Tinder naiset

Siisei

Latasin tinderin kaksi päivää sitte. Tässä olen sitä selaillu ja tähän asti noin 60-70% näistä naisten profiileista on aivan järkyttäviä ja 10% hyviä. Huonot kuvat, jotka kaikki otettu naamasta, tai räkäset baari/festarikuvat sidukat kädessä. Tekstinä on yleensä perus"tuu snäppään, alkkisnoora"
On hyviäkin tullut vastaan, mutta olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? Millaset on muiden miesten tinder biot ja millaista profiilia tinderissä olevat naiset arvostavat?

4

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdggdd

      " olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? "

      Kuulostaa hyvältä. Kun on oma itsensä niin saa myös ehkä mätsejä sopivilta naisilta.
      Tinderissä on todella vähän kunnollisia naisia mutta ei auta muu kuin yrittää löytää ne sieltä kaikkien järkytyksien seasta..

    • Kuvat usein kyllä järkyttävää tasoa. Parempiin tuloksiin pääsee jos IG:ssä järkevää sisältöä. Sen voi linkittää. Tinder kuva mieluummin muu kuin kännyllä otettu joka vääristää mittasuhteita. Pusukuvat myös ällöjä. Jos pyytää kauniisti voin ottaa Turun seudulla kuvan FB ym kä'yttöön.

    • Tinttari

      Eikö ne oo järkkyjä ihan kaikkialla vai onko olemassa oma ihmislaji. Tinder ja muut naiset?

    • Mrmies1

      Mäki latasin ja joo tuohon samaan oon törmänny ku ap. Kauniita naisen alkuja paljon mut ite myönnän olevani saatanan ujo 21 v. :/ . Kyllä biossa lukee mistä olen ja näin. Omana ittenä pitää kelvata mitää en ala feikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe