Mies nimittelee

Mies nimittelee mua usein huoran aluksi jos esim.pyytää miltä jotain.Äsken kun puhuin omasta harrastuksesta joka liittyy maanpuolustus hommiin totesi mun olevan joku sotamies,teki oman päätelmän sanasta. Kuulema nainen joka käynyt/suorittaa asepalvelyata.Mun mielestä ko.sana on nimitys lihavan ja ruman naisen määritelmä eikä liity asepalvelukseen saati maanpuolustus hommiin millään tavalla...
Ilmianna
Jaa

12 Vastausta

Siis mies nimittelee mua sotanorsuksi....
Ilmianna
Jaa
Aloitusnikilläs skrivaa miks et?
Sodas joskus norsui käytti. Kooklata kandee.

Kandee sun funtsii, liittonne onks pohjal terveel?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Master Yoda äikkäopesi ollut on?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
Zuubakka kirjoitti:
Master Yoda äikkäopesi ollut on?
Näkökulmasi kiintoisa mielen on, tietääkö ken Ken tiedä ei asioista maailman.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jätä se sika!
1
Ilmianna
Jaa
Herää vitun retardi
Ilmianna
Jaa
Muistuttaako Arvo Nti tykkihevosta?
Ilmianna
Jaa
Retardit heränneet. Järkyttävä sakki.
Ilmianna
Jaa
Älä huoli jos mies haukkuu naista huoraksi kertoo kyllä asenteen sitä kohtaan. Meillä mies minua hauku mutta kuulisitpa kun haukkuu naista joka sitä kiusaa millä nimellä puhuttelee. Näyttää viestit ja haukkuu miten tuo nainen on sairas ja kertonut kuinka kiristi sen sänkyyn. Tiedän että kävi auttamassa sitä ihan kaverina ja painosti sänkyyn. Nyt kiristää käräyttämisellä. Ja luulee ettei mies ole vieläkään kertonut kaikkea. Rumasti haukkuu joka kerta. Sanoin että sano suoraan huoralle nuo haukut ei minua tarvitse suojella en pelkää. Mutta ymmärrän koska sen elämä on järkyttävää ollut ex takia ja taitaa pelätä minulle tulee sama tapahtumaan. Joten yhdessä tässä tuota huoraa nyt seurataan ja annetaan sen rauhassa kiristää miestä.
Ilmianna
Jaa
Uskomatonta.. voiko tälläiset jutut olla totta? Aivan sairasta!????? Käytättekö huumeita vai miten tämä touhu kuulostaa noin sairaalta!!!??!
Ilmianna
Jaa
jaksan aina ihmetellä miten jotkut sietää tuollaista akkamaista nimittelyä.
Ilmianna
Jaa
Aloittajalle: Miten saat typon aikaiseksi s:kirjaimesta yy:ksi? Onks sulla RUS näppis?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mies nimittelee

Mies nimittelee mua usein huoran aluksi jos esim.pyytää miltä jotain.Äsken kun puhuin omasta harrastuksesta joka liittyy maanpuolustus hommiin totesi mun olevan joku sotamies,teki oman päätelmän sanasta. Kuulema nainen joka käynyt/suorittaa asepalvelyata.Mun mielestä ko.sana on nimitys lihavan ja ruman naisen määritelmä eikä liity asepalvelukseen saati maanpuolustus hommiin millään tavalla...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta