Ensiksi toivotan kaikki kilpailijat tervetulleeksi tähän todella vaikeaan ja vaativaan kilpailuun. Siis mitä?? Ette tiedä edes mikä tämä on...Noo, lyhykäisesti kilpailijattarien pitää kertoa tänne kirjallisesti ja kirjaimellisesti itsestään niin paljon kehusanoja, ettei valokuvia edes tarvita..Niin just! Tää olis sellainen Anti-galleria-missikilpailu.
Heti sanon, että tämä ei ole helppoa, koska täällä ei tuomaristo syty sellaisille puututtaville lausunnoille" Mä olen hyvän näköinen, valitkaa mut..." Kilpailijan tehtävänä on ilmaista niin elävin lausein kuvaus itsestään tai sanottaisko hahmostaan täällä palstalla, ettei jää epäilyksen sijaa...Ja heti kättelyssä sanon myös, että tuomaristo, johon kuuluvat mm. Max, Waffenix, SepeJuhannus ja meikäläinen katsovat pitkin nenävarttaan epätoivoisia ja liian tseksistisiä kyhäelmiä. Vipinää ja säpinää saa olla, mutta silleen maulla toteutettana. Mitäs sanotte, häh?
Kaffeen Missikilpailut!!!
60
2679
Vastaukset
- moccamimmi ejk
nyt se Miss Huuhaa 2005 -kilpailu? Vai joku muu? Vuoden lepakko 2005 ?
- Jermu
Jossa kaikki naishahmot voivat osallistua, jopa tuon Karkkilan uusioperheen erilaiset hahmot, mutta tekstin pitää olla siistiä ja kaikenlaiset kuvat on kiellettyjä...Niin, jopa ne Webbi-kuvat.
Siis naishahmot kehuvat itsensä täällä silleen niinku helkkarin kauniiksi ja etustaviksi. Eli ei huuhaata vaan Kafeen Missikilpailut..Jo perinteeksi muodostuneet vuodesta 2005. - moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
Jossa kaikki naishahmot voivat osallistua, jopa tuon Karkkilan uusioperheen erilaiset hahmot, mutta tekstin pitää olla siistiä ja kaikenlaiset kuvat on kiellettyjä...Niin, jopa ne Webbi-kuvat.
Siis naishahmot kehuvat itsensä täällä silleen niinku helkkarin kauniiksi ja etustaviksi. Eli ei huuhaata vaan Kafeen Missikilpailut..Jo perinteeksi muodostuneet vuodesta 2005.valitsemme Vuoden Lepakon 2005!!!!
- Jermu
moccamimmi ejk kirjoitti:
valitsemme Vuoden Lepakon 2005!!!!
jos valitsemme julkisesti Vuoden lepakon..Siis jos me valittais Kaffeen Missi v2005, niin saatais hirmuisesti kilpailijoita ja sitten se voitais tapeseerata vuoden lepakoksi niinku jälkikännykkään..Oisko siinä iteaa???
- moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
jos valitsemme julkisesti Vuoden lepakon..Siis jos me valittais Kaffeen Missi v2005, niin saatais hirmuisesti kilpailijoita ja sitten se voitais tapeseerata vuoden lepakoksi niinku jälkikännykkään..Oisko siinä iteaa???
turha sitä titteliä on lahjapaperiin kääriä. Minä olen ilmoittautunut jo, muut taitavat olla vellihousuja.
- Anonyymi
..että naisten TÄÄLLÄ KAFFEESSA!! pitäisi alentua" vain ulkonaisten avujensa hekumalliseen kuvaukseen (todistettavuus jäisi toisarvoiSEKSI) ...JA ETTEIVÄT HENKISET AVUT olisi mitenkään vaikuttavia NIINKÖ????
...jotenkin alkaa tuntua, kuin tämä menisi tuonne virtuaaliseen miestenlehti aukeamalle. Siellä saisivat sitten käydä keskenkasvuiset parrattomat nuorukaiset ja henkisessä murkkuiässä keski-ikäiset miehet kuolaamassa ja hankkimassa testostreenisen humaltumisen, sekä jalkovälipuudutusen , puhumattakaan niistä mielikuvitusosioista, jotka kohdentuisivat siihen ja ainoaan alueesen jossakin himmennettyä miesajattelua, jolla he naisen voivat kuvitella jotain heidän elämässään merkitsevän....NIINKÖ????
Jos naisten oletetaan osallistuvan tähän , niin miesten on vastaavasti tuotava julki sanoissaan se tyttöjenlehden" keskiaukema kaadaminutsänkyyn voittaja ja ihan ilkosillaan. Päästäisiin mekin vuorostaan kuolaamaan:-))) - norMix ejk
Anonyymi kirjoitti:
..että naisten TÄÄLLÄ KAFFEESSA!! pitäisi alentua" vain ulkonaisten avujensa hekumalliseen kuvaukseen (todistettavuus jäisi toisarvoiSEKSI) ...JA ETTEIVÄT HENKISET AVUT olisi mitenkään vaikuttavia NIINKÖ????
...jotenkin alkaa tuntua, kuin tämä menisi tuonne virtuaaliseen miestenlehti aukeamalle. Siellä saisivat sitten käydä keskenkasvuiset parrattomat nuorukaiset ja henkisessä murkkuiässä keski-ikäiset miehet kuolaamassa ja hankkimassa testostreenisen humaltumisen, sekä jalkovälipuudutusen , puhumattakaan niistä mielikuvitusosioista, jotka kohdentuisivat siihen ja ainoaan alueesen jossakin himmennettyä miesajattelua, jolla he naisen voivat kuvitella jotain heidän elämässään merkitsevän....NIINKÖ????
Jos naisten oletetaan osallistuvan tähän , niin miesten on vastaavasti tuotava julki sanoissaan se tyttöjenlehden" keskiaukema kaadaminutsänkyyn voittaja ja ihan ilkosillaan. Päästäisiin mekin vuorostaan kuolaamaan:-)))...joten alahan sinäkin vaan listaamaan niitä niin ulkoisia- kuin sisäisiäkin avujasi, kuten kanssakilpailijasia :))
- Jermu
Anonyymi kirjoitti:
Jos naisten oletetaan osallistuvan tähän , niin miesten on vastaavasti tuotava julki sanoissaan se tyttöjenlehden" keskiaukema kaadaminutsänkyyn voittaja ja ihan ilkosillaan. Päästäisiin mekin vuorostaan kuolaamaan:-)))Ei se mikään alennus ole, vaan kunnioittava kohottaminen tuonne ylös, ylös aina kattoon asti, josta teidän neitokaisten on helppoa ja turvallista tarttua roikkumaan katosta...
Luitko säännöt...Siis et.Siellähän nimenomaan kiellettiin liian tseksististen termien käyttö, joten mielikuvat pitää maalailla todella taidokkaasti. - Anonyymi
Jermu kirjoitti:
Ei se mikään alennus ole, vaan kunnioittava kohottaminen tuonne ylös, ylös aina kattoon asti, josta teidän neitokaisten on helppoa ja turvallista tarttua roikkumaan katosta...
Luitko säännöt...Siis et.Siellähän nimenomaan kiellettiin liian tseksististen termien käyttö, joten mielikuvat pitää maalailla todella taidokkaasti....ainakaan minä en ryhdy lepakoksi....
-----otan osaa kunhan tulee sopiva kirjoitusrakonen------ norMix ejk kirjoitti:
...joten alahan sinäkin vaan listaamaan niitä niin ulkoisia- kuin sisäisiäkin avujasi, kuten kanssakilpailijasia :))
...käväisin jo tuolla esittäytymässä. Saattaa silti olla , etten tuohon loppukarsintaankaan yletä.....mutta ihailijani eivät siitä kuitenkaan vähenny:-)
- norMix ehtk
...kanssa tuomaristoon!
- Jermu
Onneksi jätin tuonne sen mm. kun kiireessä ei kaikkia muistanu. Reilu anteeksipyyntö siitä.
- norMix ehtk
Jermu kirjoitti:
Onneksi jätin tuonne sen mm. kun kiireessä ei kaikkia muistanu. Reilu anteeksipyyntö siitä.
Noniin kandidaatit esiin tuomariston arvioitaviksi!
- Anonyymi
...näyttää jo ennalta muodostuvan mitä suurimmaksi draamaksi ja suoranaiSeksi kissanhännän vedoksi, NIIN minun on valtettavasti itse dikattava itseni kilpailun ulkopuolelle.Kuten jo arveliinkin heti aamusta, että tälläiset katselumukset ja naisten paremmusjärjästykseen ...joko kauneuden tai älyyyn nähden, aiheuttavat ainostaan turhaa porua tyhjästä.
.....heilauttaa aistikkaasti viehettävää häntäänsä ja sipsuttelee mitä arvokkaamin ja eroottisemmin tiehensä. Pesee pehmeellä tassullaan suloisia kasvojaan ja heittäytyy nautinnolliseen kissanunensa.
...MIAU....
- moccamimmi ejk
Minun ulkoinen olemukseni on mykistänyt niin miehet, naiset kuin lapsetkin, nuorukaiset, neitoset ja vanhukset niin kauan kuin jaksan muistaa. Persoonallinen ulkonäköni samoin kuin ulosantini saa jauhot suuhun suulaimmaltakin.
En voi viedä edes roskia ilman että joku kurkkisi verhojen raosta, röyhkeimmät tuijottavat aivan avoimesti. Kaupassa käynti on happening sinänsä, samoin kadulla kävely. Ihmiset kääntyvät katsomaan, missä tahansa huoj… eikun keinuen kuljenkin. Samalla he tekevät minulle tilaa, vaikka en millään muotoa ole isokokoinen, vaan hyvinkin sopusuhtainen. Ihmeellistä.
Olemuksessani täytyy olla jotain sykähdyttävää tai ainakin huomiotaherättävää, jolle en voi mitään. Joskus taakka tuntuu liian raskaalta kantaa, ei tämä ole aina helppoa. Valinta Vuoden Lepakoksi antaisi unelmilleni siivet ja syventäisi persoonaani.- Jermu
Muista, että nyt sinulla on mahdollisuus maalailla tuomariston mieliin todellakin kau...siis kauniista lepakkoneidosta.
- moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
Muista, että nyt sinulla on mahdollisuus maalailla tuomariston mieliin todellakin kau...siis kauniista lepakkoneidosta.
Ulkonäköni on Luojalta saatu, eikä minun tarvitse sitä keinotekoisesti kohentaa. Jo saamani katseet kertovat sen, eikö niin?
Kuntoani hoidan lentämällä joka aamu, jopa monta kertaa päivässä, sohvalta koneen ääreen. Tällainen monipuolinen liikunta on tiedostusvälineissäkin todettu hyväksi. Myös sorminäppäryyteni paranee päivä päivältä. - Jermu
Ulkonäköni on Luojalta saatu, eikä minun tarvitse sitä keinotekoisesti kohentaa. Jo saamani katseet kertovat sen, eikö niin?
Kuntoani hoidan lentämällä joka aamu, jopa monta kertaa päivässä, sohvalta koneen ääreen. Tällainen monipuolinen liikunta on tiedostusvälineissäkin todettu hyväksi. Myös sorminäppäryyteni paranee päivä päivältä.Mä kirjoitin jo, ettei tuomaristo vakuutu tuollaisista "Mä olen paras"-jutuista. Kerro millainen lepakko siellä jytää ja jne jne.
- moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
Mä kirjoitin jo, ettei tuomaristo vakuutu tuollaisista "Mä olen paras"-jutuista. Kerro millainen lepakko siellä jytää ja jne jne.
mitään romaania aleta kirjoittelemaan! Täytyy vähän miättiä vielä.
- moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
Mä kirjoitin jo, ettei tuomaristo vakuutu tuollaisista "Mä olen paras"-jutuista. Kerro millainen lepakko siellä jytää ja jne jne.
Kulkuvälineeni, siis ne kaksi joilla liikun paikasta toiseen, ovat pitkät ja sutjakkaat. En ole mikään Lyyli Leväperä-Pattipolvi. Ehkä juuri siksi liihotteluni saa katseita osakseen?
Jos satun putoamaan veteen, kellukkeeni pitävät minut hyvin pinnalla, ne ovat juuri sopivan kokoiset kroppaani nähden, etten esim. huku. Mitään ylimääräisiä implamatantteja minulla ei ole sen enempää kellukkeissa kuin purukalustossakaan.
JOKO RIITTÄÄ???? - moccamimmi ejk
Jermu kirjoitti:
Kun laulan, koko ympäristöni hiljenee. Aivan sama laulanko kotona, kadulla, metsässä tai karaokessa, kaikki mykistyvät hämmästyksestä, niin luonto kuin ihmiset!
Mieluummin käyn kuitenkin korkeakuldurelleissa tapahtumissa, kuten oopperassa. Lempikappaleeni on Johan Straussin operetti Lepakko.
Muotoilun suurimpana saavutuksena pidän lepakkotuolia.
No nyt luulis pärjäävän…
- taikanainen evk
osallistun..mullahan on niin hirveä halu kuulua joka paikkaan =)
Olen vaatimaton, pikkuinen, vaaraton, kaino, ujo,jalo,maanläheinen,hampaaton, kertakaikkiaan unelmalepasko, sisätiloissakin viihtyvä, aina paikalla,... listaa täydennetään tarvittaessa, jos näyttää että meinaa jäädä häviölle...- Jermu
Entäs hiukset tai sulat ja kaikki sellaiset, niin. Meikkatko ja millä aineella. Pikateho vai Valtticolor?
- taikanainen evk
Jermu kirjoitti:
Entäs hiukset tai sulat ja kaikki sellaiset, niin. Meikkatko ja millä aineella. Pikateho vai Valtticolor?
se menee tuonne homeenestoaineisiin tuo meikkauspuoli, sulat kasvamassa, muu karvoitus tallella.. ikeniäkin jo kutisee siihen malliin että voi olla tulossa ensimmäinen raateluhammas..
- taikanainen evk
Jermu kirjoitti:
näyttää siltä, ettei tuo vaatimaton kuvaus viehättävyydestäni riitä alkuunkaan,sitäpaitsi tuomaristossa ei ole yhtään tuttua, jota voisin pikaisesti nuoleskella, olenkin päättänyt jäävätä itseni kisan ulkopuolelle.
Vaikkakin olen erityisen viehättävä, pieni ja siro, kuin metsän keiju, hoikka-uumainen, kiinteä ja sutjakka, säihkyväsilmäinen kultahiuksinen kaunotar. Sormeni ovat herkät ja kynsissäni loistaa syntisen kiiltävä puna, sellainen samanlainen kuin sensuelleilla täyteläisillä huulillani, jotka puoliavoimena aivan kuin odottavat jotain.
*Kääntyilee keimaillen pyrstösulkien alkuja viehkeästi keinutellen,* - Jermu
Siinä oli konkareitten turha lepakonsulkiaan räpistellä. Käytöstavat melkein kohdallaan ja oikeiden tuotemerkkien valinta kauneudenhoidossa eli homeen ja lahonestoaineet yms. veivät voiton tässä kisassa. Muut saa kiristellä hampaitaan..jakoavaimet kiristyshommiin löytyy eteisestä kun olette poistumassa. Tsau!
- merliNella
Taidan olla väärässä paikassa nyt:)
No, meikä on tämmöinen kömpelö huuhkaja täällä vikkelien lepakoiden sarjassa.
Tosin sopivalla ilmalla, tuulen kannatellessa lentoni voi näyttää jopa siedettävältä, hämärä tehostaa vaikutusta.
Hmm, vaikka olen pulleahko, sulkien sojottaessa kaikkiin ilmansuuntiin, keltaisissa silmissä pilkahtaa toisinaan älykäs katse.
Mielipuuhaani on kököttää yksinäisellä oksalla, pohtimassa asioita joita en käsitä.- merliNella
näkyypä osalla olevan omat kannattajansa ja jopa suhteita tuomaristoonkin...pientä vilunkia ilmassa:)
Nou hätä, pääasia on osallistuminen..:D
Hienoja kuvauksia, puolin ja toisin..:)
Syntyperäni ulottuu pitkälle ihmiskunnan historiallisiin käännekohtiin ja minulla on muistissani satojen elämien tietoisuus. Minuthan on kelpuutettu muumiona kuninkaallisten, jopa jumalina palvottujen faaraoiden loistokkaisiin hautakammiohin. Minulla oli myös omat palvojani.
Minä istuin ensimmäisten kirjoittajien vieressä, näiden hieroglyyfien ja ajatusten välittäjien läheisyydessä. Minun sisäinen sivistykseni on vain kasvanut vuosisadoista toiseen.
Kukaan ei vieläkään ole täysin onnistunut kesyttämään minua ja edelleenkin säilytän tietynlaisen arvokkuuteni ja annan suosioni vain ja ainostaan heille, jotka kohtelevat minua vaatimallani tavalla.
Notkeuteni ja elastisuuteni ovat ainutlaatuisia.
Kykenen köyristämään ja notkistamaan selkärankaani.
Vaivattomasti saan suloisen sääreni taipumaan pääni taakse. Venyttelen aistikkaasti ja nautinnollisesti työntäen pienen ja punaisen kieleni suusta samalla äännellen, mitä erootisemmalla naukaisulla. Hyrisen mielihyvästä ja käännyn kerälle.
Kenelläkään ei ole vähäisintäkään mahdollisuutta ostaa suosiotani tai yrittää vokotella jollain brutaaleilla ja tökeröillä menetelmillä. Nyrpistän vaalenpunaista nenuani ja näytän inhoni kääntämällä selkäni, mikäli minua ei mielytä tai haluta.
Sukujuuristani johtuen olen saanut vanhemmiltani mitä parhaimmat perimät. Minun tuuhea aaltoileva karvani on kuin itämaista kullankimalteista silkkilankaa. Aluskarvani on kuin valkoista pumpulia. Häntäni on viukamaisen ja taidokkaan muotoinen ja hänän päässä on sävähdyttävä musta tupsu. Korvani ovat hyvin kehittyneet ja erittäin liikkuvat ilmaisten jokaisen pienimmänkin tunnetilani. Myöskin korvien päitä somistaa mustat tupsut. Silmäni ovat sävähdyttävät, vinot suuret ja vihreän ja indikonsinisen yhdistelmä väritykseltään. Silmäripseni ovat pitkät ja taipuisat. Osaan pitää silmäpeliä. Olen tietystikkin selvänäköinen ja näen silloinkin kun muut eivät näe mitään.
En ole koskaan pyrkinyt olemaan kaikkien suosikki ja tiedän olevani joko erityisen rakastettu tai sitten en välttämättä olenkaan pidetty.
Viihdynkin parhaiten taiteilijoiden, filosooffien ja syvällisesti ajattelevien läheisyydessä.
Kirjailijat rakastuvat salaperäiseen ja mystiseen olemukseeni. Kuinkahan monta kirjaa olenkaan kirjoittanut, sillä todellisuudessa kirjailija on vain kirjannut minun ajatuksiani.Muusikot ovat saaneet inspiraation tujotellessaan ikiviisaisiin ja sykähdyttäviin silmiini. Kuinkahan monissa tauluissakin mahdan olla.
Minun viisauteni on ollut lähde lukemattomille filosooffeille.
Kaikki mikä on naiseuteen mystifisoitunutta alitaijusuutta tai naiseuden perimmäistä olemusta on minussa täydellisessä muodossa. Minä tunkeudun unien salaperäiseen ja tutkimattomaan symboliikkaan. Kiehdon kesyttämättömyydelläni ja itsenäisyydelläni. Saan tunteet pehmeiksi olemukseni sulokkuudella. Erottinen viehätysvoimani on kiistatonta. Kukaan mies ei todellisuudessa voi olla täysin välinpitämätön kissamaisen naisen läheisyydessä. Tuo alati arvaamaton ja tutkimaton, sekä muuntuva luonteeni vetää puoleensa, tai saa vetäytymään. Sähisen, kehrään, kurnutan ...tuon julkeasti kynteni näkyviin suudeltavan suloisten tassujeni kätköstä.
Lipaisen punaisella samettisenkarhealla kielelläni. Ruusunnuppuinen suuni on kuin luotu suudelmalle. Pehmeä aistikas ja jokaisessa solussa soljuva tassutteluni saa katsojat hurmoksiin. Sulokkaat loikkani kiihdyttävät pulssia.
Ja kun viattomana ja täysin rentona kierähdän nukkumaan kainaloon tai silkkityynylle ,niin saan osakseni silityksiä ,hellittelyä ja lepertelyä.
En siis niinkään tullut voittamaan vaan näyttämään viehätystäni...ja kukapa sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse:-)- tulliportin
En tokikaan tuo itseäni tykö, vaan juuri päättynyt
mökkiloma MillaN'in kanssa tuo kauneuden mieleeni.
Aikalailla vieläkin seisoo..silmät päässänsä..kun muistelee noita huimia päiviämme.
Valintani: MillaN. - moccamimmi
sekä tulliportin että norMix tiskataan tuomaristosta. Kummallakin on ollut vispilänkauppaa osallistujien kanssa. Ehdotan heidän tilalleen Stone-Mania ja mäksiä.
- norMix etkvk
...Moccamimmille annetaan vakava varoitus hänen ala-arvoisesta vihjauksestaan tuomariston jäsenten osallistumisesta johonkin keittiövälineiden hämärämyyntiin sekä yrityksestä puuttua arvovaltaisen tuomariston kokoonpanoon!
- moccamimmi eavak
norMix etkvk kirjoitti:
...Moccamimmille annetaan vakava varoitus hänen ala-arvoisesta vihjauksestaan tuomariston jäsenten osallistumisesta johonkin keittiövälineiden hämärämyyntiin sekä yrityksestä puuttua arvovaltaisen tuomariston kokoonpanoon!
eräälle norMixille annetaan ikuinen tuomarointikielto! Lisäksi vaadin että Anonyymi tiskataan myös, koska hän on TODISTETTAVASTI nuoleskellut, miltei kosiskellut tulevaa tuomaristoa.
- norMix ettjthk
moccamimmi eavak kirjoitti:
eräälle norMixille annetaan ikuinen tuomarointikielto! Lisäksi vaadin että Anonyymi tiskataan myös, koska hän on TODISTETTAVASTI nuoleskellut, miltei kosiskellut tulevaa tuomaristoa.
...Moccamimmille pysyvää osallistumiskieltoa kaikkiin kisoihin, koska hän on härskisti markkinoinut itse itseään SumppiSanomissa. Myöskin lehdistön ihannelepakk... siis -tyttöäänestyksestä uhkaa tulla farssi!
- moccamimmi etvktvk
norMix ettjthk kirjoitti:
...Moccamimmille pysyvää osallistumiskieltoa kaikkiin kisoihin, koska hän on härskisti markkinoinut itse itseään SumppiSanomissa. Myöskin lehdistön ihannelepakk... siis -tyttöäänestyksestä uhkaa tulla farssi!
että norMix tiskataan ikuisiksi ajoiksi kaikista kilpailuista sekä osallistujana että tuomarina, koska hän sumeilematta yrittää ajaa omaa ehdokaslepakkoaan voittoon. Aion ottaa asian esille Sumppareissa ja järjestää mahdollisuuksien mukaan kansan- eli lepakkoäänestyksen.
- Jermu
Nyt näyttää jo paljon paremmalta..Jatkakaa, sillä sellaista eteerisyyttä ja herkkyyttä kaivataan myös.
- moccamimmi ejk
mitä se sitten on?
Ja minä VAADIN että kaksi tuomaria jäävää itsensä! Tässä on vilunkia. - Jermu
mitä se sitten on?
Ja minä VAADIN että kaksi tuomaria jäävää itsensä! Tässä on vilunkia.Eikö se kilpailijaporukka pysy ollenkaan omissa ripustimissaan siellä ja anna tehdä ratkaisujaan rauhassa. Vai pitäis Tuomareita bannata...Salli mun nauraa, katsos kun noi tuomarit tuolla on lomalla ja niiden sanomisilla ei tätä kilpailua päätetä..Niillä oli joku tuomareiden vuositapaaminen ja ne tuli tänne sitten hauskaakin pitämään opiskelun ohella. Ne on virkavapaalla. Se olen minä, joka päättää reilun pelin sääntöjen mukaan ja turha kitistä tuomiosta.
Pojat kävi kuormasta....tihihiii! - moccamimmi etvvk
Jermu kirjoitti:
Eikö se kilpailijaporukka pysy ollenkaan omissa ripustimissaan siellä ja anna tehdä ratkaisujaan rauhassa. Vai pitäis Tuomareita bannata...Salli mun nauraa, katsos kun noi tuomarit tuolla on lomalla ja niiden sanomisilla ei tätä kilpailua päätetä..Niillä oli joku tuomareiden vuositapaaminen ja ne tuli tänne sitten hauskaakin pitämään opiskelun ohella. Ne on virkavapaalla. Se olen minä, joka päättää reilun pelin sääntöjen mukaan ja turha kitistä tuomiosta.
Pojat kävi kuormasta....tihihiii!mitä nuo muut tyypit sitten raadissa yleensä tekevät?
- taikanainen evk
olen jäävännyt itseni kisasta, kuten tuolla edellä lisäliitteessäni kerron. Valitettavasti en voi jäädä seuraamaan muiden menestystä tänään, live-elämä pakottaa taas poistumaan areenalta.
- täällä sitten
valitaan *Miss Sumppi*.
Mielenkiinnolla jään odottamaan kisaa. :))) - täällä sitten
onkin jo tuomarit ja missikantinaatit sekaisin.
Kukahan selvittää tämän *tappeluksen*.
hmmmmmmmmm.....mielenkiintoista :D ...Tuolla keskustelun seassa on ilmoitukseni ja tässä nyt virallinen.(KOSKAPA KILPAILU...)
----------------> poistuu --------->- moccamimmi
tämä on pelkkää vilunkia ja vattuilua. Hyvästi.
- merliNella
puusta, sukii kömpelösti harittavia sulkiaan.Katselee hämillään ympärilleen, keltaisen katseen tavoittaessa tutut maisemat.
Pujauttaa tuhtia takamustaan, saa pyrstösulat ojennukseen.Huhuilee käheällä äänellä ja pöläyttää muutamalla raskaalla siiveniskulla itsensä takaisin puunlatvaan* - merliNella
täällä osallistujat mäiskii toisiaan tisseillä ja vaikka millä.
Poistun kilpailusta minäkin.
Ei kilpailu voi olla kilpailu, jos siinä ei ole osanottajia.
*koko päivän puussa nuokkunneena, häipyy ulkoilemaan* - MillaN
...ympärilleen ilkeillä keltaisilla silmillään*
*riippuu tällä oksalla pää alaspäin, huojuttaa haisevaa ruumistaan ja vinkuu inhottavasti...tulin, näyn, haisen ja voitan* :D - Jermu
Ohjelmaa oli näköjään itsensä nolaamisesta bannauksiin asti ja solvaukset lähelle normaalitasoa..Hienoa, johan alkaa palsta piristymään.
Kitiskää mitä kitisette, mutta tällä hetkellä irtioton kisoista tehnyt Taikalepakko johtaa kisatonta kisaa. Hopi hopi!- MillaN
...putoaa oksalta* :D
- taikanainen ejevk
nyt, kummalliset kisat kun itsensä jäävänneet ja tiskanneet yritetään repiä takaisin riviin. Jääväyksen jälkeen mainitut pikkulisäykset eivät enää saa vaikuttaa päätösten tekoon =)
Ehdottaisin arvon tuomarille, että ottaisi huomioon myös ponnistelujen määrän ja laadun lopullisessa arviossaan. Näyttää nimittäin siltä, että moccamimmi on panostanut asiaan tosissaan, ottanut jopa salaisen aseensa esille, mätkien sillä kanssakilpailijatarta, (täysin perustellusti, niih..!)
ILMOITAN KANNATTAVANI MOCCAMIMMIÄ kisan kärkeen rinnanmitalla.. Kotiuduin just ja huomasin että täällä on ollu missikisat. Jokos missi on valittu?
En taida ehtiä enää mukaan.
Ilmeisesti ei tarvinnu ilmoittaa lantion eikä tissien ympärysmittoja, painoa eikä pituutta.
En ole nähnyt muiden missiehdokkaiden meriittejä, olis tullu rimakauhu.
Täytyy lukaista ensin ne, ennenkuin osallistun. Laitan tässä kuitenkin etukäteen kuvani minkä laitoin Waffenin joulukalenteriin, missä olin karhuntaljalla siniseen haaremiasuun puettuna, viinilasi sirosti huulillani ja poseerasin siinä silleen nätisti.
Jermu, ei tää ollu mitään seksististä, kaunis taidekuva vain.- MillaN
...keltaiset silmät ristissä...mikäs misukilpailu tää on ku kaik' kadonnut*
*levittää rumat räpylänsä, suunnistaa keltaiset silmät kiinni jääkaapille* - taikanainen eek
syyntakeettomaksi ja vaalit mitätöitäviksi !!!!!!!
Julkeaa epäsovun ja kateuden kylväntää, haaveissa tappelus, mihinpä sitä kora karvoistaan tai Jermu kypärästään.....- merliNella
mieltä:)
Kilpailuissa naiset paljastavat todelliset kyn...kykynsä:)
*pohtii miten rauhallisesti Misterkisat sujuisivat...:)* - Jermu
Just voitit kisat ja palkintona oli 100 Lecua..Ja jo on rääkymässä tuomareista..Se on oikeaa otetta. Kunhan tässä eteenpäin mennään, niin alkaa olemaan jutut kaikilla kohdallaan........
- Jermu
merliNella kirjoitti:
mieltä:)
Kilpailuissa naiset paljastavat todelliset kyn...kykynsä:)
*pohtii miten rauhallisesti Misterkisat sujuisivat...:)*Kun laitatte sellaiset kisat pystyyn, niin taitaa olla se kisa vaan pystyssä, mutta muuta ei näykkään.
- merliNella
Jermu kirjoitti:
Kun laitatte sellaiset kisat pystyyn, niin taitaa olla se kisa vaan pystyssä, mutta muuta ei näykkään.
juuri tuotahan minä tarkoitin.
- taikanainen evk
Jermu kirjoitti:
Just voitit kisat ja palkintona oli 100 Lecua..Ja jo on rääkymässä tuomareista..Se on oikeaa otetta. Kunhan tässä eteenpäin mennään, niin alkaa olemaan jutut kaikilla kohdallaan........
nyt sitten teen...kun näyttää ettei kukaan vie tuomaria käräjille lain häpäisystä... ei muistanu kysyä noita lepaskon velvollisuuksia etukäteen........ missä yrtit summuut, häh???
- TurhaCe evack
*Poistuu paikalta nöyryytettynä.
Joku lähipiiristä luovutti hyeenamediallelle ao:sta -60-luvun alussa napatut nakukuvat*- Jermu
Kävikös sulle sellaiset Missisandaalit sitten. Tää ei kuvia edes katsonut, mutta hävisit nyt kuitenkin..Sinänsä en edes rehellisesti sanottuna tiedä, kannaako tuollaisen kisan voittaminen...Kjäh!
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859