Tunnettu miehen kanssa reilut 3 vuotta paremmin. Sukua olen tiennyt jo aiemmin mutten koskaan sen paremmin. Nyt serkku menossa parin viikon päästä naimisiin ja kutsu tuli ainoastaan miehen nimellä.Ei edes mainintaa avecista.😦 Eli en tervetullut noihin juhliin.Lisäksi mies valehteli joku aika sitten mummolleen että on yksin vaikka minä olin vieressä kun juttelivat puhelimessa.Nämä isovanhemmat kun eivät minusta kuulema tykkää ja ovat tuominneet sen paremmin tuntematta.Jotenkin ahdistaa ettei suku hyväksy minua osana miehen elämää..
Olisiko joskus aika...
Ulkopuolinenjayksin
1
182
Vastaukset
- oppeliini1
Suku ei tiedä että olette pari; kertoihan mies isoäidilleenkin olevansa yhä sinkku. Kaikilla meillä on ystäviä, Suku ilmeisesti olettaa että sinä olet yksi miehen useista kavereistä, jos ovat satunnaisesti nähneet teidät yhdessä. Kavereita ei välttämättä kutsuta sukujuhliin.
Taitaa syy olla miehessäsi. Hän ei halua suvun tietävän sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791