Mies nimittelee

Angrywoman

Mies nimittelee mua usein huoran aluksi jos esim.pyytää miltä jotain.Äsken kun puhuin omasta harrastuksesta joka liittyy maanpuolustus hommiin totesi mun olevan joku sotamies,teki oman päätelmän sanasta. Kuulema nainen joka käynyt/suorittaa asepalvelyata.Mun mielestä ko.sana on nimitys lihavan ja ruman naisen määritelmä eikä liity asepalvelukseen saati maanpuolustus hommiin millään tavalla...

14

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajajatkaa

      Siis mies nimittelee mua sotanorsuksi....

    • Aloitusnikilläs skrivaa miks et?
      Sodas joskus norsui käytti. Kooklata kandee.

      Kandee sun funtsii, liittonne onks pohjal terveel?

      • Zuubakka

        Master Yoda äikkäopesi ollut on?


      • Zuubakka kirjoitti:

        Master Yoda äikkäopesi ollut on?

        Näkökulmasi kiintoisa mielen on, tietääkö ken Ken tiedä ei asioista maailman.


    • Vieteri_ukko

      Jätä se sika!

    • Dnix

      Herää vitun retardi

    • Wanharakuuna

      Muistuttaako Arvo Nti tykkihevosta?

    • hooietegdg

      Retardit heränneet. Järkyttävä sakki.

    • Eiseälyäedesmistäkyse

      Älä huoli jos mies haukkuu naista huoraksi kertoo kyllä asenteen sitä kohtaan. Meillä mies minua hauku mutta kuulisitpa kun haukkuu naista joka sitä kiusaa millä nimellä puhuttelee. Näyttää viestit ja haukkuu miten tuo nainen on sairas ja kertonut kuinka kiristi sen sänkyyn. Tiedän että kävi auttamassa sitä ihan kaverina ja painosti sänkyyn. Nyt kiristää käräyttämisellä. Ja luulee ettei mies ole vieläkään kertonut kaikkea. Rumasti haukkuu joka kerta. Sanoin että sano suoraan huoralle nuo haukut ei minua tarvitse suojella en pelkää. Mutta ymmärrän koska sen elämä on järkyttävää ollut ex takia ja taitaa pelätä minulle tulee sama tapahtumaan. Joten yhdessä tässä tuota huoraa nyt seurataan ja annetaan sen rauhassa kiristää miestä.

    • Voihelv

      Uskomatonta.. voiko tälläiset jutut olla totta? Aivan sairasta!????? Käytättekö huumeita vai miten tämä touhu kuulostaa noin sairaalta!!!??!

    • jaksan aina ihmetellä miten jotkut sietää tuollaista akkamaista nimittelyä.

    • vaihtamallaporannee

      Aloittajalle: Miten saat typon aikaiseksi s:kirjaimesta yy:ksi? Onks sulla RUS näppis?

    • Nympooni

      Minua nimitellään usein....mies sanoo saakelin huora ja tukistaa...sitten riisumme pöksyt ja yhdymme. Miehen päällä maastokuvioinen lakki joka on työkypärä. Aa että mää nautin, tee sinäkin noin...huorittelut meinaa vähenee...ei mieskunto jaksa.

    • Anonyymi

      Siitä se miesten panopuun ura urkenee. Onnea olet päässyt kiinni tähän suomalaisten miesten rikkaaseen ajatusmaailmaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe