Muutakun vetää käteen kämpässään ja juoda viinaa? Kesä tuntuu ankealta ajalta kun nykyään ei ole edes kavereita naisista tai pillun saannista puhumattakaan.
Taas tuolla ulkona alkaa kelit lämpeneen ja ahdistus pahenee sitä mukaa. Ei sitä yksin viitsi oikein minnekkään lähteäkkään kun se on niin helvetin tylsää ja turhaakin kun ei ole nais seuran saamisesta toivoakaan.
Mitä tekemistä ätmillä on kesällä?
16
236
Vastaukset
- gdfgfdgffgdfgdfg
Aina sitä voi harrastaa liikuntaa ja rannalla auringon palvontaa yksinkin.
En itse lähtisi baariin tai kahvilaan yksin mutta noihin paikkoihin voi mennä helposti yksin. - Atm28v
Taitaa tulla taas yksi onneton ja yksinäinen kesä minkälaisia kaikki aiemmatkin kesät ovat olleet enkä kyllä näe mitään syytä miksi koko loppuelämäkin ei menisi samalla tavalla. Tuntuu kyllä ihan turhalta elää.
- Naisasialooser11
Kesä on oivallista aikaa itsemurhalle. Loppuelämä todellakin menee samalla tavalla sillä erotuksella että yksinäisyyden ja puutteen lisäksi saat kärsittäväksesi myös vanhuuden vaivat. Kannattaa vakavasti harkita haluaako sellaista loppuelämää vai päättääkö päivänsä ja kärsimyksensä kunniakkasti.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kesä on oivallista aikaa itsemurhalle. Loppuelämä todellakin menee samalla tavalla sillä erotuksella että yksinäisyyden ja puutteen lisäksi saat kärsittäväksesi myös vanhuuden vaivat. Kannattaa vakavasti harkita haluaako sellaista loppuelämää vai päättääkö päivänsä ja kärsimyksensä kunniakkasti.
Sä voisit mieluummin vaikka itse tehdä sen itsemurhan, sillä on aika raukkamaista kannustaa täällä toisia siihen ja saada vielä jotain nautintoa niistä muiden itsareista, kun ei ole itsellä siihen kanttia.
Kesähän on muutenkin mukavinta aikaa, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi nuoren ja fyysisesti terveen ja hyvinvoivan miehen turhaan itseään tappaa. Aina sitä on kuitenkin elämässä kaikkea muutakin, kun vain se seksi ja baarielämä, että kyllä sitä voi elää oikein hyvin onnellista elämää sinkkuna ilman naistakin. Tälläkin palstalla monet naiset ovat kertoneet pärjäävänsä oikein hyvin ilman miestäkin, niin miksei myös miehet voisi pärjätä ilman naista?
Ja eipä sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku toinen kesä se nainen elämään löytyisikin:)- Atm28v
DarkFear kirjoitti:
Sä voisit mieluummin vaikka itse tehdä sen itsemurhan, sillä on aika raukkamaista kannustaa täällä toisia siihen ja saada vielä jotain nautintoa niistä muiden itsareista, kun ei ole itsellä siihen kanttia.
Kesähän on muutenkin mukavinta aikaa, niin miksi ihmeessä sitä pitäisi nuoren ja fyysisesti terveen ja hyvinvoivan miehen turhaan itseään tappaa. Aina sitä on kuitenkin elämässä kaikkea muutakin, kun vain se seksi ja baarielämä, että kyllä sitä voi elää oikein hyvin onnellista elämää sinkkuna ilman naistakin. Tälläkin palstalla monet naiset ovat kertoneet pärjäävänsä oikein hyvin ilman miestäkin, niin miksei myös miehet voisi pärjätä ilman naista?
Ja eipä sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku toinen kesä se nainen elämään löytyisikin:)Lottovoitonkin saaminen on kuitenkin varmaan todennäköisempää kuin että löytäis naisen elämäänsä. Puhuin siis päävoitosta.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Yksin voi tehdä mitä vaan vaikka veneillä, kalastaa, makoilla rannalla, kuntoilla ja itse lähden viikon päästä festareille. En jaksa täällä kotonakaan kökkiä juhannusta
- Päin.Helvettiä.taaskin
Eipä totisesti innosta mikään veneily (ei ole venettä), kalastus (ei kiinnosta olla toisena nälkäisenä langan toisessa päässä), tylsänä makoilla rannalla. hikoilla tyhjän perässä tai lähteä juopuneitten räkäteinien sekaan helvetilliseen meluun.
Käyn kaiketi katsomassa saavatko kyläläiset tänä Jussina syttymään kokkoa epäviralliselle paikalle. Sitten ajan kämpälle, runkkaan ja juon pääni täyteen ja nukun.
Näin se menee tämäkin juhannus. Yhtä lailla päin Helvettiä kuin aina ennenkin. Päin.Helvettiä.taaskin kirjoitti:
Eipä totisesti innosta mikään veneily (ei ole venettä), kalastus (ei kiinnosta olla toisena nälkäisenä langan toisessa päässä), tylsänä makoilla rannalla. hikoilla tyhjän perässä tai lähteä juopuneitten räkäteinien sekaan helvetilliseen meluun.
Käyn kaiketi katsomassa saavatko kyläläiset tänä Jussina syttymään kokkoa epäviralliselle paikalle. Sitten ajan kämpälle, runkkaan ja juon pääni täyteen ja nukun.
Näin se menee tämäkin juhannus. Yhtä lailla päin Helvettiä kuin aina ennenkin.Etkö voisi keksiä mitään harrastuksia elämääsi tai lähteä vaikka käymään jossain ulkomailla?
- turkulainen.mies
No et sinäkään dark ole ulkomailla käynyt. Tuskin olet edes baarissa koskaan yksin ollut.
turkulainen.mies kirjoitti:
No et sinäkään dark ole ulkomailla käynyt. Tuskin olet edes baarissa koskaan yksin ollut.
Kyllä mä olen ulkomailla käynyt paljonkin, sillä oon käynyt useita kertoja Tallinnassa ja Tukholmassa, Lisäksi oon käynyt myös baareissa yksin, vaikka enää en ole vuosiin käynytkään.
- Päin.Helvettiä.taaskin
DarkFear kirjoitti:
Etkö voisi keksiä mitään harrastuksia elämääsi tai lähteä vaikka käymään jossain ulkomailla?
Missä maassa kävisin?
Olen jo käynyt yhden tai useamman kerran: ruåtsissa, Norjassa, Neuvostoliitossa, Venäjällä, Tanskassa, Saksassa, Itävallassa, Jugoslaviassa, Kreikassa, Turkissa, Hollannissa, Belgiassa, Luxemburgissa, Intiassa, Sikkimissä, Nepalissa, Kiinassa, Mongoliassa, Italiassa, Uzbekistanissa, Tsekissä, Slovakiassa, Unkarissa.
Mikähän unohtui? Ei huvita enää matkustella yksin.
Pillua olen saanut vain kahdelta mukanani kuskaamaltani. Muutaman kerran. Päin.Helvettiä.taaskin kirjoitti:
Missä maassa kävisin?
Olen jo käynyt yhden tai useamman kerran: ruåtsissa, Norjassa, Neuvostoliitossa, Venäjällä, Tanskassa, Saksassa, Itävallassa, Jugoslaviassa, Kreikassa, Turkissa, Hollannissa, Belgiassa, Luxemburgissa, Intiassa, Sikkimissä, Nepalissa, Kiinassa, Mongoliassa, Italiassa, Uzbekistanissa, Tsekissä, Slovakiassa, Unkarissa.
Mikähän unohtui? Ei huvita enää matkustella yksin.
Pillua olen saanut vain kahdelta mukanani kuskaamaltani. Muutaman kerran.No eikös sulla sitten pitäisi olla asiat ihan hyvällä mallilla, kun sulla on näköjään varaa ja mahdollisuuksia matkustella. Mitäs sitä enää elämään muuta tarvitseekaan. Sähän voisit hyvin lähteä vaikka juhannukseksi ulkomaille käymään, jos sua ei juhannuksen vietto suomessa ja kotiseuduilla innosta.
- eimullamuuta-
Mene nyt ekaksi vaikka huoriin. Sen jälkeen voisit kiertää bussilla suomee katsomassa nähtävyyksii.
- todellistaelämää
Mene nyt ekaksi vaikka ulos. Hanki harrastus
- Atm28v
Mitä pitäisi harrastaa kun ei mikään kiinnosta? Varsinkaan yksin harrastaminen.
Kehitä jokin luontoharrastus, esim. kasvien tunnistus. Luontoahan Suomessa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902678Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311346Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131224- 1121215
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461104- 97996
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?111933Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761