Terve! Kyselisin että natsaako seuraava..painoin 1,5 viikkoa sitten tasan 80kg ja tiukalla syömisellä paino nyt 76,6. Syön joka päivä aamulla 2 keitettyä munaa,ruisleivän puolikkaan ja kahvin.lounaaksi töissä yleensä kana\lohisalaatti tai yksi kokonainen leipä.välipala töiden jälkeen 1-2 banaania ja illalla salaattia tai muuta sen tapaista.tavoite on max1200kaloria per pvä.tämä on liian hyvää ollakseen totta joten kyselisin ajatuksia tätä "dieettiäni" kohtaan.190cm 19v ja mahaa vähän.sitä haen pois tässä.
1200 kalotin dieetti
7
241
Vastaukset
- 765uyyugtyut675576
Täh??? Et ole ylipainoinen edes lähtökohtaisesti. En ymmärrä laihduttamistasi. Syö kunnolla, et tarvitse painoa laskea. Jos haluat vatsaasi parempaan kuntoon, tee se jumpalla ja vahvistamalla vatsalihaksiasi
- Amazooni
Hyvin pudotettu ja elossa olet! Minäkin voisin yrittää tuota tyyliä.
Mutta lisäisin ehdottomasti vähän voimaliikkeitä mukaan,
ettei lihakset katoaisi.
Olen täyttänyt eri kokoisia pulloja kahvoineen painoina itselleni.
TV:n edessä nostelen 1l klooripulloja vedellä täytettynä.
2l maitopullot odottavat vuoroaan. Kuminauhat ovat myös tehokkaat.
Ei vie tilaa, halpaa ja voi harjoittaa koko kehoa samalla kun katsoo filmiä.
Mutta ilman painovoimistelua vatsa vaatisi enemmän ruokaa.
Nyt saan enemmän mielihyvää voimistelusta kuin ruoasta.
Googlaa core-harjoituksia, ettei jää löysää nahkaa riippumaan.
Onnea jatkoon!- 78687tyuytuyt66887687
Kai ymmärsit että kaveri on 19-vuotias mies, 190cm pitkä. 80 kiloa alkaa olla alarajoilla. Ylipainoa ei ole lainkaan, päinvastoin!!
- Dieettipoika19
Jep! Itse kyllä nostelen 4 päivänä viikossa 2 kertaa päivässä 5 kg painoilla 4x25 ja myös vatsoja teen.
- Amatzooni
78687tyuytuyt66887687 kirjoitti:
Kai ymmärsit että kaveri on 19-vuotias mies, 190cm pitkä. 80 kiloa alkaa olla alarajoilla. Ylipainoa ei ole lainkaan, päinvastoin!!
Hyvä, että tulit puhumaan järkeä! Katsos, kun kauhistuin pojun alhaista kcl määrää!
Siksi kannustin lihaksien kasvattamiseen. Minulle sopisi hänen järkevä dieettinsä parin fläsä-rullaadin poistoon ja se oli lähinnä mielessäni. Terveellistä ravintoa.
Tietääkseni normaalisti keho tarvitsee 1400kcal peruskulutukseen.
Mutta nuoret istuvat tänään paljon, autoissa, kouluissa, koneillaan.
En tiennyt hänen muista terveydellisistä syistään.
Dr. Michel Mouslei väittää TV:ssä ja kirjoissaan alhaisella kcal-määrällä parannettavan monia sairauksia. Silloin tuo 1200kcal on puolustettavissa. Itse pakko yrittää sitä.
- Dieettipoika19
Ohhoh😂 siis korjaan 180cm olen.
- trollit.hittoon.täältä
Hiiden pelle! Taidat olla trolli!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262