Niin että lapsikin saa jännät geenit. Sitten jos tulee ero niin sille lapselle varmasti löytyy jokin kiltti ja kunnollinen elättäjä ;)
Haluan tehdä lapsen jännämiehen kanssa ;)
23
482
Vastaukset
- Sinkkunainen-36
Rauhoitu Zönggö.
- Huoradonna
Olipas hauska juttu.
(Hirn) - Vulvavalta
Onhan tossa jämpti logiikkaa. Lajin selviytymisen kannalta on oleellista että laji myös lisääntyy.
- Jonna1987
Voit jatkaa suhdetta jännämiehen kanssa, kyllä aisuriätmi huolehtii kodista ja jännämiehen lapsista sillä aikaa kun käytte panemassa. Ätmi nielaisee kaikki selitykset miksi olet yötä pois ja pillusta valuu "työmatkojen" jälkeen siemennestettä. Sellainen on ätmi, varsinkin tämän palstan ätmit.
Kannattaa tulla tänne Turkuun ja pyöriä esim. Varissuolla jossa voi törmätä Penetrators MC:n jätkiin. Kerhon Vice President on Bicky Royal, joka on itse tatuoitukaluinen penetraattori :))) Sitten on myös Paksuniska-Make, Luunmurskaaja-Kake ja hiljattain Riihimäen vankilasta vapautunut Penetraattori-Pete :)))) Siinä on jännämiehiä mistä valita, ja heidän lisäksi toki iso joukko muita jäseniä, prospecteja ja hangaround:eja :)))))
Hyviä uusioperheen elättäjiä taas kannattaa etsiä lavatansseista. Annan ihan näin vinkkinä, että parhaimmat tunnistaa ruudullisista kauluspaidoista sekä suorakulmionmuotoisista, korkeussuunnassa matalista, ruskeansävyisistä aurinkolaseista. Kannattaa kysyä myös millanen auto miehellä on. Parhaita vaihtoehtoja on VW Touran, Skoda Octavia Combi, Toyota Avensis farmari, Renault Scenic, Opel Zafira yms.- Kiima-Mira
Grauh mitä penetraattoreita ;) Ihan tässä alkaa jo oma kiimavittu kostumaan ;)
Noissa viimeksimainituissa miehissä on kylläkin aika tylsät tuntomerkit, mutta pääasia että niillä on rahaa ja varallisuutta ja että ne ovat turvallisia sekä itseni että lasteni kannalta sitten kun se aika koittaa ;) Kiima-Mira kirjoitti:
Noissa viimeksimainituissa miehissä on kylläkin aika tylsät tuntomerkit, mutta pääasia että niillä on rahaa ja varallisuutta ja että ne ovat turvallisia sekä itseni että lasteni kannalta sitten kun se aika koittaa ;)Jos oot läski tai vanha niin forget it.
Bicky ainakin vissiin kelpuuttaa BBW-naisia eli suomeksi sanottuna läskejä, ja Luunmurskaaja-Kake eli Kari Moukari käy moukaroimassa Älvsby-omakotitalojen seiniin makkarin kohdalle aukon ja käy panemassa perheenäitejä.
Jos oot 16-30 ikäinen fitness-mimmi niin pistetään harkintaan!- liivimies86
Pitääkö tämä Turun jengimaailmassa liikkuva tornihuhu paikkansa, että Penetraattori-Pete on oikealta nimeltään Petteri Näätä ja näin ollen Janican ja Jessican veli? Kaduilla puhutaan että hän on jäänyt pyörimään kotiseudulle Lahden suunnalle ja istunut Riksun vankilassa useiden pahoinpitelyjen sekä Valko-Venäjältä peräisin olevien Xanor-tabujen takia. Sanotaan että tyyppi on nyt vapautunut posesta ja muuttanut Turkuun, jossa hän on Penetrators MC:n jäsen.
liivimies86 kirjoitti:
Pitääkö tämä Turun jengimaailmassa liikkuva tornihuhu paikkansa, että Penetraattori-Pete on oikealta nimeltään Petteri Näätä ja näin ollen Janican ja Jessican veli? Kaduilla puhutaan että hän on jäänyt pyörimään kotiseudulle Lahden suunnalle ja istunut Riksun vankilassa useiden pahoinpitelyjen sekä Valko-Venäjältä peräisin olevien Xanor-tabujen takia. Sanotaan että tyyppi on nyt vapautunut posesta ja muuttanut Turkuun, jossa hän on Penetrators MC:n jäsen.
Sellaisen tornihuhun mäkin kuulin joskus varissuolla, mutta tiedä sitten onko totta vaiko ei. Pitää kysyä tota asiaa kerhon presidentiltä, eli kuuluisalta Bicky Royal-mieheltä:))))))
liivimies86 kirjoitti:
Kaikilla meillä on menneisyys ja kaikki me teemme virheitä :))))) Vai miten se meni? Tietty omia vanhempiaan tai perhettä ei voi valita.
Mut hei, meitsi on nyt vapaa mies!
Mulla tosin ei ole muuta kuin Harrikka, muutama huntti rahaa ja yöpaikka Penetrators MC:n kerhotiloilla. Niin ja 17-vuotias misu vieressä yöpaikalla. Mut hei eiköhän tästä nousta! Viikonloppuna lähinnä bailataan toverien kanssa, mut maanantaina käydään läpi sitä että mikä on mun asema kerhon positiivisen kassavirran hankinnassa.Kiima-Mira kirjoitti:
Noissa viimeksimainituissa miehissä on kylläkin aika tylsät tuntomerkit, mutta pääasia että niillä on rahaa ja varallisuutta ja että ne ovat turvallisia sekä itseni että lasteni kannalta sitten kun se aika koittaa ;)Niin ehkä ne Penetrators MC:n miehet voisivat olla sulle mieleisempiä:))))) Heillähän on jengin nahkaliivien lisäksi myös tatuoidut kalut ja karvaiset perseet:)))))))))))))
penetraattori-pete kirjoitti:
Kaikilla meillä on menneisyys ja kaikki me teemme virheitä :))))) Vai miten se meni? Tietty omia vanhempiaan tai perhettä ei voi valita.
Mulla tosin ei ole muuta kuin Harrikka, muutama huntti rahaa ja yöpaikka Penetrators MC:n kerhotiloilla. Niin ja 17-vuotias misu vieressä yöpaikalla. Mut hei eiköhän tästä nousta! Viikonloppuna lähinnä bailataan toverien kanssa, mut maanantaina käydään läpi sitä että mikä on mun asema kerhon positiivisen kassavirran hankinnassa.Kävitkö säkin linnassa lusimassa vai? Pakko muuten kysyä sitä, että mistä toi sun nimi "Penetraattori-Pete" on oikein saanut alkunsa?
Sen oon kuullut jo aikaisemmin, että teidän kerhon persidentti Bicky Royal on tosiaan tatuoitukaluinen penetraatori:))))))paksuniska-make kirjoitti:
Jos oot läski tai vanha niin forget it.
Bicky ainakin vissiin kelpuuttaa BBW-naisia eli suomeksi sanottuna läskejä, ja Luunmurskaaja-Kake eli Kari Moukari käy moukaroimassa Älvsby-omakotitalojen seiniin makkarin kohdalle aukon ja käy panemassa perheenäitejä.
Jos oot 16-30 ikäinen fitness-mimmi niin pistetään harkintaan!Mites make sulla meni koulujen päättäjäisviikonloppu? Ajattelin että, saiko sullakin karvainen perse noista ja laskea jonkun koulunsa päättäneen teinitytön päällä:))))))))))
Bicky Royal kertoi mulle, että hän oli päässyt korkkaaman silloin jonkun ysiluokkailaisen teinitytön ja poikakin kuulemma seuraa hyvin oikean isänsä jalanjälkiä, kun Bicky jr. oli päässyt korkkaamaan jonkun seiskaluokkalaisen tytön:))))))))))))
Varmaan siellä Liljanlaaksossa ollut tuolloin Timpalla kallis viikonloppu, kun on pitänyt ostaa Prismasta paljon ruokaa perheelle ja kaikkea muutakin lasten kesälomaa varten:))))))))))))) Ja varmasti myös pitää Octavia huoltaa kuntoon perheen yhteisiä kesälomareissuja varten:)))))))))))))DarkFear kirjoitti:
Kävitkö säkin linnassa lusimassa vai? Pakko muuten kysyä sitä, että mistä toi sun nimi "Penetraattori-Pete" on oikein saanut alkunsa?
Sen oon kuullut jo aikaisemmin, että teidän kerhon persidentti Bicky Royal on tosiaan tatuoitukaluinen penetraatori:))))))Joo Riksun linnassa mä lusin kun annoin muutamille tyypeille vähän pataan ja maahantoin Minskistä telareita. Pääsin tosiaan hiljattain vapaaksi ja muutin Turkuun kun täällä on tuttuja ja tälleen satamakaupunkina paremmat mahikset tienaamiseen.
Toi nimi tulee siitä, että mulla on haarautunut, Y-kirjaimen muotoinen penis jolla hoitelen molemmat reiät yhtaikaa. Tääkin 17-vuotias mimmi kävi ihan kuumana eilen. Lääkärit ovat ihmeissään, mut todennäköisesti se johtuu siitä että mutsi dokas kun oli paksuna.
Tatuoitukaluinen Penetraattorihan on meidän kerhon sisällä myönnettävä arvonimi, yleensä tätä arvonimeä kantaa vain yks ihminen kerrallaan joka yleensä on kerhon presidentti. Bicky tätä kerhoa vetää, mut hän käyttää itsestään nimitystä Vice President ihan vain kunnioituksena kerhon aiempaa pitkäaikaista presidenttiä kohtaan, joka kuoli keuhkokuumeeseen vedettyään kaurapuuroa vahingossa väärään kurkkuun.penetraattori-pete kirjoitti:
Joo Riksun linnassa mä lusin kun annoin muutamille tyypeille vähän pataan ja maahantoin Minskistä telareita. Pääsin tosiaan hiljattain vapaaksi ja muutin Turkuun kun täällä on tuttuja ja tälleen satamakaupunkina paremmat mahikset tienaamiseen.
