1) Atarax
2) Ketipinor
3) Opamox
4) Diapam
5) Tenox
6) Imovane
7) Stilnoct / Stella
8) Känni
9) Hyvän yön pusu&hali
Itse olen kokeillut vaihtoehtoja 1, 2, 3, 8 sekä 9. Ehdottomasti tehokkain oli 9, mutta edellisestä käyttökerrasta on aikaa juurikin noin 9 vuotta. Nyt täytyy tyytyä vain siihen että menee kännissä nukkumaan ja/tai heittää Ataraxin kännin päälle.
Mikään ei kylläkään korvaa sitä, että toinen ihminen, josta välittää, antaa hyvän yön suukon ja halin.
Ja ei, en ole tekemässä itsemurhaa lääkkeillä koska jokainen päivä on uusi mahdollisuus ryypätä sekä piruilla jollekin naiselle. Mitäs sitä huomenna keksisi? Taidan kusta Prisman vessan lattialle :))))))
T2017: Paras unilääke sinkkumiehelle?
25
539
Vastaukset
- ImovanellaTipahdan
Mä vedän illal kaksi temestaa ja sitten vielä yöksi imiksen.
Temesta on kyllä erittäin hämärä lääke. Noin 1,5 vuotta sitten kun mulla oli sitä reseptillä, mulla oli väliaikaisesti "vaimo" joka teki mulle ruokaa valmiiksi jääkaappiin, remontoi ulkorakennuksia ja hermostuksissaan heitti äitini käsilaukkua maahan niin että se hajosi. Samainen tyyppi taisi heittää hanskoilla ja pipolla psykiatrian kandia päin naamaa psykiatrian polilla.
- NarkomaaniX
Totuus2017Official kirjoitti:
Temesta on kyllä erittäin hämärä lääke. Noin 1,5 vuotta sitten kun mulla oli sitä reseptillä, mulla oli väliaikaisesti "vaimo" joka teki mulle ruokaa valmiiksi jääkaappiin, remontoi ulkorakennuksia ja hermostuksissaan heitti äitini käsilaukkua maahan niin että se hajosi. Samainen tyyppi taisi heittää hanskoilla ja pipolla psykiatrian kandia päin naamaa psykiatrian polilla.
Tenestnon hyvä vetää Lyrikoitten päälle ne tasottaa.
Älä sentään sotke Prisman lattioita, jos vaikka Timppa ja Eki tulevat perheineen käymään Prismassa:))))))))
Ei ole kiva, jos vaikka Mortti ja Vertti sotkevat kengät vessan lattialla:)))))))))))))) Joutuu muuten Eki ostamaan pojille kalliit uudet muotitennarit ja kalliiksi taas tulee, oi-voi voi:))))))))))))))A.Palstamäki kirjoitti:
Sulla on fiksut kommentit, vanhempasi saavat olla ylpeitä susta.
Käsittämätön ylläpito kyllä palstalla, kun poistavat jopa ihan täysin asiallisia viestejä täältä. Katsotaan nyt, että hyväksyvätkö ton siloitellumman version.
- Lilianni
Ootko ikinä kokeillu lopettaa kännäämisen ja sekoilun, saattaisit jopa naisen löytää, etkä tarviis unilääkkeitä?
DarkFear kirjoitti:
Älä sentään sotke Prisman lattioita, jos vaikka Timppa ja Eki tulevat perheineen käymään Prismassa:))))))))
Ei ole kiva, jos vaikka Mortti ja Vertti sotkevat kengät vessan lattialla:)))))))))))))) Joutuu muuten Eki ostamaan pojille kalliit uudet muotitennarit ja kalliiksi taas tulee, oi-voi voi:))))))))))))))Oivoi, voi... kalliiksi taitaa tulla tämäkin perjantai :( Kuse peris mieluummin vaikka uimahallin lattialle. Kyllä säkin joskus perheellisenä huomaat, että ylimääräiset kulut ei ole kiva juttu kun on asuntolaina maksettavana ja YT-uhka leijuu ilmassa koko ajan. Meidän perheessä on muuten sellanen käytäntö, että ainoa käytettävä unilääke on melatoniini.
Kerrataanpa nyt mitä Prismasta tarvitaan:
-Valion Arki-juustoa
-Valion Arki-jogurttia
-Perheleipurien viipaloitua sekaleipää
-Maitoa
-Atria Kunnon Arki -nakkeja
-Atria Kunnon Arki -lihapullia
-Rainbow ranskalaisia
-Pedigree koiranruokaa
-Uudet aurinkolasit kun koira söi vanhat. Eli sellaset ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussuunassa matalat.
-Sandaalit jotka sopii hyvin yhteen sukkieni kanssa
-Pari kappaletta lyhythihaisia ruudullisia kauluspaitoja (ehkä Dressmanista)
- Emäntä varmaankin haluaa lonkeroa ja uusimman Cosmopolitanin, ja kyllä mä ihan mieluusti ne hänelle ostan, sillä huomiseksi on bookattu kesäkuun saantilauantai :))))))Lilianni kirjoitti:
Ootko ikinä kokeillu lopettaa kännäämisen ja sekoilun, saattaisit jopa naisen löytää, etkä tarviis unilääkkeitä?
No nyt oli sitten munkin täysin asiallinen viesti poistettu.
Mutta tosiaan en mä erityisemmin sekoile, vaikka olutta tulee juotuakin yli virallisten riskirajojen. Ja toi Temesta ei vain ollut oikea lääke mulle ja siksi se vaihdettiin toiseen. Se on vissiin muutenkin aika harvinainen lääke avohoidossa just ton takia että aiheuttaa muistinmenetystä ja madaltaa ärsyyntymiskynnystä.
- 456536654
9. on kyllä paras, mutta valitettavan harvinaista herkkua tätä nykyä. Tarpeeksi opamoxia rentouttaa myös, muttei vedä vertoja.
- 090909809
Mistä ihmeestä te saatte noita lääkkeitä? Maksoin just yksityisellä melkein 100e / 30kpl Opamoxeja. Oli pakko saada ihan mistä tahansa, kun läheinen kuoli. En muuten tarvitse noita. Terveyskeskus tarjosi vaan jotain psyykenlääkkeitä! Kohtuutonta siinä tilanteessa.
- HHHHHHHH-iso
Suomen lekurit luulevat jollain tapaa parantavansa maailmaa rajoittamalla bentsojen jakelua saamalla niiden hinnat pilviin pimeillä markkinoilla, ihmisen tuska ja täten kysyntä kun eivät ole mihinkään maailmasta katoamassa - ja viimeiseksi jollain susipaskoilla "masennuslääkkeillä".
- Petevagina
Nimenomaan! Juuri koulusta tulleet lääkärinplantut rajoittavat bentsoja, vaikka ne ovat parhaita. Itse ainakin nukuin loistavasti aina bentsoilla! Lääkärit ovat oksettavia kuikeloita - saarnaavat ravintoympyröistä ja muusta paskasta ja tosiasia on, että kunnon bentsot ja psyykenlääkkeet & psykoaktiivit ovat ratkaiseva tekijä hytisevän ihmisraunion ja hyvin yhteiskunnassa ja omassa elämässään toimivan ihmisen välillä! Haistakaa oikeasti lääkärit iso paska, kun luulette olevanne pyhimyksiä, kun ette määrää tavallisille ihmisille bentsoja -
HUOM! HUOM! Sitten nämä suurkuluttajat ja muut saavat helposti bentsoja, koska paskalääkärit pelkäävät huumeheikkien reaktioita vastaanotoilla niin antavat heille bentsoja. Mutta tavalliselle kansalaiselle, joka tarvitsisi helpotusta unettomuuteen ja ahdistukseen nämä kyrpälääkärit eivät anna mitään - paitsi neuroleptejä ja heinänuhalääkkeitä!
Sapettaa nämä pulleat juuri valmistuneet lääkärinplantut ja kitkerät vanhemmat lääkärit, jotka kuvittelevat tehneensä päivän hyvän työn, kun määräävät allergialääkettä unettomalle sen sijaan, että antaisivat väh. 3x100 tabl. reseptin TENOXIA!!
- ISwearByTenox
Tenox pitäisi saada reseptivapaaksi! Haluan Euforiaa ja Lepoa pilleripurkista!
Atarax-homot on nykyajan sikoja kun tarjoavat vaan jotain Atarax-skeidaa! Yök se ei nukuta yhtään!Atarax on ainakin omalla kohdallani paras unilääke heti hyvän yön pusun & halin jälkeen. Ja käsittääkseni aika harmiton lääke, joka ei aiheuta toleranssin kasvua, riippuvuutta, tai houkuttele viihdekäyttämään.
- atm-poikuustallella
Yks kaveri teki itsarin lääkkeillä. Kaikenlaista se veti mutta diapameja se söi aika paljon viinan kanssa ja siihen se kuoli. Se on sellainen hiljainen tapa kuolla ettei mitään junan alle mennnyt. Naiseton yksinäinen mies sekin oli.
Aika nössön touhua. En ole tosiaankaan itsetuhoinen, mutta jos päättäisin päättää päiväni, niin siinä asiassa olen kyllä nimimerkki Naisasialooserin kanssa samoilla linjoilla, että homma kuuluu tehdä näyttävästi. Verta ja suolenpätkiä kansalle!
- Sinkkumies---
Olutta vaan jos ei muuten uni tule. Tai kossua.
- jossaiskerran
Tai tussua.
- diagnoosi
9 tai melatoniini
- naistensyy
Numero 9 koska unen laatu kärsii kaikista muista.
- näinminulla
- Ketipinorista tulee ihan käsittämätön paineen tunne päähän ja sekava ja oksettava olo, joten melkein meinaa kävellä päin seiniä.
- Opamox sopii päiväsaikaan käytettäväksi, mutta mulla se saattaa laukaista migreeniä. Kyllähän se väsyttää, mutta vaikutus on liian hidas.
- Imovanea olen käyttänyt melko aktiivisesti jo n. 8 vuoden ajan. Tuo todella ihanan euforisen ja rentoutuneen olotilan ainakin ensalkuun, mutta toleranssi kehittyy ihan h*lvetin nopeasti, jolloin lääkkeestä ei ole enää mitään hyötyä, ellei nosta annostusta. Ilmeisesti tietyn annoskoon jälkeen muuttuu piristäväksi ja aiheuttaa hallusinaatioita, mutta niin typerä en ole, että sellaista menisin kokeilemaan.
- Kännit ei minulla sovi oikein unilääkkeeksi, koska minulla unensaanti jää aina todella vähäiseksi kännien jälkeen.- kiiiminiki
Jaha, Imovane tarttee saada kokeiluun
Noista olen kokeillut 3, 8 ja 9.3 toimii parhaiten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666044Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per563036- 312193
- 131817
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463