Tekopyhät kristityt

DRHouse

Tälläkin palstalla jotkut kristityt (jyri, mark5) vaativat että raamattua on noudatettava kirjaimellisesti ja otettava huomioon sen jokainen käsky tai laki. Todellisuudessa he eivät itsekään vaatimustaan noudata, vaan poimivat rusinat pullasta ja itseään miellyttävimmät raamatunkohdat, todistean näin etteivät ole saaneet moraalista innoitustaan raamatusta, vaan vaativat ihmisiä noudattamaan heidän omaa, rajoittunutta moraaliaan, joka kieltää vaikkapa homoliitot ja abortin.

Vai milloin viimeksi henkilö joka vaatii raamattua noudatettavan, on uhrannut? Onko hänellä, jos on miespuolinen leikkamaton parta? Tai pitääkö hän villakaapua jossa on tupsut? Entäs kivitys? Nämähän vaaditaan raamatussa. Raamattu ilmoittaa myös että mikäli alttarilla on minkäänlainen puu, risti mukaanlukien, se on epäjumalan palvontaa ja siitä rangaistaan kuolemalla. Elämä olisi kuin kalifaatissa.

Jos ko. henkilöt myöntäisivät että he vetoavat raamattuun vain koska se vahvistaa heidän omia mielipiteitään, ja noudattavat vain itseään miellyttäviä sääntöjä,ongelmaa ei olisi, mutta kun ei. Täten nämä nimenomaiset kristityt ovat äärimmäisen tekopyhiä.

47

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Teisti

      Kirjaimellisesti muka kaikki otetaan, mutta koko ajan kovasti tulkitaan ja vielä hyvin tarkoitushakuisesti.

      Jostakin sivulauseen viittauksesta tehdään "ankaria" tulkintoja kun sattuu itseä (tai lahkoa) miellyttämään, mutta selvästi sanotut asiat voidaan unohtaa, kun tuntuvat vähän "ikäviltä" (tai mikä pahinta liian vapaamielisiltä).

    • aarrgghh

      Elämme nyt 'uudessa liitossa ' Jumalan kanssa Jeesuksen Kristuksen kuoleman kautta.
      Kivitykset, uhraukset, ym. säädökset eivät koske siis enää nykyisin eläviä vaan ne kuuluivat Mooseksen aikaiseen 'vanhaan liittoon' .

      Nykyisin riittää että tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi ja uskoo Häneen, sen jälkeen ei tarvitse enää murehtia yhtään mistään.

      • A.Teisti

        Eli saa siis omasta päästään itse päättää, mitkä kohdat valitsee itselleen mieleisinä.

        Miksi ei sitten vain unohdeta esim. homovastaisia kohtia ja moni ongelma katoaisi kerralla?
        Vai käytetäänkö Raamattua vain omien käsityksien tukemiseen, kun omia perusteita ei kehdata kertoa?


      • aarrgghh

        Usko Jumalan Poikaan, Jeesukseen, riittää ja sen jälkeen ei tarvitse enää murehtia yhtään mistään.
        Jeesus on vastaus kaikkiin kysymyksiin.


      • Knark5

        Niin, kummassa Testamentissa ne kymmenet käskytkin (vanha sanontatapa) ne ovatkaan...


      • aarrgghh

        Kymmenen käskyä annettiin ensin toki Moosekselle vanhan liiton aikaan mutta kuten luuk.18:20 osoittaa niin Jeesus toi nuo samat käskyt myöskin uuteen liittoon joten niitä emme siis voi unohtaa ja jättää noudattamatta.


      • DRHouse

        Paitsi että Jeesus sanoo raamatussa, että häneen uskovien tulee noudattaa vanhaa lakia pilkulleen. Joten tuo on hyvä merkki rusinat pullasta-asenteesta.


      • Epäjumalienkieltäjä

        <<Elämme nyt 'uudessa liitossa ' Jumalan kanssa Jeesuksen Kristuksen kuoleman kautta.>>

        Esimerkiksi 10 käskyä kuuluvat "vanhaan liittoon". Miksi niitä sitten toistellaan esimerkiksi katekismuksessa, jos ne ovat vanhaa juutalaista hapatusta eikä oikeaa kristillisyyttä?

        Entäpä Paavalin kirjeet. Eivätkö ne ole "uutta liittoa". Naisten pitää siis pitää suunsa kiinni seurakunnassa. Paavali ei mitenkään kyseenalaista orjien pitämistä.

        "Olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."

        "Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon, niin kuin Herraan uskoville sopii."

        Mitähän mieltä kristityt naiset ovat ovat näistä? Saammeko koskaan tietää, kun aidot kristityt naiset eivät tietenkään ilmaise mielipidettään itse vaan keskustelevat asiasta kotona miehensä kanssa.

        "Orjat, totelkaa kaikessa maallisia isäntiänne, ei silmänpalvelijoina ja mielistellen, vaan vilpittömin sydämin, Herraa peläten."

        Kristitylle ja kristillisen moraalin mukaan orjuus ei ilmeisesti ole rikos ihmisyyttä vastaan.


      • Epäjumalienkieltäjä
        aarrgghh kirjoitti:

        Kymmenen käskyä annettiin ensin toki Moosekselle vanhan liiton aikaan mutta kuten luuk.18:20 osoittaa niin Jeesus toi nuo samat käskyt myöskin uuteen liittoon joten niitä emme siis voi unohtaa ja jättää noudattamatta.

        <<Kymmenen käskyä annettiin ensin toki Moosekselle vanhan liiton aikaan mutta kuten luuk.18:20 osoittaa niin Jeesus toi nuo samat käskyt myöskin uuteen liittoon >>

        Kirjoitat tätä viestiäsi varmasti kirjaston koneella, koska pidät Luukkaan evankeliumia Jumalan sanana etkä poimi vain rusinoita pullasta - vai kuinka? Jeesushan sanoi Luukaan mukaan juuri tuossa kohdassa johon viittasit:

        "Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi." ... "Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa."

        Sinulla ei siis ole rahaa eikä omaisuutta, koska olet antanut kaiken pois - eikö niin?


      • epiphaniuseikirj
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        <<Kymmenen käskyä annettiin ensin toki Moosekselle vanhan liiton aikaan mutta kuten luuk.18:20 osoittaa niin Jeesus toi nuo samat käskyt myöskin uuteen liittoon >>

        Kirjoitat tätä viestiäsi varmasti kirjaston koneella, koska pidät Luukkaan evankeliumia Jumalan sanana etkä poimi vain rusinoita pullasta - vai kuinka? Jeesushan sanoi Luukaan mukaan juuri tuossa kohdassa johon viittasit:

        "Käskyt sinä tiedät: älä tee aviorikosta, älä tapa, älä varasta, älä todista valheellisesti, kunnioita isääsi ja äitiäsi." ... "Yksi sinulta vielä on tekemättä. Myy kaikki, mitä sinulla on, ja jaa rahat köyhille, niin sinulla on aarre taivaissa."

        Sinulla ei siis ole rahaa eikä omaisuutta, koska olet antanut kaiken pois - eikö niin?

        "Sinulla ei siis ole rahaa eikä omaisuutta, koska olet antanut kaiken pois - eikö niin?"

        Tuo kohta kannattaa tosin lukea pidemmälle:

        23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
        24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        26 Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
        27 Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista"

        Teoilla ei ansaita taivaspaikkaa, se on ihmisille mahdotonta. Kaikki taivaspaikat annetaan armosta, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
        Teoilla kyllä on mahdollista kerryttää aarretta taivaaseen, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.


      • Epäjumalienkieltäjä
        epiphaniuseikirj kirjoitti:

        "Sinulla ei siis ole rahaa eikä omaisuutta, koska olet antanut kaiken pois - eikö niin?"

        Tuo kohta kannattaa tosin lukea pidemmälle:

        23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
        24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        26 Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
        27 Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista"

        Teoilla ei ansaita taivaspaikkaa, se on ihmisille mahdotonta. Kaikki taivaspaikat annetaan armosta, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
        Teoilla kyllä on mahdollista kerryttää aarretta taivaaseen, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

        <<Tuo kohta kannattaa tosin lukea pidemmälle>>

        Niinhän tähän menee aina. Pitää lukea juuri sopivasti, että omat ajatukset saa itselleen todisettua Jumalan ajatuksiksi. Ja kuka nyt vapaaehtoisesti haluaisi köyhänä elää...

        M.O.T.


      • DRHouse kirjoitti:

        Paitsi että Jeesus sanoo raamatussa, että häneen uskovien tulee noudattaa vanhaa lakia pilkulleen. Joten tuo on hyvä merkki rusinat pullasta-asenteesta.

        kamalaa
        teit vankilan ittelles
        torjuit armon

        Gal. 5:4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

        http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=armosta


      • Uskojateot

        Paitsi tästä: Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
        7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
        8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin. Pietari

        Eli usko johtaa tottelemiseen sanoo Raamattu. Luther oli toistaa mieltä ja siksi häneen tulee suhtautua näin: " Mutta jos kuka ei tottele sitä, mitä me tässä kirjeessä olemme sanoneet, niin merkitkää hänet älkääkä seurustelko hänen kanssaan, että hän häpeäisi."
        2. Tess 3:14

        Näistä Luther ei tykännyt:
        Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.
        Jaak. 2:14

        Mitä hyötyä, veljeni, siitä on, jos joku sanoo itsellään olevan uskon, mutta hänellä ei ole tekoja? Ei kaiketi usko voi häntä pelastaa?
        Jaak. 2:18

        Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
        Jaak. 2:20

        Mutta tahdotko tietää, sinä turha ihminen, että usko ilman tekoja on voimaton?
        Jaak. 2:22

        Sinä näet, että usko vaikutti hänen tekojensa mukana, ja teoista usko tuli täydelliseksi;
        Jaak. 2:26

        Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut.


