Vieläkö Down Beat Jazz Club on olemassa Hesassa?

Marunka

Hei! Kävi vaan mielessäni, että vieläköhän mahtaa Hesassa olla nykyäänkin toiminnassa Down Beat Jazz Clubi joka sijaitsi Olavinkatu 3:ssa -60 luvulla ja jota silloin piti Timo Helin niminen kaveri.Nuoruudessani asuessani Hesan seudulla tulin siellä aina välillä käyneeksi istumassa iltaa musiikkia kuuntelemassa ,mutta se jäi sitten kun tuli myöhemmin muutettua sieltä kauas kokonaan toiselle paikkakunnalle landelle korpeen metsän keskelle.Olisi kiva kuulla vaan että vieläkö paikka mahtaa edelleen hengittää.

3

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipaapoo123

      Ei taida sen aikaista taloakaan enään olla. Helin oli jännä hahmo muistan hänet hkin katukuvasta 70 luvulta. Paksut laist ja punainen urheiluauto. Muutti kai Usaan jossain vaiheessa.

    • Anonyymi

      "Klubi "sijaitsi edesmenneessä Meijerien Maitokeskuksen tiloissa. Mitä klubimestarriin tulee, hän oli todellinen liikennehäirikkö Datsun 240 autollaan! Tällä oli tapana hidastella esim. Esplanaadilla ja kun joku "kehtasi" ohittaa tämän niin heti tuli kuittaus sormimerkein ja ilmein... Voi niitä aikoja!

    • Anonyymi

      Talohan odotti purkua silloin jo. Ei talossa ollut enää muuta toimintaa kuin tämä jazzklubi.
      Parina iltana istuimme siellä poikakaverini kanssa
      Kuuntelemassa musaa. En jaksanut koskaan jäädä istumaan myöhään kun aamulla oli työpäivä. Meno oli varmaan parempi myöhemin illalla ja yöllä.tuli varmaan muusikoitakin sitten myöhemmin.
      Mutta yhtenä iltana sinne tuli itse Dexter Gordon
      Saxsofoninsa kanssa. Se oli ihana yllätys nimittäin
      Saksofoni on yks mun lempi soittimista toinen on sello. Eihän Dexter tietenkään Coltranen veroinen ole
      mutta hyvä soittaja kuitenkin.
      Taisi soittaa "Hymysi varjo" en tarkkaan muista mutta ihanasti soi.
      Piti vaan lähteä pois kesken illan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3397
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2045
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1698
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1613
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      1006
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      948
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      865
    Aihe