Nelikymppiset miehet etsivät parikymppisiä

Sinkkutypykkä

Jos miehellä on rahaa tai akateeminen tutkinto, hän hakee treffipalstoilla parikymppisiä naisia. VMP

100

2161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nirsot.ukot

      Ja sitten tulevat tänne itkemään kun 20 vuotta nuoremmat tyttöset ei kiinnostu näistä itestään aivan liikoja luulevista papparaisista!

      • Sinkkutypykkä

        Niin, kun mä aloin ihmettelemään, että miksi en ole saanut yhtäkään treffikutsua ja siis mun yli 50-vuotias kaveri on käynyt samassa ajassa jo viidensillä treffeillä. Kaikilla noilla mun ikäisillä miehillä on ikähaarukka eli minkä ikäistä naista he etsivät, alkaen 20 vuotta. Mun kaveri sanoi, et noi mun ikäiset miehet ovat uraputkessa, haluavat päteä ja elävät "kuplassa" ja siks ne eivät haluu saman ikäisiä toisin kuin viiskymppiset, joilla useimmilla on jo realistisempi näkemys tai jos ei ole, niin joutuvat hakemaan taikun.


    • Pelkästään nelikymppiset miehet eivät tuohon syyllisty. Yli 60-vuotiaat papat hakevat 30-45 vuotiaita, ei mikään ihme että ovat vuodesta toiseen yksin. Omanikäisensä naisen viestiin ei edes vastata, niitä nuoria kun vaan halutaan. En ymmärrä missä järjenkäyttö viipyy kumppanitoiveissa? Jonkinlaista realismia olisi syytä käyttää, niin ehkä ei tarvitsisi yksinäisyyttään valittaa.

      • Riiiiiiiiii

        Minuakin yritti iskeä harrastustunnilla eläkeläisvaari, jonka kanssa olin ystävällisesti keskustellut pari kertaa. Kulki keppien kanssa. Tunneilla olisi ollut samanikäisiä hyvinsäilyneitä rouviakin. Mikä ihme miehiä vaivaa? Samanlaisia esimerkkejä on lisääkin. Viisvitosta puolituttuani yritti iskeä ulkoisesti samanoloinen pieni täti, mutta ei, äijänkäppyrä oli kieltäytynyt ja valitti minuutin jälkeen kun vuosikausia joutuu etsimään naista. Purin kieltäni kohteliaisuuksissani. Epäilen hänenkin päätyvän pian postimyyntinaiseen.


      • Sinkkutypykkä
        Riiiiiiiiii kirjoitti:

        Minuakin yritti iskeä harrastustunnilla eläkeläisvaari, jonka kanssa olin ystävällisesti keskustellut pari kertaa. Kulki keppien kanssa. Tunneilla olisi ollut samanikäisiä hyvinsäilyneitä rouviakin. Mikä ihme miehiä vaivaa? Samanlaisia esimerkkejä on lisääkin. Viisvitosta puolituttuani yritti iskeä ulkoisesti samanoloinen pieni täti, mutta ei, äijänkäppyrä oli kieltäytynyt ja valitti minuutin jälkeen kun vuosikausia joutuu etsimään naista. Purin kieltäni kohteliaisuuksissani. Epäilen hänenkin päätyvän pian postimyyntinaiseen.

        Mulle kävi yhdessä harrastuksessa samalla tavalla, että yks papparainen oli ihastunut minuun ja olin täysin tietämätön tästä asiasta ja kun vaihdoin ryhmää, niin mies oli valitellut ohjaajalle, että missä olen ja siitä oli tullut nolo episodi ja sitten se mies oli lopettanut ryhmässä käynnin.


    • N40plus

      Kaikenikäiset miehet etsii itseään huomattavasti nuormpaa naista. Ihan siitä riippumatta onko tavallinen tupakoiva pallomahaduunari vai akateeminen tai/ ja varakas ja hyvässä asemassa oleva. Aika hämmentyneenä olen katsellut tavallisten pottunenäisten kaljamahaisten miesten deitti-ilmoja, joissa asetetaan naiselle järjettömät vaatimukset. Puhumattakaan jos miehellä on normaali kroppa ja edes keskiverto ulkonäkö.

      Miesten todellisuudentaju on totaalisen hämärtynyt, kun ottavat mallia julkkiksista ja presidentistä joilla on itseään paljon nuorempi nainen. Nykyisin tuntuu siltä, että esim vakityötä ja tavallisia liikuntaharrastuksia arvostetaan niin paljon että miesten mielestä tällainen suht normaali elämäntapa nostaa miehen tason niin korkealle ettei oman ikäinen nainen kelpaa. Kaiken lisäksi tämä trendi on leviämässä nuorempiinkin miehiin, eli 30-35v miehetkin kelpuuttavat vain sen 20-25v naisen, eikä edes harkita omanikäistä.

      Vain ne miehet, jotka syystä tai toisesta eivät saa KETÄÄN, huolivat myös omanikäisen naisen.

      Tuttavapiirissä iso osa sinkkunaisista on heittänyt hanskat tiskiin, hankkineet koiran tai reissaavat kaiken vapaa-aikansa. Jo 30v naisissa on paljon niitä, jotka ei enää edes viitsi haaveilla miehestä ja perheestä, kun kunnollisille miehille eivät kelpaa eikä renttuja halua kuin white trash-luokan naiset. Eronneet toisella kierroksella olevat keskittyvät perheeseen, työhön ja harrastuksiin. Seksiä saa halutessaan nuorilta miehiltä. Mikäs siinä, miksi hankkia mylvivä sonni sohvalle, kun saa helpommallakin pihvilihat.

      • "eli 30-35v miehetkin kelpuuttavat vain sen 20-25v naisen, eikä edes harkita omanikäistä"

        Jep, ja naiset omasta pituudestaan riippumatta hakevat vain pitkää miestä. Saman mittaiset tai lyhyemmät ei kelpaa. Miehet sitä, naiset tätä...


      • N40plus

        Kyllä niitäkin pareja näkee, joissa nainen on pitempi. Itsekin olen monta krt tapaillut itseäni lyhyempäö miestä. Aviomieskin oli huikeat 2cm pitempi. Kylläpä oon nirso.


      • jfhghptjoeröjö

        Mitä tekee naisella, joka ei kykene enää synnyttämään? MAHO nainen on sama kuin olisi kokonaan ilman naista. Sen takia miehet hakevat nuoria naisia. Tämänkin sanoi minulle mies jonka ikä oli sanomishetkellä 74 vuotta. Kyseisellä miehellä oli muistaakseni enemmän kuin viisi lasta ja eri naisten kanssa.


      • mitestää
        jfhghptjoeröjö kirjoitti:

        Mitä tekee naisella, joka ei kykene enää synnyttämään? MAHO nainen on sama kuin olisi kokonaan ilman naista. Sen takia miehet hakevat nuoria naisia. Tämänkin sanoi minulle mies jonka ikä oli sanomishetkellä 74 vuotta. Kyseisellä miehellä oli muistaakseni enemmän kuin viisi lasta ja eri naisten kanssa.

        Entäs TUHKAMUNALLA ukolla joka ei pysty siittämään? Mälli on kun vettä vaan, ihan tyhjää laukoo.


    • nelikymppinenmies

      Nelikymppiset tavis naiset etsii komeita jääkiekonpelaajia ja varakkaita miehiä. Ei kelpaa tavis mies nirsoilel naisille

      • N40plus

        REPS! Lätkänpelaajat tapailee 2-kymppisiä missejä. Kukaan nelikymppinen nainen ei ole niin idiootti että tyrkyttäisi tosissaan itseään jollekin Patrik Laineelle.

        Oletko ihan sekaisin??


    • Napenassu

      Jotkut vaihtavat yhden nelikymppisen kahteen kaksikymppiseen... ;-)

      • sj123

        Se on ikiaikaista miesten viisautta, että jos naista ryhdytään vaihtamaan, niin nuorempaan. Vain kokenut sen tietää, miksi näin. Luonto on tässä suurin syyllinen, evoluutio on tehnyt miehistä sellaisia.


      • vanhentuneetviisaudet
        sj123 kirjoitti:

        Se on ikiaikaista miesten viisautta, että jos naista ryhdytään vaihtamaan, niin nuorempaan. Vain kokenut sen tietää, miksi näin. Luonto on tässä suurin syyllinen, evoluutio on tehnyt miehistä sellaisia.

        Kyllä niillä nelikymppisillä ukoilla on jo juoksut juostu. Ei ne toista tai kolmatta kierrosta ala nuorten naisten kanssa tekemään, joten siinä meni roskikseen evoluutiot ja sun muut.

        Nuoria naisia tuossa vaihtokaupassa ei odota muu kuin babysitterin ja huushollerskan roolit. Kun biologinen kello alkaa neidolla tikittämään, siinä saa vanha ukko kenkää :D


    • Armaani.Alanya

      Tänään näin kaupungilla useita pareja, jossa nainen oli 50-60 vuotta ja mies 20-25-vuotias arabipoika. Mutta sehän onkin vain kotouttamista.

      • Sinkkutypykkä

        Se on tasa-arvoa. Mitäs sitä etsii oman ikäistä miestä, kun oman ikäiset miehet etsivät nuorempia muijia. Minunkin pitäis hakea joku nuori sälli ja kävellä kaupungilla hameet hulmuten hänen kanssa.


      • N40plus

        Tapansa kullakin, mutta mua ei tollanen innosta. En syty alle 30v miehistä, enkä varsinkaan ulkomaalaistaustaisista. En ole ikinä ymmärtänyt "rakkauden"ostamista, oli sitten kyse vanha nainen - nuori ulkomaalaistaustainen mies, tai vanha mies - ulkkisnainen. Jos ei aitoa rakkautta löydy, olen mieluummin yksin.


    • Että_näin

      Kurpat täällä ihmettelee, että miksi vanhemmat miehet on nuorten naisten perään. Totta helvetissä ne on nuorempien naisten perään, koska sillon niiden markkina-arvot kohtaavat. Kärjistetysti sanottuna nainen vaihtaa nuoruutensa ja kauneutensa (ts. hedelmällisyytensä) miehen asemaan ja resursseihin. Tämän naiset todistavat ihan omilla parinvalinnoillaan. Nainen kun täyttää 40v on häneltä parasta ennen -päiväys mennyt umpeen, mutta ei kuitenkaan vielä viimeinen käyttöpäivä. Tämän tietävät myös nuoret miehet ja siksi harjoittelevat mieluusti hövelien puumanaisten kanssa, kun eivät oman ikäisiltä naisilta välttämättä seksiä ja parisuhdetta saa kun nuoret naiset haluavat pääsääntöisesti itseään vanhempia ja kokeneempia miehiä tai sitten he juoksevat kaikenlaisten pahisten ja jännäretkujen perässä.

      • Sinkkutypykkä

        Huuhaata koko markkina-arvoteoria. Ihmiset ovat erilaisten syiden kuten luonteenpiirteiden, luonteiden sopivuuden, taustojen yhteensopivuuden, elämäntyylien yhteensopivuuden, taloudellisen ajattelun, suvun ym. takia yhdessä. Mitä sä sanot esim. senioreille ja vanhuksille, jotka harrastavat seksiä ja läheisyyttä keskenään, että viimeinen käyttöpäivä ohi? Kuuseen käyttöpäiväs kanssa. Ihmiset tykkäävät toisistaan, oli ikä mikä hyvänsä.


      • lerpanjunamenijo

        "Nainen kun täyttää 40v on häneltä parasta ennen -päiväys mennyt umpeen,"

        Kuten on miehenkin (vaikka muuta luulevat). Niillä rahoilla ja arvoasemillakin saa houkuteltua vaan,.. hmm, tietynlaisia naisia. Ja sellanen "suhde" ei toki ole aitoa rakkautta nähnykään, jota hövelit papat näiltä pyrkyreiltä kuvittelee saavansa. Samalla nuoret naiset naureskelee "nuorekkaille" kurttusille möhömaha-ukoille selän takana ja tapailevat tosimielellä oman ikäisiään.


      • N40plus

        Ei tavismiehellä ole resursseja hankkia nuorta naista. Silti tavismies itse arvottaa itsensä nuoren naisen tasolle. Ja jää sitten yksin, kun ei saa nuorempaa. Sitten kirjoitellaan täällä ja vingutaan kun naiset on kuulemma nirsoja. ; D


      • raataja1

        Kyl ite sanoisin et tässä feminismin riivaamassa maassa enemmän näkee sitä, että yli nelikymppiset, jopa yli viiskymppiset naiset yrittää iskee nuoria miehiä, niin että ikäero on vähintään 15v. Musta se ei vaan oo mitenkään tervettä yleisenä ilmiönä, vaan kertoo että jotain täytyy olla jo yhteiskunnallisellakin tasolla vinossa. Osaltaan toki asiaan vaikuttaa Suomen väestön ikäjakauma, joka on tunnetusti iäkkäämpiin ihmisiin vahvasti kallellaan, mutta se ei tietenkään selitä ilmiötä.

        En siis väitä, etteikö vastaavaa tapahtuis vanhempien miestenki toimesta, mut mun pointti on nimenomaan tuo syöpä nimeltä feminismi on aloittanut sellaisen ketjureaktion, että se on saanut tästäkin asiasta oikeat mittasuhteet niin sekaisin, että ikääntyneet miehet ja naiset ovat kiinnostuneita lapsensa ikäisistä, kun taas monessa perinteiset arvot vielä säilyttäneessä maassa (niitä ei muuten Euroopasta juuri enää löydy) asiat ovat vielä niin kuin ne olivat Suomessakin vanhoina hyvinä aikoina, jolloin jopa yli nelikymppisetkin saattoivat kiinnostua toisistaan ja mennä vanhemmalla iällä naimisiin =)


      • Riiiiiiiiiii

        Höpö höpö. Mikäli kannatat äänioikeuden poistamista naisilta, myös tyttäriltäsi ja vaimoltasi (ihmisparka) ja paluuta kivikaudelle, niin Afganistanissa on tilaa, tervemenoa. Miten feministit ovat syyllisiä miesten ikärasismiin?
        Naisilla on aina ollut silmää komeille miehille, mutta naisen käyttäytymistä ja seksuaalisuutta on kontrolloitu, miesten ei. On kiva luoda myyttejä täysin viattomista ja puhtoisista neitsykäisistä joita oli ennen vanhaan. Ei ollut, oli ihmisiä tarpeineen ja haluineen.


      • Realismiapeliin
        Sinkkutypykkä kirjoitti:

        Huuhaata koko markkina-arvoteoria. Ihmiset ovat erilaisten syiden kuten luonteenpiirteiden, luonteiden sopivuuden, taustojen yhteensopivuuden, elämäntyylien yhteensopivuuden, taloudellisen ajattelun, suvun ym. takia yhdessä. Mitä sä sanot esim. senioreille ja vanhuksille, jotka harrastavat seksiä ja läheisyyttä keskenään, että viimeinen käyttöpäivä ohi? Kuuseen käyttöpäiväs kanssa. Ihmiset tykkäävät toisistaan, oli ikä mikä hyvänsä.

        Miehen arvio naisesta: Markkina-arvo = Ulkonäkö - ikä

        Naisen arvio miehestä: Kemia = Varallisuus ulkonäkö vaikutusvalta


      • Riiiiiiiiii

        Ehkä sinun ympyröissäsi. Ketä kiinnostaa miehen rahat normaaleissa parisuhteissa, jotain köyhää kiipijää? Bändäreitä ei lasketa. Mikä vaikutusvalta, keneen? Mietinkö töissä lounas- ja vessatauoilla että onpa sitten seksikästä, mieheni määräilee parhaillaan omissa töissään kahta tai kahtasataa alaistaan, oih:). Ei sillä kuitenkaan ole määräänsä enempää vaikutusvaltaa minuun:).


      • kklliiuu

        Useimmilla miehillä ei ole statusta tai resursseja. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia rumia suomalaisia, tavallisissa tylsissä töissä ja keskituloisia. Ei sellainen herätä nuorissa eikä vanhoissakaan naisissa mitään erityistä. Miehillä on ihan käsittämättömät luulot omista kyvyistään. Kyllä luonne on vaan kova sana parisuhdemarkkinoilla, ilkeä tai tyhmä mies ei herätä kiinnostusta. Vielä jos on ruma ja lihava, niin mahdollisuudet ovat heikot. Nuori nainen haluaa ikäisensä miehen, itseään selvästi nuoremman naisen voi saada vain miljönäärimies, joten tietynlaista realismia peliin. Kun katsoo USA:n presidentin parisuhdetta, niin näyttääkö se onnelliselta, vaikka rahaa on? Jos naista kohtelee, kuten Donald Trump niin mikään parisuhde ei ole onnellinen.


      • LiILHFE
        kklliiuu kirjoitti:

        Useimmilla miehillä ei ole statusta tai resursseja. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia rumia suomalaisia, tavallisissa tylsissä töissä ja keskituloisia. Ei sellainen herätä nuorissa eikä vanhoissakaan naisissa mitään erityistä. Miehillä on ihan käsittämättömät luulot omista kyvyistään. Kyllä luonne on vaan kova sana parisuhdemarkkinoilla, ilkeä tai tyhmä mies ei herätä kiinnostusta. Vielä jos on ruma ja lihava, niin mahdollisuudet ovat heikot. Nuori nainen haluaa ikäisensä miehen, itseään selvästi nuoremman naisen voi saada vain miljönäärimies, joten tietynlaista realismia peliin. Kun katsoo USA:n presidentin parisuhdetta, niin näyttääkö se onnelliselta, vaikka rahaa on? Jos naista kohtelee, kuten Donald Trump niin mikään parisuhde ei ole onnellinen.

        Joo, luonne on kova sana, lukuunottamatta muutamia poikkeuksia, jotka hakee parinsa eri perusteella. Vaikka olisi kyse itseä vanhemmasta, saman ikäisesti tai nuoremmasta huumori ja elämänasenne ainakin minuun ovat eniten vaikuttaneet. On mahtavaa huomata, jos jollain on samantapaisia ajatuksia ja huumoria. Koulutustaso vaikuttaa siten, että ainakin osittain ollaan samalla aallopituudella, eikä toinen kaiken aikaa epäile jotain keplottelua.

        Hullunkurista, että myös vanhemmilla on monia ihastuksia ja miehet lakkaavat pian "hakkaamasta päätä seinään", niillä on kantapään kautta opittu tuo taloudellisuus, kaikki on hukkaa, mistä ei tule aika pian jotain.

        Täällä voisi auttaa, jos kehtaa laittaa kuten yksi laittoi, N40, eli sukupuoli ja noinikä, sitten vielä onko treffattavissa vai ei tai jotain muuta.


        Löysin eilen tältä saitilta millainen on parina joku horoskooppimerkki, niistä ei saa kattavaa kuvaa, mutta vinkkejä ainakin.

        https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/aries


      • kitisijänaisenlogiikka
        N40plus kirjoitti:

        Ei tavismiehellä ole resursseja hankkia nuorta naista. Silti tavismies itse arvottaa itsensä nuoren naisen tasolle. Ja jää sitten yksin, kun ei saa nuorempaa. Sitten kirjoitellaan täällä ja vingutaan kun naiset on kuulemma nirsoja. ; D

        Itsehän sinä puhut resursseista. Eli todistat olevasi nirso kitisijänainen.


      • suuruusharhat
        kklliiuu kirjoitti:

        Useimmilla miehillä ei ole statusta tai resursseja. Suurin osa miehistä on ihan tavallisia rumia suomalaisia, tavallisissa tylsissä töissä ja keskituloisia. Ei sellainen herätä nuorissa eikä vanhoissakaan naisissa mitään erityistä. Miehillä on ihan käsittämättömät luulot omista kyvyistään. Kyllä luonne on vaan kova sana parisuhdemarkkinoilla, ilkeä tai tyhmä mies ei herätä kiinnostusta. Vielä jos on ruma ja lihava, niin mahdollisuudet ovat heikot. Nuori nainen haluaa ikäisensä miehen, itseään selvästi nuoremman naisen voi saada vain miljönäärimies, joten tietynlaista realismia peliin. Kun katsoo USA:n presidentin parisuhdetta, niin näyttääkö se onnelliselta, vaikka rahaa on? Jos naista kohtelee, kuten Donald Trump niin mikään parisuhde ei ole onnellinen.

        Totta, miehillä on liian suuret luulot itsestään ja niin on naisillakin. Ihmisluontoon kuuluu sisäsyntyinen narsismi. Nuoremmissa ikäluokissa naiset ovat menneet suuruusharhoissaan jo kauan sitten miesten ohi.


      • peliteoreettinen_ongelma
        Sinkkutypykkä kirjoitti:

        Huuhaata koko markkina-arvoteoria. Ihmiset ovat erilaisten syiden kuten luonteenpiirteiden, luonteiden sopivuuden, taustojen yhteensopivuuden, elämäntyylien yhteensopivuuden, taloudellisen ajattelun, suvun ym. takia yhdessä. Mitä sä sanot esim. senioreille ja vanhuksille, jotka harrastavat seksiä ja läheisyyttä keskenään, että viimeinen käyttöpäivä ohi? Kuuseen käyttöpäiväs kanssa. Ihmiset tykkäävät toisistaan, oli ikä mikä hyvänsä.

        Markkina-arvoteoria ei ole huuhaata. Perustele vakuuttavasti miksi se olisi huuhaata. Kyllä se on täyttä totta.


    • raataja1

      Ja vielä se, että ainahan se on ollut niin, että mies haluaa itseään nuoremman naisen (ei usein kuitenkaan sen ikäistä, että voisi olla oma lapsi). Kun taas se että nainen haluaa selvästi nuoremman miehen kuin itse on, niin se on selkeästi nykyajan ilmiö, jota ei näy vieläkään niissä maissa, joissa perinteiset arvot ovat voimissaan. Syytä tähän voi itse kukanenkin luonaan pohtia, minun vastaukseni on mainittu feminismi, joka vääristyneessä muodossaan ja pitkittyneenä täällä ajaa nykyään jo täysin epäluonnollisia asioita.

    • yli40miäs

      Eikös se ole se ja sama minkä ikäistä nainen kuin mies hakee ja tästä erityisesti naiset kirjoittaa silloin kun se koskee heitä....
      Olen nähnyt lukemattoman määrän naisten profiileja missä nainen hakee 10-15v. nuorempaa ja näennäisesti on laitettu oman ikänsä päälle 2v.

      En edes yrittänyt ottaa yhteyttä näihin naisiin vaikka olivatkin samaa ikäluokkaa.
      Itselleni otti yhteyttä lukematon määrä naisia jotka olivat 10v. ja pahimmillaan tuo 15v. vanhempia....ja herrasmiehenä kyllä vastasin ja asiallisesti mutta voi sitä vääntöä....kysyinkin näiltä muutamalta mikä tekee ikäistään nuorekkaammaksi niin parhaimmat vastaukset sain kun oli teini-ikäisiä iltatähtiä lapsina??!!

      Itse olen vanhempanakin miehenä luonut "suhteita" 20-30v nuorempiin naisiin mutta nämä tapaamiset ovat olleet live-maailmasta eikä netin kautta.....

      Kysehän tästä samaisesta itkuvirrestä 40 naisilla kun samanikäiset miehet eivät juokse ja palvo heitä kuin ehken oli 20v sitten tällä naisella ja sekös harmittaa....

      Ei 40 nainen monesti hae perinteistä parisuhdetta (missä mahdollisesti muutetaan saman katon alle ja biologinen kellokin on tikittänyt loppuunsa lasten saanninkin suhteen toisin kuin mieshän saa lapsia vaikka 70 kymppisenä...)
      Nämä satunnaiset tapaamiset menee niin kun naisella on aikaa ja sopii aikatauluihin ja miehen kalenteri pitää olla tyhjä tai tehdä tilaa vaikka sille pikahälytykselle kun naiselle vain sopii....

      • Riiiiiiiiiiii

        Tuo mistä kerroit on ollut kaikille naisille tuttua nettideittisivustoita jo vuosikymmenien ajan. Kyllähän ne omanikäisetkin vastaavat varsinkin nuorempana, mutta vanhempi, ei lainkaan tasokas mies laittaa monesti yläikärajaksi vuoden itseään vanhemman ja alarajaa ei ole. Jos todellakaan ei seiso kuin nuoren tytön kanssa niin heille sen suon. Muutoin kannattaa ajatella minkä laittaa ikätoiveeksi.
        Mitä siinä nillität jos et itsekään vastaa itsesi ikäisille:)? En minäkään vastannut ikäisilleni miehelle jos alaikärajana oli 20, vaikka mahtuisin juuri ja juuri raameihin.


    • muahahhaa

      Hahaa,kyll se on niin et nelikymppisillä parikymppisten naisten perään vonkuvilla on menossa joutsenlaulu. Joku pitää saada ennenku lerpahtaa lopullisesti.Tutkittu on et erektiohäiriöt vaivaa ton ikäsiä laidasta lukien.

      • muaaahhahhah

        Sekös "jormaa" nostaa ja kiinnostaa kun katselee vaihdevuosia lähestyvää ellei olevaa roiskeläppäistä ja selluliitistä perää ja "naisen"vatsaa ja se luonnekkin on toista luokkaa nuoremmilla....niin ja vielä liukuvoiteitakin joutuu käyttämään kun ei kostu....että naura keskenäs!!


      • N40plus
        muaaahhahhah kirjoitti:

        Sekös "jormaa" nostaa ja kiinnostaa kun katselee vaihdevuosia lähestyvää ellei olevaa roiskeläppäistä ja selluliitistä perää ja "naisen"vatsaa ja se luonnekkin on toista luokkaa nuoremmilla....niin ja vielä liukuvoiteitakin joutuu käyttämään kun ei kostu....että naura keskenäs!!

        Selluliittia ja ylipainoa on ihmisillä iästä riippumatta. Viikonloppuna päättäjäisjuhlissa suorastaan hämmästyin kuinka nuorista varmastikin puolet oli pullukaksi luokiteltavissa. Sekä pojat että tytöt. Kun vertasin sitä omiin valmistujaisiini 30v sitten, vastaavia pullukoita oli vain murto-osa.

        Ihmettelen myös, että on todella paljon niitä miehiä (iästä riippumatta) jotka haluavat hanakasti seksiä meiltä 2.kierroksella olevilta pulleiltakin naisilta. Vonkaajaa on kaikenikäistä 20-70v välillä. Kummasti kelpaan selluliitteineni ja ylikiloineni sänkyyn. Ihmettelen siksi noita jorma-puheita, kun se näytttää/ tuntuu kanssani nousevan vaikka en ole nuori ja timmi.

        Onko miesten vimma löytää nuori nainen ennemminkin statuksen kohottamista?


      • oijoijoijoijoijt
        N40plus kirjoitti:

        Selluliittia ja ylipainoa on ihmisillä iästä riippumatta. Viikonloppuna päättäjäisjuhlissa suorastaan hämmästyin kuinka nuorista varmastikin puolet oli pullukaksi luokiteltavissa. Sekä pojat että tytöt. Kun vertasin sitä omiin valmistujaisiini 30v sitten, vastaavia pullukoita oli vain murto-osa.

        Ihmettelen myös, että on todella paljon niitä miehiä (iästä riippumatta) jotka haluavat hanakasti seksiä meiltä 2.kierroksella olevilta pulleiltakin naisilta. Vonkaajaa on kaikenikäistä 20-70v välillä. Kummasti kelpaan selluliitteineni ja ylikiloineni sänkyyn. Ihmettelen siksi noita jorma-puheita, kun se näytttää/ tuntuu kanssani nousevan vaikka en ole nuori ja timmi.

        Onko miesten vimma löytää nuori nainen ennemminkin statuksen kohottamista?

        Kyllä minäkin parikymppisenä himoitsin ja paneskelin viisikymppistä talkkarin rouvaa. Siinä iässä kelpaa kaikki, joskus. Nyt itse viisikymppisenä himoitsen ja paneskelen parikymppisiä pimuja.


      • N40plus

        Täällä hoetaan että vain nuoren naisen kanssa seisoo. Se on vähän ristiriidassa sen kanssa, kuinka vanhar naiset kuitenkin kelpaa seksiin...


      • Tiltalttis
        oijoijoijoijoijt kirjoitti:

        Kyllä minäkin parikymppisenä himoitsin ja paneskelin viisikymppistä talkkarin rouvaa. Siinä iässä kelpaa kaikki, joskus. Nyt itse viisikymppisenä himoitsen ja paneskelen parikymppisiä pimuja.

        Joopa joo. Tarkoitit varmaan sanoa, että nyt viiskymppisenä haluaisit paneskella parikymppisiä pimuja. Näet siis nämä nuoret naiset vaan panopuina. Kuulostat ällöttävältä papparaiselta. Yök.


    • hfjkufvkkkk

      Jopas on outoa juttua!

