Eliittikumppani kokemuksia ?

Nainenylineljäkymmentä

Haluaisin treffailla. Antaa mahdollisuuden itselleni mahdolliseen parisuhteeseen. Baareissa en jaksa enää juosta. Käyn joskus, mutten ole tavannut niissäkään ketään. Yleisesti ottaen livenä jengi tuijottaa puhelintaan. Olen kokeillut varmaan kaikki mahdolliset deittisivustot ja lopputulos on samaa. Joko ei tapaa ketään ja ne harvat jotka ovat livenä uskaltautuneet ovat olleet sekaisin. Viimeisin tuli autolla treffeille aineissa... ??? Eikö todella muuta ole tarjolla muka???? Olen kyllästynyt totaalisesti niin pelkäämään kuin joka ikinen kerta toteamaan jonkin sortin mielenterveysongelman. Hakisivat ensin hoitoo...

Olen itse duunaritaustainen. Poltan, käytän alkoo kohtuudella vain ravintolassa. En tissuttele, en käytä huumeita. Käyn kursseilla sivistääkseni itseäni. Harrastan liikuntaa ja luovempaa. Voinko siis mennä koulutustasoni ( ammattikoulu) kera eliittikumppaneihin. Vai onko siellä vain koulutettua sakkia? Kokemuksia sivustosta? Voisko edes siellä noita kaheleita välttää.
Joko mullon uskomattoman huono tuuri tai sitten fiksusti käyttäytyviä ei kerta kaikkiaan ole.

103

36625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naikkkkeeliii

      Ootko mies?

    • Nainenylineljäkymmentä

      Olen nainen niinkuin nimimerkistä vois päätellä. Varmaankin harhaanjohtava toki, mutta pitkällä pohdinnalla saattaa vinkki siihen löytyä kumpaa sukupuolta edustan.

      • Anonyymi

        Tule mun luo


    • Käpyselänallako

      Mulla samat kokemukset. Usko itseesi tee niinkuin sydän sanoo luota vaistoosi. Älä kysele täältä saat paiskaa niskaasi.

      • Uuuuuytttrreeedssss

        Juu. Onko kunnollisia naisii vielä:)


    • Uuuuuytttrreeedssss

      Deittisivustoilta ei miehet löydä mitään. Kokemusta ei, mut kuullu oon. Oon itse myös etsimässä, kouluttautunut, hyvä duuni, hyvä ja rehti... mut mietin samaa. Baareissa ei jaksa rampata

      • Nainenylineljäkymmentä

        Eipä haittais vaikka olis joku saitti, minne pääsee vain jonkin persoonallisuustestin, huumeseulan jälkeen. Eipä haittais vaikka olis rikostaustakin selvillä samantien.
        ..kele... tana... joo joo tiedän, ettei kiroilu ole kaunista, mutta joskus se raja tulee vastaan.


      • Anonyymi

        Vinkki: panosta aivan hirmuisesti siihen profiilikuvaan. Katso kameraan. Hymyile leveästi. Ota vähintään 20 kuvaa. Valitse se paras. Murjottava ilme, epäsiisti olemus ja suttuinen kuva karkottavat tulijat jo eteisestä. Mahdollisiin hyviin puoliisi he eivät koskaan tutustu - niin pitkälle eivät pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: panosta aivan hirmuisesti siihen profiilikuvaan. Katso kameraan. Hymyile leveästi. Ota vähintään 20 kuvaa. Valitse se paras. Murjottava ilme, epäsiisti olemus ja suttuinen kuva karkottavat tulijat jo eteisestä. Mahdollisiin hyviin puoliisi he eivät koskaan tutustu - niin pitkälle eivät pääse.

        Paskat sillä on mitään välilä millainen ihmisen pärstä on.Sisin kuitenkin ratkaISEE.sEN OLEN HUOMANNUT ENNENKIN IHMISESSÄ.KUITENKIN ÄMMÄT AINAKIN TUIJOTTAA ENSIMMÄISEKSI ULKONÄKÖÄ.jA KUN LAITTAVAT OMAN KUVANSA NIIN KAS SE ON KAKSINYMMENTÄ VUOTTA NUOREMPI.kUN NIISTÄ KUVISTA HUOMAUTTAA SAA SADATTELUA NISKAANSA.sE ON KOETTU.jA MISTÄ HELVETISTÄ VOI TIETÄÄ KUKA NÄITTEN HENKILÖITTEN TAKANA OIKEESTI ON.mITÄÄN VIRALLISTA TUNNISTUSTAHAN EI TARVITA.
        oLEN KOKENUT ETTÄ JOS KYMMENELLE NAISELLE LAITTAA KOHTEELIASTI JONKIN VIESTIN YKSI SIIHEN SAATTAA VASTATA.Ja sitten tuhlaan ommaa aikaani kun koetan tähän tyyppiin tutustua.kusetusta,sanon MINÄ ja olen sen kokenutJoku kyllä jossakin käärii hyvät rahat.Ja mitään kielteistä kenenkään profiilissa ole,se on fakta.
        Totuus ei kyllä heilu näissä Deittipalveluissa oli "eliittiä"tai ei.
        HAh hah!!


    • Uuuuuytttrreeedssss

      Oon mies.

    • koulutuksesta

      Eliittikumppanin sivuilla koulutuksesta sanotaan näin:

      "Ihmiset kaikilta elämänaloilta etsivät seuraa Eliittikumppanissa. Sillä, onko joku kumppanina toiselle eliittiä, ei ole mitään tekemistä tulojen tai titteleiden kanssa!"

      "Lähes 70% ELIITTIKUMPPANIn jäsenistä on akateemisesti koulutettuja. Jäseniemme keskuudessa on paljon eri alan asiantuntijoita, johtotehtävissä olevia, lääkäreitä, opettajia jne. Tutkimusten mukaan akateeminen, pitkää työpäivää painava sinkku on tyypillinen netin deittipalveluita käyttävä ihminen."

      "ELIITTIKUMPPANIn profiilissasi voit muun muassa määritellä kuinka tärkeä mahdollisen kumppanin koulutustaso on sinulle. Voit siis esimerkiksi päättää, että sinulle ehdotetaan vain saman koulutustason omaavia kumppaniehdokkaita!"

      Eli vaikka siellä on keskimääräistä enemmän korkeammin koulutettuja, niin ei se mikään vaatimus ole. Jos palvelu noin muuten tuntuu kiinnostavalta, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla.

      Tässä on hyvä ja kattava arvostelu niille, jotka ovat epävarmoja, sopiiko Eliittikumppani itselle: https://www.nettideittailu.com/eliittikumppani-arvostelu/

      • Anonyymi

        Eliittikumppanit mainostaa itseään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eliittikumppanit mainostaa itseään

        Miksipä ne jotain kilpailijaa kehuisivat?


    • tokkopasentään

      Käväisin siellä joskus pari vuotta sitten, samat ressukat siellä oli kuin muillakin saiteilla, ei siis mitään eliittiä, vaikka saitin nimi antaakin muuta ymmärtää....................

      • Anonyymi

        On muuten edelleenkin näin.
        Oma mielipiteeni on Ettei kannata kokeilla, rahat menevät hukkaan. Saitilla on ensinnäkin liian paljon jäsenyyden maksaneita kuvattomia profiileja, joten sivusto pystyy tarjoamaan potentiaalisia profiileja aika vähän. Muutenkaan tarjonta on aika heikkoa ja sitä on vähän. Sivuston käyttämä luonneanalyysi on täyttä humpuukia sekä hakukriteerit jotka saa itse asettaa eivät pidä ollenkaan paikkaansa, kumppaniehdokkaita tulee minkälaisia ja mitä sekä mistä sattuu eivät täytä asetettuja hakukriteerejä.
        Huomioitavaa myös on että Jäsenyys täytyy itse muistaa perua ennen jäsenkauden päättymistä, muuten se jatkuu automaattisesti, mikä on aika ovelaa.


    • Miinuksena, jos asuu syrjemmässä ovat vaihtoehdot olemattomat. Lähin näyttäisi löytyvän parinsadan kilometrin päästä. Jos useammilla treffeillä kävisi, on melkoinen vaiva löytää sopiva. Paljon ulkomaalaisia, mutta näyttäisi tason olevan täysin erilainen kuin muualla. Peräkamarin pojat eivät taida osata sovellusta käyttää. Ilmaisversiossa ei paljon pysty tekemään, joskus voisin harkita maksullista versiota.

    • SuomenParasKeisari

      Mulle ei kelpaa, kuin miljonäärinainen. Pukunainen ja urheilija pitäisi olla, ehdottomasti tupakoimaton ja alkoholia pitää juoda sivistyneesti ja klubiseurassa. Musiikkimaku ehdottomasti klassinen ja urheiluna hevospooloa tai ratsastusta. Kuitenkin hevosenkin pitää olla jalosukuinen.

      • Anonyymi

        Jes...!!


    • Teenäin

      Joku sanoi että täällä saa aina paskaa niskaansa, ehkä, mutta ei aina, riippuu tapauksesta.
      Sanoit tavanneesi vain ikäviä tapauksia ja että sulla on ollut huono tuuri. En usko tuohon ollenkaan. kirjoituksestasi päätellen en ihmettele ollenkaan miksi vedät puoleesi niitä huonotapaisia, kuulostat itsekkin sellaiselta. Se on omiaan vetämään puoleen sitä "huonoa onnea". "Siisti itsesi" ensin sekä kielen käytön ja tapojen suhteen niin vedät puoleesi niitä "fiksuja". Ihan kokemuksena voin näin sanoa.
      Ei pidä tuomita mitään deittisivustoa vain kuvitelmien perusteella, jos teet näin tuomitset todennäköisesti myös tapaamasi miehetkin omien mielikuviesi perusteella. Jos olet kirjoittanut useille miehille ja oikeasti yrittänyt tutustua heihin ja annat sitten tuomiosi heistä sopivina tai epäsopivina on se parempi kuin ennakkoluulojen perusteella.
      Ennakkoluulot ohjaa useimmin naisia kuin miehiä. Liity sivustolle sittenhän näet tai jätä liittymättä jos kerran sille tuntuu. Omasta kokemuksesta tiedän siellä olevan myös muita kuin hyvin koulutettuja mitä se ikinä sitten tarkoittaakin.
      Sinusta viinaa pitää ottaa kunnolla mutta tissuttelu on tuomittavaa, tarkoitat että et itse tissuttelu vaikka viina muuten maistuukin. Kartonkin röökiä päivässä ja kehut kuinka hyvätapainen olet.
      parempi jättää sanominen tästä kokonaan jos ei kysytä, jos aikoo antaa "hyvätapaisen" kuvan itsestään.. Muuten saat ihmetellä lopun ikääsi miksi sinä aina niitä Epäfiksuja tulet tavanneeksi.
      Muutos lähtee itsestä ei muista.
      Tai sitten jättää ennakkokuvitelmat päivälehdille ja oppia sen sijaan tuntemaan ihmiset paremmin.
      Ei kaikkea voi selittää huonolla onnella, on meillä kaikilla aina oma syymme tavata Niitä Vääriä ihmisiä.
      Jos minulta kysyisit suositusta deittailuun tee se livenä. Nettideittailu on pääosin hukkaan heitettyä aikaa. Mutta jos välttämättä haluat aikaasi kuluttaa mene sitten vaikka Eliittikumppaneihin.
      Tupakan polttajan luulisi olevan helppo saada seuraa kun sitä polttaa niinkin moni. Viinaa juo sitäkin useampi joten seurasta ei luulisi olevan pulaa, voi jopa hiukan valikoida myös.
      Voi mennä myös nettideitteihin puhumaan kaikki ulos ja bongata komeimmat ja halutuimmat miehet huomata ettei kaikki ole sitä miltä näyttää.
      Kerätä pettymyksiä ja toipua niistä ajan kanssa.
      Sen sijaan voi mennä baariin ja pettyä heti ja kokeilla hetimiten uudestaan, saattaa tarttua tai ei.
      Ja miksi sem pitäisi olla helppoa kuka sitä muka arvostaisi jos sen ilmaiseksi saisi.

    • fsdfdsfsfg

      Pari vinkkiä:

      Älä lähesty kuvattomia -aina jotain salattavaa.

      Älä lähde treffeille puhumatta puhelimessa . Älä myöskään alle viikon kirjoittelulla.

      Pistä profiilikuvaksi siisti ja huoliteltu kuva.

      Kirjoita kirjakielellä.

      Älä pistä profiiliin vaatimuslistaa, tai mitään negatiivista.

      Anna mahdollisuus myös vaatimattoman näköisille miehille.

      Fiksuja löytyy kyllä.

      • Anonyymi

        Takana lähes neljä vuotta Eliittikumppanin kautta löytynyttä hyvää parisuhdetta.

        - En laittanut varovaisuuden takia alussa kuvaa - ei siis ollut mitään salattavaa. Silti moni kiinnostava ehdokas lähestyi jo ennen kuvan laittamista. Kuvan laittaminen tosin lisäsi tarjontaa.

        - En nimenomaan halunnut antaa puh.nroa tuntemattomille. Eli ensitapaamiset täysin anonyyminä nimimerkin suojassa. Puh.nron annoin vasta, kun/jos totesin ehdokkaan ”normaaliksi”. Tapaamiset aina kahvilassa päiväsaikaan.

        - Mielestäni esim. Eliittikumppanin maksullisuus ja persoonallisuustesti karsivat pahimmat seikkailijat pois. Pidin myös siitä, että systeemi valitsee sinulle muutamia sopivia ehdokkaita per päivä, eli et itse pysty selailemaan kymmenien/satojen sivustolle ilmoittautuneiden kuvia/tietoja.


    • hdshhdshds

      Mä olen aika pettynyt Eliittikumppaneihin. Olen pari viikkoa vasta ollut tosin ja maksavana jäsenenä. No se ilmaisversio olikin ihan turha.
      Uskoin mainospuheet, että tällä saitilla olisi todellakin ihmiset vakavammalla mielellä yms yms ja muutenkin parempi laatu profiileissa sekä tuonne menisi vain ihmisiä, ketkä oikeasti haluavat panostaa asiaan. Ja tosiaan kun tuota mainostetaan, että on korkeatasoinen palvelu missä paljon akateemisia yms....
      Ihan yhtä lailla sielä on kuvattomia profiileja kuin muuallakin, tai sellaisia missä ei olla jaksettu kertoa itsestään mitään. Osa kuvista on sumuisia ja kaukaa otettuja, eli et yhtään pysty tietämään minkä näköinen kaveri on kyseessä. Joten ei kovinkaan laadukasta. Myös ilmeisesti sinne kuitenkin jäseneksi otetaan ihan kaikki - vaikka ns "eliittinä" mainostetaan. En tarkoita, että pistän ihmiset arvojärjestykseen vain ammatin tai koulutuksen mukaan, mutta iso määrä varastomiehiä ja työttömiä tuola tuntuu olevan.

      Asun pk-seudulla joten sen mukaan pitäisi potentiaalisia olla kuitenkin. Se on ihan hyvä, että palvelu ehdottaa kumppaneja, mutta äkkiä ne on aina katsottu läpi. Ja vapaasti et voi selata tietokantaa. Itse en ole yhtään kunnollista keskustelua siellä saanut vielä aikaan, vaikka olen hymyjä lähetellyt. Itse olen saanut viestejä suoraan vain näistä kuvattomista ja puolityhjistä profiileista. Ei oikeen vastaa nyt annettua palvelulupausta.

      • Kuitenkin_optimisti

        Aivan. Liittyminen kaduttaa. En tiedä kumpi olen, liian vaatimaton tai kranttu. Omana itsenäni kuitenkin yritän. Vielä on aikaa...


      • turhaanenenäämaksa

        Kovin hyvältä ei kuulosta, jos palvelu ehdottaa kumppaneita, mutta ei pääse itse etsimään. En luota ollenkaan että joku ulkopuolinen tietäisi mitä olen hakemassa. Hyvässä palvelussa pitää kysyä tarkasti yksikäsitteiset tiedot ja jokainen saa suorittaa hakuja painottamalla mieleisellään tavalla kunkin osatekijän tärkeyttä. Näitäkin paljeluita olen nähnyt, mutta yhdessäkään perustietoja ei kysytä riittävän tarkasti tai niihin ei ole pakko vastata. Joidenkin asioiden kysyminen suoraan kirjoittamalla on epäkohteliasta ja siksi kyseiseen ehdokkaaseen ei haluta ottaa yhteyttä, vaikka olisi monilta osin kiinnostava. Luultavasti hyviä palveluja ei tehdä koska muuten sopivia voisi löytyä liian helposti ja palvelun ylläpito ei kannattaisi. Onneksi jotkut ilmaiset ovat jopa kaupallisia parempia, joten ei tervitse maksaa turhaan. Kaupallisista vain huonoja kokemuksia.


      • Entinen_optimisti
        Kuitenkin_optimisti kirjoitti:

        Aivan. Liittyminen kaduttaa. En tiedä kumpi olen, liian vaatimaton tai kranttu. Omana itsenäni kuitenkin yritän. Vielä on aikaa...

        Aika loppui. Ei todellisia kumppaniehdokkaita; liekö sinnekin pesinyt ikipessimistejä joille tsekkailu on vaan harrastus sinänsä ja kallis sellainen.


      • Anonyymi

        Olen ollut siellä vain runsaan viikon. Minä taaskin olen positiivisesti yllättynyt. Siellä on paljon porukkaa, eikä yhtään asiatonta ole tullut vastaan. Ei ole myöskään ilmeisiä feikkiprofiileja. Melkeinpä on liikaa tarjokkaita, vaikka olen kypsään keski-ikään ehtinyt mies.

        Pistin hakukriteereissä koulutuksen ja tulot (en etsi elätettävää) isolle prioriteetille, tupakoinnit, uskonnolliset näkemykset, pituudet ym todella vähäiselle painolle. En osaa sanoa, miltä tilanne näyttäisi, jos olisin laittanut ihan muut hakukriteerit.

        Asiaan voi tietysti vaikuttaa kaksi asiaa:
        1) Olen pääkaupunkiseudulta. Kemijärvellä voisi olla hankala tilanne.
        2) Olen ollut siellä vain vähän aikaa - koko potentiaalisten kumppaneiden puulia ei ole tyhjennetty. En tiedä, miltä tilanne näyttää parin kuukauden päästä.

        Muutama harva tolkuttoman kaukana asuva ehdokas on ollut.

        Palvelu on ilmiselvästi maksullinen. Se ilmaisversio on vain kurkistusluukku.


      • Anonyymi
        turhaanenenäämaksa kirjoitti:

        Kovin hyvältä ei kuulosta, jos palvelu ehdottaa kumppaneita, mutta ei pääse itse etsimään. En luota ollenkaan että joku ulkopuolinen tietäisi mitä olen hakemassa. Hyvässä palvelussa pitää kysyä tarkasti yksikäsitteiset tiedot ja jokainen saa suorittaa hakuja painottamalla mieleisellään tavalla kunkin osatekijän tärkeyttä. Näitäkin paljeluita olen nähnyt, mutta yhdessäkään perustietoja ei kysytä riittävän tarkasti tai niihin ei ole pakko vastata. Joidenkin asioiden kysyminen suoraan kirjoittamalla on epäkohteliasta ja siksi kyseiseen ehdokkaaseen ei haluta ottaa yhteyttä, vaikka olisi monilta osin kiinnostava. Luultavasti hyviä palveluja ei tehdä koska muuten sopivia voisi löytyä liian helposti ja palvelun ylläpito ei kannattaisi. Onneksi jotkut ilmaiset ovat jopa kaupallisia parempia, joten ei tervitse maksaa turhaan. Kaupallisista vain huonoja kokemuksia.

        Hyvä tai huono, ihan miten sen haluaa nähdä. Onhan sekin mukava, minusta ainakin, etten itse ole vapaasti tuhansien ihmisten selailtavana. En ymmärrä, mitä muuta kuin kiusallisia tilanteita siitä voi seurata, jos minut voisivat palvelusta tonkia esille myös aivan liian vanhat, aivan liian nuoret ja oman sukupuolen edustajat. Ja jos vähän muutakin karsintaa tehdään, niin hyvähän sekin on. Vain jossain määrin ajateltavat tapaukset näkevät minut - hyvä, etteivät muut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut siellä vain runsaan viikon. Minä taaskin olen positiivisesti yllättynyt. Siellä on paljon porukkaa, eikä yhtään asiatonta ole tullut vastaan. Ei ole myöskään ilmeisiä feikkiprofiileja. Melkeinpä on liikaa tarjokkaita, vaikka olen kypsään keski-ikään ehtinyt mies.

        Pistin hakukriteereissä koulutuksen ja tulot (en etsi elätettävää) isolle prioriteetille, tupakoinnit, uskonnolliset näkemykset, pituudet ym todella vähäiselle painolle. En osaa sanoa, miltä tilanne näyttäisi, jos olisin laittanut ihan muut hakukriteerit.

        Asiaan voi tietysti vaikuttaa kaksi asiaa:
        1) Olen pääkaupunkiseudulta. Kemijärvellä voisi olla hankala tilanne.
        2) Olen ollut siellä vain vähän aikaa - koko potentiaalisten kumppaneiden puulia ei ole tyhjennetty. En tiedä, miltä tilanne näyttää parin kuukauden päästä.

        Muutama harva tolkuttoman kaukana asuva ehdokas on ollut.

        Palvelu on ilmiselvästi maksullinen. Se ilmaisversio on vain kurkistusluukku.

        Ilmeisesti pääkaupunkiseudun miehillä on Eliittikumppaneissa paljon paremmat "valikoimat" kuin meillä saman alueen naisilla?

        Rekisteröidyin tuonne toukokuun lopussa isoin odotuksin. Olin aika varma, että 40 akateemisesti koulutettu, hyvässä työssä oleva (hyvätuloinen - sitä en sano, mutta ammatistani sen voi päätellä) perusnätti nainen saisi paljonkin yhteydenottoja ja treffikutsuja.

        Profiilissani on monta kivaa, hymyilevää kuvaa itsestäni. Ei sellaisia, joissa on puolen metrin meikkikerros tai aurinkolasit. Kuvaustekstit olen kirjoittanut positiiviseen sävyyn. Olen vastannut kaikkiin kysymyksiin, ilmoittanut harrastukset, musiikkimaut ja niin edelleen.

        Olen päässyt treffeille kahden miehen kanssa, ja sen useampi ei ole pyytänytkään. Kumpaakin näistä tapasin 3-5 kertaa, joten molemminpuolista kiinnostusta oli, mutta eri syistä nämä tapailut päättyivät sitten kumpikin.

        Pari seksin vonkaajaa olen estänyt. Yli 100 kilometrin päästä hymyjä lähetelleet olen jättänyt huomiotta, koska en toivo etäsuhdetta. Näitä on muuten tosi paljon! Profiilini vierailijoista ainakin kaksi kolmasosaa asuu ihan muualla päin Suomea.

        Olen ollut itsekin aloitteellinen: lähetän hymyjä ja tykkäyksiä ja viestejäkin, kun sopivan tuntuinen kumppani on tullut ehdolle. Yleensä en ole saanut mitään vastausta (kertoo toki miehen käytöstavoista sen verran, että ehkä hyväkin, etteivät ole vastanneet).

        Uskon olevani kumppanina "eliittiä". En etsi elättäjää. Lapset ovat kohta lentäneet pesästä. Minulla on terveelliset (mutta ei liian) elämäntavat, monipuoliset harrastukset ja iloinen luonne. Useampikin mies on pitänyt minua kauniina ja hyvävartaloisena, joten uskon sellainen olevani ainakin aika monen mielestä.

