Yksinäisyys

mrhellä

Mitä neuvoksi kun vaimo sairastuu ja muuttuu kylmäksi? Yritän ymmärtää ja hoitaa velvollisuudet mutta ei se hellyyttä korvaa. Sais edes jutella jonkun naisen kanssa ,vaikka anonyymisti puhelimessa tai vielä parempi jos sais halata ,rutistaa oikein viimeisen päälle. Auttakaa joku

9

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväinen

      Sun vaimosi kaipaa sitä halausta. Ehkä hän on apea ja väsynyt sairautensa takia. Nyt on se hetki kun sinun mies pitäisi tukea ja lohduttaa omaa vaimoasi. Eikä vain etsiä toista naista täällä.

    • Kerro vielä miten se tehdään. Vaimo kun ei päästä edes lähelle. Kyllä oli köyhä neuvo

      • läpinäkyvää

        Onko tekosyy saada vierasta naista?


    • Etsaapisteitä

      Juurikin näin haet toista naista jolta saada ymmärrystä ja muutakin selkeästi. Jos puolisosi on sairas eikä kykene edes halaukseen niin hae ammattiauttajalta tietoa miten voit hoitaa toista niin että myös itse saat siitä jotain. Jos on niin pahoin sairastunut niin vie silloin puolisosi muualle hoitoon ettei näe mitä puuhaat. Kunnioita puolisoasi edes sen verran että varmistat ettei saa tietää muista naisista. En sääli sinua siitä huolimatta että kaipaat naisen kosketusta jota et saa puolisoltasi. Vie se sitten joko hoitoon tai eroa mutta sääli pisteitä et saa mankumalla toista naista. Sairastua toki voi mutta siihenkin on hoito joko sinä sen hoidat asiallisesti tai viet sen hoitoon muualle. Minusta olet säälittävä ukkomies joka ei kunnioita puolisoaan tarpeeksi.

    • outoahuttua

      Voi hyvänen aika. Vaimo on sairas ja mies kyselee mistä saisi hellyyttä ja halauksia.
      Mitäpä jos ensin hoitaisitte tärkeämmät asiat alta pois, eli vaimosi kuntoon.

      Jotenkin tuli mieleen, onko vaimosi sairaus sinun syytäsi?

      • EiPinnallinenNainen

        Te aloittajalle vastanneet; syytätte häntä itsekkyydestä, vaikka vastauksistanne päätellen olette itse itsekkäitä. Tilanne voi olla hyvinkin todellinen, ei olisi ensimmäinen tapaus. On sairauksia, jotka muuttavat ihmistä, esim. aivakasvaimet. On myös ihmisiä jotka vetäytyvät ns. kuoreensa, sairastuessaan ( etenkin vakavasti). Ei kaikki teeskentele ja huijaa, vaikka niitäkin on ja riittää. Näyttää riittävän myös itekkäitä ja tunteettomia, tuomitsijoita, ilman realiteettiä. Tosin sitähän tämä 24 on pullollaan.


      • Itsekkyys
        EiPinnallinenNainen kirjoitti:

        Te aloittajalle vastanneet; syytätte häntä itsekkyydestä, vaikka vastauksistanne päätellen olette itse itsekkäitä. Tilanne voi olla hyvinkin todellinen, ei olisi ensimmäinen tapaus. On sairauksia, jotka muuttavat ihmistä, esim. aivakasvaimet. On myös ihmisiä jotka vetäytyvät ns. kuoreensa, sairastuessaan ( etenkin vakavasti). Ei kaikki teeskentele ja huijaa, vaikka niitäkin on ja riittää. Näyttää riittävän myös itekkäitä ja tunteettomia, tuomitsijoita, ilman realiteettiä. Tosin sitähän tämä 24 on pullollaan.

        Olen samaa mieltä, jos ihminen masentuu tai sairastuu fyysisesti kieltäytyy avusta niin mitäs teet. Ei se syy tarvitse olla miehessä,vaikka virheitä onkin. Ulkoisesti voit peittää sairautesi työnantajalle, ystäville,muttet puolisolle. Minä itse olen kokenut aloittajan ongelman. Aikuista ei voi pakottaa hakemaan apua. Voi olla myös provo,mutta mitä sillä hyötyy.? Tuskin täältä kumppania haetaan.


    • Jumalauta jos muu ei auta niin tule aspan asiakkaaksi. aspa.fi

    • Yksinvuoteessataas

      Tiedän niin miltä susta tuntuu. Meillä mies kylmä. En ole tainnut vuosiin saada edes yhtä kaunista sanaa. Mies tosin ei ole sairas. Yksin parisuhteessa, yksin omassa vuoteessa... lapsi vielä sen ikäinen, että en halua perhettä hajottaa, en ala pettämäänkään. Ehkä tämä tilanne joskus muuttuu, viimeistään, kun lapsi menee yläasteelle, silloin teen ratkaisun. Isot tsempit sulle. Mun henkireikä on työ. Töihin ja lapseen keskitän kaiken tarmoni. Miehelle en enää ajatusta suo, yritin jo monta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe