Tinder naiset

Siisei

Latasin tinderin kaksi päivää sitte. Tässä olen sitä selaillu ja tähän asti noin 60-70% näistä naisten profiileista on aivan järkyttäviä ja 10% hyviä. Huonot kuvat, jotka kaikki otettu naamasta, tai räkäset baari/festarikuvat sidukat kädessä. Tekstinä on yleensä perus"tuu snäppään, alkkisnoora"
On hyviäkin tullut vastaan, mutta olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? Millaset on muiden miesten tinder biot ja millaista profiilia tinderissä olevat naiset arvostavat?

4

539

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdggdd

" olenko jotenkin vanhoollinen, kun kerron biossa, suuntaa antavasti mitä teen, millainen olen, mitä teen vapaa-ajallani ja mitä asioita naisessa arvostan? "

Kuulostaa hyvältä. Kun on oma itsensä niin saa myös ehkä mätsejä sopivilta naisilta.
      Tinderissä on todella vähän kunnollisia naisia mutta ei auta muu kuin yrittää löytää ne sieltä kaikkien järkytyksien seasta..

• Kuvat usein kyllä järkyttävää tasoa. Parempiin tuloksiin pääsee jos IG:ssä järkevää sisältöä. Sen voi linkittää. Tinder kuva mieluummin muu kuin kännyllä otettu joka vääristää mittasuhteita. Pusukuvat myös ällöjä. Jos pyytää kauniisti voin ottaa Turun seudulla kuvan FB ym kä'yttöön.

• Tinttari

Eikö ne oo järkkyjä ihan kaikkialla vai onko olemassa oma ihmislaji. Tinder ja muut naiset?

• Mrmies1

Mäki latasin ja joo tuohon samaan oon törmänny ku ap. Kauniita naisen alkuja paljon mut ite myönnän olevani saatanan ujo 21 v. :/ . Kyllä biossa lukee mistä olen ja näin. Omana ittenä pitää kelvata mitää en ala feikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 143
      1850
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      279
      1260
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      919
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      263
      666
    5. 33
      601
    6. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      249
      593
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      591
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      553
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      492
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      482
    Aihe