Ammatti trollit ovat ammattilaisia jotka yritävät pilata asiallinen keskustelu ja muusta maalata.
Jos tule paljon vastauksia sinun viesti ketjun tyylin bullshit mene pöpilän kysessä on todenäköisesti Supon tai ruotsalaisen säpon ammatti trolleista kyse.
Eli nidden tehtävä on pilata asiallinen keskustelu.
Nittä löyty mm http://flashback.org murobbs ja myös suomi24.
Ammatti trollit estävät asiallinen keskustelut.
Ainulatinen
1
135
Vastaukset
- siihen_on_tultu
Suurimman osan asiallisista keskusteluista estää Suomi24 joka käyttää keskustelupalstoja oman agendansa esittämiseen. Sensuuri toisinajattelijoita kohtaa on yhtä johdettua kuin natsisaksassa jossa fasistit silloinkin estivät epäkohdista kirjoittamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195