Mies maksoi kaiken ja toi kotiin ja panin myös ja sitten lähetin miehen kotiin.
Käytin miestä hyväksi
50
1099
Vastaukset
Sellaisia te kaikki KilttiATM:t olette.
- m-i-e-z
Huomenta.
Onko oikeasti mitään parempaa, kuin tulla tietoisesti hyväksikäytetyksi nuoren/nuorten viehkeän/viehkeiden daamin/daamien toimesta? =) (Sehän on aina voitto-voitto tilanne kun voi nauttia naisista ja voi nauttia kun naiset nauttivat =P)
Elämässä todellakin kannattaa ottaa ilo irti ja nauttia luonnon monipuolisista antimista. - N...........n
m-i-e-z kirjoitti:
Huomenta.
Onko oikeasti mitään parempaa, kuin tulla tietoisesti hyväksikäytetyksi nuoren/nuorten viehkeän/viehkeiden daamin/daamien toimesta? =) (Sehän on aina voitto-voitto tilanne kun voi nauttia naisista ja voi nauttia kun naiset nauttivat =P)
Elämässä todellakin kannattaa ottaa ilo irti ja nauttia luonnon monipuolisista antimista.Tämä mies ei ole ikineitsyt ätmi! 👍👍👍👍💋
- käynyttä.tavaraa
N...........n kirjoitti:
Tämä mies ei ole ikineitsyt ätmi! 👍👍👍👍💋
Etkä sinä kunnollinen nainen.
- huono_ennuste
käynyttä.tavaraa kirjoitti:
Etkä sinä kunnollinen nainen.
Voi sinua kateellista poikaparkaa....
- olet.menetetty.tapaus
huono_ennuste kirjoitti:
Voi sinua kateellista poikaparkaa....
Voi sinua piloille pantua tyttöparkaa....
- huono_ennuste
olet.menetetty.tapaus kirjoitti:
Voi sinua piloille pantua tyttöparkaa....
Yhdet panee, toiset kitisee. Ei ole vaikea päätellä, kumpaan ryhmään kuulut.
Sitä paitsi olen mies. ;) - Tietäjä_-
N...........n kirjoitti:
Tämä mies ei ole ikineitsyt ätmi! 👍👍👍👍💋
Ei oikeasti kukaan ole.
Huorintekijät ja valhettelijat eivät peri taivasten valtakuntaa
tee parannus ja usko evankeliumi Jeesuksesta
lue Raamattua- palstajeesusteippi
Jeesuskin oli ikineitsyt, joka asui kolmekymppiseksi äidin helmoissa ja notkui vain miesporukoissa.
palstajeesusteippi kirjoitti:
Jeesuskin oli ikineitsyt, joka asui kolmekymppiseksi äidin helmoissa ja notkui vain miesporukoissa.
lopeta tyhjät pilkkapuheesi ja valehtelu
Evankeliumi Johanneksen mukaan 4
1. Kun nyt Herra sai tietää fariseusten kuulleen, että Jeesus teki opetuslapsiksi ja kastoi useampia kuin Johannes
2. - vaikka Jeesus ei itse kastanut, vaan hänen opetuslapsensa -
3. jätti hän Juudean ja meni taas Galileaan.
4. Mutta hänen oli kuljettava Samarian kautta.
5. Niin hän tuli Sykar nimiseen Samarian kaupunkiin, joka on lähellä sitä maa-aluetta, minkä Jaakob oli antanut pojalleen Joosefille.
6. Ja siellä oli Jaakobin lähde. Kun nyt Jeesus oli matkasta väsynyt, istui hän lähteen reunalle. Ja oli noin kuudes hetki.
7. Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda".
8. Sillä hänen opetuslapsensa olivat lähteneet kaupunkiin ruokaa ostamaan.
9. Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
11. Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
12. Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
13. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14. mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
15. Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa".
16. Jeesus sanoi hänelle: "Mene, kutsu miehesi ja tule tänne".
17. Nainen vastasi ja sanoi: "Ei minulla ole miestä". Jeesus sanoi hänelle: "Oikein sinä sanoit: 'Ei minulla ole miestä',
18. sillä viisi miestä sinulla on ollut, ja se, joka sinulla nyt on, ei ole sinun miehesi; siinä sanoit totuuden."
19. Nainen sanoi hänelle: "Herra, minä näen, että sinä olet profeetta.
20. Meidän isämme ovat kumartaen rukoilleet tällä vuorella; ja te sanotte, että Jerusalemissa on se paikka, jossa tulee kumartaen rukoilla."
21. Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.
22. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
23. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
24. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
25. Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki".
26. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".
27. Samassa hänen opetuslapsensa tulivat; ja he ihmettelivät, että hän puhui naisen kanssa. Kuitenkaan ei kukaan sanonut: "Mitä pyydät?" tai: "Mitä puhelet hänen kanssaan?"
28. Niin nainen jätti vesiastiansa ja meni kaupunkiin ja sanoi ihmisille:
29. "Tulkaa katsomaan miestä, joka on sanonut minulle kaikki, mitä minä olen tehnyt. Eihän se vain liene Kristus?"- APalstamäki
apumies_ kirjoitti:
1. Kun nyt Herra sai tietää fariseusten kuulleen, että Jeesus teki opetuslapsiksi ja kastoi useampia kuin Johannes
5. Niin hän tuli Sykar nimiseen Samarian kaupunkiin, joka on lähellä sitä maa-aluetta, minkä Jaakob oli antanut pojalleen Joosefille.
6. Ja siellä oli Jaakobin lähde. Kun nyt Jeesus oli matkasta väsynyt, istui hän lähteen reunalle. Ja oli noin kuudes hetki.
7. Niin tuli eräs Samarian nainen ammentamaan vettä. Jeesus sanoi hänelle: "Anna minulle juoda".
9. Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
11. Nainen sanoi hänelle: "Herra, eipä sinulla ole ammennusastiaa, ja kaivo on syvä; mistä sinulla sitten on se elävä vesi?
12. Et kai sinä ole suurempi kuin meidän isämme Jaakob, joka antoi meille tämän kaivon ja joi siitä, hän itse sekä hänen poikansa ja karjansa?"
13. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jokainen, joka juo tätä vettä, janoaa jälleen,
14. mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".
15. Nainen sanoi hänelle: "Herra, anna minulle sitä vettä, ettei minun tulisi jano eikä minun tarvitsisi käydä täällä ammentamassa".
17. Nainen vastasi ja sanoi: "Ei minulla ole miestä". Jeesus sanoi hänelle: "Oikein sinä sanoit: 'Ei minulla ole miestä',
18. sillä viisi miestä sinulla on ollut, ja se, joka sinulla nyt on, ei ole sinun miehesi; siinä sanoit totuuden."
20. Meidän isämme ovat kumartaen rukoilleet tällä vuorella; ja te sanotte, että Jerusalemissa on se paikka, jossa tulee kumartaen rukoilla."
21. Jeesus sanoi hänelle: "Vaimo, usko minua! Tulee aika, jolloin ette rukoile Isää tällä vuorella ettekä Jerusalemissa.
22. Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
23. Mutta tulee aika ja on jo, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää hengessä ja totuudessa; sillä senkaltaisia rukoilijoita myös Isä tahtoo.
24. Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
25. Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki".
27. Samassa hänen opetuslapsensa tulivat; ja he ihmettelivät, että hän puhui naisen kanssa. Kuitenkaan ei kukaan sanonut: "Mitä pyydät?" tai: "Mitä puhelet hänen kanssaan?"
29. "Tulkaa katsomaan miestä, joka on sanonut minulle kaikki, mitä minä olen tehnyt. Eihän se vain liene Kristus?"Minä olen tämän palstan Jeesus!
APalstamäki kirjoitti:
Minä olen tämän palstan Jeesus!
Nää on taas näitä trollaajien huutoja.
- Että.näin
apumies_ kirjoitti:
29. "Tulkaa katsomaan miestä, joka on sanonut minulle kaikki, mitä minä olen tehnyt. Eihän se vain liene Kristus?"Miten tämä vastasi väittämään Jeesuksen neitsyydestä, asuinpaikasta kolmekymppiseksi ja siitä että hän viihtyi miesporukassa (niinkuin useimmat miehet)?
Oletko ihan päästäsi sekaisin kun kirjoitat niin pahasti asian vierestä, vai etkö vain osaa evankelioida?
Tuollaiset copy-paste raamatun jakeet antavat vaan sinusta mielisairaan kuvan. - Hahha11cdsa
palstajeesusteippi kirjoitti:
Jeesuskin oli ätmi, voihan persu sentään.
- MarsVenus1
Kaksi sai nauttia hetken toisistaan ... kaunista.
Rakkaus on ihanaa ... - hyväsinää
Oikein, Kyllä miehiä pitää käyttää hyväksi, niin nekin käyttää naisia hyväksi.
- Avio.ATMies
Oletko varma että mies näki sen myös hyväksikäyttönä, eikä sinä että saamalla seksiä hän sai omasta mielestään hyvinkin vastinetta sinuun käyttämälleen ajalle, vaivalle ja rahalle?
- pillupalkalla--
Mieshän oli pillupalkalla töissä
- Bvnjh
Ei mies ajatellut sitä että häntä hyväksikäytettiin. Hän piti itseään ovelana casanovana joka sai vähällä vaivalla sai seksiä. Nainen taas ajatteli että hän oli se ovela joka käytti miestä.
Kyllä tällaisessa mies on asenteittensa uhri, luulee jotain mikä ei pidä paikkaansa.
Mutta mitä nainen teki? Ei mitään, eikä menettänyt rahaa mutta sensijaan sai seksiä jota alunperin hakikin!
Pointti on juuri se että nainen halusi seksiä ja mies sai seksiä vain siksi että nainenkin halusi.
- asiallinenmies---
Ei tuo haittaa miestä enkä usko että nainen voisi koskaan käyträä mistä hyväksi.
- 42v-mies
Käytän naista hyväksi niin kauan kunnes sen rahat loppuu. Olen saanut jo 17000 euron veneen siltä
- U6jkbg
Ei vaan se varakas nainen käyttää sinua hyväksi. Hän tietää mitä tekee.
Ajattelepa tarkemmin. Mitä kaikkea olet joutunut tekemään rahojen eteen? Annat seksiä? Puuhaat jotain pientä? Viihdytät kaikella tavalla?
Hän on ostanut sinut. Olet pelkkä itseään myyvä toyboy, siinä kaikki.
- nvgjuytfgyhcchy
Naisen tasoa ei ikinä nosta pillun antaminen, tragikoomista että jotkut naiset yrittävät uskotella niin.
- bnmjhfdss
Eikä miehen. Turha yrittää miesten niin uskotella. Vain nainen tietää mikä nostaa miehen tasoa.
- 78798787
Noi tasohöpinät on noita ätmien juttuja, muut nai ja ätmit analysoi. Ei mua naisena kiinnosta pätkän vertaa miten joku mies mua arvioisi tai tasoa tms. Sen tiedän, että sillon kun nai, on kummallakin niin hemmetin hyvä olla. Ei se mies päässään mieti: "ei tätä muijaa enää kannata painaa, taso tippu just viis prossaa", tai mikä skaala teillä sitten onkaan.
- bvvbhgggvvvhhcgyt
Kyllä enemmistö naisistakin pitää lutkana niitä jotka jakavat tavaraansa, ja ihan turha väittää etteikö välittäisi jos ihmiset pitävät jonain panopuuna. Miehen ei tarvitse arvostaa naista tätä pannakseen, siihen kelpaa melkein kuka vaan. Tuota eivät naiset tajua vaan pitävät kykyä antaa jonain saavutuksena.
- lisää.tällaisia
Nakkikioskilta mennessä nakit ja muussi, sitten autolla naisen asunnolle kunnon panoille, vähän myöhemmin takas kotiin.
Eipäs tullut kovin kalliiksi miehelle kesäpano, nakit ja muussin kustannus sekä parilla eurolla autoon polttoainetta.- Tuuuliii
No naiselle tuli vielä halvemmaksi, ei tarvinnut maksaa mitään! Olet ilmainen mieshuora!!
Taivas mikä pönttö!!!
- Asia_selvä_
Tarkennatko vielä sitä hintahaarukkaa, jolla laitoit tavarasi jakoon?
- 44vkurppa
Miehiä kuuluu käyttää hyväksi. Maksatan miehellä illalliset, vaatteita ja matkoja.
Sinun ikäiselle kurpalle se alkaa olla jo huomattavasti hankalampaa kuin nuoremmille naisille.
- Hujnv
super-atm kirjoitti:
Sinun ikäiselle kurpalle se alkaa olla jo huomattavasti hankalampaa kuin nuoremmille naisille.
Älä valehtele itsellesi. Tiedät varsin hyvin että nainen saa aina mitä haluaa, vaikka minkä ikäisenä.
Hujnv kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi. Tiedät varsin hyvin että nainen saa aina mitä haluaa, vaikka minkä ikäisenä.
Yksikään nainen ei saa minkään ikäisenä kaikkea mitä tahtoo. Naisten markkina-arvo laskee iän myötä. Nainen kuolee periaatteessa 2 kertaa. Ensimmäinen kerta on se, kun nainen ei ole enää nuori ja hyvännäköinen.
- Roksi
Muuten hyvä, mutta ei miehellä saa maksattaa mitään! Naisen täytyy maksaa aina itse omat juttunsa. Juomat, ruuat, kaikki.
Muuten tulee kaupankäyntiä, ja kaupankäynti on aina häpäisy niin ostajalle kuin myyjälle.
Näin se vain menee. - Sinkkuneiti------
Käyn treffeillä ainoastaan sen takia että mies maksaa. Suhdetta en ole hakemassa. Kyllä siinä säästää itse rahaa parikin sataa kuukaudessa kun syö miehen piikkiin.
- seksiävainn
9 merkkiä osoittavat miehen haluavan vain seksiä
Lifestyle > Tunteet Julkaistu 15.09.2014 12:09
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/9-merkkia-osoittavat-miehen-haluavan-vain-seksia/4332300
Oletko sinä kenties ajautunut sellaiseen tilanteeseen, jossa mies ei välttämättä halua mitään muuta kuin seksiä? Näistä merkeistä tiedät!
Aina ei voi olla aivan varma siitä haluaako mies parisuhteen vai pelkkää seksiä. 9 merkkiä kuitenkin auttavat ottamaan tästä asiasta selvää!
1. Esileikki unohtuu
Sinä olet saattanut lämmitellä miestä jo kauan ennen varsinaisia petipuuhia, mutta hän ei ymmärrä tehdä vastapalvelusta. Miestä ei juurikaan kiinnosta sinun tunteesi, vaan hän haluaa hoitaa seksiaktin nopeasti pois alta.
2. Hän ei esittele sinua ystävilleen
Mies esittelisi sinut melko nopeasti ystävilleen, jos kyseessä olisi muutakin kuin vain seksisuhde.
3. Hän ei koskaan kysy ystävistäsi tai perheestäsi
Mies kysyy sinulta läheisisistäsi ja työstäsi, jos hän haluaa kanssasi oikean parisuhteen. Jos kyseessä on vain seksisuhde, niin mies ei halua vaivata päätään sinun ystävyyssuhteilla.
4. Suunnitelmat jäävät haaveeksi
Miehellä ei koskaan tunnu olevan aikaa yhteiselle viikonlopulle, leffaillalle tai muillekaan aktiviteeteille.
5. Hän viestittelee sinulle iltaisin
Mies saattaa lähetellä sinulle herttaisiakin viestejä ollessaan ulkona ystäviensä kanssa. Hän ei kuitenkaan pyydä sinua viettämään aikaa heidän kanssaan, vaan haluaa tavata sinut kotonaan illan pääteeksi. Tiedät kyllä, mistä tässä viestittelyssä on kyse.
6. Hän ei siedä ystäviensä tyttökavereita
Haukkuuko mies ystäviensä tyttökavereita ollessaan kanssasi? Tämä kielii usein siitä, että hän ei halua lähiaikoina vakavaa parisuhdetta.
7. Hän varmistaa ettet unohda mitään
Mies ei luultavasti halua kanssasi muuta kuin seksiä, jos hän aina varmistaa, että sinulla ei vaan jää hänen luokseen mitään tavaroita.
8. Hän ei tee sinulle aamupalaa
Jos mies pitää sinusta, niin hän tarjoaa sinulle yhteisen yön jälkeen jotain pientä aamupalaa.
9. Kaikki on seksuaalista
Mies kehuu ulkonäköäsi ja yrittää aina tehdä jokaisesta tilanteesta seksuaalista. - säästöön
Käytän aina miehiä hyväksi, maksavat ruoat, juomat, kyydit, matkat, tapailen vähän aikaa näin, ja pelkästään tapailen, ei mitään seksiä. Jos mies alkaa vongata, lähden menee ja etsin seuraavan ja sama toistuu. Hyvin säästyy omat rahat kaikkeen tärkeempää. Sitten tietenkään en käytä miestä hyväksi, kun ajattelen hänestä oikeasti kumppaniksi:)
- sääliseksiä
Työkkärin naiset tarjoavat sääliseksiä reppanamiehille kotimaisessa elokuvassa, jonka voi nyt katsoa Yle Areenasta
Säälistäjät-lyhytelokuva sai ensi-iltansa Lens Politica -festivaalilla 2014.
Mitä jos työvoimatoimistossa ehkäistäisiin nuorten miesten syrjäytymistä tarjoamalla heille sääliseksiä? Tällainen aihe on pari vuotta sitten ensi-iltansa saaneessa kotimaisessa lyhytelokuvassa Säälistäjät.
Julkaistu: 24.10.2014 12:49 , Päivitetty: 23.11.2016 16:39
http://www.hs.fi/nyt/art-2000002771966.html- feministitt
http://www.hs.fi/paivanlehti/30112016/art-2000004886713.html
Kaikki yhdeksäsluokkalaiset saavat kirjan feminismistä
Julkaistu: 30.11
Tasa-arvokasvatusta vauhditetaan Suomessa ensi keväänä, kun kaikille peruskoulun yhdeksäsluokkalaisille jaetaan nigerialaisen Chimamanda Ngozi Adichien kirja Meidän kaikkien pitäisi olla feministejä.
Se ilmestyy maaliskuussa suomeksi.
Kirjalahjoitus on osa valtakunnallista hanketta, jota rahoittavat mm. opetus- ja kulttuuriministeriö, Otava, Jyväskylän yliopisto, Tampere-talo ja ajatushautomo Hattu.
Ensi vuonna Suomessa järjestetään myös kansainvälinen Women of the World Finland -festivaalikokonaisuus, jonka päätapahtuma on Tampereella maaliskuussa.
- sananlaskuistaa
Sananl. 7:
1 Poikani, noudata minun sanojani ja kätke mieleesi minun käskyni.
2 Noudata minun käskyjäni, niin saat elää, säilytä opetukseni kuin silmäteräsi.
3 Sido ne kiinni sormiisi, kirjoita ne sydämesi tauluun.
4 Sano viisaudelle: "Sinä olet sisareni", kutsu ymmärrystä sukulaiseksi,
5 että varjeltuisit irstaalta naiselta, vieraalta vaimolta, joka sanoillansa liehakoitsee.
6 Sillä minä katselin taloni ikkunasta ristikon läpi,
7 ja minä näin yksinkertaisten joukossa, havaitsin poikain seassa nuorukaisen, joka oli mieltä vailla.
8 Hän kulki katua erään naisen kulmaukseen ja asteli hänen majaansa päin
9 päivän illaksi hämärtyessä, yön aikana, pimeässä.
10 Ja katso, nainen tulee häntä vastaan, porton puvussa, kavala sydämeltä.
11 Hän on levoton ja hillitön, eivät pysy hänen jalkansa kotona;
12 milloin hän on kadulla, milloin toreilla, ja väijyy joka kulmassa.
13 Hän tarttui nuorukaiseen, suuteli häntä ja julkeasti katsoen sanoi hänelle:
14 "Minun oli uhrattava yhteysuhri, tänä päivänä olen täyttänyt lupaukseni.
15 Sentähden läksin ulos sinua vastaan, etsiäkseni sinua, ja olen sinut löytänyt.
16 Olen leposijalleni peitteitä levittänyt, kirjavaa Egyptin liinavaatetta.
17 Vuoteeseeni olen pirskoitellut mirhaa, aloeta ja kanelia.
18 Tule, nauttikaamme lemmestä aamuun asti, riemuitkaamme rakkaudesta.
19 Sillä mieheni ei ole kotona, hän meni matkalle kauas.
20 Rahakukkaron hän otti mukaansa ja tulee kotiin vasta täydenkuun päiväksi."
21 Hän taivutti hänet paljolla houkuttelullaan, vietteli liukkailla huulillansa:
22 äkkiä hän lähti hänen jälkeensä, niinkuin härkä menee teuraaksi, niinkuin hullu jalkaraudoissa kuritettavaksi,
23 niinkuin lintu kiiruhtaa paulaan; eikä tiennyt, että oli henkeänsä kaupalla, kunnes nuoli lävisti hänen maksansa.
24 Sentähden, poikani, kuulkaa minua, kuunnelkaa minun suuni sanoja.
25 Älköön poiketko sydämesi tuon naisen teille, älä eksy hänen poluillensa.
26 Sillä paljon on surmattuja, hänen kaatamiaan, lukuisasti niitä, jotka hän on kaikki tappanut.
27 Hänen majastaan käyvät tuonelan tiet, jotka vievät alas tuonelan kammioihin. - isostakirjasta
Jesajasta
Luku 3:12
12. Kansani käskijät ovat lapsia ja NAISET SITÄ HALLITSEVAT.
Kansani: Sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet polkujesi suunnan.
Johanneksen Ilmestyksestä
Luku 2:20
20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota NAISTA IISEBELIÄ.
Sanoen itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa. - isostakirjasta
sananlaskuistaluku5
1. Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi minun taidolleni
2. ottaaksesi vaarin taidollisuudesta, ja huulesi säilyttäkööt tiedon.
3. Sillä hunajaa tiukkuvat vieraan vaimon huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi.
4. Mutta lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka.
5. Hänen jalkansa kulkevat alas kuolemaan, tuonelaan vetävät hänen askeleensa.
6. Ei käy hän elämän tasaista polkua, hänen tiensä horjuvat hänen huomaamattaan.
7. Niinpä, lapset, kuulkaa minua, älkää väistykö minun suuni sanoista.
8. Pidä tiesi kaukana tuollaisesta äläkä lähesty hänen majansa ovea,
9. ettet antaisi muille kunniaasi etkä vuosiasi armottomalle,
10. ettei sinun tavarasi ravitsisi vieraita, sinun vaivannäkösi joutuisi toisen taloon
11. ja ettet lopulta päätyisi huokailemaan ruumiisi ja lihasi riutuessa
12. ja sanomaan: "Miksi minä kuritusta vihasin ja sydämeni halveksui nuhdetta?
13. Miksi en kuullut neuvojaini ääntä, kallistanut korvaani opettajilleni?
14. Olin joutua kokonaan turmion omaksi keskellä seurakunnan ja kansankokouksen."
15. Juo vettä omasta säiliöstäsi, sitä, mikä omasta kaivostasi juoksee.
16. Vuotaisivatko sinun lähteesi kadulle, toreille sinun vesiojasi!
17. Olkoot ne sinun omasi yksin, älkööt vierasten sinun ohessasi.
18. Olkoon sinun lähteesi siunattu, ja iloitse nuoruutesi vaimosta.
19. Armas peura, suloinen vuorikauris-hänen rintansa sinua aina riemulla ravitkoot, hurmautuos alati hänen rakkaudestaan.
20. Miksi, poikani, hurmautuisit irstaaseen naiseen ja syleilisit vieraan vaimon povea?
21. Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, ja hän tutkii kaikki hänen polkunsa.
22. Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, ja hän tarttuu oman syntinsä pauloihin.
23. Kurittomuuteensa hän kuolee ja suistuu harhaan suuressa hulluudessaan. - iisebeliit
1. Tim. 5:11 -15
11 Mutta nuoret lesket hylkää; sillä kun he himokkaiksi käyden vieraantuvat Kristuksesta, tahtovat he mennä naimisiin,
12 ja ovat tuomion alaisia, koska ovat ensimmäisen uskonsa hyljänneet.
13 He oppivat kylää kierrellessään vielä laiskoiksikin, eikä ainoastaan laiskoiksi, vaan myös juoruisiksi ja monitouhuisiksi ja sopimattomia puhumaan.
14 Minä tahdon sentähden, että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiansa eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.
15 Sillä muutamat ovat jo kääntyneet pois seuraamaan saatanaa.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922