Mitä seuraavana? Tuo koivu risti siitepöly löytyy ja Heinixiä syön mutta ei vaan tepsi. Silmät vuotaa, suu on kuiva, uupumus on sairaalloisen kova jo pelkän 20 minuutin ulkoilun jälkeen. Naamakin kukkii niinkuin aina kesäsin... mitä on tehtävissä? Haluaisin ulkoilla enemmän mutta jokainen minuutti ulkona tuntuu kuin helvetissä istuisi.
Yksinkertaiset siitepöly lääkkeet ei toimi!!
SiitepölystaKarsiva
2
149
Vastaukset
- 3312312
Naama siis täynnä pientä finniä tai ihon alla olevia pikkufinnejä.. kevyttä tulehdusta.
Jos on mahdollista, niin ulkoile ennen puoltapäivää ja klo 17.00 jälkeen. Mulla iho-oireet hävisivät, kun en käytä meikkiä kesällä niin paljon. Mulla auttaa Kestine allergiaan ja silmiin Lomudal-silmätipat (40 mg). Tuulinen sää on pahin, kostealla on helpompi liikkua. Myös mulla suuta kuivaa ja väsyttää nämä lääkkeet, vaan ei auta - eteenpäin sano mummo lumessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233