Hankin Elisa viihteen boksin kun maksu-tv kanavien näkyvyys tänne pohjoisen antennitalouksiin lakkasi 17.5. Kuitenkin boksin kautta katsottaessa nelonen, jim ja liv eivät näy mutta esim. Ylen hd kanavat näkyvät,kun antennijohto on kytketty televisioon. Kun antennijohdon kytkee boksiin nelosen kanavat näkyvät mutta Ylen hd 1 ja 2 tulevat tavallisina. Antenniliikkeessä arvelivat, että olisiko antenni vääränlainen eikä näytä hd lähetyksiä, mutta totesivat, että pitäisi tarkistaa ja maksun kera tietenkin. Varsinainen kysymys on, miksi ihmeessä nelosen kanavat eivät tule Elisa Viihde boksin vaan ainostaan antennin kautta kun kerran kolmonen ym. näkyvät. Kannnattaisiko tv antenni sittenkin tarkistuttaa ja mahdollisesti uusia.
Ylen hd kanavat eivät näy
8
273
Vastaukset
- hukkareissu
Tämä on suolikaksneljä, kylähullujen temmellyskenttä;)
Soita huomenna Elisan asiakaspalveluun.- huomaaja-
sinä olet hyvä esimerkki siitä
- Apujasaat
Soita Elisan vikapalveluun auki 24/7 siis aina.
- formulafani
Eipä tullut apua. Hyvin kohteliasta ja avuliasta porukkaa, mutta ei asia selvinnyt vikapalvelusta eikä muustakaan Elisan palvelusta.
Boxi on liian vanha? DVB-T2 tuki pitää olla. Ylen HD-muotoisten kanavien jakelu Digitan taajuuksilla päättyi 31.12.2015. Antenniasiaan en ota kantaa. Taajuuksia on muutettu ja vaikea sanoa ilman tarkempaa tietoa miten antennisi soveltuu siihen ja mistä vastaanotat lähetyksiä.
- Enmietiedä
Kytke verkkokaapeli kiinni boxiin.
- kakkaatuodigi
"Antenniliikkeessä arvelivat, että olisiko antenni vääränlainen eikä näytä hd lähetyksiä"
Ei kait antennissa vika kun suoraan televisioon kytkettynä hd-kanavat näkyy.
Itse olen huomannut että ohjelmatiedot, info ja radiokanavat ovat lakanneet toimimasta :( - Minäminäminäminä
Ylen. Kanavat pätkii tänään. Laitteissa ei vikaa vaan lähetyksessä varmaan. PÄTKII UUTISTEN AIKAAN NYT KUN PERSUJEN KAHTIAJAKAUTUMISUUTISPÄIVÄ. KOLMONEN NÄKYY JA KUULUU PÄTKIMÄTTÄ. Onko leikattu ylellä vai muuten vain pätkitty. Ihmettelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2054834Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy364074Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2002701Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171262278- 571865
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121811- 671764
- 2081614
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521202Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.241954