      Taidan pyöriä aivan väärillä deittisivuilla.. Siis Tottakai joillain on ikätoive alkanut siitä 20v ylöspäin ja mies itse yli 40 mutta sinne viiteen kymppiin asti ollut yläraja. Ei mtn ihmeellistä mielestäni.
      Minusta on alkanut tuntumaan, että suurimmalla osalla ei ole riittävästi toiveita kumppanin suhteen. Etten miehiä ainakaan ikärasisteiksi tai nirsoiksi sanoisi :D Saisvat vähän jopa nostaa kriteerejään.. Sillä suuntaa antaviahan ne vain ovat eikä sen vakavampaa. Kun kolahtaa niin silloin se on menoa eikä "nippelitiedolla" enää ole merkitystä.

      Minäkin 35v haahka ja ihan omanikäiset -5v ottavat yhteyttä riesaksi asti ja asiallisia suurin osa.
      Ja netin mukaan ei kuulemma pitäis kiinnostaa.
      Seksinperässä pelkästään ei vaikuta olevan kovin moni kun vähän viestejä vaihtelee.. Enkä ole mikään naiivi sinisilmäkään ees.
      Ehkä olen niin susiruma ettei ne rivot m*unankuvia tms lähettelevät kiinnostu heh!
      Tavismiehet etsii ihan ikäistään tavallista naista.

      Tietty jos pitää harkita sitä tiukkapipoa "aikuista tempperamenttista naista, joka tietää arvonsa" niin miehenä kääntyisin pohtimaan pirtsakkaa parikymppistä tällöin. Jo oman mielenterveyteni vuoksi ;) Kun itse lähestyy keski-ikää niin tietää liiankin hyvin mitä aika tekee osalle meistä..

      Siksipä suosiolla jätänkin ne "parhaimmalta" vaikuttavat muille tutustuttavaksi sillä en koe olevani kovin ihmeellinen ja mulle kelpaa vähempikin..

      • pipokiristääliikaa

        Tiukkapiponaisista tulee aivan hirveitä ihmisiä ikääntyessään. Mitä enemmän heille kertyy ikää, sen kusipäisempiä heistä tulee ja sen saavat kokea kaikki sukupuoleen katsomatta, mutta miehille he varmaan ovat vieläkin hankalampia kuin naisille?

        Kaiken kaikkiaan kirjoitat asiaa.


      • Nainen45vee

        Täsmälleen näin. Hankalista ihmisistä (niin miehistä kuin naisistakin) tulee oikeita piruja ikää myöten. Naisvaltainen työyhteisö, missä osa naisista tuskailee vaihdevuosioireidensa kanssa (mihin kuuluu myös mielialan vaihtelut), on helvetin esikartano. Eläkeikäisenä nämä hankalaluontoiset ihmiset vasta hirveitä ovatkin...


    • hkfgjhfhjf

      Ap, you wish bitch. Puolet parikymppisistä naisista ei osaa edes peseytyä - suihkussa käydään joka toinen tai joka kolmas päivä, käsiä ei pestä vessassakäynnin jälkeen, hampaat pestään parin päivän välein. Katopa vaikka demi.fi:n keskusteluja, miten urpoja suuri osa senikäisistä tytöistä on. Ei todellakaan kiinnostaisi hakea jotain hieltä haisevaa narsistista pissistä, jonka harrastuksena on jättää "poicciksia."

      • N40plus

        Ihme porukkaa olet tavannut ja outoja juttuja luet.. Ei mun tuntemat nuoret naiset ole tollasia.


      • Sinkkutypykkä

        On varmasti urpoja, mutta sen takia täällä ollaan kasvamassa ja kehittymässä. Olen itsekin ollut kehittymätön parikymppisenä, että miettii jälkeenpäin, miten sitä on ylipäätään selviytynyt kovista menkkakivuista, kauheista vaatimuksista, sadoista harjoitustöistä, piinaavista opiskelupäivistä, työpaikan etsimisistä ja selviytymisistä niissä, miesten arvosteluista tai huomionosoituksista. Milloin olet laiha, milloin pullukka, milloin haisee jalkahiki, milloin on mauton pukeutuminen.

        Itse haluan tavallisen suomalaisen miehen ja oman ikäiseni, jonka kanssa voi hihitellä samoille jutuille ja joka on elänyt nuoruutensa 90-luvulla. Tietää, mitä aika on ollut. Ja kävellä käsi kädessä ym. pussailla ja halailla. Jos haluaa taikkunaista tai tyttöä, niin siitä vaan, mutta harvat nelikymppiset ukot seurustelevat parikymppisten kanssa, kun ei ne parikymppiset jaksa tehdä ruokaa, paijata, tehdä kotitöitä. Hyvä jos itsestään pystyvät huolehtimaan.


      • hkfgjhfhjf
        N40plus kirjoitti:

        Ihme porukkaa olet tavannut ja outoja juttuja luet.. Ei mun tuntemat nuoret naiset ole tollasia.

        En ole tavannut yhtäkään heistä enkä yleistä kaikkiin. Kyse on heidän keskeisestään dialogista, voit ihan itse mennä katsomaan: https://www.demi.fi/keskustelut .

        Yllätyksenä tuli itsellenikin, mitä julkisivun takana piilee.


    • Normimies41

      Nelikymppisille naisille ei kelpaa nelikymppinen mies. Turha naisten valittaa kun ette halua tutustua miehiin. Jos viisikymppisella miehellä on kaksikymppinen nainen niin mies on hommannut rahalla sen naisen. Siinä ei ole rakkaudesta kyse. Julkkiksilla on usein nätti malli nainen ja vain sen takia että naista kiinnostaa vain raha ja status.

    • nvvjuyghjgghy

      Tuskinpa kukaan oikeasti menestynyt mies haluaa kuunnella mitään kännykkää räpläävää pissistä kuka ei tiedä mistään mitään tai osaa mitään muuta kuin ottaa selfieitä.

      • sfasasf

        Ei halua, eikä halua tavismieskään, mutta vielä vähemmän yksikään mies haluaa 30-60-vuotiaan kännykkää räpläävän itsekkään pissiksen. Parikymppisissä on vielä mahdollisuuksia kasvaa ihmiseksi. Nuo vanhemmat ns. "nuorekkaat" naiset kannattaisi kiertää kaukaa.


    • kouluttaja-

      2-kymppisen naisen kannattaa ottaa varakas vanhempi mies elatusmaksujen maksajaksi.

      • kaksii

        ja nuoripanomies hi


    • aikuinendaami

      Hyvä juttu, kun taas me varttuneemmat naiset haetaan avarakatseisia, rentoja nuoria miehiä eikä mitään vanhoja homekorvia :)

      • mustaamullekin

        Siksihän yhteiskunta on tuonut teille 50 000 muslimimiestä veronmaksajien rahoilla.


    • Itse ajattelen, että sellaiset 40 miehet, jotka etsivät sitä parikymppistä naista etsivät samalla sitä kadotettua nuoruuttaan. Sitä aikaa kun ajettiin karvakolmioerikoiskoetta, karvanopat taustapeilissä ja takakontissa jymisi Genelecin subbari Eurodancea. Jep, olivathan ne aikoja ne, mutta kuten omallakin kohdallani, niin vettä on joessa virrannut ja ikää tullut sen verran, että nykyisin tulee enää muisteltua hetkisen noita aikoja, mutta jonka jälkeen tulee palattua reaalimaailmaan.

      Se mitä itse olen jutellut näiden päälle parikymppisten sukulaisten kanssa, niin kyllähän se ajatusmaailma on aikatavalla erilainen. En tiedä, mutta jotkut kutsuvat sitä elämänkokemukseksi ;)

      Senpä takia itse en todellakaan etsi deittinetin puolelta mitään parikymppistä neitokaista, vaan ihan oman ikäistäni naista. Ja ei, ei ole mitään vaatimuslistaa tyyliin hoikka, rypytön, hyvän näköinen. Vaan ennemmin ystävällinen, toiset huomioiva.

      • nkkjkkkpnjo

        Olet ihana ! Aikuinen mies.


      • Tiltalttis

        Olet hyvä tyyppi. Joku onnekas nainen saa sinusta mainion elämänkumppanin. Respect.


      • Kiitos. Toivottavasti joku sen vielä huomaisi :D :D


    • 42v-mies

      Rahalla saa. Onko se miesten vika että omanikäisemme naiset ovat huonokuntoisia ja rupsahtaneita. Parikymppisessä naisessa on energiaa eikä tarvii kahdesti kysyä lähteekö se salille tai lenkille. Kyllä sen huomaa miten nelikymppiset naiset huolehtii itsestään, työpaikalla jokaisella tauolla naiset syö pullaa ja lihovat. Ei ihme kun eivät jaksa mitään tehdä. Kuka sellaista sohvaperunaa haluaa.

      • Riiiiiiiiiii

        Ostatko huoran sali- tai lenkkeilyseuraksi :o?


    • xx------xxx

      Niin kauan kuin omiin profiileihinsa keskittyvät noita kirjottelemaan niin ok. Mutta kyllä mä sanoisin Danny-kuplassa eläville, että ainakin sitten kehittävät sitä sosiaalista silmää kun lähestyvät. Nykyaikana ei pari tai kolmikymppisillekään ole välttämättä mikään iso juttu se miksi joku on itsensä kouluttanut (minulle akateeminen tutkinto oli välttämätön paha oman työni tekemiseen, jolla ansaitsen omat rahani). Ja se yli kakskyt vuotta vanhempi mies, joka välistä hyvin härskistikin lähestyy (ihan oikeasti musta tuntuu että nykyään yhä useampi vanhempi mies kuvittelee, että nuoret naiset viehättyy heistä jotenkin automatik), voikin vain olla oman isänsä ikäinen setämies, joka koetaan lähinnä ahdistavaksi. Ja kun noita tilanteita tulee yhä enemmän, niin toleranssi laskee.

      Se on sama jos jostain sugardaddypalvelusta hakee, nettideitissä ilmaisee kiinnostuksensa tai tilanteessa jossa nuori nainen selkeästi flirttailee, niin lähestyy (ikärajat toki täyttäen).

      • regisseum

        Joo, kyllä se voi että nykyisin nuoret naiset automaattisesti viehättyy vanhemmista miehistä.
        Plussaa on tuo alapuolellakin mainostettu yhteinen tekeminen ja musiikkimaku.


    • 41vmies

      Etsin omanikäistä. Se vaan että normaalia tervepäistä naisia on aika vähän.

      • Sinkkutypykkä

        Normaaleja naisia aika vähän? Onko tämä taas tätä luokittelua, että kaikki naiset, joilla on biologisia vaivoja (suurin osa naisista), jotka aiheuttavat kipuja, väsymystä, alakuloisuutta, levottomuutta, luokitellaan, että naisten "päässä on vikaa" vaikka tosiasiassa vika on fyysisissä vaivoissa ja oireissa.


      • itsekkyys_jyllää
        Sinkkutypykkä kirjoitti:

        Normaaleja naisia aika vähän? Onko tämä taas tätä luokittelua, että kaikki naiset, joilla on biologisia vaivoja (suurin osa naisista), jotka aiheuttavat kipuja, väsymystä, alakuloisuutta, levottomuutta, luokitellaan, että naisten "päässä on vikaa" vaikka tosiasiassa vika on fyysisissä vaivoissa ja oireissa.

        Minä taisin käsittää oikein. Tervejärkisiä naisia on hyvin vähän. Sama muuten miesten kohdalla. Itsekkyyden aikakaudella ihmisille on tärkeintä oma napa. Enemmistö hankalista ihmisistä joita olen nähnyt, on naisia. En tiedä onko se näköharha, mutta niin se vain on. Aivan käsittämättömän huonoja käytöstapoja ja uskomatonta itsekkyyttä.


    • seksse

      ja 26v. mies etsii 40v. - 70v.

    • armoitmuuttuu

      vanhempi mies vois hakea oman ikäistä naista, silloin ymmärtää mitä ikä tuo tullessaan, eikä tarvii hävetä esm.harmautta, hajua ym.

    • samatkuviotjajutut

      Ei se samanikäisyys takaa sitä että olisi jotain yhteistä, jos on koko aikuisikä eletty eri piireissä, työ- ja opiskelukuvioissa. Se että on teininä fanitettu samoja bändejä tai leffoja ei riitä. Itseä nuoremman tai vanhemman kanssa voi olla enemmän yhteistä jos on vuosia oltu yhteisissä kiinnostavissa jutuissa mukana ja huomattu että synkkaa. Ikää korostavilla tuntuu olevan jotain katkeruutta.

      • plösöplösö

        Voi olla. Kokeile, niin tiedät. Olisko tuo kuitenkin enemmän toiveajattelua ja aikuisviihteen luoma illuusio. Kyllähän sitä yhdet panot kestää, mutta kyllä arki sitten on jotain ihan muuta.


      • IkurinLeipuri
        plösöplösö kirjoitti:

        Voi olla. Kokeile, niin tiedät. Olisko tuo kuitenkin enemmän toiveajattelua ja aikuisviihteen luoma illuusio. Kyllähän sitä yhdet panot kestää, mutta kyllä arki sitten on jotain ihan muuta.

        Itse olen kokeillut ja aloitin puhtaalta pöydältä. Reilusti yli viisikymppisenä ensin kiinnostuivat noin 34 vuotiaat ja sitten kyseli jo alle kolmeymppinen, 26 v., että aloitetaanko seurustelemaan tai että hän on rakastunut minuun.
        Vakavammin ovat suhtautuneet nykyiset 23 vuotiaat tyttöystäväni.


    • crux

      Naisseuran saaminen on tehty niin vaikeaksi että on oikeastaan ihan sama mitä hakee - eipä se suuremmin nollan kieppeissä pyörivää onnistumisprosenttia heilauta.

    • Marjaana_76

      Miehet ei onneksi tiedä, että nelikymppisenä nainen on seksuaalisuuden huipulla ja tarpeeksi rohkea ja sinut itsensä kanssa kokeilemaan kaikkea kivaa. Onneksi nuoremmat miehet ymmärtävät hyvän seksin päälle.

      • faktat_tiskiin

        Miehet ymmärtävät ja tietävät sen, mutta mies on seksuaalisuuden huipulla silloin, kun hän tulee sukukypsäksi eli noin 12-13-vuotiaana ja sitten mies laskettelee pikku hiljaa alaspäin. Miehille seksi on parasta 16-vuotiaana ja mies myös nauttii seksistä eniten 16-22-vuotiaiden tytteleiden kanssa. Miehille hyvä seksi on kauniiden nuorten naisten kanssa harjoitettu seksi. Miehen ja naisen seksuaalisuus on erilaista.

        Sitten tulee se asia, että jos haluaa elämänkumppanin niin silloin mies tuskin etsii sitä naista, joka olisi seksuaalisesti nautittavin, eli tuore ja helakka teinipimua. Ei, silloin ratkaisee se, onko nainen valmis sitoutumaan elämänmittaiseen tarinaan ja siinä ei olla niin tarkkoja sen suhteen minkä ikäinen nainen on.


    • H_C_Andersen

      Olen korkeasti koulutettu 46 vuotias miea. Naiskumppanille asettamani ikähaarukka on tuollaiset /- 4 vuotta. Useimmat ihmiset ovat lähtökohtaisesti tosi kivoja, harva meistä on täydellinen ja useimpia elämä on kolhinut, koulinut ja palkinnut. Ikää ja ulkonäköä tärkeämpänä pidän monipuolisuutta, luovuutta, yhteisiä sekä omia kiinnostuksen kohteita, tulevaisuudenuskoa sekä uusiutumiskykyä.

      • Sinkkutypykkä

        Etsin n. samanikäistä miestä Tinderissä. Oli profiili Suomi24-treffeilläkin. Hienoja ajatuksia on ollut viestiketjussa. Kiva kuulla, etteivät kaikki miehet etsi huomattavasti nuorempaa naista. Kiva, että on positiivisiakin mielipiteitä.


      • Tiltalttis

        Andersen, kirjoituksesi perusteella vaikutat hyvältä tyypiltä, Olet kiva ja viisas ihminen itsekin.


    • kraakkuu

      Hmm.. olen itse 50 tänä vuonna täyttänyt nainen ja olen etsimässä itseäni nuorenmpaa. en sentään kaksikymppisiä, herran jestas. Mutta sellaisia 35-49 ikäisiä. Mutta eipä hirveesti löydy. Mistään. On ollut profiili s24, tinderissä ja muuallakin palstoilla. vanhat äijät vaan lähestyy.. tai seksiä hakevat nuoret kollit. parisuhdetta lienee mahdoton haluta....

      • harakkako

        Niin naisellako nuorempien hakeminen on oikeutetumpaa kun on monesti -15 ja oman iän päälle on näennäisesti 2 ja näitä naisten ilmoituksia on pilvin pimein....ja kun mies hakee vastaavasti on tuomittavaa ja täysi sika??!!
        Se että se 40 nainen hakee nuorempaa on mahdollista mutta se 50 on menneen talven lumia....
        Nyt vielä pokkana kirjoittaa "vanhat äijät vaan lähestyy..." kun kriteerin yläpäästä saa yhteyksiä....parisuhdetta hakee ja mahdollisesti vakavampaa mutta täytyy olla aikahyvin säilynyt 50 nainen tai fyffee että se 35 mies kiinnostuu pitemmän päälle kun parin panon jälkeen ottamaan tuon suhteen vakavammin.


    • 20-40-65-55

      onko dementia pappa ?

      • oksennus

        Ha 64v. 62v. 60v. 73v. 56v.50v. Miksi ukko hakee 17v. - 22v. naista ??


    • Riistoporvari

      Ei pirä paikkaansa, akateeminen kakskymppinen, muahaha...
      Itse en etsi, omaan ilmoitukseen ei ole rajattu juuri kuin hylkeet ulkopuolelle, eikä siien ole vastannut kuin venäläiset =)

    • Ettäsillee

      Olen 40-vuotias nainen. Foorumista riippumatta saan eniten viestejä 19-32-vuotiailta sekä 50-75-vuotiailta. Nuoremmassa ryhmässä ymmärretään hyvin, jos vastaan etten ole kiinnostunut, mutta vanhemman ikäryhmän herrat kimpaantuvat usein ihan tosissaan. He alkavat todistella nuorekkuuttaan ja seksikykyään ja -taitojaan ja kalunsa kokoa ja lopulta haukkuvat minut rumaksi, läskiksi tai huoraksi, kun en edelleenkään ole kiinnostunut. Tästä aina huvitun suuresti, koska huorahan se loogisesti on, joka ei miehelle toosaa anna...

    • werkku72

      Olen itse pian 45v, eikä tulis kyllä mieleenkään deittailla tyttöä/naista, joka voisi vaikka olla tyttäreni iän puolesta. Kyllä mittarissa on oltava ainakin 30v, ja mielellään lähemmäs 40v. Max 10 vuotta nuorempi on hyvä. Koen että kun ikäero ei ole liian suuri, on enemmän yhteistä muutoinkin.

      Toisaalta sen verran ahdasmielinen ole, että 10v vanhempi tuntuisi jo aika iäkkäältä... Pari vuotta itseäni vanhempi menis, jos on samaan tapaan "ajan hermolla" kuin itsekin, ja elämäntilanne saman tyylinen.

    • ihanhuomiona

      kolmekymppiset naisopettajat haluavat 16 tai alle vuotiasta nuorta miestä

    • lersosl

      Melko todennäköisenä pitäisin, että miehet ovat tottuneet pitämään laajaa skaalaa (kaikki mahdollisuudet avoinna), koska heidän on vaikeampi löytää naisia, toisin kuin naisten miehiä.

      • päivänselvä_asia

        Totta kai. Kunnollisen naisen tai naisen löytäminen on ylipäätään niin vaikeaa puuhaa, ettei sovi olla nirso ei iän eikä monen muunkaan ominaisuuden suhteen. Naista, jolla on virtsaa päässä en kuitenkaan huoli.


    • 40-mika

      Olisiko syynä että nelikymppiset naiset on jo liian lihavia etteivät jaksa mitään tehdä. Eipä jaksa kauppakassia kantaa pyörällä kotiiin koska ovat huonokuntoisia että tarvitsevat auto ja linja-autoa. Eivät jaksa muntoilla tai likkkua muutenkaan. Kaksikymppisestä naisesta saa salille seuraa.

      • JiiPirinen

        Nettideittailun ehdokkaita katsoessa kyllä tulee mieleen tuo, että jo nelikymppisillä on vaikeaa. Itsellä viisitoista vuotta vanhempana nuorena miehenä vielä vaikeampaa.
        Lopulta huomasin, että kaikesta tuosta kärsimättömät ulkomaiset reilu parikymppiset naiset haluavat innolla tutustua minuun ja Suomeen sekä aloittivat nettideittailun. Kaikenlaatuinen maailmankatsomuskin aivan ihmeellisesti kohdillaan, kun ylensyönti ja muu ylellinen ei ole haitannut elämää. Ihmettelen lisäksi vain, että moniko suomalainen nainen vieläpä salaa jättäisi reilun tukun rahaa lipaston laatikkoon tapaamisen jälkeen, kun kuitenkin matkatkin ovat hieman kalliimpia.


    • MitenkähänOn

      Mitä luulette arvon vanhat kurpat. Jos yli 50 vuotias mies (riippumatta ulkonäöstä) joka on erittäin varakas, yrittää iskeä alle 25 vuotiaan naisen, miten kävisi?
      Veikkaisin että homma onnistuu yli 90% varmuudella.
      Eli lähes kaikissa naisissa asuu pieni raha-huora, ihan sisäänrakennettuna.

    • Koinakulli

      Tottakai nuoret naiset hakee rahaa ja valtaa, vanha mieshakee nuoruuttaanja tiukkaa lihaa Danny. Kunpikin saa sitä mitä toivoo ja lopuksi kyllä minä 60 ukko panen ennen nuorta ko sarkapöksystä mummoa.

      • PinkkiOrvokki

        Seisooko kuuskymppisellä miehellä vielä ilman lääkkeitä ? vastaa ihan rehellisesti. Kyllä se vaan monesti niin on että luonto tulee apuun tässäkin asiassa. Ei vanhoja ihmisiä ole tarkoitettu lisäääntymään. Hoida sinä jo lapsenlapsiasi ja ole reilusti Pappa. Jätä nuoret tytöt nuoremmille miehille. Päästä irti, nuoruudesta, äläkä elä harhoissasi. Dannyn puntin pullotus johtuu muuten sinne survotusta tennissukasta.


      • Vilbersum
        PinkkiOrvokki kirjoitti:

        Seisooko kuuskymppisellä miehellä vielä ilman lääkkeitä ? vastaa ihan rehellisesti. Kyllä se vaan monesti niin on että luonto tulee apuun tässäkin asiassa. Ei vanhoja ihmisiä ole tarkoitettu lisäääntymään. Hoida sinä jo lapsenlapsiasi ja ole reilusti Pappa. Jätä nuoret tytöt nuoremmille miehille. Päästä irti, nuoruudesta, äläkä elä harhoissasi. Dannyn puntin pullotus johtuu muuten sinne survotusta tennissukasta.

        Tietenkin seisoo paremmin mallimittaisen 20-35 vuotiaan seurassa, joka osaa myös käsitellä omittua kalleuttaan. Keskiverroin kurjannäköistä ja oloista porukkaa nuoremmissakin suomalaisilla sivuilla nettideittailun aloittamiseksi.


    • saankoluvantyttö

      Oletteko huomanneet kuinka moni yli m50 kutsuu aikuista naista tytöksi???? Aikuiset miehetkin on miehiä, ei koskaan poikia.

      • ewrfgthjkl

        Minä ainakin kutsun kaikkia ylipainoisia suominaisia mummoiksi, iästä riippumatta.


      • hehhehhehhehh

        Miehiä saa pojitella, se on miehille jopa kunnianosoitus. Naisia ei saa kutsua tytöiksi, nainen ottaa pultit, koska naiset ovat huumorintajuttomia tosikkoja ja kiukkupusseja.


      • Vilbersum

        Kyllä itseänikin pojitellaan jopa aivan tyttöystävänkin toimesta.
        Ja tyttöjä saa kutsua tytöiksi. Ei tietenkään tarkoita eronnutta kolmelapsista äitiä...


    • Tavraukko

      10v, silloin ikää n.40v olin hetken sinkkuna. Deittailin erittäin aktiivisesti. Hyvin nopeasti päätin etten tapaile alle 30v naisia. Ovat vaan niin lapsellisia.
      Hain pitkää parisuhdetta. Mistä voi tietää kuinka iso "hylje" kehkeytyy hoikasta 25v tytöstä ?
      Löysin lopulta 4v itseäni vanhemman aikuisen naisen. Näyttää ikäistään 15v nuoremmalta. Kimpassa ollaan oltu jo 10v.
      Onhan ne 20-30v tytöt kivan näköisiä mutta se korvien väli on niin kehittymätön. Tavaraakin suojellaan kun luullaan että se kuluu

    • Totuuskomissioz

      Ihmiset hakevat eri asioita. Jollekin 40-50v miehelle on halu olla ikäisensä naisen kanssa. Tällöin seksuaalisuus ja ja ulkoiset ominaisuudet eivät paljoa vaakakupissa paIna, ts. libido on alhainen mutta toisaalta koetaan voimakasta tarvetta parisuhteeseen. Hyviä puolia asiassa ovat isoäiti-ikäisen jo maailmalla olevat lapset ja toisaalta se ettei tuonikäinen nainen joitakin poikkeuksia lukuunottamatta kykene lisääntymään. Samoin naisen luonteesta on usein, siis sellaisen naisen joka parisuhteeseen kelpuutetaan, jo karsiutunut pahimmat kiukuttelua ja pissismaneerit. Toisaalta valitettavan usein pidemmän päälle tulee tuo lähes kaikille vanhemmille naisille ominainen miehen komentelu, ei osaa edes matkalaukkua oikealle hyllylle laittaa. Tuo mies.

      Sitten on 40-50v miehiä joillain asiat kunnossa, työt, terveys, asunnot mutta takana on se ero ja kuviossa esim teini-ikäiset lapset vuoroviikonlopuin. Moni näistä miehistä elää tietoisesti ilman parisuhdetta eikä sellaiseen halua. Itsellisinä he kykenevät omat talousasiansa yms. hoitamaan ilman apua ja kokevat naisesta olevan enemmän haittoja kuin hyötyä, eli naisen pitämistä ei koeta mielekkääksi.

      Sitten miehet 40-50 joilla on voimakas seksuaalinen vietti ja joiden ulkoinen olemus on komea, karismaattinenkin ja joilla menee sosioekonomiselta kannalta hyvin. Heille oikeasti on mahdollisuus valita. Aivan kuten normaalipainoinen tai hoikka, hyvävartaloinen ja kauniskasvoinen 20v nainen voi valita. Nyt. Ain roolit ovat vaihtuneet. Tuo alfa valitsee ja hänen valintansa ei enää olekaan aikanaan kuningattarena ollut kaksikymppinen joka mummomoodissa 40 plus naisena saattaa edelleen kaukaa katsottuna omata vyötärön ja jonkisorttiset rinnat mutta asia ei kestä lähempää tarkastelua, tuntumasta puhumattakaan.

      Tällainen mies voi sitten päätyä hyvinkin monennäköiseen lopputulokseen, preferensseistään riippuen. Joku haluaa naida statusta ja kelpuuttaa ikäisensä naisen jolla on pinkka kunnossa mutta vastapainoksi sitten hakee seksuaalisen tyydytyksen muualta.

      Hän saattaa myös elää isolla riskillä ja ottaa lapsettoman 30-35 naisen, erityisesti jos ei aio mennä naimisiin ja vasektomia on suoritettu. Tasokas mies ei yleensä aisuriksi rupea joten yh äippien osalta tilanne on hiljaisempi, ehkä mahdolliset omat aiemmat lapset saattavat tilannetta muuttaa.

      Sitten se 40-50v mies voi myös ottaa 18-24v naisen, heistä löytyy paljon fiksuja, tasapainoisia, hyviä kumppaneita. Toki bimboja pissiksiäkin mutta niihin ei tasokkaalla miehellä ole mitään tarvetta kajota.

      Toki nuorella ei ole elämänkokemusta yhtä paljon joten sparraaminen esim. työelämän haasteissa on yksisuuntaista mutta missäpä suhteessa kaikki ihmisen tarpeet toteutuisivat vain ja ainoastaan yhden henkilön kautta?

      Nuoren naisen etuna on myös ettei hänellä yleensä ole vastaavaa vauvakuumetta kuin 10-15v vanhemmilla ja sikäli on turvallisempi valinta.

      Aivan oikein, kun ikää tulee lisää niin aktiivisimmankin ja hyvägeenisenkin miehen eteen tulee ikääntymisen taakka. Miehillä se noin fysiologisessa mielessä, em. edellytyksin, tulee kuitenkin vastaan noin paria vuosikymmentä myöhemmin kuin naisilla joten se tasaa tilannetta nuorikkon suuntaan. Toisaalta, nykyajan sarjamonogamiassa ihanteellisemmatkaan suhteet eivät välttämättä kestä koko elinakaarta joten aika aikaansa kutakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      624
      4622
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3509
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3211
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2469
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2309
    6. 252
      1867
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe