Vaimo ei suuttunut vaikka pieraisin seksin aikana

ErnoMatti

Juuri kun astumiseni alkoi tulla loppusuoralle minulta tuli äänekäs märkä pieru mutta vaimo ei ollut siitä moksiskaan koska rakastaa minua niin paljon.

4

417

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läägary

      Ei pierua tarvitse pidätellä edes seksin aikana.

      • neuvot.tarpeen

        AIVAN TOTTA TUO
        asun vanhassa kerrostalossa jossa on tosi ohuet seinät. Kaikki kuuluu seinän takaa. Siellä asuu keski-ikäinen pariskunta jotka ovat aivan kauheeta pieriksimään. Mutta ei siinä vielä kaikki he naivat harva se yö. Eikä siinäkään vielä kaikki Juuuri aktin aikana molemmat porauttelevat oikein jätti pieruja. Rakastelu heillä on aivan jotain uskomatonta kauhee mekkala sänky ryskyy ja kirskuu akka huutaa ja ulvoo nautinnosta. Mies örisee kun tekee niin hyvää. Kuvitelkaa tuota olen kestänyt jo kohta 2 vuotta. Onneksi ei pierun haju tule seinän läpi. Aivan järkyttävän isoja pieruja, ne alkaa vinkumisella ja sitten voimistuu kuin pasuunan torvi Mitä tehdä? enhän voi mitenkään heitä kieltää pieremästä enkä liioin kieltää heitä rakastelemasta. Onko hyviä ideoita?


    • ytgh

      Eihän tuossa mitään pahaa ole, on mullakin tullut erinnäisiä kertoja seksin aikana pieru eikä sille mitään voi, vähän nolotta mutta tuskin vaimo on sitä edes huomannut. Ja kyllähän tuo emäntäkin välillä tuuttaa sängyssä.

    • Anonyymi

      Me perustaan useinkin seksin aikana jos sille tarve. Eikä haittaa yhtään millään lailla seksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe