Olen periaattessa vapailla markkinoilla työpaikkojen suhteen, mutta haluaisin pitää ensin kesälomaa. Hakemuksia on varmaan kuitenkin pikkuhiljaa rustailtava. Kannattaako mielestänne jo hakemuksessa mainita tästä (siis esim. "voisin aloittaa työt 24.7.2017 alkaen") vai neuvotella vasta, jos pääsee haastatteluun?
Vastaukset 8
- blure
Neuvottele vasta sitten kun saat työtarjouksen.
- eivalehtelua
Musta on reilua laittaa tuo pvmäärä. Vapaana on yleensä monia paikkoja. Voivat miettiä sopivan sinulle. Haastattelija voi ärsyyntyä, jos et ota paikkaa vastaan.
- HerraMies3132
Muistakaa pelätä virkamiestä. Älkää vain ärsyttäkö! Mieliksi pitää olla ja kiltti. Paitsi että päinvastoin aikuisten maailmassa.
- Rehellisyyttä
Duunia hakeva asettelisi ehtoja ? Erikoinen mielikuva .
- tämä_kostetaan
Asetan ehdoksi koko henkilökunnan psykologisen testaamisen psyykkisten sairauksien varalta, koska tällaisesta on kokemusta. Muussa tapauksessa en enää suostu ottamaan työtä vastaan. Kaikki on testattava siivoojasta lähtien!
- SinullaEioleLupaa
Niin on. Kyllä nyt duunarin pitää NÖYRTYÄ. Lakki pois päästä ja leuka rintaan ja NÖYRRY. Pomosi kuuluu johtaa sinua, Kuten edellä joku sanoi, sinun tulee olla REHELLINEN ja NÖYRTYÄ jonkun kapitalistin halvalla pantavaksi. Onhan ennenkuulumatonta että joku itse ajattelisi mitään. Kuuntele toki niitä jotka haluavat sinut kyykkyyn ja nalkkiin ja kusevat silmään. REHELLISYYTTÄ vähän.
- pomo_testiin
Tarkoitin kyllä sitä, että myös johto testataan. Tällä tavalla on edes mahdollista saada itsellesi sopivia työntekijöitä - niitähän ei ole paljoa jos omat arvot ovat vinksallaan.
- eiseoletyhmäjokapyytää
Työ tehdään tietyillä ehdoilla. Voihan tietysti olla asettamatta mitään ehtoja, kuten nämä Thaimaasta rahdatut sairaanhoitajat, jotka saivat 500 e/kk ja siitä 300 e/kk vuokraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568