Toi nimi tulee siitä, että mulla on haarautunut, Y-kirjaimen muotoinen penis jolla hoitelen molemmat reiät yhtaikaa. Tääkin 17-vuotias mimmi kävi ihan kuumana eilen. Lääkärit ovat ihmeissään, mut todennäköisesti se johtuu siitä että mutsi dokas kun oli paksuna.
Tatuoitukaluinen Penetraattorihan on meidän kerhon sisällä myönnettävä arvonimi, yleensä tätä arvonimeä kantaa vain yks ihminen kerrallaan joka yleensä on kerhon presidentti. Bicky tätä kerhoa vetää, mut hän käyttää itsestään nimitystä Vice President ihan vain kunnioituksena kerhon aiempaa pitkäaikaista presidenttiä kohtaan, joka kuoli keuhkokuumeeseen vedettyään kaurapuuroa vahingossa väärään kurkkuun.Niin varissuollahan on hyvä asua, kun sulla on siellä tuttujakin. Tuli mieleen, että oliskohan mun vanha vuokrakämppäni siellä vapaana sulle:) Muutin sieltä tosin pois jo yli pari vuotta sitten, mutta siinä olisi ollut sulle hyvä yli 60 neliön kaksio tarjolla. Talokin olisi ihan Bicky Royalin kerrostalon vieressä ja Penerators MC:n kerhotilat olisi myös siinä lähellä:)))))
Sullahan on sitten melkoinen penis, kun Y-kirjaimen muotoinen:)))))))))) Tuskin siitä mitään haittaa on ollut tollaisesta epämuodostumasta:))))))))))))))))))
Harmi homma kyllä toi teidän kerhon entisen presidentin kuolema. Oli varmasti hieno mies hänkin ja ehti varmaan liian lyhyeksi jääneen elämänsä aikana penetroitua moneen teinityttöön:)))))))) Oliko tällä teidän edesmenneellä presidentillä muuten lapsia?penetraattori-pete kirjoitti:
Mulla tosin ei ole muuta kuin Harrikka, muutama huntti rahaa ja yöpaikka Penetrators MC:n kerhotiloilla. Niin ja 17-vuotias misu vieressä yöpaikalla. Mut hei eiköhän tästä nousta! Viikonloppuna lähinnä bailataan toverien kanssa, mut maanantaina käydään läpi sitä että mikä on mun asema kerhon positiivisen kassavirran hankinnassa.Mites Petellä sujui ensimmäinen vapaa viikonloppu linnasta pääsyn jälkeen? Sulla varmaan sai karvainen perse viikonloppuna nousta ja laskea:)))))))))))
Saitteko sun roolia selvitettyä, että mikä on sun roolisi tossa kerhon rahavirran tuottamisessa?
- kannatan.ideaa
Sinänsä tuo voisi olla ihan järkevää. Nainen saa hyvää seksiä ja lapsellensa hyvät geenit, kun pyöräyttää jännämiehen kanssa lapsen. Hänestä ei tulisi hyvää isää, koska on jännämies, mutta aisuri voi sitten kasvattaa lapsesta kunnollisen kansalaisen jolla on kuitenkin jännämiehen ulkonäkö.
Ei tarvitse edes kilttiä ja kunnollista elättäjää. Feministit ovat päättäneet, että yhteiskunta kyllä pelastaa matalaotsaisen vajakkiäidin, jonka pari toimivaa aivosolua ovat riittäneet juuri ja juuri lisääntymiseen jännämiehen kanssa. Kyllä kiltit ja kunnolliset, työssäkäyvät sinkkumiehet verojen kautta elättävät yh-mammat äpärälapsineen.
- Tosijännä.mies
Noh, sittenhän sunkin olemassaololle on tarkoitus. Luonto ei haaskaa resursseja, vaan kaikella ja kaikilla on merkityksensä. Ole ylpeä aisuri😎
Tosijännä.mies kirjoitti:
Noh, sittenhän sunkin olemassaololle on tarkoitus. Luonto ei haaskaa resursseja, vaan kaikella ja kaikilla on merkityksensä. Ole ylpeä aisuri😎
Heheh, oletpas hassu ja keksit lystikkäitä juttuja.
Itse asiassa kertomasi asia on hyvä syy jokaiselle sinkkumiehelle lopettaa työnteko, jos se tuntuu vastenmieliseltä. Sosiaaliturva on sen verran hyvä, että voi hyvin downshiftata työttömänä, jos ei ole erityistä tarvetta ostaa jatkuvasti jotain.
- Waimoke
Oot hullu ja pimee.sekotat muiden elämän wihaan sua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002