aloittelija tarvitsee apua roinan käytöstä

roni.2r

Moikka elikkä olen 24 ja haluan aloittaa horkan/roinan käytön en aio kilpailla tai iskemässä naisia vaan itseäni varten
Tarkoitus saada itselleni unelma vartalo timmi suht lihaksikas painoni on nyt 74kg pituuteni on 177cm hieman ylimääräistä rasvaa löytyy mutta muuten suht timmi olen urheilu taustaa löytyy nyrkkeilystä sekä kuntosalilta ... eli tarvitsen vastauksia kokeneilta jotka tietää ja osaa
Ps vastaathan asiallisesti

Eli olen kuullut tableteista koska piikkiä en haluaisi käyttää

Eli minkä merkkistä suosittelette aloittelevalle? .
Ja kuinka pitkä kuuri ja monta tablettia päivässä?.

Olen kuullut että sivu vaikutuksille suojaa esim maksa suojaus eli kysymys kuuluu milloin se täytyy aloittaa ja lopettaa ja jokaisella lääkkeellä varmaa eri sivuvaikutukset

Olen kuullut winstrol/winny lääkkeistä auttaako se ainoastaa polttamaa rasvaa vai kasvaako myös lihas ja paino ajan myötä

Tätä on vaikea muotoilla mutta kasvaako lihakseni käytöstä koko ajan isommaksi vai voinko esim ylläpitää lihasta jossa haluan pysyä

Jos lopetan käytön kokonaan häviääkö aivan kaikki saavuttamani vaikka treenaisin ahkerasti ja söisin oikein

Käytön lopetus kuinka lopetetaan ja palautuuko koskaan enään ennalleen oma luontainen taspaino kropassani

Tarkoitukseni olisi käyttöä roinaa kunnes pääsen unelma kroppaani ja lopettaa käyttö ja treenata luonnollisesti ylläpitäen
Olen kuullut että kuurin jälkeen vain vähä häviäisi lihasta mutta se ei haittaisi

Haluan lihaskasvua ja että kroppani on todella kireä/timmi tällä hetkellä alavatsalihakset eivät näy sekä pienet jenkka kahvat on selässä lihakset ennemminki lievän massan peitossa...

Tiedän natuna voisin saavuttaa ehkä unelma kroppani mutta se veisi vuosia joten haluaisin turvautua nopeampaan ratkaiduun tiedän että siinä on riskinsä
Eikä kiitos haukkuka tai kakaroiden vittuilua vaan asiallisia vastauksia kysymyksilleni
Toivon että tiedät kuinka neuvot etkä vain päteä jos itselläsi ei ole kokemusta

Ps olen kuullut myös että jostakin lääkeistä voi kaljuuntua mulla suvussa kulkee kaLjuuntunista joten olisikp siihen mitään suoja lääkettä? Kiitos vastauksistanne vielä kerran

10

1461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heikot.roinaa

      Miksi helvetissä roinaat kun joudut varomaan gynojen kasvua ym. sivuvaikutuksia. Vaikka saisit sen gynojen kasvamisen blokattua jollain aineella roinaaminen nostaa silti kropan naishormonitasoja ja aiheuttaa varmasti jotain naisellisia sivuvaikutuksia.
      Laita asenne kuntoon ja opettele treenaamaan kovaa sekä syömään laadukasta ravintoa niin pääset varmasti parempaan kuntoon kuin roinalla satujumpalla.

      • roni24

        Kyllä kuule syön oikein ja reenannu kovaa mutta nyt viimeiset 3kk jääny reenit ja valitsen nopeimman tavan päästä tavoitteeseeno en jaksa monen vuoden kovaa työtä ... oon jo teininä reenannut olin joskus kilpa nyrkkeilijä ja voitin muutaman sm ja edustanut suomea muissa maissa joten en ole satu jumppailut.. tää on minun valintani ja toivon että saan vastauksia kysymyksiini enkä päteämistä tai valittamista...


      • AikaErikoista

        Eikös roinaamisen opastus suoli24:ssä ole samaa kuin muistakin rikollisista asioista opastus? Roinaaminenhan on laissa kiellettyä toimintaa kuten huumausaineet.


      • Ei.onnaa
        roni24 kirjoitti:

        Kyllä kuule syön oikein ja reenannu kovaa mutta nyt viimeiset 3kk jääny reenit ja valitsen nopeimman tavan päästä tavoitteeseeno en jaksa monen vuoden kovaa työtä ... oon jo teininä reenannut olin joskus kilpa nyrkkeilijä ja voitin muutaman sm ja edustanut suomea muissa maissa joten en ole satu jumppailut.. tää on minun valintani ja toivon että saan vastauksia kysymyksiini enkä päteämistä tai valittamista...

        Treenit jäänyt ja haluat roinata isot lihakset ilman treeniä? Mahdoton yhtälö ja typerä. Ota Synthenolia kuten joku Greg Valentino jos haluat tekolihaksia ilman kovaa painotreeniä, muuten ei onnistu roinaamalla tai natuna lihasten kasvatus.


    • vm43

      Toimi reseptin kirjoittaneen lääkärin ohjeiden mukaan!

    • ljjvkkblkjj

      Nyt on joku kyllä kertonut sulle aikamoisia legendoja... Ensinnäkin riskit: Et voi koskaan olla 100% varma mitä nappeja vedät, kun joudut ostamaan ne katukaupasta... Eli voit maksaa satoja euroja, kalkki tableteista tai jostain muusta... Sivuoireita TULEE! Se mitä ne ovat, selviää käytön aikana tai jopa vuosia sen lopettamisen jälkeen. Lisäksi tulet todennäköisesti jäämään niihin koukkuun, koska et pysty muuten ylläpitämään kroppaasi. Eli nälkä kasvaa syödessä. Lisäksi horkka maksaa, eli varaudu taloudellisesti. Koska jos rahat loppuvat ja joudut lopettamaan liian nopeasti, niin masennukset ovat, niin kovia että voit tappaa itsesi.
      Kuten jo edellä mainitsin, niin kropan ylläpito, vaatii kuurittelua ja jos/kun lopetat menetät KAIKEN lihasmassa mitä seit horkalla ja lisäksi menetät vähän ylikin. Tämä johtuu hormoonitasojen romahduksesta kuurittelun jälkeen. Voit tietysti pitää horkalla lihaksistoasi yllä, mutta aikansa kutakin...
      Eli jos aiot ruveta roinaamaan tarvitset vähintään luotettavan lääkärin joka neuvoo käytöstä ja määristä, luotettavan diilerin (ei ole olemassa), rahaa ja ONNEA.

      • vm43

        Vähäinen kokemukseni vahvistaa asiallisen kirjoituksesi!

        Tapasin eilen salilla erään "mörri möykyn".
        Tarinoin hepun kanssa treeneistä ja niihin liittyvistä asioista.
        Kaveri oli 4-kymppinen ja kisannut bodauksessa joka näkyi vieläkin vaikka ura oli loppunut.
        Heppu oli piikittänyt testoa ja anaboleja ja naurahti kysyessäni määriä.
        Sydän oli alkanut oi kkuilemaan ja selvisi, että toinen kammio oli laajentunut 30%.
        Ehdoton hormonikielto.
        Seurauksena heppu sanoi tulleensa todella kipeäksi. Niveliä pakotti eikä heikon olon vuoksi halunnut edes yrittää nousta vuoteesta kuin pakon edessä.
        Kokeessa ilmeni, että S-Testo oli lukemassa 2 = olematon. Oma tuotanto käytännössä loppunut!
        Pystyäkseen normaaliin elämään oli hepulle määrätty korvaushoito joka luultavasti jatkuu lopun elämän.
        Tuo siitä massan hankinnasta.

        Oma geelaukseni keskeytyi 9kk:n ajaksi syöpäleikkausten vuoksi. 7kk toisen leikkauksen jälkeen aloitin treenit puoliteholla ja tuon 9kk:n jälkeen tarkistin oman testotuotannon. S-Testo oli lukemassa 22 joka oli reilusti ikäiseni viitealueen puolivälin yläpuolella.
        Siis 50mg geelaus ei lopettanut, tuskin edes häiritsi, omaa tuotantoa.
        8:n vuoden käyttö, pois lukien tuo 9kk, ei ole aiheuttanut vähäisimpiäkään lieveilmiöitä. Vanha ukko on vaan pysynyt kokonaisuudessaan pirteänä.

        Tämä vain esimerkkinä siitä miten laaja-alainen asia testojen käyttö on. Mikä tilanne? Mihin tarkoitukseen? Mitkä määrät?
        Anabolien käyttö onkin oma alueensa.


    • juueitaiehkäjoo

      Ryssä napeilla tulee äkkiä massaa. Ei välttämättä pysy pitkään kuurin jälkeen. Mutta syö kuin sika ja vedät nappikuurin 8vko. Sen jälkeen winsuja 8vko ja rasvanpolttoohjelma käyttöön. Oletko unelma kunnossa niin sen näet sitten.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe