Mitä seuraavana? Tuo koivu risti siitepöly löytyy ja Heinixiä syön mutta ei vaan tepsi. Silmät vuotaa, suu on kuiva, uupumus on sairaalloisen kova jo pelkän 20 minuutin ulkoilun jälkeen. Naamakin kukkii niinkuin aina kesäsin... mitä on tehtävissä? Haluaisin ulkoilla enemmän mutta jokainen minuutti ulkona tuntuu kuin helvetissä istuisi.
Yksinkertaiset siitepöly lääkkeet ei toimi!!
SiitepölystaKarsiva
2
137
Vastaukset
- 3312312
Naama siis täynnä pientä finniä tai ihon alla olevia pikkufinnejä.. kevyttä tulehdusta.
Jos on mahdollista, niin ulkoile ennen puoltapäivää ja klo 17.00 jälkeen. Mulla iho-oireet hävisivät, kun en käytä meikkiä kesällä niin paljon. Mulla auttaa Kestine allergiaan ja silmiin Lomudal-silmätipat (40 mg). Tuulinen sää on pahin, kostealla on helpompi liikkua. Myös mulla suuta kuivaa ja väsyttää nämä lääkkeet, vaan ei auta - eteenpäin sano mummo lumessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988