylmyr! Rohkeesti vaan!!! (Osaan 99% varmuudella kuvitella, kuka mies on. :) .. Siis jos tosiaankin tältä palstalta. Juttujen perusteella kaukana ätmistä.)

Kaikkea hyvää molemmille!!! <3

Joe ei ole identiteetin varastanut jännis niin itse veikkaan prm:mää. Tampstereen liki kuten myöskään mylmyrillä ei mahdoton matka sinne niin on varmaan prm sitten ottanut yhteyttä, vie mylymyrin musseajelulle jahka ehtii ja homma on paketissa, harteikas metsätyömies hurmaa pihkanhajulla.

• Harmaaritari kirjoitti:

Joe ei ole identiteetin varastanut jännis niin itse veikkaan prm:mää. Tampstereen liki kuten myöskään mylmyrillä ei mahdoton matka sinne niin on varmaan prm sitten ottanut yhteyttä, vie mylymyrin musseajelulle jahka ehtii ja homma on paketissa, harteikas metsätyömies hurmaa pihkanhajulla.

Jaa, huomasinkin nyt tuolta ylempää että prm kyseessä. Onnea vaan heille sitten kovasti, onhan se mahdollista että tuosta tulee juttu ja se jopa kestää.

• en.veikkaakaan
        Harmaaritari kirjoitti:

Toistaiseksi suurin ylläri, jonka olen palstalla nähnyt! Olin ihan varma, että kyseessä on kaappi.

Mukava uutinen joka tapauksessa! :)

• en.veikkaakaan kirjoitti:

Toistaiseksi suurin ylläri, jonka olen palstalla nähnyt! Olin ihan varma, että kyseessä on kaappi.

Mukava uutinen joka tapauksessa! :)

Joo, onhan se aina mukavaa jos ihmiset löytää toisensa. Realistina vähän olen skeptinen jatkon kestävyyden suhteen, liian erilaiset elämät taustalla mutta jos homma etenee ja noista molemmista löytyy riittävästi joustoa ja ymmärrystä niin ehkä siitä tulee pari.

• realisti.myös
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, onhan se aina mukavaa jos ihmiset löytää toisensa. Realistina vähän olen skeptinen jatkon kestävyyden suhteen, liian erilaiset elämät taustalla mutta jos homma etenee ja noista molemmista löytyy riittävästi joustoa ja ymmärrystä niin ehkä siitä tulee pari.

On tää kyllä ihan parasta! Antaa toivoa muillekin miehille!

Toivottavasti prm ei ole liian innokas, nyt kun nainen kerrankin on..

• Voiveljetnäinseon

No minkäs sille voi että nainen vanhenee ja on pakko laskea tasoaan ätmeihin tai korjata autonsa itse.

Ätmistä se taas tekee aisurin varsinkin jos kys, kurppa on porsinut rumia vesipäisiä äpäröitä kuluneesta huoranvitustaan.

Mahtanee olla leppoisaa nussia noita ihan loppuunajettua väljiä nelikymppisiä, kun 25tosen alkaa olla tavara jo pilalle hoonattua.

• Nyt paskiainen tuki turpas.

Sinä, Urpo, joo isolla U:lla, saat olla minusta mitä mieltä vaan, mutta mun lasten haukkumisesta puren kurkkusi auki aluks, irrotan kolmatta jalkaas ja tunnen sen homeiseen karvaiseen hanuriis. Sinä kun et sitä turhakettas tarvitse sillä mieleltäs oot ... itse tiedät mikä oot etkä saa Minkäikäistä naista.

Jos mitenkään voitais pitää keskustelua asialliseksi?

• SuomiEnsin2017
        MyLMyR kirjoitti:

Nyt paskiainen tuki turpas.

Sinä, Urpo, joo isolla U:lla, saat olla minusta mitä mieltä vaan, mutta mun lasten haukkumisesta puren kurkkusi auki aluks, irrotan kolmatta jalkaas ja tunnen sen homeiseen karvaiseen hanuriis. Sinä kun et sitä turhakettas tarvitse sillä mieleltäs oot ... itse tiedät mikä oot etkä saa Minkäikäistä naista.

Jos mitenkään voitais pitää keskustelua asialliseksi?

Oletko joku vitun ryssä vai miksi et osaa kirjoittaa Suomea? Wanha venakko osaa pelata ätmin rahat ovelasti parempaan talteen ilman suurempia herkistelyjä ;) ja seuraava uhri..

• SuomiEnsin2017 kirjoitti:

Oletko joku vitun ryssä vai miksi et osaa kirjoittaa Suomea? Wanha venakko osaa pelata ätmin rahat ovelasti parempaan talteen ilman suurempia herkistelyjä ;) ja seuraava uhri..

Imarteltavaa, muttei mielekästä, että seuraat blogiani. Ei, en ole venäläinen vaikka puhunkin venäjää.

Tulen pitämään "ätmistäni " hyvää huolta mikäli suhteemme etenee. Hänen rahat, status jne fiksujen aikuisten keksimät, idiootteja "orjuuttamaan" tarkoitetut välineet ei minua kiinnosta.

• SuomiEnsin2017 kirjoitti:

Sinäkään et näköjään sitä suomea osaa kirjoittaa. Se ku alkaa pienellä.

• lihatipunen
        MyLMyR kirjoitti:

Imarteltavaa, muttei mielekästä, että seuraat blogiani. Ei, en ole venäläinen vaikka puhunkin venäjää.

Tulen pitämään "ätmistäni " hyvää huolta mikäli suhteemme etenee. Hänen rahat, status jne fiksujen aikuisten keksimät, idiootteja "orjuuttamaan" tarkoitetut välineet ei minua kiinnosta.

Eikö sun pitänyt pysyä ikuisesti sinkkuna?

• lihatipunen kirjoitti:

No Mä olenkin sinkku. Vai onko sinkku synonyymi eristäytynyt henkilö, joka ei koskaan tapaa ketään vastakkaisen sukupuolen edustajaa?

• Naaaiiiineennnnn

Ei kun hakea ikuisesti huomiota pikaromansseillaan ja leuhkia saavansa vielä(rumia) miehiä!

Mut kertosi sit jo kuka se palstanikki on kun kerran aloittikin tälläisen itsekehuketjun. Että lälläslää vaan.

Jos tälle ei kukaan vastailisi eikä noteerasi se tajuis painuu vittuun täältä vanha korppi 🦅

• Naaaiiiineennnnn kirjoitti:

Ei kun hakea ikuisesti huomiota pikaromansseillaan ja leuhkia saavansa vielä(rumia) miehiä!

Mut kertosi sit jo kuka se palstanikki on kun kerran aloittikin tälläisen itsekehuketjun. Että lälläslää vaan.

Jos tälle ei kukaan vastailisi eikä noteerasi se tajuis painuu vittuun täältä vanha korppi 🦅

En ole ketjua aloittanut.

No miksi hitossa kirjoitat tänne? Ja mikä sua ylipäänsä ärsyttää? Se, että elän, olen sosiaalinen, avoin, itsevarma ja kaikkea sitä mitä itse et ole? Noh, se on kateutta se. Koita päästä eteenpäin ja yli 🙂

• tarraIenkkari
        MyLMyR kirjoitti:

En ole ketjua aloittanut.

No miksi hitossa kirjoitat tänne? Ja mikä sua ylipäänsä ärsyttää? Se, että elän, olen sosiaalinen, avoin, itsevarma ja kaikkea sitä mitä itse et ole? Noh, se on kateutta se. Koita päästä eteenpäin ja yli 🙂

Hyväksyntää hakevalta sinä ennemmin vaikutat.

• tarraIenkkari kirjoitti:

Hyväksyntää hakevalta sinä ennemmin vaikutat.

Häh, kenen hyväksyntää? Palstahahmojen? Anonyymien? Noup. Et tunne minua. Projisoit vain.

Tapan aikaa kun en jaksa telkkaria katsoa, enkä kirjaa lukea ja tänään oli vähän hassu päivä. Aina kun jostain syystä usko ihmisen hyvyyteen nousee päätään päässäni, luen aktiivisesti tätä palstaa ja tehokkaasti palaan maan pinnalle.

• öäöäöäöööäöä
        MyLMyR kirjoitti:

Häh, kenen hyväksyntää? Palstahahmojen? Anonyymien? Noup. Et tunne minua. Projisoit vain.

Tapan aikaa kun en jaksa telkkaria katsoa, enkä kirjaa lukea ja tänään oli vähän hassu päivä. Aina kun jostain syystä usko ihmisen hyvyyteen nousee päätään päässäni, luen aktiivisesti tätä palstaa ja tehokkaasti palaan maan pinnalle.

Älä nyt.. :(
        On täällä mukaviakin ihmisiä..

• öäöäöäöööäöä kirjoitti:

Älä nyt.. :(
        On täällä mukaviakin ihmisiä..

On täällä :) suurin osa onkin. Veikkaan että täällä on ainoastaan yksi henkilö, erään toisen lisäksi, joka on juuri se, mitä pidän rumuutena. Se muistuttaa kovasti ja jatkuvasti millainen maailma onkaan 🙂

• lihatipunen
        lihatipunen kirjoitti:

Onko se nyt niin hiton vaikeata keksiä oma nimimerkki?

• ei-punaista-lankaa

Miksi nainen, joka ei osaa edes välttävästi kirjoittaa, pitää blogia? Kirjoitusvirheitä vähintään joka toisella rivillä, välimerkit puuttuvat tai ovat oudossa paikassa, niin että lauseita on vaikea ymmärtää. Ja ajatus katoaa kesken kaiken, pomppaa muualle.

• Lue tarkemmin tajuat . En ainakaan sinua varten :)

• Ja mielelläni vastaanotan kielenkäyttööni liittyvää kritiikkiä niiltä, jotka taitavat itse ei kotimaista kieltään edes samantasoisesti kuin minä suomea.

• PerusSinkku

Ei ollut siis ätmi, koska ätmit eivät saa naisia. Jos saavat, eivät olleet ätmejä. MOT!

• Avio.ATMies

Onko asiassa sitten jotain epäselvää? No, kyllä ätmikin voi naisen saada (olen siitä esimerkki), mutta kenestäkään ätmistä ei kyllä sanota:

"vastassa oli komea ihminen, jolla oli terävä älykän lämmin katse. Jostakin syystä muistin ykskaks olevani nainen"

• veikkaajavoittaa

Veikkaukseni:

tähänsekaappi
      - miehekäs ja miesten työt osaava KTM

pujottelija
      - ikäisekseen nuorekas ja urheilullinen, komeahko KTM

Neitsytsetä
      - nirsoilija jolle ei kelpaa edes 8/10 naiset, oikeasti KTM

Joku näistä.

Takuulla ei ole ätmi vaan joku parisuhdekokenut (eli todistetusti KT) mies.

• Pluskonetyötpitääsujua

No veikkaan ykköstä kun muitten kädentaidoista ei ollu mainintaa, mut ton ikäinen haaska arvostaa just sitä Ikea pakkimiestä ja jiirisahaa.

• seukkaavat

Mitähän se muille kuuluu, oli kuka vaan. Onnea heille, toisensa löytäneille!

• Neitsytsetä

"Takuulla ei ole ätmi vaan joku parisuhdekokenut (eli todistetusti KT) mies."

Tämä kuvaus ei ihan täysin sovi minuun...

• Avio.ATMies

tähänsekaappi, pujottelija, neitsytsetä... kukaan noista ei ole ätmi eikä ole koskaan ollutkaan, enkä muista heidän itse itseään sellaiseksi nimittäneenkään, paitsi ehkä neitsytsetä, mutta neitsytsetä nyt onkin sofistikoitunut trollaaja eikä mikään aito ätmi. Ei noilta keneltäkään tarvitse lukea kun muutama kommentti, niin asia on päivänselvä.

Eikä se ps-kokemus KT-miestä tee, mullakin on yli 20 v ps-kokemusta mutta olen silti pesunkestävä ätmi.

• Avio.ATMies

Mutta kerro nyt kuitenkin oliko se äärimmäinen rumuus vaan palstahahmon esitystä vai kuvitteliko hän todella olevansa niin ruma ettei kukaan kiinnostu, vai jotain siltä väliltä? Ei sikäli että minä olisin kyllä hänen uskonut niin ruma olevankaan. Kyllä naisille rumat miehet kelpaavat, mutta mitättömän näköisillä on vaikeampaa.

• Avio.ATMies
        Avio.ATMies kirjoitti:

Mutta kerro nyt kuitenkin oliko se äärimmäinen rumuus vaan palstahahmon esitystä vai kuvitteliko hän todella olevansa niin ruma ettei kukaan kiinnostu, vai jotain siltä väliltä? Ei sikäli että minä olisin kyllä hänen uskonut niin ruma olevankaan. Kyllä naisille rumat miehet kelpaavat, mutta mitättömän näköisillä on vaikeampaa.

Hups, edellinen tuli ihan väärään väliin, sorry...

• Avio.ATMies kirjoitti:

Minusta hän on kokonaisuudessaan täydellinen.

• Avio.ATMies
        MyLMyR kirjoitti:

Se tuli selväksi ihan alun alkaenkin mutta kysyinkin sitä että oliko PRM:n rumuus hänen omasta mielestään vain esitystä, täyttä totta vai jotain siltä väliltä?

• Avio.ATMies kirjoitti:

Se tuli selväksi ihan alun alkaenkin mutta kysyinkin sitä että oliko PRM:n rumuus hänen omasta mielestään vain esitystä, täyttä totta vai jotain siltä väliltä?

Minä en osaa arvioida ihmisten rumuutta niin kuin jotkut sen rumuuden näkevät. Minä en tiedä miten PRM itsensä todellisuudessa kokee, mutta minusta hän on täydellinen sellaisena. Hänelle sattui vain elämänsä aikana ehkä huonoa tuuria liikaa. En vielä tunne häntä niin hyvin.

Esimerkiksi tuo rumasti katkerasti haukkuva tyyppi minusta on oksettavan ruma vaikka hän olisi nykymaailman ksuneuden ihanteiden mukaan mister maailma. En olisi mitenkään nähnyt häntä kauniiksi. Sellaiset ihmiset eivät osaa näytelläkään kovin kauan aikaa. Taas monesti näin kauniiksi ihmistä, jota esim kaverini kokivat epämiellyttävän näköiseksi. Hän vain oli kaunis mielestäni, set tuli hänen sisältä.

Joten en pysty vastaamaan kysymykseesi millä muulla lailla kuin sillein: hän on mielestäni täydellinen sellaisenaan. Voisin tuijottaa hänen silmiä ja huulia koko elämäni ajan.

• jkkljlk
        Avio.ATMies kirjoitti:

Jotenkin tahditonta kysyä tuollaista eikä kukaan tuollaisen vastaa.

• VeikkauksiaKehiin
        MyLMyR kirjoitti:

Minä en osaa arvioida ihmisten rumuutta niin kuin jotkut sen rumuuden näkevät. Minä en tiedä miten PRM itsensä todellisuudessa kokee, mutta minusta hän on täydellinen sellaisena. Hänelle sattui vain elämänsä aikana ehkä huonoa tuuria liikaa. En vielä tunne häntä niin hyvin.

Esimerkiksi tuo rumasti katkerasti haukkuva tyyppi minusta on oksettavan ruma vaikka hän olisi nykymaailman ksuneuden ihanteiden mukaan mister maailma. En olisi mitenkään nähnyt häntä kauniiksi. Sellaiset ihmiset eivät osaa näytelläkään kovin kauan aikaa. Taas monesti näin kauniiksi ihmistä, jota esim kaverini kokivat epämiellyttävän näköiseksi. Hän vain oli kaunis mielestäni, set tuli hänen sisältä.

Joten en pysty vastaamaan kysymykseesi millä muulla lailla kuin sillein: hän on mielestäni täydellinen sellaisenaan. Voisin tuijottaa hänen silmiä ja huulia koko elämäni ajan.

Veikkaan kaksi viikkoa.

• Avio.ATMies
        jkkljlk kirjoitti:

Jotenkin tahditonta kysyä tuollaista eikä kukaan tuollaisen vastaa.

Oletin että se olisi keskustelussa tullut jollain tapaa rivien välistä ilmi. Esim. vaikuttiko PRM hämmästyneeltä ja ilahtuneelta, että joku nainen ei pitänytkään häntä vastenmielisenä vaan hyvinkin puoleensavetävältä, mikä olisi puhunut sen puolesta että käsitys oli aito? Vai oliko hän kuitenkin melko luonteva eikä mitenkään erityisen yllättynyt, mikä taas olisi antanut ymmärtää että ulkonäköpaineet olivat ainakin osittain teeskenneltyjä, tai ainakin liioiteltuja?

• Avio.ATMies kirjoitti:

Oletin että se olisi keskustelussa tullut jollain tapaa rivien välistä ilmi. Esim. vaikuttiko PRM hämmästyneeltä ja ilahtuneelta, että joku nainen ei pitänytkään häntä vastenmielisenä vaan hyvinkin puoleensavetävältä, mikä olisi puhunut sen puolesta että käsitys oli aito? Vai oliko hän kuitenkin melko luonteva eikä mitenkään erityisen yllättynyt, mikä taas olisi antanut ymmärtää että ulkonäköpaineet olivat ainakin osittain teeskenneltyjä, tai ainakin liioiteltuja?

Hän saa itse kertoa kokemuksistaan, jos kokee sen tarpeelliseksi. Hänen puolestaan en voi asioita kertoa, sillä ne menevät mönkään kun en tunne häntä vielä kovin hyvin🙂

• Avio.ATMies
        MyLMyR kirjoitti:

Hän saa itse kertoa kokemuksistaan, jos kokee sen tarpeelliseksi. Hänen puolestaan en voi asioita kertoa, sillä ne menevät mönkään kun en tunne häntä vielä kovin hyvin🙂

Ei tässä kukaan kysynytkään muuta kuin sinun arvaustasi asiasta.

• omankullankainalossa
        MyLMyR kirjoitti:

Miksi sun pitäis selitellä mitään? Täysi-ikäinen ja täysijärkinen olet. Olkaa onnellisia, muut sanokoot mitä vaan. Puheistasi huomaa että olet ainakin ihastunut, ellet jopa rakastunut. Hienoa, elämä on ihanaa!!

• Avio.ATMies kirjoitti:

Ei tässä kukaan kysynytkään muuta kuin sinun arvaustasi asiasta.

Mä oon huono arvailemaan mitään. Lisäksi nyt nii suuret vaaleanpunaiset lasit on silmissäni, etten osaa muuta arvioida kuin että hän on vaaaan niiiiin ihana 🙂

• pelisilmä.puuttuu
        MyLMyR kirjoitti:

Mä oon huono arvailemaan mitään. Lisäksi nyt nii suuret vaaleanpunaiset lasit on silmissäni, etten osaa muuta arvioida kuin että hän on vaaaan niiiiin ihana 🙂

Uskon että saat paljon kakkaa niskaasi täällä sen takia, että hehkuttelet miesjuttujasi. Etkö ymmärrä että se voi herättää pahaa verta. Kel onni on se onnen kätkeköön.

• Sedilletätejä

Täysin turha tapaus. Ja neitsytsedät täällä taas riehuu kaljut punaisina. Eikö teille mee kaaliin että juuri hänen tasoisensa naiset ovat teidän rumien kaljujen spedejen tasoa!!!

Joten älkää solvatko tätä tätiä se on teille sedille täydellinen mätsi! Ja unohtakaa jo ne teinipillut. Se juna meni jo Kakskytävuotta sitten ja nyt on tätien vuor🦃🦃🦃🐖🐖🐖🐄🐄🐄

• Kukas komia poika sinä olet

• mukavauutinen

Onnea uudelle parille!

• lxclxlk

Mikä on blogin nimi ?

• 876

PRM voi vetää niitä sanojaan takaisin, että johtuu ulkonäöstä JA VITUT. :D
      Jälkeenjääminen oli se syy ja muut lukuisat menttaalipuolen jutut.

Hähä valehteleva paskanaama.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8450
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2358
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2192
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1707
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      37
      1700
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    8. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      18
      1052
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    Aihe