Yksinäisyys

mrhellä

Mitä neuvoksi kun vaimo sairastuu ja muuttuu kylmäksi? Yritän ymmärtää ja hoitaa velvollisuudet mutta ei se hellyyttä korvaa. Sais edes jutella jonkun naisen kanssa ,vaikka anonyymisti puhelimessa tai vielä parempi jos sais halata ,rutistaa oikein viimeisen päälle. Auttakaa joku

9

329

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväinen

      Sun vaimosi kaipaa sitä halausta. Ehkä hän on apea ja väsynyt sairautensa takia. Nyt on se hetki kun sinun mies pitäisi tukea ja lohduttaa omaa vaimoasi. Eikä vain etsiä toista naista täällä.

    • Kerro vielä miten se tehdään. Vaimo kun ei päästä edes lähelle. Kyllä oli köyhä neuvo

      • läpinäkyvää

        Onko tekosyy saada vierasta naista?


    • Etsaapisteitä

      Juurikin näin haet toista naista jolta saada ymmärrystä ja muutakin selkeästi. Jos puolisosi on sairas eikä kykene edes halaukseen niin hae ammattiauttajalta tietoa miten voit hoitaa toista niin että myös itse saat siitä jotain. Jos on niin pahoin sairastunut niin vie silloin puolisosi muualle hoitoon ettei näe mitä puuhaat. Kunnioita puolisoasi edes sen verran että varmistat ettei saa tietää muista naisista. En sääli sinua siitä huolimatta että kaipaat naisen kosketusta jota et saa puolisoltasi. Vie se sitten joko hoitoon tai eroa mutta sääli pisteitä et saa mankumalla toista naista. Sairastua toki voi mutta siihenkin on hoito joko sinä sen hoidat asiallisesti tai viet sen hoitoon muualle. Minusta olet säälittävä ukkomies joka ei kunnioita puolisoaan tarpeeksi.

    • outoahuttua

      Voi hyvänen aika. Vaimo on sairas ja mies kyselee mistä saisi hellyyttä ja halauksia.
      Mitäpä jos ensin hoitaisitte tärkeämmät asiat alta pois, eli vaimosi kuntoon.

      Jotenkin tuli mieleen, onko vaimosi sairaus sinun syytäsi?

      • EiPinnallinenNainen

        Te aloittajalle vastanneet; syytätte häntä itsekkyydestä, vaikka vastauksistanne päätellen olette itse itsekkäitä. Tilanne voi olla hyvinkin todellinen, ei olisi ensimmäinen tapaus. On sairauksia, jotka muuttavat ihmistä, esim. aivakasvaimet. On myös ihmisiä jotka vetäytyvät ns. kuoreensa, sairastuessaan ( etenkin vakavasti). Ei kaikki teeskentele ja huijaa, vaikka niitäkin on ja riittää. Näyttää riittävän myös itekkäitä ja tunteettomia, tuomitsijoita, ilman realiteettiä. Tosin sitähän tämä 24 on pullollaan.


      • Itsekkyys
        EiPinnallinenNainen kirjoitti:

        Te aloittajalle vastanneet; syytätte häntä itsekkyydestä, vaikka vastauksistanne päätellen olette itse itsekkäitä. Tilanne voi olla hyvinkin todellinen, ei olisi ensimmäinen tapaus. On sairauksia, jotka muuttavat ihmistä, esim. aivakasvaimet. On myös ihmisiä jotka vetäytyvät ns. kuoreensa, sairastuessaan ( etenkin vakavasti). Ei kaikki teeskentele ja huijaa, vaikka niitäkin on ja riittää. Näyttää riittävän myös itekkäitä ja tunteettomia, tuomitsijoita, ilman realiteettiä. Tosin sitähän tämä 24 on pullollaan.

        Olen samaa mieltä, jos ihminen masentuu tai sairastuu fyysisesti kieltäytyy avusta niin mitäs teet. Ei se syy tarvitse olla miehessä,vaikka virheitä onkin. Ulkoisesti voit peittää sairautesi työnantajalle, ystäville,muttet puolisolle. Minä itse olen kokenut aloittajan ongelman. Aikuista ei voi pakottaa hakemaan apua. Voi olla myös provo,mutta mitä sillä hyötyy.? Tuskin täältä kumppania haetaan.


    • Jumalauta jos muu ei auta niin tule aspan asiakkaaksi. aspa.fi

    • Yksinvuoteessataas

      Tiedän niin miltä susta tuntuu. Meillä mies kylmä. En ole tainnut vuosiin saada edes yhtä kaunista sanaa. Mies tosin ei ole sairas. Yksin parisuhteessa, yksin omassa vuoteessa... lapsi vielä sen ikäinen, että en halua perhettä hajottaa, en ala pettämäänkään. Ehkä tämä tilanne joskus muuttuu, viimeistään, kun lapsi menee yläasteelle, silloin teen ratkaisun. Isot tsempit sulle. Mun henkireikä on työ. Töihin ja lapseen keskitän kaiken tarmoni. Miehelle en enää ajatusta suo, yritin jo monta vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe