Puoliso ihastui toiseen....

yksinköeteenpäin

..ilo katosi avioliitosta. Miksi puoliso ei kerro miten asiat on, vaan kertoo vielä rakastavansa. Pettymyksen tunne on valtava, enkä voi sille mitään. Tätä kestänyt jo monta kuukautta. En halua olla enään vain varalla, vaikka pitkästä liitosta onkin kysymys. Onko Kokemuksia?

3

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuudellasehoituu

      Näitä tulee pitkissä avioissa. Ihastumista ja rakastumisia. Keskustelkaa onko mikä sen väärti. Onko teidän liitto pelastettavissa vai haluaako lähteä. Kunhan ei petä koska se on naurettavaa hommaa. Jos eron haluaa kertoo se sen jos kunnioittaa sinua. Minullakin tuli esille pettäminen. Pitkässä liitossa ollaan. Kerroin mitä tiesin ja sanoin tee päätös mitä haluat mutta tällästä pettämistä en siedä. Pitkään harkitsi ja päätin lopulta meihin. Ne syyt mitkä päätti on sen tiedossa. Toki kuulin myöhemmin ne todelliset syyt miksi jäi. Eikä ne olleet mukavia uutisia. Piti käydä uudestaan läpi ne syyt ja seuraukset. Monta vuotta otti ennenkuin päästiin siihen että luottamuksen sai takaisin. Ei ole kiinni jäänyt enkä sure etukäteen noita pettämisjutuissa. Keskustellen asiat ratkeaa. Ja sen mitä kuulin tuosta " salasuhteesta en ihmettele että päätyi minuun. Mutta ei sekään hyvältä tuntunut. Mutta ihan vinkkinä itse tekee päätöksen mitä haluaa.

    • kuriinrikkojat

      Mua aina vihastuttaa kun joku tulee ja rikkoo toisten perheen. Järkyttävää että tuommosten annetaan vaeltaa vapaana eikä mitään rangaistusta ole laadittu. Mikä kumma saa ihmisen rikkomaan toisten perheet???? Ja sitten on näitä hyypiöitä, jotka vielä puolustaa näitä sutturoita!!!!! Järkyttävää.
      Semmoiset ihmiset ovat sairaita ja haaskoja, joille ei soisi mitään ihmisarvoa enää.

    • Annamennäanna

      Mikä avioliitto tuo nyt enää on, anna paskan mennä , pistä eroanomus meneen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe