Hankin Elisa viihteen boksin kun maksu-tv kanavien näkyvyys tänne pohjoisen antennitalouksiin lakkasi 17.5. Kuitenkin boksin kautta katsottaessa nelonen, jim ja liv eivät näy mutta esim. Ylen hd kanavat näkyvät,kun antennijohto on kytketty televisioon. Kun antennijohdon kytkee boksiin nelosen kanavat näkyvät mutta Ylen hd 1 ja 2 tulevat tavallisina. Antenniliikkeessä arvelivat, että olisiko antenni vääränlainen eikä näytä hd lähetyksiä, mutta totesivat, että pitäisi tarkistaa ja maksun kera tietenkin. Varsinainen kysymys on, miksi ihmeessä nelosen kanavat eivät tule Elisa Viihde boksin vaan ainostaan antennin kautta kun kerran kolmonen ym. näkyvät. Kannnattaisiko tv antenni sittenkin tarkistuttaa ja mahdollisesti uusia.
Ylen hd kanavat eivät näy
8
285
Vastaukset
- hukkareissu
Tämä on suolikaksneljä, kylähullujen temmellyskenttä;)
Soita huomenna Elisan asiakaspalveluun.- huomaaja-
sinä olet hyvä esimerkki siitä
- Apujasaat
Soita Elisan vikapalveluun auki 24/7 siis aina.
- formulafani
Eipä tullut apua. Hyvin kohteliasta ja avuliasta porukkaa, mutta ei asia selvinnyt vikapalvelusta eikä muustakaan Elisan palvelusta.
Boxi on liian vanha? DVB-T2 tuki pitää olla. Ylen HD-muotoisten kanavien jakelu Digitan taajuuksilla päättyi 31.12.2015. Antenniasiaan en ota kantaa. Taajuuksia on muutettu ja vaikea sanoa ilman tarkempaa tietoa miten antennisi soveltuu siihen ja mistä vastaanotat lähetyksiä.
- Enmietiedä
Kytke verkkokaapeli kiinni boxiin.
- kakkaatuodigi
"Antenniliikkeessä arvelivat, että olisiko antenni vääränlainen eikä näytä hd lähetyksiä"
Ei kait antennissa vika kun suoraan televisioon kytkettynä hd-kanavat näkyy.
Itse olen huomannut että ohjelmatiedot, info ja radiokanavat ovat lakanneet toimimasta :( - Minäminäminäminä
Ylen. Kanavat pätkii tänään. Laitteissa ei vikaa vaan lähetyksessä varmaan. PÄTKII UUTISTEN AIKAAN NYT KUN PERSUJEN KAHTIAJAKAUTUMISUUTISPÄIVÄ. KOLMONEN NÄKYY JA KUULUU PÄTKIMÄTTÄ. Onko leikattu ylellä vai muuten vain pätkitty. Ihmettelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581