Mies nimittelee

Angrywoman

Mies nimittelee mua usein huoran aluksi jos esim.pyytää miltä jotain.Äsken kun puhuin omasta harrastuksesta joka liittyy maanpuolustus hommiin totesi mun olevan joku sotamies,teki oman päätelmän sanasta. Kuulema nainen joka käynyt/suorittaa asepalvelyata.Mun mielestä ko.sana on nimitys lihavan ja ruman naisen määritelmä eikä liity asepalvelukseen saati maanpuolustus hommiin millään tavalla...

14

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajajatkaa

      Siis mies nimittelee mua sotanorsuksi....

    • Aloitusnikilläs skrivaa miks et?
      Sodas joskus norsui käytti. Kooklata kandee.

      Kandee sun funtsii, liittonne onks pohjal terveel?

      • Zuubakka

        Master Yoda äikkäopesi ollut on?


      • Zuubakka kirjoitti:

        Master Yoda äikkäopesi ollut on?

        Näkökulmasi kiintoisa mielen on, tietääkö ken Ken tiedä ei asioista maailman.


    • Vieteri_ukko

      Jätä se sika!

    • Dnix

      Herää vitun retardi

    • Wanharakuuna

      Muistuttaako Arvo Nti tykkihevosta?

    • hooietegdg

      Retardit heränneet. Järkyttävä sakki.

    • Eiseälyäedesmistäkyse

      Älä huoli jos mies haukkuu naista huoraksi kertoo kyllä asenteen sitä kohtaan. Meillä mies minua hauku mutta kuulisitpa kun haukkuu naista joka sitä kiusaa millä nimellä puhuttelee. Näyttää viestit ja haukkuu miten tuo nainen on sairas ja kertonut kuinka kiristi sen sänkyyn. Tiedän että kävi auttamassa sitä ihan kaverina ja painosti sänkyyn. Nyt kiristää käräyttämisellä. Ja luulee ettei mies ole vieläkään kertonut kaikkea. Rumasti haukkuu joka kerta. Sanoin että sano suoraan huoralle nuo haukut ei minua tarvitse suojella en pelkää. Mutta ymmärrän koska sen elämä on järkyttävää ollut ex takia ja taitaa pelätä minulle tulee sama tapahtumaan. Joten yhdessä tässä tuota huoraa nyt seurataan ja annetaan sen rauhassa kiristää miestä.

    • Voihelv

      Uskomatonta.. voiko tälläiset jutut olla totta? Aivan sairasta!????? Käytättekö huumeita vai miten tämä touhu kuulostaa noin sairaalta!!!??!

    • jaksan aina ihmetellä miten jotkut sietää tuollaista akkamaista nimittelyä.

    • vaihtamallaporannee

      Aloittajalle: Miten saat typon aikaiseksi s:kirjaimesta yy:ksi? Onks sulla RUS näppis?

    • Nympooni

      Minua nimitellään usein....mies sanoo saakelin huora ja tukistaa...sitten riisumme pöksyt ja yhdymme. Miehen päällä maastokuvioinen lakki joka on työkypärä. Aa että mää nautin, tee sinäkin noin...huorittelut meinaa vähenee...ei mieskunto jaksa.

    • Anonyymi

      Siitä se miesten panopuun ura urkenee. Onnea olet päässyt kiinni tähän suomalaisten miesten rikkaaseen ajatusmaailmaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe