Olen periaattessa vapailla markkinoilla työpaikkojen suhteen, mutta haluaisin pitää ensin kesälomaa. Hakemuksia on varmaan kuitenkin pikkuhiljaa rustailtava. Kannattaako mielestänne jo hakemuksessa mainita tästä (siis esim. "voisin aloittaa työt 24.7.2017 alkaen") vai neuvotella vasta, jos pääsee haastatteluun?
Kumpi parempi?
8
221
Vastaukset
- blure
Neuvottele vasta sitten kun saat työtarjouksen.
- eivalehtelua
Musta on reilua laittaa tuo pvmäärä. Vapaana on yleensä monia paikkoja. Voivat miettiä sopivan sinulle. Haastattelija voi ärsyyntyä, jos et ota paikkaa vastaan.
- HerraMies3132
Muistakaa pelätä virkamiestä. Älkää vain ärsyttäkö! Mieliksi pitää olla ja kiltti. Paitsi että päinvastoin aikuisten maailmassa.
- Rehellisyyttä
Duunia hakeva asettelisi ehtoja ? Erikoinen mielikuva .
- tämä_kostetaan
Asetan ehdoksi koko henkilökunnan psykologisen testaamisen psyykkisten sairauksien varalta, koska tällaisesta on kokemusta. Muussa tapauksessa en enää suostu ottamaan työtä vastaan. Kaikki on testattava siivoojasta lähtien!
- SinullaEioleLupaa
Niin on. Kyllä nyt duunarin pitää NÖYRTYÄ. Lakki pois päästä ja leuka rintaan ja NÖYRRY. Pomosi kuuluu johtaa sinua, Kuten edellä joku sanoi, sinun tulee olla REHELLINEN ja NÖYRTYÄ jonkun kapitalistin halvalla pantavaksi. Onhan ennenkuulumatonta että joku itse ajattelisi mitään. Kuuntele toki niitä jotka haluavat sinut kyykkyyn ja nalkkiin ja kusevat silmään. REHELLISYYTTÄ vähän.
- pomo_testiin
Tarkoitin kyllä sitä, että myös johto testataan. Tällä tavalla on edes mahdollista saada itsellesi sopivia työntekijöitä - niitähän ei ole paljoa jos omat arvot ovat vinksallaan.
- eiseoletyhmäjokapyytää
Työ tehdään tietyillä ehdoilla. Voihan tietysti olla asettamatta mitään ehtoja, kuten nämä Thaimaasta rahdatut sairaanhoitajat, jotka saivat 500 e/kk ja siitä 300 e/kk vuokraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265043Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123635Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403167IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462689Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861288Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681219- 591145
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941096Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2031002