Mitä seuraavana? Tuo koivu risti siitepöly löytyy ja Heinixiä syön mutta ei vaan tepsi. Silmät vuotaa, suu on kuiva, uupumus on sairaalloisen kova jo pelkän 20 minuutin ulkoilun jälkeen. Naamakin kukkii niinkuin aina kesäsin... mitä on tehtävissä? Haluaisin ulkoilla enemmän mutta jokainen minuutti ulkona tuntuu kuin helvetissä istuisi.
Yksinkertaiset siitepöly lääkkeet ei toimi!!
SiitepölystaKarsiva
2
119
Vastaukset
- 3312312
Naama siis täynnä pientä finniä tai ihon alla olevia pikkufinnejä.. kevyttä tulehdusta.
Jos on mahdollista, niin ulkoile ennen puoltapäivää ja klo 17.00 jälkeen. Mulla iho-oireet hävisivät, kun en käytä meikkiä kesällä niin paljon. Mulla auttaa Kestine allergiaan ja silmiin Lomudal-silmätipat (40 mg). Tuulinen sää on pahin, kostealla on helpompi liikkua. Myös mulla suuta kuivaa ja väsyttää nämä lääkkeet, vaan ei auta - eteenpäin sano mummo lumessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824