      • PELASTUS

        Aabraham uskoi ja pelastui. Ryöväri uskoi ja pelastui hänkin. Ilmeisesti jopa ilman vesikastetta.

        Luuk:
        23:42 Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

        Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

        Room. 10:17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.


      • Enolerobottievo
        A.Teisti kirjoitti:

        Eli saa siis omasta päästään itse päättää, mitkä kohdat valitsee itselleen mieleisinä.

        Miksi ei sitten vain unohdeta esim. homovastaisia kohtia ja moni ongelma katoaisi kerralla?
        Vai käytetäänkö Raamattua vain omien käsityksien tukemiseen, kun omia perusteita ei kehdata kertoa?

        Ei homo-ongelma sillä katoa että Raamattu unohdetaan.
        Päinvastoin, jos noin kävisi niin homo-ongelmaiset lisääntyisivät.


    • Raamattu on kirja, joka vapauttaa ihmisen kaikkien sääntöjen noudattamisesta. "Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." (Gal.1:1)

      Uskossa olevan ihmisen ainoa ohje on seurata Jeesusta ja sen hän tekee mielellään. Kaikki Raamatun lait ja säännöt ohjaavat ihmistä nimenomaan Jeesuksen seuraajaksi.

      • "Raamattu on kirja, joka vapauttaa ihmisen kaikkien sääntöjen noudattamisesta. "
        Ikävä kyllä noin saattaa olla. Toivottavasti vanhemmat vahtivat lapsiaan, kun olet vapaalla.


      • DRHouse

        Niinhän te pedofiilit ja terroristit mielellään uskotte. Todellissudeesa raamatussa on 613 tiukkaa lakia jotka se jumalasi on raamatun mukaan itse sanellut ja vaatii niitä noudattamaan.



      • Palvotko varmasti oikeaa jumaluutta ko niitä on nii kauhian pal mistä valita se mieluinen tulkinta...

        Mikä on ajanut markin valitsemansa lahkon piiriin?


    • jyrrrrrrrrr

      Vitsin tyhmä, lukisit nyt edes kerran sen pölyttyneen rippiraamattusi lävitse niin et puhuisi noi höpöjä.

      Luehan tämä huuolellisesti: Jeesus: " 5 Tämän minä olen puhunut teille kuvauksilla; mutta tulee aika, jolloin minä en puhu teille enää kuvauksilla, vaan avonaisesti julistan teille sanomaa Isästä."

      Mitäs nyt sanot peelo? ...... Ei et ole peelo vaan paras ystäväni tällä palstalla koska autat kaikkia näkemään että kuinka tyhmiä evokkiateistit ovat.

      • DRHouse

        Olen sen kymmenen kertaa kannesta kanteen lukenut. Jeesus sanoi:

        " 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan. "

        Joten oliko muuta vinkumista? Milloinkas aiot uhrata ja kasvattaa parran?


    • Aloittaja. Mikä on (hyvä) antisi maailmalle? Mee jo muualla hölisemään päättömyyksiäsi.

      • Sentään_tolkuissani

        Paraskin puhuja.


      • tykkejäeitarvittukaanvit

        Kuka on sellainen täällä, joka on I:llä alkavalta paikkakunnalta K:n kaupungista ja nimikirjaimet on VV?


      • Sentään_tolkuissani kirjoitti:

        Paraskin puhuja.

        Paljasta muutkin nikkisi. Olet tyypillinen ateisti. Olet palstantäyttäjä. Tyhjänjauhaja. Uskot evoluutiovalheeseen.

        EVOLUUTIO
        - Ihminen tuli tyhjästä
        - Ihminen menee tyhjään
        - Siinä välissä ihminen toimittaa tyhjää


      • tykkejäeitarvittukaanvit kirjoitti:

        Kuka on sellainen täällä, joka on I:llä alkavalta paikkakunnalta K:n kaupungista ja nimikirjaimet on VV?

        veikko vennamo syntyi karjalan iaakkimassa ;D:D=D
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Veikko_Vennamo


      • IlkimyksenTeologitäti
        yurki1000js kirjoitti:

        Paljasta muutkin nikkisi. Olet tyypillinen ateisti. Olet palstantäyttäjä. Tyhjänjauhaja. Uskot evoluutiovalheeseen.

        EVOLUUTIO
        - Ihminen tuli tyhjästä
        - Ihminen menee tyhjään
        - Siinä välissä ihminen toimittaa tyhjää

        Kun edes osaisit hävetä. Miten perheesi kestää sen että tyhmennät itseäsi kaiket päivät ja näköjään myös yöt?


      • IlkimyksenTeologitäti kirjoitti:

        Kun edes osaisit hävetä. Miten perheesi kestää sen että tyhmennät itseäsi kaiket päivät ja näköjään myös yöt?

        Ittees sumutat. Olemme lopunajassa. Ei ole aikaa höpöttää. Pian alkaa vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Näyttää siltä, että vaivanajassa voi tulla pelastetuksi.

        Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

        "Merkkiä" ei saa missään nimessä ottaa!

        https://www.google.fi/search?q=mark of the beast&tbm=isch


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Ittees sumutat. Olemme lopunajassa. Ei ole aikaa höpöttää. Pian alkaa vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Näyttää siltä, että vaivanajassa voi tulla pelastetuksi.

        Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

        "Merkkiä" ei saa missään nimessä ottaa!

        https://www.google.fi/search?q=mark of the beast&tbm=isch

        Kaikki vaivan ajat ovat ennen tempausta. Kaikki vaivaajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Ittees sumutat. Olemme lopunajassa. Ei ole aikaa höpöttää. Pian alkaa vaivanaika.

        Mark. 13:19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

        Näyttää siltä, että vaivanajassa voi tulla pelastetuksi.

        Ilm. 7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

        "Merkkiä" ei saa missään nimessä ottaa!

        https://www.google.fi/search?q=mark of the beast&tbm=isch

        "Ei ole aikaa höpöttää."

        Miksi sitten höpötät yötä päivää?


      • PäärynäOnTotuus kirjoitti:

        "Ei ole aikaa höpöttää."

        Miksi sitten höpötät yötä päivää?

        Mikä on (hyvä) antisi maailmalle?


      • 1234567--- kirjoitti:

        Kaikki vaivan ajat ovat ennen tempausta. Kaikki vaivaajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Pyhät Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.

        älä laula


    • Mooseksenpoika

      Dr. Hassu on lukenut 10 kertaa Raamatun lävitse eikä huomannut sitä että Jumala hylkäsi Jeesuksentappaja-juutalaiset ja perusti ylösnousseen Jeesuksen johtaman kristillisen seurakunnan, hehehe, siis Dr.:ltä varsinainen pohjanoteeraus, sillä ei kai kukaan voi enää tuon tyhmempi olla, heheh.

      • Nyt sitten vihataan jo juutalaisiakin. Kaunista on sinun kristillinen nöyryytesi. Helvettiin lienet sinä päätyvä.


      • DRHouse

        Jaa, että Paavali on nyt se jumala? Hänenhän se kristinuskon sanotaan perustaneen...


      • PäärynäOnTotuus kirjoitti:

        Nyt sitten vihataan jo juutalaisiakin. Kaunista on sinun kristillinen nöyryytesi. Helvettiin lienet sinä päätyvä.

        kuinka monta vuatta sä oot ?


      • DRHouse kirjoitti:

        Jaa, että Paavali on nyt se jumala? Hänenhän se kristinuskon sanotaan perustaneen...

        DR. Sut on nähty. Turhaan täällä notkut.


    • Kovasti valikoivaahan uskovaisten Raamatun lukeminen on.

      • Itse syön sen pullan ja mantelin minkä kreationistit jättävät.


      • IR: "Kovasti valikoivaahan uskovaisten Raamatun lukeminen on."

        Tule toki joukkoon näyttämään oikean uskovan mallia:)


      • PäärynäOnTotuus kirjoitti:

        Itse syön sen pullan ja mantelin minkä kreationistit jättävät.

        Niin. Kuis vanha sä olitkaan?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Niin. Kuis vanha sä olitkaan?

        Yurki, ota ne lääkkeet.... ahdistuneisuuteen on apua saatavilla...


      • yurki1000js kirjoitti:

        Niin. Kuis vanha sä olitkaan?

        Seitsemän vanhana olin seitsemän vanha. Laske siitä nykyinen ikäni.


    • Anonyymi

      Mitäs jos syö sen pullan rusinoiden ympäriltä?

      "Todellisuudessa he eivät itsekään vaatimustaan noudata, vaan poimivat rusinat pullasta ja itseään miellyttävimmät..."

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe