Hei. Olen 30-vuotias ylipainoinen mies. Painoindeksi on 26.
Tavoitteena olisi saada painoa pois vähintään 10kg. Painon pudotuksella ei ole kiire.
Aikaisemmin söin paljon, siis söin mahan aivan täyteen ja tuosta syystä painoa alkoi kertymään. Painoa kerty vuoden aikana noin 14kg. Syynä ahminen, liikkumattomuus.
Nyt olen yrittänyt pudottaa painoa pois. Kävelen 2 tuntia päivässä ja syön 3-5 kertaa päivässä pieniä annoksia. Syön terveellistä kotiruokaa.
Ilmeisesti vatsalaukkuni on venynyt johtuen tuosta ahmimisesta. Huomaan tämän kun tuntuu että koko ajan on nälkä. En syö mitään ruokahalua lisääviä lääkkeitä tai lääkeitä ylipäätään.
Palautuuko / kutistuuko vatsalaukku entisiin mittasuhteisiin? Kuinka kauan tähän mahtaa aikaa mennä?
Mikä olisi hyvä luonnollinen keino hillitä näläntunnetta?
Vatsalaukku venynyt, nälkä?
Nälkimys
1
183
Vastaukset
- hiukanläskimies
Laskin just tuolla uudella BMI laskurilla aamupainoni. Tulos 25,7 eli lievästi ylipainoinen.
Haluan laskea painon 23 BMI paikkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818