        Kriteereissäni olen jo joustanut sekä koulutustasosta, tulotasosta, iästä että uskonnosta. Joko korona on säikäyttänyt kaikki pois nettitreffeiltä tai sitten miehet istuvat terasseilla kesämirrejä etsimässä :) Tai sitten ne 45-55-vuotiaat etsivät itseään ainakin 10 vuotta nuorempia - ja mikäpä siinä, kukin tekee miten tahtoo.

        No, vielä on kesää ja maksettua Eliittikumppani-aikaa jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pääkaupunkiseudun miehillä on Eliittikumppaneissa paljon paremmat "valikoimat" kuin meillä saman alueen naisilla?

        Rekisteröidyin tuonne toukokuun lopussa isoin odotuksin. Olin aika varma, että 40 akateemisesti koulutettu, hyvässä työssä oleva (hyvätuloinen - sitä en sano, mutta ammatistani sen voi päätellä) perusnätti nainen saisi paljonkin yhteydenottoja ja treffikutsuja.

        Profiilissani on monta kivaa, hymyilevää kuvaa itsestäni. Ei sellaisia, joissa on puolen metrin meikkikerros tai aurinkolasit. Kuvaustekstit olen kirjoittanut positiiviseen sävyyn. Olen vastannut kaikkiin kysymyksiin, ilmoittanut harrastukset, musiikkimaut ja niin edelleen.

        Olen päässyt treffeille kahden miehen kanssa, ja sen useampi ei ole pyytänytkään. Kumpaakin näistä tapasin 3-5 kertaa, joten molemminpuolista kiinnostusta oli, mutta eri syistä nämä tapailut päättyivät sitten kumpikin.

        Pari seksin vonkaajaa olen estänyt. Yli 100 kilometrin päästä hymyjä lähetelleet olen jättänyt huomiotta, koska en toivo etäsuhdetta. Näitä on muuten tosi paljon! Profiilini vierailijoista ainakin kaksi kolmasosaa asuu ihan muualla päin Suomea.

        Olen ollut itsekin aloitteellinen: lähetän hymyjä ja tykkäyksiä ja viestejäkin, kun sopivan tuntuinen kumppani on tullut ehdolle. Yleensä en ole saanut mitään vastausta (kertoo toki miehen käytöstavoista sen verran, että ehkä hyväkin, etteivät ole vastanneet).

        Uskon olevani kumppanina "eliittiä". En etsi elättäjää. Lapset ovat kohta lentäneet pesästä. Minulla on terveelliset (mutta ei liian) elämäntavat, monipuoliset harrastukset ja iloinen luonne. Useampikin mies on pitänyt minua kauniina ja hyvävartaloisena, joten uskon sellainen olevani ainakin aika monen mielestä.

        Kriteereissäni olen jo joustanut sekä koulutustasosta, tulotasosta, iästä että uskonnosta. Joko korona on säikäyttänyt kaikki pois nettitreffeiltä tai sitten miehet istuvat terasseilla kesämirrejä etsimässä :) Tai sitten ne 45-55-vuotiaat etsivät itseään ainakin 10 vuotta nuorempia - ja mikäpä siinä, kukin tekee miten tahtoo.

        No, vielä on kesää ja maksettua Eliittikumppani-aikaa jäljellä.

        Olen ollut Eliittikumppanissa myös nyt n.3kk.
        Kuvailisin itseäni hyvin samalla tavalla. Ikää minulla vain on reilu 65 v. Olen perusterve, valoisa hymyileväinen myös ja omillani pärjäävä ja elelen ihan mukavasti. Ammattikin kuten sinulla , vaikka valtaosin olenkin eläkkeellä.
        Älä ihmeessä maksa tällaisesta!l Pysykää ilmaisversioissa.
        Nyt varmaan ehkä jo 5 pv ilman mitään ehdokastakaan.,muut vimeiset "mitäjos-" miehiä, tupakoivia jopa 10v itseänija toiveitani vanhempia ym. , satojen km päässä, kun toiveeni samoin alle 100km. Ja kun ei löydy ehdokkaita, pyydetään tarkastamaan kriteerejä. Kuitenkin se osuu pääkaupunkiseudullekin.
        Tarjotuista jo profiilikuvaus on voinut osoittana että orofiiliemme matchaus ei voi pitää paikkaansa.
        Valtaosa kuvattomia, jotka hymyjä lähettäneet ja lähes tyhjiä kuvauksia itsestään. Omani olen aktiivisti täyttänyt ja muokkaillut.
        En voi suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti pääkaupunkiseudun miehillä on Eliittikumppaneissa paljon paremmat "valikoimat" kuin meillä saman alueen naisilla?

        Rekisteröidyin tuonne toukokuun lopussa isoin odotuksin. Olin aika varma, että 40 akateemisesti koulutettu, hyvässä työssä oleva (hyvätuloinen - sitä en sano, mutta ammatistani sen voi päätellä) perusnätti nainen saisi paljonkin yhteydenottoja ja treffikutsuja.

        Profiilissani on monta kivaa, hymyilevää kuvaa itsestäni. Ei sellaisia, joissa on puolen metrin meikkikerros tai aurinkolasit. Kuvaustekstit olen kirjoittanut positiiviseen sävyyn. Olen vastannut kaikkiin kysymyksiin, ilmoittanut harrastukset, musiikkimaut ja niin edelleen.

        Olen päässyt treffeille kahden miehen kanssa, ja sen useampi ei ole pyytänytkään. Kumpaakin näistä tapasin 3-5 kertaa, joten molemminpuolista kiinnostusta oli, mutta eri syistä nämä tapailut päättyivät sitten kumpikin.

        Pari seksin vonkaajaa olen estänyt. Yli 100 kilometrin päästä hymyjä lähetelleet olen jättänyt huomiotta, koska en toivo etäsuhdetta. Näitä on muuten tosi paljon! Profiilini vierailijoista ainakin kaksi kolmasosaa asuu ihan muualla päin Suomea.

        Olen ollut itsekin aloitteellinen: lähetän hymyjä ja tykkäyksiä ja viestejäkin, kun sopivan tuntuinen kumppani on tullut ehdolle. Yleensä en ole saanut mitään vastausta (kertoo toki miehen käytöstavoista sen verran, että ehkä hyväkin, etteivät ole vastanneet).

        Uskon olevani kumppanina "eliittiä". En etsi elättäjää. Lapset ovat kohta lentäneet pesästä. Minulla on terveelliset (mutta ei liian) elämäntavat, monipuoliset harrastukset ja iloinen luonne. Useampikin mies on pitänyt minua kauniina ja hyvävartaloisena, joten uskon sellainen olevani ainakin aika monen mielestä.

        Kriteereissäni olen jo joustanut sekä koulutustasosta, tulotasosta, iästä että uskonnosta. Joko korona on säikäyttänyt kaikki pois nettitreffeiltä tai sitten miehet istuvat terasseilla kesämirrejä etsimässä :) Tai sitten ne 45-55-vuotiaat etsivät itseään ainakin 10 vuotta nuorempia - ja mikäpä siinä, kukin tekee miten tahtoo.

        No, vielä on kesää ja maksettua Eliittikumppani-aikaa jäljellä.

        Tuo vastaamattomuus ei ole aivan yksiselitteinen asia. Jos lähettää systeemin generoiman viestin, voi mielestäni aivan hyvin olla loukkaantumatta, jos ei saa palautetta. Vastaamattomuuden voi tulkita "systeemin generoimaksi" vastaukseksi "Ei kiitos tällä kertaa".

        On sitten myös se puoli, että viestin vastaanottaja chattailee jo muutaman kanssa ja haluaa katsoa kuinka ne etenevät ennemmin kuin alkaa kasvattaa poolia. Joillekin voi olla jopa periaate, että ei useamman kanssa yhtäaikaa etene. Kuinka sitten vastata, että ei polta siltojaan? Vastaako rehellisesti, että "Sorry, en nyt vastaile, katselen nämä muut kandidaatit ensin"? Syntyy yhteyden ottajalle vähän valju ja varallaolon tunne. Jos viestin saaja myöhemmin palaa asiaan, on ennakkoluuloja mahdollisesti syntynyt siinä määrin, että ne haittaavat tunnetasolla. Mitä ehdotatte?


    • Henriettaensimmäinen

      Hah, mitä soopaa. Kaikki deittisaaiteilla vierailleet naiset tietävät, että niistä ei löydy kuin todella omituisia, mielenterveysongelmaisia panomiehiä. Seksiä on tyrkyllä ovista ja ikkunoista. Ei mitään muuta. Kaikki fiksut yli neljäkymppiset ovat naimisissa tai parisuhteissa. Kuvaton profiili puolestaan kertoo vain sen, ettei henkilö tahdo jokaisen napurin tunnistavan itseään jossain treffisaitilla. Vika tuskin on sinussa. Kaikki treffisaitit ovat ajan tuhlausta ja rahan haaskausta. Jos sinulta puuttuu ikäviä kokemuksia, mene treffisaiteille.

      • Anonyymi

        Entäs mies, jonka vaimo on vuosi sitten kuollut onnettomuudessa alle 50-vuotiaana?


    • NettiNuubi

      Hieman kokemuksia (miesnäkökulma) 1,5 kuukauden tutustumisen jälkeen:

      - Sellaisten käyttäjien profiileja, joiden "maksuaika" on loppumassa eikä tilausjaksoa ole uusittu, dumpataan ilmiselvän agressiivisesti kumppaniehdokkaiksi. Tällä pyritään kalastelemaan niitä viimeisiä viestejä, joilla houkutellaan taas maksamaan uusi jakso.

      - Varsinaisia feikkiviestejä ei toistaiseksi ole tullut vastaan. Pari epäilyttävää profiilia kyllä. Toisaalta - en selaile läpi kaikkia tarjottuja, vain mielenkiintoisimmat.

      - Yllättävän paljon kuvattomia.

      - Passiiviseksi roikkumaan jätettyjä profiileja löytyy. Viimeistä kirjautumisaikaa ei luonnollisesti kerrota, koska se vähentää todellista käyttäjämäärää.

      - Helsinki, Helsinki, Helsinki. Tämä nyt ei ollut sinänsä yllättävää, että 80% etelän profiileista on pääkaupungista.

      Sinänsä yksi parhaista muuten.

    • NettiNuubi

      Uusi ilmiö on, että putkahtelee hymyjä profiileilta, jotka katoavat samantein. Käyttääköhän systeemi profiilinsa poistavia käyttäjiä lisäsyöttinä...
      Hyvin ikävää, vaikkakaan ei yllättävää, jos tälläiseen sorrutaan.

    • EliittikumppaniHuijaa

      Naispuolinen tuttuni 44v asuu Lahdessa. Hän liittyi elittikumppaneihin ja maksoi puolen vuoden liittymisen. Hän sai muutaman ehdokkaan per päivä ja joskus vain yhden. Pettymystä aiheutti se että monet ehdokkaista asuivat pohjois-suomessa, joten turhan pitkä välimatka deittailuun. Nainen oli myös ruksinut että mies ei saa tupakoida eikä haluta lapsia.... ja useita tupakoivia lapsia haluavia miehiä tarjottiin. Profilointi on siis oikeasti HUIJAUSTA. Eliittikumppaneissa on käynyt kato ja imagoa ylläpitääkseen tarjoavat myös hätäpäissään KAIKKIA ehdokkaita, koska hyviä ehdokkaita ei vain oikeasti ole profiloinnin mukaan.

      Älä tuhlaa rahojasi KATTEETTOMAAN palveluun. Ilmaisversioillakin voit saada enemmän vastinetta ja vielä ilmaiseksi. Tekevät bisnestä eikä profiloinnilla ole oikeasti väliä, joten maksat vain turhasta.

    • Huijausta.vaaa

      Elittiikumppani palvelu on huolissaan maineestaan ja käy propagandalla vastaiskuun.

      "Eliittikumppani tarjoaa sinulle vain sellaisia kumppaniehdokkaita, jotka sinulle on matchatty persoonallisuustestin ja sinun asettamiesi vaatimusten mukaisesti."

      Kysytään nyt mitä mieltä olette väitteestä jotka olette joskus jäseninä olleet?

      https://www.eliittikumppani.fi/tietoa-eliittikumppanista/huijaus

      • Anonyymi

        En ole täysin vakuuttunut sen testin tieteellisyydestä, mutta omankaltaista, täysin ajateltavissa olevia kumppaneita se tarjoaa. Asun pääkaupunkiseudulla, mikä tietysti helpottaa asiaa. Sekin on totta, että yhteensopivuus keskimäärin heikkenee ajan kuluessa.


      • NettiNuubi

        Nämä on sinänsä ok infoa, mutta auttamattomasti vanhentunutta ja osoittavat lähinnä kuinka huonosti käyttäjät ovat lukeneet ehdot. Todella hyvä sinänsä, että ohjaavat uusia todellakin lukemaan ja perumaan jäsenyyden ajoissa.
        "Ehdokkaiden" tasoon en ota kantaa. Se on niin subjektiivinen mielipide. Ja eliittikumppanin omien "onko huijausta"-vakuutteluiden kohdat voivatkin pitää paikkansa. Väitän silti, että käyttävät poistuvia lisämatoina joko promoamalla vahvemmin tai käyttävät juuri poistuneita "sait kontaktin" - syötteinä.


      • Anonyymi

        Se on maksullinen palvelu, mutta aika moni muukin palvelu tässä maailmassa on maksullinen. En odota parturin leikkaavan hiuksiani ilmaiseksi, enkä muuttofirman rahtaavan huonekalujani maksutta.

        Maksullisuus ei tee palvelusta huonoa. Se voi olla jopa laadun tae. Firmalla on jotain sellaista tarjottavaa, mistä joku on valmis maksamaan.


    • Manski

      Minulla on pelkästään positiivista palautetta annettavana Eliittikumppanista sillä löysin sieltä oikean helmen. En olisi onnistunut siinä baareissa roikkumalla.

    • Onnilöytyieläen

      Sama täällä, mukavia miehiä siellä näytti olevan paljonkin. Kauaa en siellä ehtinyt olemaan, itseasiassa vain pari viikkoa, kun löytyi ihana mies, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä jo muutama vuosi.
      Kyllä sieltä tuli minulle ainakin fiksun oloisia ja kouluttautuneita ehdokkaita todella paljon.

      • mainosta

        Oletko töissä eliittikumppaneissa?


    • Tosimielessä

      Aikeissani on yrittää Eliittikumppania. Minulla on ikää jo yli 70 vuotta ja olen nainen. Millaisiahan mahdollisuuteni voisivat olla? Minua askarruttaa se, että annetaanko sinne myös oma oikea nimi vai pärjääkö palvelussa nimimerkillä. Sekin askarruttaa, että kun haluan lopettaa aikani siellä, niin osaanko lopettaa sen oikealla tavalla. Eli kyselen siis käytön selkeyttä ja helppoutta. Olen tosimielellä liikkeellä, mutta olenko liian vanha löytämään sieltä ketään ikäistäni ja vieläpä akateemisesti koulutettua, mitä pidän tärkeänä asiana itselleni?

    • Anonyymi

      Hei Tosimielessä,
      Liityin Eliittikumppaneihin tammikuussa 2019. Käytin pelkkää etunimeni profiilissani. Aluksi en uskaltanut laittaa kuvaa, mutta silti muutama ihan kiinnostava mies lähetti viestin. Lisättyäni valokuvan kiinnostuneiden määrä kasvoi. Itse lähetin hymyn noin 7-8:lle kiinnostavimmalle ehdokkaalle, joista noin puolet vastasi. Tapasin heidät kaikki eri kahviloissa ja yhden kanssa löytyi heti yhteinen sävel. Olemme seugrustelleet siitä lähtien eli puolisen vuotta. Mies on 70v. ja itse olen 67v., molemmilla akateeminen koulutus. Ostin 6kk jäsenyyden ja merkkasin kalenteriini koska jäsenyys on irtisanottava, ellei halua maksaa seuraavaa kautta. Irtisanominen oli helppoa.
      Muista treffipalstoista minulla ei ole kokemusta, mutta Eliittikumppaneista löysin hakemani. 😊

      • Anonyymi

        Sen tilauksen voi irtisanoa 14 vrk aikana tilauksesta.
        Itse katsoin sitä hieman "erikoista" Eliittikumppanien touhua ja muutama päivä ennen umpeutumista irtisanoin koko tilaukseni.

        Vajaassa kahdessa viikossa kyllä näkee että onko deittipaikasta yhtään miksikään


      • Anonyymi

        Eli muumiot löytää sieltä toisia viimeisen käyttöpäivän ylittäneitä. Entäs me vähän nuoremmat? Kakaroilla taas on kuulemma snapchat omistuksessa. Tuo sukupolvi tulee kyllä taas nostamaan syntyvyyden nousuun.


    • Elittikumppanit ovat rahastusrinki. Siellä alkaa muutaman päivän kuluttua tulemaan lähes yksinomaan kuvatomia matcheja ja kaikki tuntuu menevän, kuin hidastetussa filmissä, kuten viikko hymyn lähettämisestä, saattaa saada vastahymyn ja sitten tapahdukkaan mitään, kun koittaa puhua ihmiselle. (hakuehdoissa näppärästi puuttuu kohta, vain kuvallisia ilmoituksia) Eliittikumppanit ovat myös poistanut mahdollisuuden arvostella sivustoa, esimerkiksi googlessa ja facebookissa ym. Todella paljon mainossivuja myös googlen kautta löytyy, joissa puhutaan ihan lämpimiä siitä, mitä eliittikumppanit ovat ja kuinka suosittu palvelu on. E ole vaikea arvata, mikä firma ne teksit ja arvostelut on tilannut. Todellista hölönpölöä niiden sivujen pisteet, missä tätä paikkaa ylistetään, kuusta taivaisiin. (menin tyhmä tähän halpaan, ennen kuin selvitin asiaa, huomattuani palvelun todellisen luonteen) Välttäkää tätä palvelua, koska ei tämä ole yhtään sitä parempi, kuin ilmaiset sovellutukset. Ero on vain siinä, että maksat itsesi kipeäksi osallistuessasi tähän palveluun. Tämä saattaa palvella parhaiten korkekoulutettuja naisia, jotka haluavat mersunsa viereen jaguaarin, mutta ei ketään muuta. (valitettavasti ne jaguaarit ei käytä pahemmin tälläistä softaa, nimeltään eliittikumppani) Ps. Saksalainen yritys, joka osaa homman nimen, puhuttaessa ihmisten erheyttämisestä.

    • Ps. Ymmärrättehän, että tähänkin Suomi24 sen sivuun voi kirjoittaa kuka vain kommentteja anonyymisti. Ei tämä ylistyspuhelu tässäkin langassa tarvitse, kuin yhden työntekijän panostusta, silloin tällöin (aivan kuten googlen mainos-sivuilla) sen mainoksen tajuaa, kun lukee googlen antaman osoitteen kohdalla (AD) merkin.

    • Anonyymi

      Mies 45 v täällä, äskettäin eronnut, akateeminnen, suht. siistin näköinen jne. En nyt mikään universumin suurin helmi varmasti ole, mutta täysjärkinen ja kaikin puolin "hyvä mies", väittäisin.

      Itse oon nyt tässä testannut vuoden sisään näitä kaikkia palveluita ja appejä (Tinder, Eliitti, Match, Bumble...), ja mun fiilis on, että Eliitissä on fikusinta porukkaa. Siellä saa juteltua eniten ihmisten kanssa. Pistäkää vähän vaivaa siihen profiilin tekemiseen, pari hyvää kuvaa ja hyvät tekstit, niin kyllä sieltä porukka alkaa jutella. Vielä ei ole mitään pysyvää löytynyt, mutta "haluamani kaltaisia naisia" (= semmosia joiden kanssa voi jutella jostain järkevästä) löytyy tuolta paremmin kuin matchista, mikä on aivan järkyttävä kaatopaikka tai Tinderistä, josta, no, sieltä saa sitä itseään toki paremmin. Veikkaisin että suhteen voisi löytää Eliitistä paremmin, Tinderistä sitten taas panon. Molempiin pätee se, että laittaa vaivaa siihen profiiliin. Naiset (siis järkevät) lukevat ne tekstit ihan oikeasti. Ja kuva kuntoon. AIka optimistinen olen, että jotain jostain löytyy mulle joskus pysyvästikin. Treffailu on ihan jees, ei tässä kiire.

    • Anonyymi

      Hei, löytyi tämä ketju kun Eliittikumppaneista kokemuksia googlailin. Harkinnassa. Ja saa suositella sopivaa foorumia 4-kymppiselle koulutetulle naiselle, joka harrastaa liikuntaa ja kulttuuria monessa muodossa. Ulkonäkö lienee keskitasoa, seuraa kyllä löytyy mutta ei vielä sellaista joka kunnolla kolahtaisi.

      • Anonyymi

        Mä olen toi nelivitonen tyyppi tossa yläpuolella... mun mielestä toi Eliitti on paras sua varten. Ei sieltä siis heti mitään löydy, mutta itselle ainakin on tullut ehkä yks tai kaks "suht. järkevää" mätsiä viikossa. Siis semmosia, joiden kanssa voi aloittaa juttua. Tapaaminen edellyttää sitten paljon enemmän.

        Ulkonäkö merkitsee Tinderissä aivan helvetisti, en mä usko että tuolla Eliitissä nyt niin paljon. Se on ihan siitä kuvasta kiinni... nätti hymy ja semmosta =)


      • Anonyymi

        ...jatkan anonyymille, että jos oot pääkaupunkiseudulla niin säästä rahat ja mätsää mun kanssa suoraan osoitteessa [email protected] , haha =). 45, akateeminen, täysjärkinen, sopusuhtainen, muttei miesmalli jne. jne. haha


    • Anonyymi

      Kannattaa googlettaa myös muut eliittikumppani keskustelut ja todeta niiden perusteella että suurella todennäköisyydellä vain rahan hukkaa hienoista mainoksista huolimatta.

      • Anonyymi

        Ilmaisetkin parempia.


    • Anonyymi

      Silloin kun pari vuotta sitten Eliittikumppaneissa kävin, oli siellä samoja naamoja kuin Suomi24:lla, ihan perusduunareita. En löytänyt sieltä itselleni mieleistä seuraa, vaan suomi24:lta sitten lopulta nykyisen kumppanini :) Se on ihan tuurissaan mistä itselleen sopiva löytyy vai löytyykö mistään. Oma aktiivisuus tietysti vaikuttaa asiaan. Voihan sitä olla vaikka kaikilla deittisivustoilla, kai siinä vähän mahdollisuudet kumppanin löytymiseen paranevat :)

      • Anonyymi

        Pystyykö siellä hakemaan suoraan tiettyä paikkakuntaa? Kun nyt tulee satojen kilometrien päästä ehdotukset , vaikka olen laittanut 50km omasta paikkakunnasta...


    • Anonyymi

      Sepäs se. Kun ei ole tarjota ehdokkaita, niin on tarjottava satojen kilometrien päästä. Ties vaikka järjestelmä on rakennettu niin että aluksi tahalleen tarjotaan huonompia ehdokkaita ja kun lopetat tilauksen (enään muutama päivä jäljellä), niin sinulle tarjotaankin HETI niitä selvästi parempia ehdokkaita jotta JATKAISIT TILAUSTA eli haluavat rahastaa sinua. ;)

      Kyllä sekin kertoo palvelun moraalista että voit melko pienellä aikaikkunnalla perua tilauksesi etkä milloin vain päättymään jo maksettuun päivään. Halutaan vain että peruminen on vaikeampaa ja "unohdat" perua jolloin pystyvät ainakin kuukauden vielä laskuttamaan sinulta. Kun tuhatkin ihmistä tähän haksahtaa vuodessa, niin sääntö alkaakin jo tuottamaan kun kaikki tulot on ilmeisesti tärkeitä jotta korttitalo (kassavaja, kulut) pysyy pystyssä.

    • Anonyymi

      Erittäin huonona näen käyttäjän kannalta että sinulle TARJOTAAN ehdokkaita etkä pysty ITSE selaamaan kaikkia mahdollisia ehdokkaita läpi. Hidastaa deittailua huomattavasti kun tulee paljon odottelua.

      • Anonyymi

        Saamaa mieltä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saamaa mieltä!!

        Ja noita tarjotaan vain 1-3/pvä!!


      • Anonyymi

        Todellakin , vaikuttaa joltakin paritustoimistolta, itse et pääse valitsemaan, vaan paritussivusto valitsee sinulle sopivan, joku luonneanalyysi, pyh,,,,, sellaset eivät todellakaan kerro kaikkea, eikä sillä perusteella eikä millään muullakaan perusteella tulisi piilottaa ainuttakaan sivustolle maksanutta henkilöä toisiltaan. Itse koin todella epäoikeudenmukaisena, kun tarjottiin itseä 4 tai 6 kin vuotta vanhempia, kun itsellä hyviä kokemuksia itseä huomattavasti nuoremmista miehistä seurustelukumppanina ..... ja kun tosiasia on että miehet vanhenevat ja kuolevatkin naisia nuorempina, niin jos iän perusteella jotakin tyrkytetään, niin naisille pitäisi tarjota itseään nuorempia miehiä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Ja varokaa tätäkin sivustoa, vaikka on maksullinen, sielläkin liikkuu huijareita. Varastavat jonkun toisen profiilin ja esiintyvät sinä henkilönä.


    • Varmasti ulkonäkösi ei ole ihan ok.

    • Anonyymi

      Kirjoititpa virkistävän rehellisesti. Olen itse mies ja olen ollut tässä deittipalvelussa ja jäi hyvät kokemukset vaikka itselleni ei onnistunutkaan.
      Kyllä sinne voi mennä sinunkin taustalla. Kävin yksillä treffeillä ja oli ihan ok.
      En jatkanut omista syistä, mutta voisin uskoa sen tuovan myös tuloksia vaikka en itsekkään ole nettideitteihin uskova.

    • Anonyymi

      Jos deittipalvelu ei anna edes selata kumppaniehdokkaita vapaasti vaan jonkun naurettavan täysin epäpätevän "analyysinsä" pohjalta heittelee jotain ehdokkaita niin tuollasesta paikasta ei ole mihinkään.

      Täysin naurettava konsepti tällä firmalla.

    • Anonyymi

      paras tavata ihmisiä vaan livenä ja pyytää vaikka kahville. . miksi tuhlata aikaa typerillä sivustoilla ja vielä maksaa siitä.. " korkeesti koulutetut älyköt " kaiken kokeneet lipojat...

    • Anonyymi

      Missä muualla 40 sinkut voi tutustua kun baarissa jossa on vielä "luvallista" näin miituu aikana puhua tuntemattomalle ?

      • Anonyymi

        Valitettavasti ei oikein missään. Tosin tilanne oli sama jo ennen metoohysteriaa.
        Nykyään baarissakin kannattaa ensin pyytää kirjallinen suostumus puhumiseen.


    • Anonyymi

      Eliitti sivut on taysi fiasko

    • Anonyymi

      Voisit käydä kokeilemassa täällä alkuun ilmaiseksi: https://firstkiss.dating?acid=2431
      Suosittelen ottamaan yhteyttä sellaisiin, joilla näkyy kasvot ja on vaatteita päällä profiilikuvassa.

    • Olen ollut eliittikumppanissa. Se on ehkä paras sivusto. Ei niin paljon paskaa, kuin mihin olet törmännyt. Miehenä siellä voi olla hiljaista. Kuvalla ja rehellisyydellä ja toiveilla jotain tulee. Olet täysin sopiva sinne. Kuulostat eliittikaverilta. Siellä on aika sama kirjo kuin muuallakin, mutta keskimäärin naiset fiksumpia.

    • Anonyymi

      Mikähän tuolla eliittikumppaneissa on hyvän matchin tulos? Jos mulle tulee ehdotuksia, joissa pisteet on 92-97, niin onko se hyvä match? Vai onko skaala sellainen, että oikein sopivan kumppanin kanssa pisteet on vaikka 150? Tota tietoa en löytänyt sivuilta mistään.

      • Anonyymi

        Minä mietin samaa kanssa. Tietääkö kukaan miten nuo pisteet menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä mietin samaa kanssa. Tietääkö kukaan miten nuo pisteet menee?

        Ei niitä kannata tuijottaa. Suhtaudu niihin kuin savolaiseen horoskoopoiin. Viestiä vain menemään. Kyllä se yhteys syntyy jos on syntyäkseen pisteistä huolimatta.


    • Anonyymi

      Minä olen valmis

    • Anonyymi

      Ihan hyvä sivusto omasta mielestäni mutta kyllä niitä parempiakin on täältä oon kattonu parhaat sivut https://deittisivut.info/

    • Anonyymi

      Eliittikumppanin sivuilla koulutuksesta sanotaan näin:

      "Ihmiset kaikilta elämänaloilta etsivät seuraa Eliittikumppanissa. Sillä, onko joku kumppanina toiselle eliittiä, ei ole mitään tekemistä tulojen tai titteleiden kanssa!"

      "Lähes 70% ELIITTIKUMPPANIn jäsenistä on akateemisesti koulutettuja. Jäseniemme keskuudessa on paljon eri alan asiantuntijoita, johtotehtävissä olevia, lääkäreitä, opettajia jne. Tutkimusten mukaan akateeminen, pitkää työpäivää painava sinkku on tyypillinen netin deittipalveluita käyttävä ihminen."

      "ELIITTIKUMPPANIn profiilissasi voit muun muassa määritellä kuinka tärkeä mahdollisen kumppanin koulutustaso on sinulle. Voit siis esimerkiksi päättää, että sinulle ehdotetaan vain saman koulutustason omaavia kumppaniehdokkaita!"

      Eli vaikka siellä on keskimääräistä enemmän korkeammin koulutettuja, niin ei se mikään vaatimus ole. Jos palvelu noin muuten tuntuu kiinnostavalta, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla.

      Tässä on hyvä ja kattava arvostelu niille, jotka ovat epävarmoja, sopiiko Eliittikumppani itselle: https://deittisivut.info/

      • Anonyymi

        Niin, kuinka moni menis luuserikumppanit nimiselle sivustolle.


      • Anonyymi

        Tuo sama mainosmielipide toistuu täällä eri vuosina!


    • Anonyymi

      Eliittikumppaneissa ei ole muuta eliittiä kuin hinta. Kaikista paikoista on tullut swaippailu h.....tiä. Mutta itselle mielenkiintoisin paikka on okcupid, kyllä suomi24 ois kanssa ihan ok mutta porukka ei eksy enää tänne.

    • Anonyymi

      Olen ollu kuukauden jäsen. Naisena ainakin saa huomiota vähän välillä jopa liikaakin, mutta eipä tuo haittaa. ensi perjantaina matkustan Kuopioon tapaamaan erästä toimitusjohatajaa.

    • Anonyymi

      Sivustosta sen verran että, hommasi premium jäsenyyden 2kk sitten, jonka sanoin kuitenkin irti 2vrk kuluttua (irtisanomis/harkintaika 14vrk). Lupasivat sähköpostissa palauttaa rahat viikon sisällä. Ei ole vieläkään tullut, eikä varmaan tulekaan. No, se kertoo jo paljon yrityksestä, pelkkää rahankiskontaa ja kusetusta koko touhu.

    • Anonyymi

      EliittiKumppani lopettaa Premiumjäsenyyden 10 vrk ennen määräaikaa, kun huomaa että tilaaja lopettanut. Ilmoittaa että ei ole velvollinen vastaamaan kuluttajansuoja asioissa. Rahat menee Saksaan ja asiakaspalvelu vastaa englanniksi. Pimeä laitos, menkää e-kontaktiin.

      • Anonyymi

        E-kontaktissa on vanhentuneita profiileja valtavat määrät.
        Ja esim. naisten määrä on murto-osa mitä match.com:ssa.
        Tosin tää jälkimmäinen on 40e/kk eli kallis ja siellä on iso liuta naishenkilöitä jotka eivät reagoi mihinkään.

        Näitä paikkoja ja kokemuksia on vertailu usean kaverin kanssa.


    • Anonyymi

      Täyttä paskaahan tuo enimmäkseen on, rahat ulkomaille.
      Go to E kontakti

    • Anonyymi

      En suosittele. Pari ensimmäistä päivä ihan ok. Mutta sen jälkeen todellisuus iski: paljon feikkiprofiileja (tai ilmaista?), sovellus ei ottanut huomioon hakukriitereja ollenkaan. Omat olivat koulutustaso ja etäsisyys, ja asun isossa kaupungissa ja oli 40 . Joskus tuli 0-1 ehdokkas päivässä, toki Suomen toisesta päästä ja koulutustaso oli perusokoulu.
      En suosittele.

    • Anonyymi

      Tunnin uskalsin pitää profiilia julkisena, kun on tullut kulutettua naamaansa julkisuudessa. Tänään saanut selitellä parille tutulle, mitä on meneillään...
      On todella vaikeaa henkisesti olla markkinoilla, jos on vahva perheimago päällä ja tuntee koko ajan olevansa omenavarkaissa, vaikka siis suhde on breikannut isosti ja asumme erillisissä osoitteissa.
      Ihmissuhde ei ole irtokarkki, joka poimitaan kauppareissulla, kun siltä tuntuu. Tuntuu, että ihmiset eivät enään luota, tai anna mahdollisuutta yllätykselliselle kohtaamiselle, liian moni on ohjelmoitu rakentamaan ihmissuhteita kuin uraa. Siinä on tunteet syväjäässä sopivaa siirtoa odottanmassa.

      • Anonyymi

        Ei kai Eliittikumppaneissa edes voi laittaa profiilia julkiseksi…?
        Itse valitsin sen juuri sen takia, etten halunnut tuttujen/naapurien tietävän.
        Tyytyväinen olen; elämänkumppani löytyi. Ja yhdessä on oltu keväästä 2019 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai Eliittikumppaneissa edes voi laittaa profiilia julkiseksi…?
        Itse valitsin sen juuri sen takia, etten halunnut tuttujen/naapurien tietävän.
        Tyytyväinen olen; elämänkumppani löytyi. Ja yhdessä on oltu keväästä 2019 asti.

        Itse valitsin juuri Eliittikumppanit siksi, että kenenkään profiili ei koskaan ole julkinen. Vain ne, joiden arvomaailma vastaa omaani, pääsevät näkemään profiilini. Hekään eivät tiedä kuka minä oikeasti olen, koska kaikki tapahtuu nimimerkin suojissa siihen asti kunnes itse päätät paljastaa tietosi jollekin. Samankaltainen arvomaailma valikoituu vastaamalla tooodella moneen kysymykseen rekisteröitymisvaiheessa.
        Olen tyytyväinen - löysin hyvän miehen kohta neljä vuotta sitten!


    • Anonyymi

      Eliittikumppani on nyt 2022 tosi hunosti toimiva ja vanhanaikainen, kankea sovellus. Ihan sama,mitä laitat sinne, he pyörittää kaikille niitä samoja vähiä kuvia. Paino sanalla vanhanaikainen ja kankea.
      Menkää ”vanhemmatkin” Tinderiin- siellä on myös meidän ikäsisten, yli 60 v., sujuva ja helppo foorumi löytää kumppani.

    • Anonyymi

      Mulla jänniä kokemuksia tältä sivustolta...... Olen muka lähettänyt hymyjä kymmenille miehille vaikka juuri tulin sivuille. Ja tulee sellaisia miehiä jotka sanovat että ovat kiinnostuneita profiilistani vaikka ei edes ole käyneet profiilissani. Ja tuli viestit heti kun sanoin irti sopimukseni.... Geofyysikko oli mies... Hmmmm. Halusi tämä firma vähän huiputtaa että pysyisin maksavana asiakkaana. Huijausta!

      • Anonyymi

        Siis oli yksi mies geofyyskko..... Heh.... No joo


    • Anonyymi

      Katsokaa sopimustekstiä tarkkaan ! 35 e/kk, mutta sopimuskausi on vähintään 6 kk ! Irti et siis pääse, vaikka 1 kk on ollut täyttä ajanhukkaa, Selvästi huijariprofiileita, josta ylläpitokin varoittaa hetken kuluttua,

    • Anonyymi

      Uusin laki Suomessa tekee mm. treffailusta mahdottoman, ja jos olisin suhteessa, päättäisin sen heti.
      Islamistit sai lain läpi, että oltava luotettava kolmas osapuoli aina läsnä.
      Esimakua Suomen islamilaistumisesta. Sama laki lienee voimassa Ruotsissakin? Tai 10-100x enemmän rikoksia ja raiskauksia sitten islamistien maahanmuuton siellä. taisi olla niin, että koska häirintä, raiskaus m2 jne. on herkemmässä siellä, siksi myös enemmän noita rikoksia. Lopun edistymisistä näkee Ruotsin puolella jo olevan, ja se on lisääntynyt Suomessa koko ajan.

      • Anonyymi

        Tulikohan kirjoitelmasi väärän ryhmään?


    • Anonyymi

      Kyllä,
      olen myös loputtoman kyllästynyt Eliittikumppaneihin. Ei toimi.
      Lähinnä se on kultakaivos omistajalleen, joilla on varmaan isot huvijahdit Rivieralla.

      Lisäksi irtisanoutuminen on tehty niin vaikeaksi, että jokainen liittynyt maksaa varmaan ylimäärisiä noin 70 euron hintaisia kuukausimaksuja, koska irtisanoutuminen ei yksinkertaisesti onnistu.

      Eliittikumppanit pitäisi haastaa oikeuteen, mutta jokainen varmaan kärsii sen ylimääräisen 70 euron maksun, koska kokee, että olinpa kömpelö kun en osannut irtisanoutua! Ei se niin ole! IRTISANOUTUMINEN ON TEHTY NIIN HELVETIN VAIKEAKSI !

      Älä ikinä liity Eliittikumppaneihin!!!

    • Anonyymi

      No, mihin liityit, niin olisin valmis miehille ja naisille.

    • Anonyymi

      Eliittikumppani on puhdasta huijausta ja rahan repimistä. Käyttöliittymä on paska ja repivät kauhean mällin rahaa joka kuukausi, ellet pysty/osaa irtautua sovelluksesta.

    • Anonyymi

      Kokeiluosiossa kumppaniehdokkaiden kuvat on epäselvää suttua,ilmeisesti pitää maksaa,ennenkuin kuvat näkyy selvästi,rahastuksen maku niinkuin kaikessa

    • Anonyymi

      Epäilemättä suurin osa ihan oikeita ja mukavia ihmisiä, mutta myös häiritsevä määrä feikkiprofiileja metsästämässä tietoja tai myymässä jotakin mitä minä en ainakaan ole hakemassa, Kannattaa poistaa profiili kokonaan, jollei halua kellua siellä muiden mukana tietämättään. Sokerina pohjalla jatkoivat sopimusta kuukaudella vaikka ilmoitin 7 päivää ennen päättymistä. En sitten jäänyt nauttimaan palvelusta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe